VIHREÄ KAHVIPAPU-UUTE KAPSELI Puhdas +caps

hyväuskoinen

Millaisia kokemuksia on? Vai onko vain humpuukia ja rahat pois laihduttajalta?
Ostin luontaistuotekaupasta, myyjä sanoi sen olevan tehokas....mitään ohjeita ei kuitenkaan mukaan tullut? Paitsi 2 kapselia aamulla ja 2 iltapäivällä mutta?
Olen syönyt nyt kolmatta viikkoa ja mitään näkyvää ei ole tapahtunut. Muuten olen kesän jälkeen aloittanut taas lenkkeilyn ja vähentänyt imelät minimiin. Vieläkö ootellaan kapselin vaikutusta vai viskataanko roskiin?

32

12673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä heitä rahaa roskiin

      En tiedä kun en ole kokeillut.

      Mutta älä nyt hyvä ihminen sitä roskiin heitä. Olet jo ostanut ja maksanut sen rahalla. Syö paketti loppuun ja katso sitten kannattiko.

      Yleensä noi laihdutuslääkkeet toimii dieetin lisä-apuna.

    • kokeilija2

      2,5 viikkoa ja kolme kiloa! Vyötäröltä huomaa läskin sulaneen.

    • Miekku

      Söin purkillisen. Ei minkäänlaista vaikutusta! Humppkia on taas kerran!


    • Arpeli

      Kohta on purkilinen syöty näitä paljon kehuttuja kapseleita, eikä niin minkäänlaista vaikutusta? Liikuntaa olen lisännyt ja muutenkin katsonut mitä suuhuni laitan. Täysin hukkaan heitettyä rahaa tämä oli. Paras tapa laihtua on selvä kalorimäärän vähentäminen ja kulutuksen lisääminen. Oikotietä eii liene ole.

    • läskimaha

      Olen syönyt viikon, vie ruokahalun lähes kokonaan. Painosta en tiiä kun vaaka on rikki, mutta turvotus palleasta on tipotiessään ja olo muutenkin parempi.
      Ajon jatkaa ja katsoa kuinka käy :)

      • satu2

        Moi kaikki,

        entäs nyt, onko ne vihreäkahvi-kapselit tehonneet?

        Jospa itsekin kokeilisin, jos niistä apua on:)


      • Pettynyt8
        satu2 kirjoitti:

        Moi kaikki,

        entäs nyt, onko ne vihreäkahvi-kapselit tehonneet?

        Jospa itsekin kokeilisin, jos niistä apua on:)

        Hei!

        Olen nyt syönyt vihreäkahvi-kapseleita toista kuukautta eikä mitään tulosta ole nähtävissä. En lukenut tilausohjeita riittävän tarkasti, tilasin tuotteet netistä ( 14 päivän peruutusaika, tutustumispussukan 4.90€ saapumisesta) ja nyt olen kapseleiden kanssa naimisissa puoli vuotta. Rahaa näihin palaa noin 300 euroa.Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä, mutta mitään ei ole tehtävissä, kun puolen vuoden määräaikais tilaus on voimassa.
        Palautinkin yhden pakkauksen, mutta se tulee takaisin ja maksut menee perintään, jos niitä ei maksa. Jos haluatte kokeilla, niin älkää ainakaan netistä tilatko.


      • hepn
        Pettynyt8 kirjoitti:

        Hei!

        Olen nyt syönyt vihreäkahvi-kapseleita toista kuukautta eikä mitään tulosta ole nähtävissä. En lukenut tilausohjeita riittävän tarkasti, tilasin tuotteet netistä ( 14 päivän peruutusaika, tutustumispussukan 4.90€ saapumisesta) ja nyt olen kapseleiden kanssa naimisissa puoli vuotta. Rahaa näihin palaa noin 300 euroa.Olen ollut asiakaspalveluun yhteydessä, mutta mitään ei ole tehtävissä, kun puolen vuoden määräaikais tilaus on voimassa.
        Palautinkin yhden pakkauksen, mutta se tulee takaisin ja maksut menee perintään, jos niitä ei maksa. Jos haluatte kokeilla, niin älkää ainakaan netistä tilatko.

        Vihreää kahvia kokeilen parhaillaan minäkin, kuukauden olen syönyt, eli lähes kaksi pussillista. Mitää radikaalia painon pudotusta ei ole tapahtunut. Ravitsemusterapeuttini ei myöskään suositellut niitä. Minusta mitään ei pitäisi tilata, missä on tämä puolen vuoden sitoutuminen. Ihmisellä itsellään pitää olla täysi valta lopettaa kokeilu heti kun haluaa, jollei mitään myösteistä ole tullut esille. Taitaa olla melkoinen bisnes tuokin pilleri homma. Mutta maailmassa moni höynähtää ja joku tai jotkut nauravat partaansa.


      • Vihreäpapu
        hepn kirjoitti:

        Vihreää kahvia kokeilen parhaillaan minäkin, kuukauden olen syönyt, eli lähes kaksi pussillista. Mitää radikaalia painon pudotusta ei ole tapahtunut. Ravitsemusterapeuttini ei myöskään suositellut niitä. Minusta mitään ei pitäisi tilata, missä on tämä puolen vuoden sitoutuminen. Ihmisellä itsellään pitää olla täysi valta lopettaa kokeilu heti kun haluaa, jollei mitään myösteistä ole tullut esille. Taitaa olla melkoinen bisnes tuokin pilleri homma. Mutta maailmassa moni höynähtää ja joku tai jotkut nauravat partaansa.

        Aloitin syömään äskettäin....tuntuu, että närästää. Onko muilla samanlaisia oireita?


    • ei pillereille

      Laihdutuspillereihin en usko. Ainoa tepsivä keino laihduttaa on vähentää kaloreita ja lisätä liikuntaa.

      Olen saanut 5 2 dieetillä 2 kg kuukaudessa painoa tippumaan.
      Itselleni se on ollut erittäin helppo tapa laihtua.
      Siinähän on ideana että viikossa syö kahtena päivänä 500 kcl ja muina päivinä normaalisti. Esim. tiistaisin ja perjantaisin 500kcl päivät.

      Tietenkään välipäivinäkään ei kannata ahmia vatsaa pullolleen vaan yrittää pysytellä kevennetyllä kasvisvoittoisella rualla.

    • fitnessss

      Puhdas capsit ovat ehdottomasti parhaat näistä kahvipapu-uutteista. Annostusta kannattaa hieman lisätä kuurin alussa, Esimerkiksi 2 x 3 kapselia päivässä aterioden yhteydessä esimmäisten viikkojen ajan, jonka jälkeen annostusta voi vähentää. Itse olen ko. tuotetta kokeillut vaikka ei ole kova tarve laihduttaa. Tuntui tuovan mukavasti lisää energiaa ja kyllähän se painokin on hieman alentunut, vaikka ei paljoa ollut pudotettavana. Kuvittelisin tehon olevan kovempi mitä suurempi rasvaprosentin omaa.

      • Eräs woman

        Mistä näitä Puhdas capseja saa ja ovatko suomalaisia?


      • Poikkivesi
        Eräs woman kirjoitti:

        Mistä näitä Puhdas capseja saa ja ovatko suomalaisia?

        Hyvinvoinnin tavaratalosta.Lukee valmistettu Suomessa


    • NiinaLa

      Voikohan nuo kapselit avata ja syödä sen jauheen, minulla eivät sula elimistössä!

    • 2 kk -3 kg

      Hei.
      Itse olen kapselit availlut kyllä ja tuntuu toimivan aivan hyvin. Muista kumminkin, ettei kyseessä ole tässäkään tapauksessa mikään ihmeaine, vaan tuote laihdutuksen tueksi. Sillä muulla suuhun laitetulla on kumminkin lopulta se suurin merkitys. Tuolta löytynee tällä hetkellä halvimmat tuotteet:
      http://www.terveyskauppaeko.fi/tuotteet.html?id=4/1223

      • krisse58

        Minulla 10 kilon pudotus menossa. Puhdas caps noin kuukauden käytössä, just tilasin uuden purkin. Ruokahalua vie pois, paino tippunut nyt3kg.
        Eli ainakin mulla toimii kun ei ole nälkä, 1000kcl päivässä syön:)


      • soikkuli1
        krisse58 kirjoitti:

        Minulla 10 kilon pudotus menossa. Puhdas caps noin kuukauden käytössä, just tilasin uuden purkin. Ruokahalua vie pois, paino tippunut nyt3kg.
        Eli ainakin mulla toimii kun ei ole nälkä, 1000kcl päivässä syön:)

        Itse lähdin myös kokeilemaan tuotetta positiivisin mielin.Tietysti aika näyttää,Löysin purkin erittäin edullisesti Hyvinvoinnin verkkokaupasta, joka on kohdallani toiminut erittäin hyvin tilauksien suhteen.Kerrotko miten olet pärjäillyt pudotuksen kanssa.


      • soikkuli1
        krisse58 kirjoitti:

        Minulla 10 kilon pudotus menossa. Puhdas caps noin kuukauden käytössä, just tilasin uuden purkin. Ruokahalua vie pois, paino tippunut nyt3kg.
        Eli ainakin mulla toimii kun ei ole nälkä, 1000kcl päivässä syön:)

        Olis kiva tietää miten olet pärjäillyt painon suhteen onko paino tippunut?


    • Kylläviksutpärjää

      Älkää antako niiden kusta silmiinne! Wtf oikeesti ei noi toimi oikeesti, mikään aine jota myö ollaan keksitty ei polta rasvaa pois elimistöstä :DD noi jotka kehuu tuotetta on tyylii niiden myyjiä ketä yrittää sulautua "kansan pariin" tai sit niitä jotka on oikeesti ostanu niitä ja laihtunu mut ketkä luulee et se aine teki sen eikä esim huomaamatta lisääntyny urheilu tai syömisen vähentäminen tai joku muu.. Lol en ite ainakaan lähtis kokeileen :'D

    • GOFFEET

      Humpuukia ja kiristystä koko homma .

    • sevalistavaveku0333

      Yhtä vakuuttavaa kuin VitaePron toimiminen.
      Roskatuote.

    • supikka

      Eilen ostin kapselit kun tuttava kehui niillä olevan virkistävän vaikutuksen ja ei kehunut turhaan oikeasti virkisti ja mieheni sai kokea myös saman ja vain kahden pillerin jälkeen..painonhallintaan tueksi hankin nämä ja tänään käyn ostamassa näitä myöskin siskollenikin

    • Tiedähäntä

      Sain purkillisen ilmaiseksi ja tietämättä mitä ne ovat heitin yhden kurkkuun aamulla. Koko päivänä ei vatsani turvonnut kuten se normaalisti tekisi. Takaraivo oli kuitenkin eilen kipeä monta tuntia. Näitä ihmettelen nyt ja otan taas yhden capsin.

    • MIRRISOHVI81

      MOI OON SYÖNY NYT VIIKON JA JAKSAN KUNTOILLA TMS IHN ERILAILLA ITSELLÄNI CP VAMMA PYÖRÄTUOLI JA RUNSAS YLI PAINO HILJAKSEEN TOIMII MUT TOIMII

    • Harvahapsi

      Minulla on pari purkkia kaapissa. Ei mitään apua millään lailla ja jätin ne käyttämättä. Kromia kun otan, niin heti tuntuu, että vähempi ruoka riittää.
      Jokin kapseli auttaa.Toinen ei. Siksi tuli niitä tilattua, kuin kävelykepiksi.
      Koitan nyt vielä olevat loppuun. Olen yrittänyt niin monella eri aineella.
      Siis jotkut aineet toimii ja siksi haksahtaa kokeilemaan uusia, toivossa.
      Ruokahan on niin kemiallisesti käsiteltyä, ravintoköyhää, ettei keho saa kaikkea.

      • ExPullukka

        Omakohtainen kokemus tuotteesta on että toimivat! Yksi kapseli aamulla ja yksi illalla. Olen käyttänyt nyt 6 kuukautta ja painoa tippunut 13kg, tietenkään pelkät kapselit eivät voi painoa pudottaa jos syö aivan järkyttäviä määriä päivässä. Mutta normaalit ruoka-annokset, sekä reilu veden juominen on toiminut lääkkeen kanssa. Vesi ja kapselit vähentää myös huomattavasti näläntunnetta.

        Suosittelen! 😊


      • viherkapseli

        kuulostaa että normaalit ruoka annokset ja riittävä veden saanti sen sinun painon pudotti.Onneksi olkoon painonpudotuksesta.


    • veijo730983722

      Viimeinen idiootti ei ole näköjään vielä syntynyt

    • viherkapseli

      minulla on sinulle vastaus.Tosin se ei koske kapseleita.Tehkääpä ihmiset niin että katsotte paljonko kaloreita pitää syödä ihminen joka painaa teidän tavoitepainonne verran.Eli jos painat tällä hetkellä 98kg (sillä ei ole merkitystä mitä painat nyt) ja haluat olla 70kg painava niin katsot paljonko kalorinkulutus on sen painoisella henkilöllä.Näet sen netistä löytyvillä laskureilla riittävän tarkkaan vaikka yksilöllisiä eroja on.Sitten punnitset ja lasket päivittäiset ruokamäärät ja kalorit kohdilleen eli ei tarvitse mitatata joka päivä välistä voit vaan tarkistaa.Lopulta kun aikaa kuluu tarpeeksi painat tuon 70kg. Ja tämähän ei ole laihdutuskuuri vaan pysyvä muutos.Ei tarvi kituuttaa eikä tarvi kärvistellä

    • Anonyymi

      Kahvipavuista en tiedä, tekisi mieli kyllä kokeilla, mutta heräsin itse siihen miten paljon alkoholissa on kaloreita! Yhtä paljon kuin rasvassa ja lähes tuplamäärä kuin hiilihydraateissa. Eli ei auta vaikka söis pelkkää salaattia jos tissuttelee arkena ja juo viikonloppuna vielä runsaammin. Nyt on tipaton päällä loppukesän ja juoksulenkki 3 x viikossa! Sekä tietysti terveellinen ruokavalio. Katotaan mitä tulee :)

    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt kyseistä valmistetta jo pidempään (monta purkillista, useamman vuoden ajan, säännöllisessä käytössä, kakasi kapselia päivässä aamuisin). En varsinaisesti ole laihduttanut missään vaiheessa, vaan pitänyt terveydestäni huolta. Huomasin kyseisen valmisteen ainakin auttaneen sisäelinten ympärillä olevan rasvan määrän pienenemiseen (jota ei siis silmällä näe). Sisäelinten ympärillä oleva rasva kun on sitä vaarallisinta kehoon kertyvää rasvaa. Tulokset selvisivät Inbody-mittauksista. Kiloja tämä valmiste ei varsinaisesti karista, mutta auttaa ylläpitämään terveellistä elämää ja ainakin minulla pienentänyt tuota sisäelinten ympärillä olevan rasvan määrää. :)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe