Sinituote

Tosi huono

Ostin sinituotteen lattiaharjan ja jo toisella kerralla lakastessa harjan pää irtosi.
Onkohan ne tehty Kiinassa tai jossain siellä päin.
Oli kyllä viimeinen kerta kun ostan sinituotteen tuotteita.

74

8265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI siniä

      Sama juttu meillä.
      En myöskään osta noita sinin juttuja enää

    • ei enää

      Myös minä en osta. teleskooppivartinen moppi rikkoontui, sain siniltä uuden veloituksetta. Mutta se uusikin rikkoontui aivan samalla tavalla. Se millä varsi kiinnityy levyyn pyörii vaan paikallaan. Ylihintainen jarvostettu brändi

      • Mopin varsi

        Meidän mopin varrelle kävi samoin.
        On kyllä kalliita,mutta huonoja


    • kirkasta

      Itsekin olen pettynyt Sinin uuteen ikkunankuivaimeen. Vanha malli oli parempi. Kun kuivaan ikkunaa niin siitä jää viiruja ikkunaan, vaikka pesen ja kuivaan hyvin. Ovatkohan viallisia, kun vasta ostettu kuivain näin huonoa jälkeä tekee?

      • pettynyt 11

        Veikkaan,että sinin tuotteet tehdään jossain Koreassa tai siellä päin


      • huijausta
        pettynyt 11 kirjoitti:

        Veikkaan,että sinin tuotteet tehdään jossain Koreassa tai siellä päin

        Noi sinin tuotteet on tosi kalliita,mutta laatu tosi heikkoa.
        Aika moista huijausta.
        En myöskään osta


      • minä ostan
        huijausta kirjoitti:

        Noi sinin tuotteet on tosi kalliita,mutta laatu tosi heikkoa.
        Aika moista huijausta.
        En myöskään osta

        Mikä Sinituotteen parjauskampanja täällä on käynnissä?
        Onko yksi ja sama henkilö kaiken takana?
        Olen siivousalan ammattilainen ja käytän muutamaa Sinituotteen välinettä.
        Eivät ole huonompia kuin muutkaan.
        Varsinkin ikkunanpesuun tuotteet ovat hyviä. Jos raitoja jää, niin kannattaa tarkistaa kumin kunnollinen kiinnitys ja opetella oikea tekniikka kuivaukseen. Ja lasi täytyy hangata tunnollisesti ja kunnollisesti.


      • sini 1
        minä ostan kirjoitti:

        Mikä Sinituotteen parjauskampanja täällä on käynnissä?
        Onko yksi ja sama henkilö kaiken takana?
        Olen siivousalan ammattilainen ja käytän muutamaa Sinituotteen välinettä.
        Eivät ole huonompia kuin muutkaan.
        Varsinkin ikkunanpesuun tuotteet ovat hyviä. Jos raitoja jää, niin kannattaa tarkistaa kumin kunnollinen kiinnitys ja opetella oikea tekniikka kuivaukseen. Ja lasi täytyy hangata tunnollisesti ja kunnollisesti.

        Mie ainakin oon tosi pettynyt Sinituotteen tuotteisiin.
        Kalliita ja hajoavat melko nopiasti.
        Lattiaharjan varsi katkesi parin viikon lakasun jälkeen.
        Jos ne vielä tehdään jossain kaukoidässä,niin en enää varmasti osta niitä.


      • kirkasta
        minä ostan kirjoitti:

        Mikä Sinituotteen parjauskampanja täällä on käynnissä?
        Onko yksi ja sama henkilö kaiken takana?
        Olen siivousalan ammattilainen ja käytän muutamaa Sinituotteen välinettä.
        Eivät ole huonompia kuin muutkaan.
        Varsinkin ikkunanpesuun tuotteet ovat hyviä. Jos raitoja jää, niin kannattaa tarkistaa kumin kunnollinen kiinnitys ja opetella oikea tekniikka kuivaukseen. Ja lasi täytyy hangata tunnollisesti ja kunnollisesti.

        Ei ikkunanpesun tekniikasta ole kyse. Pesen aina hyvin ikkunat, mutta jos vasta ostettu Sinin kuivain noin huonosti kuivaa jättäen raitoja ikkunaan niin silloin täytyy olla kuivain huonosti tehty. Käytä nyt itsekin maalaisjärkeä tässä asiassa.


      • ei eroa
        minä ostan kirjoitti:

        Mikä Sinituotteen parjauskampanja täällä on käynnissä?
        Onko yksi ja sama henkilö kaiken takana?
        Olen siivousalan ammattilainen ja käytän muutamaa Sinituotteen välinettä.
        Eivät ole huonompia kuin muutkaan.
        Varsinkin ikkunanpesuun tuotteet ovat hyviä. Jos raitoja jää, niin kannattaa tarkistaa kumin kunnollinen kiinnitys ja opetella oikea tekniikka kuivaukseen. Ja lasi täytyy hangata tunnollisesti ja kunnollisesti.

        Olen myös siivousalan ammattilainen ja meidän firma lopetti sinin ostot.
        Oli niin kalliita ja laadussa ei eroa halvempiin.


      • Maikki 6

        Hitto aloitin just ikkunapesut ja viirua tulee sinillä.
        Nyt lähden kauppaan hakemaan uuden,mut ei sinin juttuja


      • nix-nax
        minä ostan kirjoitti:

        Mikä Sinituotteen parjauskampanja täällä on käynnissä?
        Onko yksi ja sama henkilö kaiken takana?
        Olen siivousalan ammattilainen ja käytän muutamaa Sinituotteen välinettä.
        Eivät ole huonompia kuin muutkaan.
        Varsinkin ikkunanpesuun tuotteet ovat hyviä. Jos raitoja jää, niin kannattaa tarkistaa kumin kunnollinen kiinnitys ja opetella oikea tekniikka kuivaukseen. Ja lasi täytyy hangata tunnollisesti ja kunnollisesti.

        Ei tartte olla mikään parjaustempaus vaan ihan asiaa. Olen käyttänyt muutaman vuoden Sini- tuotteita ja esim ikkunalasta on tosi huono eli jättää vesiviiruja. Laitoin palautukseen ja kuinkas kävikään tuli sama tuote takaisin ja vain oli väännetty hiukan sitä lastaa !!! Empähän enää kyseisiä ikkunalastoja osta.
        Mielellään käyttäisi kotimaista tuotetta mutta minkäs teet kun tuote on huono niin ei sitä muuksi muuta. Eikä työskentelytekniikassa mitään vikaa ole, vuosien kokemus ikkunoiden pesusta.


      • Laitoshuoltaja
        minä ostan kirjoitti:

        Mikä Sinituotteen parjauskampanja täällä on käynnissä?
        Onko yksi ja sama henkilö kaiken takana?
        Olen siivousalan ammattilainen ja käytän muutamaa Sinituotteen välinettä.
        Eivät ole huonompia kuin muutkaan.
        Varsinkin ikkunanpesuun tuotteet ovat hyviä. Jos raitoja jää, niin kannattaa tarkistaa kumin kunnollinen kiinnitys ja opetella oikea tekniikka kuivaukseen. Ja lasi täytyy hangata tunnollisesti ja kunnollisesti.

        "Minä ostan" nimimerkille. Myöskin siivousalan ammattilainen ja sanoisin, kotikäyttöön Sini (jopa ammattikäyttöönkin) on hyvä valinta, jos ei voita ammatilaisvälineitä. Itsellä ei ole kertaakaan esim. katkennut Sini:n vartta (puhutaan muovi sellaisesta) työssäni, saatika tullut raitoja ikkunoihin kun olen niitä pessyt. Sini tuotteet ovat mielestäni ihan ok vaikkei voitakaan ns. ammattilaisten merkkejä.


      • Malla ja Pena

        Tultiin just mökille ja alettiin tekemään pientä Juhannussiivousta.
        Ikkunat piti pestä mut toi prk:leen sinin ikkunakuivain hajos heti.
        Et oikein hyvää Juhannusta vaan sinille.
        Ei muuten osteta enää ikinä sinin tuotteita


      • Ei siniä
        ei eroa kirjoitti:

        Olen myös siivousalan ammattilainen ja meidän firma lopetti sinin ostot.
        Oli niin kalliita ja laadussa ei eroa halvempiin.

        Meidän firma kans lopetti sinin ostamisen.
        Kalliita ja ei muita parempia.


      • Sinilläeisiivoussuju
        Maikki 6 kirjoitti:

        Hitto aloitin just ikkunapesut ja viirua tulee sinillä.
        Nyt lähden kauppaan hakemaan uuden,mut ei sinin juttuja

        Siivousliikkeistä saa ikkunalastoja joihin voi vaihtaa uuden kumin kun entinen menee huonoksi. Kumista voi käyttää molemmat puolet, irrottaa ja kääntää ja uutta kumia myydään metreittäin. Ikkunalastoja löytyy eri leveyksillä. Sinituotteesta en tiedä voiko siihen ostaa uuden kumin.

        Sinituotteet mullakin ostoboikotissa. Pari teleskooppivartta meni lyhyen ajan sisällä. Tyhjää pyörii kun yrittää kiristää. Lasikuituisen varret ovat muuten kestäneet, paitsi ne muoviosat voi mennä pian rikki.Terassiharja meni yhdessä kesässä, lohkesi pala irti muovisesta kiinnityskohdasta. Harja oli muuten hyvä, mutta mitä sellaisella harjalla tekee, joka ei pysy varressa kiinni. En aio kontata sen kanssa :D


      • Anonyymi
        ei eroa kirjoitti:

        Olen myös siivousalan ammattilainen ja meidän firma lopetti sinin ostot.
        Oli niin kalliita ja laadussa ei eroa halvempiin.

        Tämä on pikkurahajuttu verrattuna muiden laitekokemuksiin, mutta kerron kuitenkin: ”Viisastuneena” siitä, että olin vuosia harmitellut, etten ollut hamstrannut varastoon eräitä SIIVOUSKÄSINEITÄ, joihin olin ollut tyytyväinen ja joita ei sitten enää saanutkaan mistään, hamstrasin taannoin pinkkejä Sini Siivouskäsineitä melkoisen määrän (-eli ei niinkään pikkurahajuttu -) koska niissä oli pitkä varsi. Käytin niitä käsintiskaamisessa.
        Mutta Sini-käsineet eivät kestäneetkään läheskään yhtä hyvin kuin markettien halpiskäsineet. Käsineistä tuli milloin kuivat koppurat, milloin liimaiset eli sormet tarttuivat tiukasti yhteen. Epäilivät Sinituotteella, että astioihin jäänyt ruokaöljy voisi aiheuttaa sellaista, ja lähettivät uudet. Uusi pari ei kuitenkaan kestänyt paria pesua enempää, kun jo taas käsineiden sormet alkoivat lievästi takertua toisiinsa. Olin pessyt muutamat astiat juoksevan veden alla eikä astioissa ollut öljyä. Myönnän, että tiskaan aika kuumalla vedellä. Luulenkin, että tuo kuumuus voisi aiheuttaa käsineiden jonkinlaisen sulamisen ja/tai kuivumisen. (Sitä eivät kylläkään Sinituotteella myöntäneet.)
        On syy mikä hyvänsä, niin varoitan: Pinkit Sini Siivouskäsineet (joiden pakkaukseen on kuvattu juurikin tiskaavat kädet) eivät kestä käyttöä astioiden tiskaamisessa ainakaan. (Muusta käytöstä minulla ei ole kokemusta. Mutta ehkä sitä karttuu nyt, kun meillä on vino pino noita käsineitä varastossa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on pikkurahajuttu verrattuna muiden laitekokemuksiin, mutta kerron kuitenkin: ”Viisastuneena” siitä, että olin vuosia harmitellut, etten ollut hamstrannut varastoon eräitä SIIVOUSKÄSINEITÄ, joihin olin ollut tyytyväinen ja joita ei sitten enää saanutkaan mistään, hamstrasin taannoin pinkkejä Sini Siivouskäsineitä melkoisen määrän (-eli ei niinkään pikkurahajuttu -) koska niissä oli pitkä varsi. Käytin niitä käsintiskaamisessa.
        Mutta Sini-käsineet eivät kestäneetkään läheskään yhtä hyvin kuin markettien halpiskäsineet. Käsineistä tuli milloin kuivat koppurat, milloin liimaiset eli sormet tarttuivat tiukasti yhteen. Epäilivät Sinituotteella, että astioihin jäänyt ruokaöljy voisi aiheuttaa sellaista, ja lähettivät uudet. Uusi pari ei kuitenkaan kestänyt paria pesua enempää, kun jo taas käsineiden sormet alkoivat lievästi takertua toisiinsa. Olin pessyt muutamat astiat juoksevan veden alla eikä astioissa ollut öljyä. Myönnän, että tiskaan aika kuumalla vedellä. Luulenkin, että tuo kuumuus voisi aiheuttaa käsineiden jonkinlaisen sulamisen ja/tai kuivumisen. (Sitä eivät kylläkään Sinituotteella myöntäneet.)
        On syy mikä hyvänsä, niin varoitan: Pinkit Sini Siivouskäsineet (joiden pakkaukseen on kuvattu juurikin tiskaavat kädet) eivät kestä käyttöä astioiden tiskaamisessa ainakaan. (Muusta käytöstä minulla ei ole kokemusta. Mutta ehkä sitä karttuu nyt, kun meillä on vino pino noita käsineitä varastossa.)

        Sama kokemus.


    • kddkd

      Eiköhän ne suomessa tehdä, mutta vain poikamiesten satunnaiseen käyttöön. EIkä kyseessä ole vain yksi henkilö joka ei ole tyytyväinen.

      • hinta 5

        Sinin osalta hinta/laatu ei kohtaa,kun hinnan osalta.
        Epäilen kyllä vahvasti,että ei tehdä Suomessa,vaan jossain halpatehdas maassa ja täällä myydään korkeaan hintaan.


    • scrutinize 1

      Samaa paskaa auton teleskooppivartinen lumiharja. Auki avattuna voi harjata vain toiselta puolen autoa. Toisen puolen harjaus avaa teleskooppivarren lukituksen. Onkohan harjan suunnittelija Afrikasta, missä lunta ei yleisesti tarvitse harjata. Suomessa lasten askartelukerhossakin jo osattaisiin tehdä toimiva tuote. Että Sini- laatuako???

      • Toisella puolella

        Miten se vaikuttaa harjaan harjaatko oikealta vai vasemmalta puolelta ?


      • Toisella puolella
        Toisella puolella kirjoitti:

        Miten se vaikuttaa harjaan harjaatko oikealta vai vasemmalta puolelta ?

        Näköjään alapeukka pukkaa mutta kukaan ei osaa selittää mikä siinä varressa on niin ihmeellistä.
        Täytyy sitten arvata. Jos se lukkiutuu kiertämällä niin on myös lupa kiertää tiukemmalle ettei aukea. Oliko oikein???


      • moppi 7
        Toisella puolella kirjoitti:

        Näköjään alapeukka pukkaa mutta kukaan ei osaa selittää mikä siinä varressa on niin ihmeellistä.
        Täytyy sitten arvata. Jos se lukkiutuu kiertämällä niin on myös lupa kiertää tiukemmalle ettei aukea. Oliko oikein???

        Meijän sinin moppi varsineen lensi kun Pitkämäen keihäs.
        Eikä oo takaisin haettu.


      • scrutinize 1
        Toisella puolella kirjoitti:

        Miten se vaikuttaa harjaan harjaatko oikealta vai vasemmalta puolelta ?

        Siis toiselta puolelta harjattaessa harja alkaa pyörimään, kun lukitus ei pidä.


      • scrutinize 1
        Toisella puolella kirjoitti:

        Näköjään alapeukka pukkaa mutta kukaan ei osaa selittää mikä siinä varressa on niin ihmeellistä.
        Täytyy sitten arvata. Jos se lukkiutuu kiertämällä niin on myös lupa kiertää tiukemmalle ettei aukea. Oliko oikein???

        Ei onnistu tiukentaminen kiertämällä, eikä vääntämällä, eikä se ole voimanpuutteesta kiinni.Harja ei vai toimi.


      • Ihan hanurista
        scrutinize 1 kirjoitti:

        Ei onnistu tiukentaminen kiertämällä, eikä vääntämällä, eikä se ole voimanpuutteesta kiinni.Harja ei vai toimi.

        Tekisi mieli työntää ne teleskooppivarret sen suunnittelijan perzeezeen. Teleskoopin lukitussysteemi kestää pahimmillaan vain muutaman kuukauden. Hyvä idea mutta ei toimi. Miksi muiden valmistajien teleskooppivarret kestää?


      • Sini2222

        Tuosta ruostumattomasta teleskooppivarresta laiton joskus rekkulaa sinille kun oli tarkoitettu jollekin pygmille. Varsi yltää minua lattiasta noin navan korkeudelle vaikka en ole kuin 180cm pitkä. En pysty lattiaa esim luutuamaan varrella. Mitenhän sen varren saisi kiristymään? En ole käyttäny vuosiin mutta nyt olisi ollut käyttöä


    • Sinistä asiaaaaa

      Sini on sikakallis! Ei ole mun mielestä niiden siivoustuotteissa mitään ihmeellistä josta pitäs maksaa nii paljon. Viledalla on halvempia ja kekseliäämpiä tuotteita eli hinta ei ole tuotteen tasolla samalla viivalla..

      • Liisu 6

        Samaa mieltä Vilendasta. Halvempi ja parempi.


    • janetskiiiija

      Minulla on Sinin lattiaharja rikkakihveli kestäneet jo vuosia.
      Pesen ja puhdistan lattiaharjan noin parin kuukauden välein.
      On pysynyt hyvänä joa yli kolme vuotta,vaikka lakaisen viikoittain.En nimittäin ole mikään imuri-fani...

      Teleskooppivarsikin pysyy hyvänä pyyhkimällä säännöllisesti.
      Ja siten,että kiristys avataan,kun vartta ei käytetä.
      Eihän Pro-vehkeetkään kestä väärällä käytöllä.

      Mikään,missä on jokin kiristys-systeemi,ei kestä,jollei kiristystä löysätä siksi ajaksi kun kiristystä ei tarvita-
      Tätä ei ehkä korosteta tarpeeksi käyttöohjeissa,joten vain ammattilainen tiedostaa
      sen... Tai ainakin pitäisi...

      • lelu 7

        Rikkakihveli on ihan lelu ja hirviän vaikia käyttää.
        Minusta tosi huono ja se lattiaharjan yläosa ei kyllä kestä,vaan meni poikki aika nopiasti.


      • Voi juku
        lelu 7 kirjoitti:

        Rikkakihveli on ihan lelu ja hirviän vaikia käyttää.
        Minusta tosi huono ja se lattiaharjan yläosa ei kyllä kestä,vaan meni poikki aika nopiasti.

        Voinet nyt kertoa mikä siinä kihvelissä on niin ylivoimaista ?
        Nämä "täysin susi, ei toimi, hajosi heti, ei ikinä, vaadin rahat takaisin, haastan valmistajan oikeuteen" toteamukset ilman sen perusteellisempia selvityksiä ei oikein vakuuta. Jos todetaan että tuote on viallinen mutta syytä ei osata selvittää niin vika on jossain muualla kun tuotteessa.

        "janetskiiiija" on ilmeisesti vääntänyt muutakin kun tiskirättiä !! Niin yksinkertaiset asiat kun siivousvälineet vaatii myös huoltoa. Tietysti kaupasta saa uusia mutta onko siina mieltä. Säilyttää ikkunalastaa lankakorissa kumipuoli alespäin ja ihmetellään kun tulee pelkkää raitaa. "Ikinä en enään osta tuota tuotetta, on ihan pa***a.
        Elämä on täynnä valintoja !


      • varsinivel
        Voi juku kirjoitti:

        Voinet nyt kertoa mikä siinä kihvelissä on niin ylivoimaista ?
        Nämä "täysin susi, ei toimi, hajosi heti, ei ikinä, vaadin rahat takaisin, haastan valmistajan oikeuteen" toteamukset ilman sen perusteellisempia selvityksiä ei oikein vakuuta. Jos todetaan että tuote on viallinen mutta syytä ei osata selvittää niin vika on jossain muualla kun tuotteessa.

        "janetskiiiija" on ilmeisesti vääntänyt muutakin kun tiskirättiä !! Niin yksinkertaiset asiat kun siivousvälineet vaatii myös huoltoa. Tietysti kaupasta saa uusia mutta onko siina mieltä. Säilyttää ikkunalastaa lankakorissa kumipuoli alespäin ja ihmetellään kun tulee pelkkää raitaa. "Ikinä en enään osta tuota tuotetta, on ihan pa***a.
        Elämä on täynnä valintoja !

        Sinin varsinivelen ruuvi ei kestänyt yhtään.
        Meni kierteet heti kättelyssä ja muoviosa jotenkin "murtui"
        Olin hyvin pettynyt.


      • rihkamaa 4
        varsinivel kirjoitti:

        Sinin varsinivelen ruuvi ei kestänyt yhtään.
        Meni kierteet heti kättelyssä ja muoviosa jotenkin "murtui"
        Olin hyvin pettynyt.

        Ei kestä muutkaan sinin jutut


      • Krista 1
        rihkamaa 4 kirjoitti:

        Ei kestä muutkaan sinin jutut

        Meillä rikkakihveli hajosi jo heti parin kerran jälkeen.
        Siis se läppäjuttu ei kestänyt


      • läppä 5
        Krista 1 kirjoitti:

        Meillä rikkakihveli hajosi jo heti parin kerran jälkeen.
        Siis se läppäjuttu ei kestänyt

        Meidän läppä hajos myös


      • en osta
        Voi juku kirjoitti:

        Voinet nyt kertoa mikä siinä kihvelissä on niin ylivoimaista ?
        Nämä "täysin susi, ei toimi, hajosi heti, ei ikinä, vaadin rahat takaisin, haastan valmistajan oikeuteen" toteamukset ilman sen perusteellisempia selvityksiä ei oikein vakuuta. Jos todetaan että tuote on viallinen mutta syytä ei osata selvittää niin vika on jossain muualla kun tuotteessa.

        "janetskiiiija" on ilmeisesti vääntänyt muutakin kun tiskirättiä !! Niin yksinkertaiset asiat kun siivousvälineet vaatii myös huoltoa. Tietysti kaupasta saa uusia mutta onko siina mieltä. Säilyttää ikkunalastaa lankakorissa kumipuoli alespäin ja ihmetellään kun tulee pelkkää raitaa. "Ikinä en enään osta tuota tuotetta, on ihan pa***a.
        Elämä on täynnä valintoja !

        En osta sinin tuotteita


      • huonot kumit
        Voi juku kirjoitti:

        Voinet nyt kertoa mikä siinä kihvelissä on niin ylivoimaista ?
        Nämä "täysin susi, ei toimi, hajosi heti, ei ikinä, vaadin rahat takaisin, haastan valmistajan oikeuteen" toteamukset ilman sen perusteellisempia selvityksiä ei oikein vakuuta. Jos todetaan että tuote on viallinen mutta syytä ei osata selvittää niin vika on jossain muualla kun tuotteessa.

        "janetskiiiija" on ilmeisesti vääntänyt muutakin kun tiskirättiä !! Niin yksinkertaiset asiat kun siivousvälineet vaatii myös huoltoa. Tietysti kaupasta saa uusia mutta onko siina mieltä. Säilyttää ikkunalastaa lankakorissa kumipuoli alespäin ja ihmetellään kun tulee pelkkää raitaa. "Ikinä en enään osta tuota tuotetta, on ihan pa***a.
        Elämä on täynnä valintoja !

        Ihan onneton ikkunalasta.
        Kumi haprastu ja jää kauheita viiruja.


      • mökkita
        huonot kumit kirjoitti:

        Ihan onneton ikkunalasta.
        Kumi haprastu ja jää kauheita viiruja.

        Olen kanssasi samaa mieltä. Ikkunankuiivain jättää viiruja. Käytän vanhempaa ikkunan kuivainta.


      • Ei kestä kotikäyttöä

        Kuulehan, ei ammattilaiset ole joka välissä löysäämässä kiristystä. Höpö höpö. Mutta eipä oikeilla ammattilaisilla näe Sinituotteen välineitäkään...


    • siiri4

      No se sini on ihan pashka tuote !

    • 14+8

      Te ette osaa käyttää niitä yksinkertaisen helppoja välineitä ilmeisesti !?
      itselle ei ole tullut mitään ongelmaa vielä koskaan niitten kanssa.
      On ikkuna- ja lattiansiivousvälineitä. Oikein hyviä ne ovat.
      Jos esimerkiksi ikkunaan jää viiruja, on vika pesijässä.
      Välineet toimivat loistavasti, jos osaa käyttää ja se e i ole vaikeata.

      • Maikki ja Pena

        Nyt alkoi Joulusiivoukset ja ensimmäisenä siivottiin kaikki sinituotteen tuotteet
        roskiin ja haettiin kaupasta toisenmerkkiset uudet ja alkoi siivous sujua. Vilendaa ym.


    • matleena 6

      Meidän harjanvarsi meni poikki heti ekalla kerralla.
      Ei kyllä kestänyt yhtään.

      • Ilkka ja Maija

        Ei kestä lattiaharjat ym. Laautu ja hinta ei kohtaa.
        Olemme tosi pettyneitä sinin tuotteisiin


      • raisa
        Ilkka ja Maija kirjoitti:

        Ei kestä lattiaharjat ym. Laautu ja hinta ei kohtaa.
        Olemme tosi pettyneitä sinin tuotteisiin

        Sinituotteet ovat todella huonoja. Ei kannata ostaa. On paljon hinta-laatu suhteen tuotteita siivoukseen jotka toimii ja kestää siivouksessa. Missä vika?


      • Saarat
        raisa kirjoitti:

        Sinituotteet ovat todella huonoja. Ei kannata ostaa. On paljon hinta-laatu suhteen tuotteita siivoukseen jotka toimii ja kestää siivouksessa. Missä vika?

        Samaa mieltä Raisan kanssa.
        Hinta/laatu ei täsmää ollenkaan.


    • Kallista tuotetta

      Sikakalliita ja yksinkertaisia tuotteita. Hinnat pilaa ja halvemmalla saa jopa parempaa.

    • siivooja1

      Sini tuotteet kyllä kestävät, ainakin omassa käytössä.

      • Sika kallis

        Ei muuten kestä ja sika kalliita


    • Kotisiivooja

      En edes jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta kokemuksesta tiedän. että ovat ihan schaibaa.Suosittelen käymistä siivoustarvikeliikkeessä mistä saa kunnon välineet samalla hinnalla

      • Kallis 19

        Kyllä on kalliita ja hinta/laatusuhde ihan mettässä noissa sinin tuotteissa.
        Lidlestä mm. löytyy tosi edullisia ja ihan ok tuotteita.


      • Lapsille perinnöksi

        Siivoustarvikeliikkeestä voi saada jopa halvemmalla. Todella kestäviä ovat ammattilaisten välineet, kotikäytössä kestävät kai loppuelämän.


      • Ei Sini
        Lapsille perinnöksi kirjoitti:

        Siivoustarvikeliikkeestä voi saada jopa halvemmalla. Todella kestäviä ovat ammattilaisten välineet, kotikäytössä kestävät kai loppuelämän.

        Niin siis sinin tuotteet ei kestä


    • pirkko pirteä

      Millä ihmeellä te saatte ko. tuotteet rikki??? Minulla on esim. moppi, joka on n. 10 v vanha. Käytän sitä viikossa n. 2 krt asuinpinta-alaan 125m2 (olemme koiraperhe). Sitä ovat käyttäneet myös tyttäreni ja mieheni, joten käyttökertoja varmasti on. Samoin meillä on Sinin mattopiiska, jolla tamppaan matot viikottain ja piiska kestänyt n. 8 vuotta, Muitakin Sinin tuotteita omistan ja kaikki ovat hyviä. Ikävää, että kilpailu menee tällaiseksi, että Sinin kilpailijan tarvii tuollaista törkyä tuupata. Kyllä silti valistuneet käyttäjät hoksaavat mikä on totta ja mikä ei.

      • vihta ja vasta

        Ostin myös sinin mattopiiskan ja jo muutaman kerran jälkeen se menetti ominaisuuksiaan.
        Siitä tuli vähän ns. lerppu.
        Hain sit torilta vanhan ajan "rottinkisen" mattopiiskan je se toimii paljon paremmin.
        Noi muoviset on vähän kun vertaisi saunan vihtaa muovi/koivunlehdistä tehty.
        Ei tarvi olle mikään sinin kilpailija kun toteaa,että laatu/hinta ei ole kohdallaan.


      • pispa
        vihta ja vasta kirjoitti:

        Ostin myös sinin mattopiiskan ja jo muutaman kerran jälkeen se menetti ominaisuuksiaan.
        Siitä tuli vähän ns. lerppu.
        Hain sit torilta vanhan ajan "rottinkisen" mattopiiskan je se toimii paljon paremmin.
        Noi muoviset on vähän kun vertaisi saunan vihtaa muovi/koivunlehdistä tehty.
        Ei tarvi olle mikään sinin kilpailija kun toteaa,että laatu/hinta ei ole kohdallaan.

        sitten olet mämmikoura nakkisormi, kun et osaa


      • Juice 47
        vihta ja vasta kirjoitti:

        Ostin myös sinin mattopiiskan ja jo muutaman kerran jälkeen se menetti ominaisuuksiaan.
        Siitä tuli vähän ns. lerppu.
        Hain sit torilta vanhan ajan "rottinkisen" mattopiiskan je se toimii paljon paremmin.
        Noi muoviset on vähän kun vertaisi saunan vihtaa muovi/koivunlehdistä tehty.
        Ei tarvi olle mikään sinin kilpailija kun toteaa,että laatu/hinta ei ole kohdallaan.

        Meidän sinin mattopiiskasta katkesi ne muovilangat.
        Ei kyllä kestänyt kauaa.


    • siivooja

      Täällä kans helvetin kalliin romun sinin vihaaja! Ei enää ikinä meille ainuttakaan tuotetta siniltä. Nyt kun saan pyykkini kuivaksi tuolla SINI-pyykinkuivaustelineellä, se lentää niin kaatopaikalle!! Joka kerta kun saan pyykit siihen, se rojahtaa maahan. Todella huonoja kokemuksia myös moppivarresta!! Oon alkanu ostaan noita halpoja tuotemerkkejä niin kas kumma nepä kestääkin, toisin kuin...

    • Ärrinmurrin

      Jo neljäs Sinin ikkunakuivain menee nyt ostopäivänään suoraan roskiin. En tiedä oleentuisiko paremmaksi käytössä, tai mitä kikkaa voisi koittaa, mutta kun en saa ensimmäistäkään ikkunaa kunnolla pestyä, niin ei oikein voi seurailla tilannetta. Jää raitoja ja ihme jarrutusjälkiä sama mitä tekee. Olen jo kertaalleen reklamoinut asiasta joku vuosi sitten, ei apua. Pesen paljon ikkunoita, ja eri merkkisillä ja vanhoillakin tuotteilla, ja halvimmatkin lastat ovat toimineet ihan loistavasti, Sinin ei. Harmittaa kun lähimarketeissa on aina vain näitä Sinin tuotteita, ja taas haksahdin ostamaan.

    • heiti

      Töissä pesen paljon ikkunoita ja vanha lasta on täytynyt ottaa käyttöön,koska uusi Sinin ikkunalasta jättää ihme jarrutusjälkiä.Aivan sama millä tyylillä yrittää pestä niin aina sama homma.Järki lähtee.Mopit on kyllä mulla kestäny hyvin.

    • Sinilläsiivoussujuu

      Millaista laatu on nykypäivänä? Näkyykö hinnassa ettei niinjaksanu olekkaan Suomessa tehty?

    • Anonyymi

      Mitäs mieltä olette laadusta nykypäivänä?

      • Anonyymi

        Ainakin sinin siivousvälineet ovat ihan luokattomia. Hinta voisi olla 25% nykyisestä ja silti olisi pettynyt olo. Lattialuuttu oli aivan täysin käyttökelvoton, vaikka maksoi lähes 30e. Tarranauhat, jotka pitävät mopin pakoillaan eivät pitäneet niin yhtään. Lähettivät uuden mopin mihin oli pari nauhaa lisätty, mutta ei se vieläkään ollut mikään kummallinen. Lisäksi se korvausmoppi oli niin huonolaatuisesta materiaalista tehty, että vuoden jälkeen olisi pitänyt ostaa uusi.


    • Anonyymi

      Ottakaa nyt perkele tosissaan tuotteiden laatu ja kestävyys siellä tehtaalla ohjenuoraksi. Kertakäyttö tavaroiden tekeminen ei saa olla Suomalaisen laadun periaate. Kiinassa tehdään kertakäyttötuotteita ei täällä !

      • Anonyymi

        Jos on tehty kotimaassa noin 50% tuotteesta, niin sitten se tuote saa lippumerkin. Eli kaikissa tuotteissa lippumerkkiä ei ole. Mainonnasta saa kuvan, että kaikki on tehty Suomessa. Mutta kyllä Kiinasta tulee paljon tuotteita.

        Onko se nimeltään lippumerkki? Tiedätte kuitenkin varmaan mitä tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on tehty kotimaassa noin 50% tuotteesta, niin sitten se tuote saa lippumerkin. Eli kaikissa tuotteissa lippumerkkiä ei ole. Mainonnasta saa kuvan, että kaikki on tehty Suomessa. Mutta kyllä Kiinasta tulee paljon tuotteita.

        Onko se nimeltään lippumerkki? Tiedätte kuitenkin varmaan mitä tarkoitan.

        Miten se 50 % lasketaan. Tää ei koske siniä, mutta yhden tietämäni tuotteen osista suurin osa tuli kiinasta, mutta silti sai avainlipun. Ja niitä kiinalaisia osia oli joku työharjoittelija lajittelemassa ja yli puolet hylättiin, mutta silti kuulemma kannattavampaa tilata kiinasta. Onko se 50 % painosta vai työajasta vai arvosta. Ja mikäs se oli kodinkone ketju, jolla oli avainlippu. Siis myi jotain täysin kiinalainen konetta, ite joudut kaikki tiedot kaivaa netistä ja myyjä sano pari sanaa ja otti rahat, niin silti myönnetään avainlippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on tehty kotimaassa noin 50% tuotteesta, niin sitten se tuote saa lippumerkin. Eli kaikissa tuotteissa lippumerkkiä ei ole. Mainonnasta saa kuvan, että kaikki on tehty Suomessa. Mutta kyllä Kiinasta tulee paljon tuotteita.

        Onko se nimeltään lippumerkki? Tiedätte kuitenkin varmaan mitä tarkoitan.

        Tunnusta kutsutaan avainlippu-merkiksi.


    • Anonyymi

      Avainlippu vai ? Avain ja siinä lippu. Suomen lippu. Usko kotimaisen työn laatuun horjuu herkästi . Laadukkaat ja kestävät tuotteet tekevät kauppansa vähän kalliimmallakin mutta juuri siitä laadusta ei saisi lipsua. Pitäisi olla vaalimisen arvoinen asia kaikille Suomalaisten tuotteiden valmistajille.

    • Anonyymi

      Ostin eilen tuon SIni teräsvarren. jossa on kiinnittävät päät. ei mene pohjaan asti. eikö sen kuuluisi mennä?

      • Anonyymi

        Sama vika täällä! Olen yrittänyt kaikin voimin, mutta varsi ei kiinnity. Kyseessä pieni sinipiika. Otan vinkkejä vastaan, mutta roskiin saattaa mennä.


    • Anonyymi

      Minä en muita ole kymmeniin vuosiin hankkinutkaan siivoukseen kuin Sini-tuotteita. Tuotteet saa näppärästi yhdistettyä. Esimerkiksi vanha varsi yhdistyy uuteen harjapäähän jne. Se jos mikä on ympäristö- ja kukkaroystävällistä, ettei tarvitse uusia varttakin, jos on vain harjan uusimisen tarve.

      Mitään kiinnittymis- ja rikkoontumisongelmia ei ole koskaan ollut.

      "Harjan pää irtosi", mitä se edes tarkoittaa?

      Sini-tuotteethan on järjestelmä, jossa kaikki tuotteet kiinnittyvät toisiinsa samanlaisella lukitusmekanismilla. "Yksi kiinnitys – 30 erilaista siivousvälinettä" on heidän mottonsakin.

    • Anonyymi

      Oman kokemuksen mukaan Sinin kamppeet ovat keskimäärin hyviä, mutta epäonnisutmisia on joukossa. Esimierkiksi "teräväkuivain" niminen härveli on paras kylppärin lattian kuivain jota olen käyttänyt. Samoin levymoppi mikrokuitumopilla on todella hyvä. Ja tavallinen teräsrikallinen harja on palvellut jo vuosikymmenen, toisin kuin halpismalli honkkarista.
      Mutta sitten on pari huonompaakin tuotetta tullut vastaan, juuri mopeissa. Sellainen kolmea eriväristä liuskaa sisältänyt moppi alkoi hajota muutaman siivouskerran jälkeen ja se karisteli mustia nokareita pitkin lattiaa, kun yksi niistä lisukatyypeistä erotti päällikerroksensa. Toinen huono moppi on ollut erilainen levymoppi. Sellainen keskeltä taittuva. se taittumisnivel ei jaksa vähän käytettynä pitää moppia enää suorassa jos sen vähänkin nostaa lattiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1649
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1599
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1465
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1266
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1138
    Aihe