Kokemuksia VMP:stä työntantajana?

järkkärinä?

Ja siis nimenomaan järjestyksenvalvojana, käsittääksenihän niillä on lähinnä futis-ja lätkäpelejä ym. lyhyempiä tapahtumia arki-iltoisin ja viikonloppuisin. Mutta mites muuten ko. firman asiat, onko millainen henkilö duunissa ja palkat ajoissa/sopivan suuruiset jne?

21

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieras4

      Palkka on ainakin ihan perseestä, perus palkka 9e/tunti ja siihen jotain lomakorvausta 9% päälle. Ei iltalisiä, eikä taida olla muutakaan. Paitsi sunnuntai 100%

    • VttMtPsk

      VMP on nimilyhenteensä veroinen.

    • vmp on vulvasta

      Palkka on surkea lisäksi esim. hartwall areenalla pitää käydä tekemässä jokin 2 tunnin kouluttautumis kummivuoro josta ei makseta edes palkkaa :D tekeeköhän nämä kouluttajatkin tämän ilmaseksi? :D

    • 7819418819

      Olen itse menossa tänään Suomi-Romania-jalkapallo otteluun Järjestyksenvalvojan tehtäviin, palkka lisineen on 11 euroa ja risat per tunti. Ohjeistuksessa oli että Olympiastadionilla ei yleisesti ottaen saa käyttää kaasusumutinta kuulemma - voi levitä ihmismassan ympärille. VMP:llä olin viime vuosikymmenellä kokoonpanotehtävissä Abb:n Pitäjänmäen tehtaalla, mutta koska siellä oli jo silloin Adeccon ja Baronan palkkalistoilla työskenteleviä kokoonpanohenkilökuntaa, oletan että yhteydet sinne päin ovat poikki. VMP on vissiin vähän hiljaisempi mainostamaan itseään....

    • 7819418819

      Vuoro meni pääasiassa rauhallisesti, paikalla työtä tekivät myös Securitas Events Oy:n ja Local Crew Oy:n työntekijät, turvatarkastuksissa esimies oli paikalla vastaamassa kysymyksiin ja järjestyksenvalvojina oli myös naisia, ruuhkahuippu D-portilla oli 2045-2200. En havainnut työpaikkakiusaamista. Työtunneiksi kaikki kirjasivat 19.30-00.00 vaikka tulivat kirjaamaan itsensä ulos hieman eri aikoihinkin.
      Taukoja oli kaksi, kymmenen minuutin pituista. Paikalla oli useita kahviloita, mutta mitään kahvi/ruokalitteroita ei jaettu. Esimies vastasi oransseissa liiveissään noin 16-24 hengen työporukkasta. Suosittelen.

    • 7819418819

      Ja toiminta oli Asiallista työnjohdon puolesta, enemmän väkeä olisi voinut varata turvatarkastuksiin ehkä. Kahviloita oli mukavasti. Yleisössä oli lähinnä epäasiallisia huudahtuksia, paperin ja lehtien heittelyä (Voi osua jonkun silmään tehden pysyvän silmävamman!!!!!) Tupakointia, joka on Olympiastadionin katsomossa kielletty (Onhan penkit puuta ja voivat alkaa käryämään jos siihen tökkää tupakin tai vastaavan). Poliiseja oli ulkona mellakkakypärät valmiina ja katsomoittenkin alla normivarusteissa kuin A-kaaren viereisellä aukiolla tapahtuman jälkeen purkamassa varusteitaan.

    • Vidsi mikämhebo

      Älä tänne tuo noita vuokrajuttuja, älä ruoksi rosvoa.

    • Kaipailen nimiä!!!

      Haluasin tietää erään hartwall areenan järjestyksenvalvojan nimen, hän oli ainaki töissä Enriquen keikalla keskiviikkona 10.12.2014. Hän on siis mies. Tietääkö kukaan mistä saisi nimiä järjestyksenvalvojista? Olisi todella tärkeää!

      • 10 avain

        voin kertoa.Kuvaile ulkonäkö.Millä ovella oli?


    • Ei kai??!

      Vuokratyöpalstalla yritys on haukuttu maan rakoon,

    • kaipailen nimiä!!

      Hän oli permantojen vieressä vartioimassa, c-lohkon vieressä! Hänellä oli tummat ja lyhyet hiukset ja tummat silmät.

    • Kaipailen nimiä!!

      Ja hän ei luultavasti ollut täysin suomalainen!

    • ylä-10-katja

      taidan tietää

    • Kaipailen nimiä!!

      No? Jos tiedät niin kerro toki!

    • ylä-10-katja

      kaverin nimi Abdi ,mä kans oon katsellu sitä sillä silmällä.tykkään.....

    • Kaipailen nimiä!!

      Taidetaan puhua samasta henkilöstä, hän jäi mieleen tosi hyvin just varmaan ulkonäkönsä perusteella!

    • Kaipailen nimiä!!

      Oon ehkä epätoivoinen,mutta onkohan hänellä facebookkia tai mitään mistä hänet löytää.. Hän vain jäi mieleen painamaan kuka hän on.

    • ylä-10-katja

      tää ihana komistus tekee vuoroja joka tapahtumassa,käy moikkaamassa jaffahallilla.......

    • Kaipailen nimiä!!

      Voi kun asuisikin pääkaupunkiseudulla, asun 1.5 h matkan päässä.. Toivottavasti joku kiva tapahtuma olis, ni voiskin vaikka mennä :)..

      • plumplum8

        Onko tää firman promo?? ei kai kukaan noin ääliö ole???


    • Kaipailen nimiä!!

      Mitenniin ääliö? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe