Oon tuleva läski D:

38kg159cm

Oon 12v tyttö ja musta on alkanu tuntuu et oon paljon läskimpi ku ennen. Siis kaikki sanoo että oon kauheen laiha yms mut en kyl oo. Kun mä istun nii tunnen mun läskit ja näin. Oon pitkä jtn 159cm ja painan 38kg, onks se liikaa? Kertokaa te jotka tiiätte. Oon päättäny ruveta v38ähentää makeen syömistä ja ruveta liikkuu enemmän. Rupeen varmaa harrastaa tanssii. Äsken söin kyl jäätelön..

19

214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 38kg159cm

      Vähentää**

    • Läskit vittuuun

      Teeppä niin

      • alottaja:)

        Niinhän mä teen. Mut onks 159cm ja 38kg normaali?


      • Ylipaino onsairautta
        alottaja:) kirjoitti:

        Niinhän mä teen. Mut onks 159cm ja 38kg normaali?

        Laskin painoindeksisi ja totuus on että kannattaa nyt äkkiä mennä tanssimaan ja laihduttamaan jos laihtuisit sellanen 20kg niin olisit normaali


      • Vilkutan hyvästeiksi
        alottaja:) kirjoitti:

        Niinhän mä teen. Mut onks 159cm ja 38kg normaali?

        Läski et oo, mutta ruma kyllä, ja sairas. Anorektikot on sairaan rumia.

        Vian ei tartte olla kovin suuri, kun se sijaitsee päässä.

        Ja sit toi, että tuut tänne kerjäämään sääliä. Säälittävää.

        Hyvää (lyhyttä) loppuelämää.


      • kyllä
        Vilkutan hyvästeiksi kirjoitti:

        Läski et oo, mutta ruma kyllä, ja sairas. Anorektikot on sairaan rumia.

        Vian ei tartte olla kovin suuri, kun se sijaitsee päässä.

        Ja sit toi, että tuut tänne kerjäämään sääliä. Säälittävää.

        Hyvää (lyhyttä) loppuelämää.

        Olet alipainoinen.


      • yökkk
        alottaja:) kirjoitti:

        Niinhän mä teen. Mut onks 159cm ja 38kg normaali?

        hyi läski


    • OU MAI GAAD

      jos alotat tanssin painat koht 40 kiloo OU MAI GAAD

    • maanis-depressiivinen

      Eli eka vaihe on että myönnät sun sairautes..

    • omenaani

      Et kyl helvetis oo läski :D oot aika hoikka ja noi sun kuvitelmat roikkuvista läskeistä alkaa jo viitata anoreksiaan :/

    • ebin8

      hyi vittu oot läski mee hoitoo

      • 38kg159cm

        No oon tullu siihen tulokseen että en oo läski, aion elää ihan samal tavalla koska en haluu mitään anoreksiaa todellakaan!! D: Alotan sen tanssin, mut en siks että laihtuisin vaan siks että oon aina halunnu tanssii ja liikunta on hyväks :)


    • ecc__

      Onko 38 kilossa edes muuta kuin luut ja sisäelimet? Ei sulla pitäs mitään laihdutettavaa olla.

    • TheBalance

      Noh, Skipataas nuo röllit ja siirrytään asiaan.

      Tuossa iässä pituus/paino suhde vaihtelee ja välillä saattaa tuntea itsensä lihavaksi ja sitten hetken kuluttua hoikaksi. Lukujen valossa sä olet hoikka, eikä sun varmasti kannata sen kummemmin murehtia siitä painostas, jos elät silleen terveellisesti ja liikut normaalisti (hyötyliikunta mahd just se tanssi) ja syöt tarpeeks! Kasvava ja liikkuva tarttee sitä safkaa oikeesti enemmän ko sohvaperuna aikunen!

      Sitten 15 -17v hujakoilla voi kattoo pelilistä että mitä tykkää kropastansa, tai kysyä kavereilta & kattoa painoindeksi, mutta jos se bmi on ihan normaali niin mitä todennäköisemmin ei ole mitään ongelmaa :)

      • Minäpä minä

        Et oo todellakaan ylipainone!! Oot alipainone. Ite oon 155cm ja 44kg, ja harrastan futist 4 kr viikossa pelit ja vapaa aika


    • HornedDevil

      Ootko leikkiny pienenä barbeilla? Se on yleensä suuri aiheuttaja anoreksiaan. Ei sust mikää läski oo tulossa, vaan sairaan alipainone ja uskoisin myös ettälauta. Googlaa bmi, siel pitäis pystyy kattoo kuinka sairas sust on tulossa

      • 38kg158cm

        Kiitos kaikille vastanneille :)


    • turkulainen4

      sanon et oot enempi alipainonen ku ite oon 14v, 158cm pitkä ja painan jotai 58kg :D mut silti ei oo kauheena läskiä

    • FOIDDJIOSFGHADFYGUZX

      OON LÄSKI HEIKKI

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe