Herkkä patti klitoriksessa! :(

oonkokunnossa

Moi, oon siis 14 vee tyttö. Tänään kun tulin koulusta, kaikki oli ookoo. Mutta aika yht'äkkiä, kun kävelin, alkoi alapäässä "hiertää.." Menin sitten katsomaan, ja huomasin sellasen n. 4mm x 3mm kokosen pikkusen ulokkeen. Se on pehme,e mutta en voi oikeen koskee siihen, koska se tuntuu sellaseltra aristavalta ja herkältä. Se ei hirveesti haittaa kävelyä, juoksua, ehkä ihan hieman. Sen verran vielä, että mulla on tällä hetkellä kuukautiset, että jos se jotenkin vaikuttaa? Auttakaa, huolestutttaa!!!!! :'(

10

3412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai normaalia

      klitoris on itse ns patti.

    • ac5yacvtsaya5

      Kuinka tampio pitää olla ettei 14 vuotiaana tunne omaa kehoaan

    • ntmkhuio

      Noi huuhaa-täti viestit voit jättää omaan arvoonsa.

    • oonkokunnossa

      Juuuu, tieän kyllä että klitoris itsessään ion sellainen "patti", mutta ei se oo sellainen, se on vähän klitoriksta alempana oleva kirkaamman värinen kuin muu emätin paukama. Se tuntuu välillä hiukan aralta. Oon huomannu, että aamullas, aamupäivällä ja päivällä se ei satu, tunnu,. mutta noin 16.00 jälkeen se alkaa taas "hiertämään" silleen. Voisko terveysside hiertää jotenkin?

      • omenaani

        Se saattaa olla jotain siteen aiheuttamaa ärtymystä, mullakin on ollu joskus alaosa vähän ärtyny siteiden käytön aikana. Mut jos se patti ei oo hävinny viikossa - parissa, niin kannattaa varmaan käydä näyttää terkkarille :) ja ite laitoin bebanthen - voidetta ja se ainakin autto.


    • calm dafak down

      mulla oli myös yhdessä vaiheessa tollanen; se voi johtua ylirasituksesta... Oletko itsetyydyttänyt tms. jotenkin rajummin? Oletko pessyt alapääsi kunnolla -(se voi olla likapatti) jne. En ite tiie varmaa syytä tohon mun entiseen pattiin (joka vastaa noit sun kuvauksii täysin) mutta se on väliaikasta ja se menee pois parin päivän kuluessa. Ei ole mitään vaarallista :)

    • nainen19+3v

      Sulla on todennäköisesti laajalle alueelle levinnyt munasarjasyöpä. Se syöpä muodostaa pesäkkeitä juuri tuolle alueelle. Itsellänikin oli samankaltaisia oireita, ja syöpähän siellä oli. Leikattiin, mutta en pysty enää saamaan lapsia. Mene kipi kapi lääkäriin.

      • omenaani

        Älä pelottele. En ihan menis uskonaan et jostain ulkosesta paulamasta lähtis syöpä kehittyy. Vaikka oishan se ihan jees käyä lääkärille näyttää, nii ois ainaki yks huoli vähemmän :))


    • ........ narskis.

      Narskuta, narskuta rallallaa ......... On laulun aika ........ rallalalllaaa ........ narskis.

    • Pitäs opiskella

      Kuvaa? :DDD

      Mutta tohon sun ongelmaas sanoisin et kysyt äiskältäs tai isosiskoltas tai joltai muult läheiseltä naiselta että tietäskö ne mikä se on.
      Voit tietenki mennä kans koulun terkkarille tai ihan vaan lääkäriin ku se on alaikäsill ilmane.
      Tai sit varaat ajan gynekologille, se ainaski tietää mikä se on. Tosin mun uskoakseni suurin osa gynekologeista on miehiä... mut jos se ei haittaa nni anna mennä vaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe