Syödään myö sydöntautiset D-vitamiinia

-ö.l,kmnjbhgvbnm

"Nuha- ja flunssa-aallot esiintyvät enimmäkseen talvella. Syy näyttäisi olevan hyvin yksinkertainen: auringon vähäisyys talvella. Ihon skvaleeni-niminen rasvahappo muuntuu 7-hydrokolesteroliksi, josta syntyy edelleen kolesterolia. Jos iho saa auringon UVB-säteitä, 7-hydrokolesterolista syntyy D-vitamiinia. Tästä johtuu se, että seerumin kolesteroliarvot ovat talvella suurempia kuin kesällä. Myös sydäninfarktit ovat yleisempiä talvella kuin kesällä. On ilmeistä, että D-vitamiini suojaa sydäntä ja valtimoita, sillä valtimotaudit ovat ilmeisesti infektioperäisiä. Ne eivät siis johdu rasvaisesta ruoasta eivätkä kolesterolista, kuten moni luulee. D-vitamiini vaikuttaa suotuisasti myös aivoissa ja muussa hermostossa. Tarve vain on paljon suurempi kuin viranomaissuositus."

http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=247

On tästä ollut ennenkin juttua vaan tuolta löytyi selkein sanoin tarinaa.

2

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotkotkoot

      johan tuosta d-vitamiinen tarpeesta on tullut paljon tietoa. se mitä kesällä saamme aurinkosta ei riitä kuin noin 3 kk. sen jälkeen on tarve ottaa d- vitamiinia.

    • amazooni2

      Sanovat että lisäksi pitää syödä K2 (MK4) :sta.
      http://www.amazon.co.uk/gp/product/B004GW4S0G/ref=sr_1_6?ie=UTF8&tag=wenn-21

      (I learned that K2 should be taken with D3, so I purchased the above for that reason.)
      Nimenomaan D-vitamiinin kanssa.

      Nykyään tehomaatalous tuottaa puhdasta ruokaan, ja ravinneköyhää.
      Purkista ne vitamiinit ja hivenaineet tarvii hankkia.
      Tosin kohtuus siinäkin oltava. Ja oikeassa suhteessa.
      Tosin on niin yksilöllistä että mahdoton sanoa oikeita määriä, ja tietämys vieläkin aika hataraa.

      Mutta netti muuttaa pikkuhiljaa lääketiedettäkin.
      Jo nyt joku on sanonut että google on paras lääkäri.(oikein käytettynä).
      Saa nähdä löytyykö joitain läpimurtoja some:n/netin avulla, tai pitäisikö sanoa, kyse on vain ajasta. Ne tosin saattavat mennä muiden ansioiksi, ja jos "vain" nopeuttaa kehitystä nelinkertaiseksi.

      Näitä tarvii ottaa kuin parikertaa viikossa, ylläpitoon.
      http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002LC1INI/ref=sr_1_6?ie=UTF8&tag=wenn-21
      Ja tosiaan, syksy on saapunut, ja D-vitamiinia poskeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe