Microsoft-tili

?+?

Siis voiko tuon tilin nimeksi laittaa mitä tahansa, vaiko vain esim. @live.com-päätteisen "nimen"? Voiko/kannattaako tilin nimeksi laittaa nykyistä gmail-osoitetta?

Lumia 520-puhelinta ottamassa käyttöön, en ymmärrä tuota microsoft-tiliä alkuunkaan!!??

5

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta,

      Jos ymmärsin oikein niin sinulla ei vielä ole Microsoft-tiliä? Nyt kun lähdet sitä luomaan niin voit siinä yhteydessä käyttää mitä tahansa sähköpostiosoitetta. Vaikka sitä gmailia joka sinulla on. Itse en näe syytä miksi sitä ei kannattaisi käyttää, näin on vähemmän muistettavia sähköpostiosoitteita :)

      Lisätietoja --> http://bit.ly/173yfKB

      Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • ?+?

        Ok, kiitos vastauksesta. Eli siis tuon Microsoft-tilin käyttäjätunnuksena pitää olla jokin sähköpostiosoite? Mutta eihän tuon Microsoft-tilin salasanaksi kuitenkaan ole järkevää laittaa sitä samaa salasanaa, joka siis on käytössä tuossa varsinaisessa gmail-tilissä, ja joka nyt siis toimisi käyttäjätunnuksena? Niin että Microsoft-tilille keksittävä oma salasana, turvallisempi vaihtoehto?

        Mutta jos siis minulla olisi jo olemassa jokin microsoftin sähköpostiosoite, niin se sellaisenaan toimisi myös Microsoft-tilinä? Yritän nyt siis vain ymmärtää logiikkaa sen takana, että miksi tuon käyttäjätunnuksen on oltava sähköpostiosoite? Ja etenkin jos gmail-osoitekin käy - eihän sillä ole mitään tekemistä Microsoftin kanssa?


      • ?+? kirjoitti:

        Ok, kiitos vastauksesta. Eli siis tuon Microsoft-tilin käyttäjätunnuksena pitää olla jokin sähköpostiosoite? Mutta eihän tuon Microsoft-tilin salasanaksi kuitenkaan ole järkevää laittaa sitä samaa salasanaa, joka siis on käytössä tuossa varsinaisessa gmail-tilissä, ja joka nyt siis toimisi käyttäjätunnuksena? Niin että Microsoft-tilille keksittävä oma salasana, turvallisempi vaihtoehto?

        Mutta jos siis minulla olisi jo olemassa jokin microsoftin sähköpostiosoite, niin se sellaisenaan toimisi myös Microsoft-tilinä? Yritän nyt siis vain ymmärtää logiikkaa sen takana, että miksi tuon käyttäjätunnuksen on oltava sähköpostiosoite? Ja etenkin jos gmail-osoitekin käy - eihän sillä ole mitään tekemistä Microsoftin kanssa?

        Juu, ei kannata laittaa Microsoft-tiliin samaa salasanaa.

        Niin, siis tuon tilin saa luotua millä tahansa sähköpostiosoitteella. Ja, vaikka sinulla olisi joku tietty sähköpostiosoite, se ei riitä jos et ole luonut tarvittavaa Microsotf-tiliä.

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • ruusulaakso62
        sonerapartio kirjoitti:

        Juu, ei kannata laittaa Microsoft-tiliin samaa salasanaa.

        Niin, siis tuon tilin saa luotua millä tahansa sähköpostiosoitteella. Ja, vaikka sinulla olisi joku tietty sähköpostiosoite, se ei riitä jos et ole luonut tarvittavaa Microsotf-tiliä.

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Nyt ei ihan ymmärrä....siis jos luon microsoft.com tilin gmailin osoitteella niin pitääkö luoda tili vielä uudelleen microsoft.comissa?
        Entäs jos luon tilin ainoastaan microsoft.comiin niin voiko muut sähköpostit esim gmail ohjata sinne jotenkin?
        Itselläni myös uusi Lumia ja tässä pähkäilen tuon tilin luomisen kanssa eli kannattaako vai eikö kannata ja jos kannattaa niin olisiko viisainta luoda tili ainoastaan microsoftille.
        Normi sähköpostit voisin tsekata tietokoneelta jossain (itse en omista konetta)


    • 5230,. (500) 520

      Jos luot MS tilin gmaililla ei tarvi luoda erikseen mitään MS tiliä vaan se on siinä,tällöin voit luoda erikseen google sähköposti tilin.Mutta jos omistat jo hotmail tilin kannattaa MS tili luoda sillä koska se synkkaa skydriven pilven kanssa hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe