INSMAT ROCK V20, 4" 3G Android 4.04 Rugged Phone

touhu2

Onko kellään kokemusta tästä????
Tarviin oikeesti kestävän luurin joka ei hajoo heti kättelyssä niin merellä kuin metässä.Oon nimittäin jo aika monta onnistunut hajottamaan tai sit nykypuhelimet on vaan niin p***** että ei kestä mitään:(
Oman ammatin ja harrastuksien takia tarttisin oikeesti kestävän puhelimen:)

24

3616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän tuo ainakin ominaisuuksiltaan näyttäisi olevan kestävä ja hyvä luuri.

    • Muilahtinen
    • jan-fan

      Catapillarissa ei oo taskulamppua tai kamera salamaa.. aika iso miinus

      • ken.

        kenelle on, kenelle ei....


      • $$$

        On kamera muttei salamaa


    • wedas

      Imuroi tiedosto tästä

    • grangefett
    • gerberos

      Kestävä on. Mutta sovellukset kaatuvat jatkuvasti ja puhelin sammuu ja käynnistyy itsekseen,ei kiva kun on odottanut puhelua ja sitten huomaa että puhelin pyytää pin koodia. Kerran olen jo laittanut takuuseen käytetttäni päivän,sain uuden tilalle ja viat säilyivät.

    • ViidakkoJim

      Kestää kyllä menoa, mutta pieniä vikojahan kyseisessä luurissa on. Kaikki ominaisuudet ei toimi niin kuin pitäisi. Edellisessä ei toiminut GPS, tässä ei toimi WLAN. Päivitykset ois hieno saada jostain.. Soitettaessa lukee jotain kiinankielistä tekstiä näytössä. Tupla SIM toimii välillä hienosti, välillä vähemmän hienosti.

    • Paskan möivät!

      Kuukausi sitte ostin tuon Rock V20:sen. Alkuun kesti 2 päivää, kunnes ei enää ottanut puheluita vastaan yms. "pientä" vikaa -> puhelin kävi huollossa, oli siellä vähän alle 2 viikkoa, jonka jälkeen viikon käytössä ja putosi ensimmäisen kerran betonilattialle -> Näyttö täysin säröille. (minkähänlainen homma vaihtaa? Tai paljonkohan vaihto maksaa?)
      Lisäksi hirveä kapula, ei taho mahtua mihinkään taskuun ja painaa kuin synti!

      Kannattaa ennemmin ostaa 2kpl 150€ puhelimia mitä yhtä yli 300€:n puhelinta, ainakin tällä kokemuksella! Edellinen puhelin, Nokia C7 kesti kolme vuotta melko kovaakin käyttöä, ilman yhtäkään huollossa käyntiä!

    • viisasmees

      Itsellä mukana metsässä ja raksalla ollu viime kesästä lähtien Nokia Lumia 520.
      On ollu helteessä, sateessa ja pakkasessa, eikä kertaakaan ei ole temppuillut.
      Insmatin kumimainen suojakuori on ja näytönsuojakalvon silloin tällöin vaihdan.
      Eikä ole semmoinen kotitekoisen näköinen kantikas ja kookas molso kuin
      nuo pillarit ja rockit.
      Taitaa päteä noissa pillarin ja rockin moliskoissa vanha koneenrakennusvitsi, "Kun järki loppuu niin lisätään rautaa".

    • ei kuulu ei

      Minulla on yksi Insmatin "Rock" puhelin. Sitä mainostetaan "työpuhelimeksi" koska se on "vesi- ja pölytiivis". Mutta yksi siitä puuttuu eli äänenvoimakuuden lisäys meluissa työympäristössä? Laitteen suunnitelijoilla lienee käsitys, että kaikki tekee työnsä hiljaisesa toimistoympäristössä?
      Työkoneen moottori jyrisee sen verran kovaa ettei vastaanotettuja puheluita aina tahdo edes kuulla. Miten kovaan työkäyttöön tarkoitetusta puhelimesta voi unohtua äänenvoimakkuuden säätö?
      En ainakaan ole löytänyt tuota toimintoa puhelimesta eikä se surkea käyttöohjevihkokaan mitään puhu koko asiasta. Muuten kyllä se puhelin on toiminut hyvin, mutta työympäristön melussa kuuluvuus on useimmin varsin heikko.
      Ei niitä työkoneita voi sammuttaa kun puhelu tulee.

      • Nowhow

        No ei sieltä kajarista mitään 95 desibeliä voi työntää ulos.


      • desibelimees
        Nowhow kirjoitti:

        No ei sieltä kajarista mitään 95 desibeliä voi työntää ulos.

        Miksi ei?


    • insmatti

      Kannattais ottaa silmä käteen, nii vois vaikka huomata siinä sivussa ne äänenvoimakkuuden säätönapit. Niistä kun puhelun aikana säätää nii muuttu puhelun voimakkuus.

      • Insmatin käyttäjä

        Mulla on insmatin "älykestopuhelin", ainiin tää on jo toinen viallinen inamant mulla. Ensimmäinen hajosi käsiin. Korvatunnistin ei koskaan toiminut. Aina kun puhelu loppui piti mennä lamppua kohden osoittamaan puhelinta nii se tunnisti valon, jotta näppäinlukko aukesi. Kaiuttimen ääni hävisi ajan myötä, varmaa vanhuuttaan 3kk aikana.! Vaikka se kuuluisa äänensäätönappi oli kovimmillaan, josta joku edellä kehui aiemmin. Netti pätkii minkä ehtii.. Ei tällä voi surffata netissä. Kun on puhelimen "turvakalvo"paikallaan näppäimistö ei toimi y kunnolla. Puhelin luettelo pätkii.. sanoo yhteystiedot ei käytössä. Wlaniin en ole saanut liitettyä puhelinta ei löydä sitä. Puhelut katkeilee omia aikojaan. Vaikka vieressä puhelin toimii samaan aikaan täysin moitteetta saman operaattorin liittymässä. Näyttö on kuulemma todella kestävä! Minulta lipsahti puhelin kädestä maahan alle puolesta metristä. Näyttö halkesi! Lähetin puhelimen takuu huoltoon, koska se on ip jotai luokiteltu kestää vaikka mitä. Ja tuo ip luokituskin takaisi iskunkestävyyttä. Mutta yllätys oli suuri!!! Kaikki edellä mainittu on asiakkaan oma aiheutettua vikaa. Onneksi olin sanonut huoltoon jättäessä, että "kustannuksista jotka koituvat asiakkaalle tulee ilmoittaa etukäteen minulle". Se oli erittäin vaikea lause kirjoittaa paperille liikkeessä jonne puhelimen jätin mutta kannatti. Lopulta puhelin vaihdettiin toiseen samanlaiseen, pitkän neuvottelun jälkee. Tehdas kunnostettuun puhelimeen, jossa on edellisen omistajan tekstiviestit jäljellä tullessa. Ja samat ongelmat ilmenevät pikku hiljaa tässäkin ja marjana kakun päällä, turvakalvo kuoriutuu itsestään pois, takakannen pidike klipsit hajoaa itsestään ja no tämähän on turha vika, pikku seikka, kortilla olevien ihmisten nimet ja numerot eivät tule esiin kun he soittavat. Näkyy vain puhelin numero mutta ei nimeä. Mutta lasi on vielä ehjä tässä. Miettikää kahdesti ennen kuin ostatte!


      • Insmat
        Insmatin käyttäjä kirjoitti:

        Mulla on insmatin "älykestopuhelin", ainiin tää on jo toinen viallinen inamant mulla. Ensimmäinen hajosi käsiin. Korvatunnistin ei koskaan toiminut. Aina kun puhelu loppui piti mennä lamppua kohden osoittamaan puhelinta nii se tunnisti valon, jotta näppäinlukko aukesi. Kaiuttimen ääni hävisi ajan myötä, varmaa vanhuuttaan 3kk aikana.! Vaikka se kuuluisa äänensäätönappi oli kovimmillaan, josta joku edellä kehui aiemmin. Netti pätkii minkä ehtii.. Ei tällä voi surffata netissä. Kun on puhelimen "turvakalvo"paikallaan näppäimistö ei toimi y kunnolla. Puhelin luettelo pätkii.. sanoo yhteystiedot ei käytössä. Wlaniin en ole saanut liitettyä puhelinta ei löydä sitä. Puhelut katkeilee omia aikojaan. Vaikka vieressä puhelin toimii samaan aikaan täysin moitteetta saman operaattorin liittymässä. Näyttö on kuulemma todella kestävä! Minulta lipsahti puhelin kädestä maahan alle puolesta metristä. Näyttö halkesi! Lähetin puhelimen takuu huoltoon, koska se on ip jotai luokiteltu kestää vaikka mitä. Ja tuo ip luokituskin takaisi iskunkestävyyttä. Mutta yllätys oli suuri!!! Kaikki edellä mainittu on asiakkaan oma aiheutettua vikaa. Onneksi olin sanonut huoltoon jättäessä, että "kustannuksista jotka koituvat asiakkaalle tulee ilmoittaa etukäteen minulle". Se oli erittäin vaikea lause kirjoittaa paperille liikkeessä jonne puhelimen jätin mutta kannatti. Lopulta puhelin vaihdettiin toiseen samanlaiseen, pitkän neuvottelun jälkee. Tehdas kunnostettuun puhelimeen, jossa on edellisen omistajan tekstiviestit jäljellä tullessa. Ja samat ongelmat ilmenevät pikku hiljaa tässäkin ja marjana kakun päällä, turvakalvo kuoriutuu itsestään pois, takakannen pidike klipsit hajoaa itsestään ja no tämähän on turha vika, pikku seikka, kortilla olevien ihmisten nimet ja numerot eivät tule esiin kun he soittavat. Näkyy vain puhelin numero mutta ei nimeä. Mutta lasi on vielä ehjä tässä. Miettikää kahdesti ennen kuin ostatte!

        Täysi samat ongelmat itsellä! putosi puolesta metristä ja näyttö säröiksi:/ lisäksi on ollut ongelmaa sovelluksien ja pelien kanssa kun kaatuilevat jatkuvasti riippuen tietenkin sovelluksesta... myös soitoissa samanlaista vikaa en suosittele tätä puhelinta . Takuuseen tuon näytön yritin saada kun on vielä sitäkin vuosi jäljellä, mutta yrittivät rahastaa siitäkin 120e. ostakaa mieluummin xcover2 tai s4 active jos kestävää ja suoritustehoista luuria halajatte :D


      • Insmat V20 Seko kuten V5
        Insmatin käyttäjä kirjoitti:

        Mulla on insmatin "älykestopuhelin", ainiin tää on jo toinen viallinen inamant mulla. Ensimmäinen hajosi käsiin. Korvatunnistin ei koskaan toiminut. Aina kun puhelu loppui piti mennä lamppua kohden osoittamaan puhelinta nii se tunnisti valon, jotta näppäinlukko aukesi. Kaiuttimen ääni hävisi ajan myötä, varmaa vanhuuttaan 3kk aikana.! Vaikka se kuuluisa äänensäätönappi oli kovimmillaan, josta joku edellä kehui aiemmin. Netti pätkii minkä ehtii.. Ei tällä voi surffata netissä. Kun on puhelimen "turvakalvo"paikallaan näppäimistö ei toimi y kunnolla. Puhelin luettelo pätkii.. sanoo yhteystiedot ei käytössä. Wlaniin en ole saanut liitettyä puhelinta ei löydä sitä. Puhelut katkeilee omia aikojaan. Vaikka vieressä puhelin toimii samaan aikaan täysin moitteetta saman operaattorin liittymässä. Näyttö on kuulemma todella kestävä! Minulta lipsahti puhelin kädestä maahan alle puolesta metristä. Näyttö halkesi! Lähetin puhelimen takuu huoltoon, koska se on ip jotai luokiteltu kestää vaikka mitä. Ja tuo ip luokituskin takaisi iskunkestävyyttä. Mutta yllätys oli suuri!!! Kaikki edellä mainittu on asiakkaan oma aiheutettua vikaa. Onneksi olin sanonut huoltoon jättäessä, että "kustannuksista jotka koituvat asiakkaalle tulee ilmoittaa etukäteen minulle". Se oli erittäin vaikea lause kirjoittaa paperille liikkeessä jonne puhelimen jätin mutta kannatti. Lopulta puhelin vaihdettiin toiseen samanlaiseen, pitkän neuvottelun jälkee. Tehdas kunnostettuun puhelimeen, jossa on edellisen omistajan tekstiviestit jäljellä tullessa. Ja samat ongelmat ilmenevät pikku hiljaa tässäkin ja marjana kakun päällä, turvakalvo kuoriutuu itsestään pois, takakannen pidike klipsit hajoaa itsestään ja no tämähän on turha vika, pikku seikka, kortilla olevien ihmisten nimet ja numerot eivät tule esiin kun he soittavat. Näkyy vain puhelin numero mutta ei nimeä. Mutta lasi on vielä ehjä tässä. Miettikää kahdesti ennen kuin ostatte!

        Sama laulu täällä, vaihtoivat v5 mallin kunnostettuun v20 malliin, mutta...


      • huomi
        Insmatin käyttäjä kirjoitti:

        Mulla on insmatin "älykestopuhelin", ainiin tää on jo toinen viallinen inamant mulla. Ensimmäinen hajosi käsiin. Korvatunnistin ei koskaan toiminut. Aina kun puhelu loppui piti mennä lamppua kohden osoittamaan puhelinta nii se tunnisti valon, jotta näppäinlukko aukesi. Kaiuttimen ääni hävisi ajan myötä, varmaa vanhuuttaan 3kk aikana.! Vaikka se kuuluisa äänensäätönappi oli kovimmillaan, josta joku edellä kehui aiemmin. Netti pätkii minkä ehtii.. Ei tällä voi surffata netissä. Kun on puhelimen "turvakalvo"paikallaan näppäimistö ei toimi y kunnolla. Puhelin luettelo pätkii.. sanoo yhteystiedot ei käytössä. Wlaniin en ole saanut liitettyä puhelinta ei löydä sitä. Puhelut katkeilee omia aikojaan. Vaikka vieressä puhelin toimii samaan aikaan täysin moitteetta saman operaattorin liittymässä. Näyttö on kuulemma todella kestävä! Minulta lipsahti puhelin kädestä maahan alle puolesta metristä. Näyttö halkesi! Lähetin puhelimen takuu huoltoon, koska se on ip jotai luokiteltu kestää vaikka mitä. Ja tuo ip luokituskin takaisi iskunkestävyyttä. Mutta yllätys oli suuri!!! Kaikki edellä mainittu on asiakkaan oma aiheutettua vikaa. Onneksi olin sanonut huoltoon jättäessä, että "kustannuksista jotka koituvat asiakkaalle tulee ilmoittaa etukäteen minulle". Se oli erittäin vaikea lause kirjoittaa paperille liikkeessä jonne puhelimen jätin mutta kannatti. Lopulta puhelin vaihdettiin toiseen samanlaiseen, pitkän neuvottelun jälkee. Tehdas kunnostettuun puhelimeen, jossa on edellisen omistajan tekstiviestit jäljellä tullessa. Ja samat ongelmat ilmenevät pikku hiljaa tässäkin ja marjana kakun päällä, turvakalvo kuoriutuu itsestään pois, takakannen pidike klipsit hajoaa itsestään ja no tämähän on turha vika, pikku seikka, kortilla olevien ihmisten nimet ja numerot eivät tule esiin kun he soittavat. Näkyy vain puhelin numero mutta ei nimeä. Mutta lasi on vielä ehjä tässä. Miettikää kahdesti ennen kuin ostatte!

        Ostin "Insmatin" Kolmekuukauta sitten Multimedian vastaa otto ei toimi,näyttö sammuu välillä.Käskettiin vaihtamaan heidän kortti. EI ENÄÄN KOSKAA TÄMÄN MERKKISTÄ PUHLINTA!


    • Ei nekään ole oikeastaan sen kestäviä.

    • PPAP2

      jos tarve on kertakaikkisen suuri, niin eikös sitten ole se ja sama investoida kunnolla ja hankkia esmes Durrocomm?

      • Insmatin käyttäjä

        Nykypäivänä.. Surullista mutta totta.. Myydää paskaa kalliiseen hintaa! Sanotaa samsungilla.. Mainostetaa Insmatilla.. kestäviä puhelimia.. mutta niitä ei ole nykyään. Kuka muistaa vanhat nokialaiset? Ei ollut kaikkee turhaa paskaa ja diiba daaba sovelluksia ja nettejä hively näyttöjä.. oli erikseen tietokoneet ja läppärit.. Nyt on vaa tätä skeidaa mikä ei kestä mitää ja softa tökkii ja tätä insmat edustaa lippulaivana!!


    • eaglebird

      Itsellä nyt tuo insmat rock v20 oli toistamiseen huollossa. Ensin näytössä jotain kosketushäikkää, ettei sitten enää mikään puhelu/herätys/muuhälytys kuulunut, kun puhelin ittekseen paineli kotivalikkoon. Nyt toisella kertaa näyttö lopetti kokonaan toimintansa. Myös ollut paljon tuota järjestelmässä vikaa -herjaamista. Nyt tuli tehdastarkastettu kapula tilalle. Ainoo ongelma on nyt, että äänet ovat todella hiljaiset eikä tiedä, uskaltaako herätyskelloon luottaa tai kauanko kestää. Eipä ollut enää Insmatin logoja tai kamera merkintöjä puhelimessa. Huomaa että suoraan liukuhihnalta napattu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe