Tyttö Pattikselle.

28x...

Kävipä kerran vanhalle näin:
Otin taksin lentokentältä ja Pattikselle mennä piti. Mutku tekikin äkkiä mieli saunaan... Kuskille että sinne. Mentiin myös.
Bangokin saunoissa on samanlaiset näyteikkunat kuin Pattiksen Sabai- roomissa- ja Landissa. Ettei tarvitse yksin kylpeä poikaraukan. Sanoin kuskille että ota sinäkin siitä likka, minä maksan. Äijä katsoi silmät ymmyrkäisinä että onks toi farangi ihan tosissaan? Oli se. Noh mehän kylvettiin. Vaan kävipä ohraisesti. Rakastuin saunojattareeni tulisesti. Kysyin että lähtisikö mun kaa muutamaksi päiväksi lomalle Pattikselle? Sanoi että JEE! mutta hän menee kysymään pomolta.
Pomo tuli pöytään ja sanoi vie minne haluat; hinta oli silloin 500 b/vrk. Takaisin on tuotava viiden päivän kuluttua tai jollet ole tyytyväinen niin tule vaihtamaan ilman lisähintaa. Maksu etukäteen eli 2500 bahtia. Antoi vielä esitäytetyn kuitin jossa luki että Lady out vaihto-oikeuksin. Kuitti on tallessa vieläkin.

Minä hölmö kun olen sanonut kaikille kavereille jotka samansuuntaista olivat suunnitelleet että älkää olko hölmöjä; kullähän Pattayalla naisia on. Ja siihen sitten lankesin itse. Mutta se rakkaus!

Viiden päivän kuluttua saunatyttö pakkasi muovikasseihinsa mitä niihin nyt oli kertynyt, pussata moiskautti ja sanoi viettäneensä elämänsä ihanimman loman!

Itse suuntasin kohti vilkkuvaloja uusiin seikkailuin.

Sen pituinen se.

17

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Kaivelin vanhoja papereita ja löysin tuon mainitsemani kuitin. Aika hyvin muistin tapahtumat vaikka aikaa tuosta on kulunut 28 vuotta :)).
      Jäljennän kuitin kokonaisuudessaan tähän; en tässä huuda vaan kirjoitan joka sanan isolla niinkuin alkuperäiskuitissakin:

      CONTRACT FOR
      PAYER MR 28x...
      LADY NO 46
      FROM DATE 18-12-85
      TO DATE 22-12-85

      for 5 days 100 USD

      I HAVE ACREED TO SIGN THIS PAPER WITHOUT ANY OBLICATIONS AND I AM. AWARE THAT TO(yliviivattu ja tilalle NO) MONEY WILL BE REFUNDED. BUT THAT THE CONTRACTOR IS WILLING TO CHANGE LADY IN THE MORNING (9.00 A.M.) IF NOT SATISFIED WITH SERVICE


      CUSTOMER SIGN 28x...

      RECEIPTIONIST SIGN odd

      Ainoastaan hinnat muistin bahteina. Enhän ollut vielä vaihtanut tarpeeksi rahaa joten maksoin taaloilla joita silloin länkkäreilla taskuissaan oli maahan tullessaan. Mutta hintataso oli kohdallaan. Laskekoon joku mikä oli taalan kurssi silloin jos kiinnostaa. Mutta oppaan vrk- hinta oli silloin muistaakseni 500 bahtia.
      Kuitin pohjaväri oli vihreähkö ja kooltaan n. A 5.
      i Macini herjaa että sanat OBLICATIONS ja RECEITIONIST on väärin kirjoitettu mutta muutoinhan tuo on ihan ymmärrettävää tekstiä.

      • 4 X

        Nää sun jutut on vuodesta toiseen huippuja! hyvä et tulit takas! Mistä päin oot polttanu parasta hatsia thakuis? Ite sain kerran yheltä thaijäbältä patilassa
        ihan tuoretta huippuheinää ja ku sit oltiin tyttöjen kanssa Koh sametilla ni
        empä muista et oisin nauranu niin paljo piiiiiitkäääään aikaan!!! Ja tytöt vasta
        pihalla olikin.. niinku aina...


    • 28x...

      Kiitän kiitoksista hra 4 x ! Siitä se lähtee jos tuo nelonen tarkoittaa käyntikertojasi.
      Maahan on paratiisi kaikille rastapäille sekä meille piiloradikaaleille. Itselläni on käyntikertoja kertynyt n. 30-35; aivan varma en ole ehkä vähän yli. Toi nimimerkki on niiltä ajoilta jolloin olin muistaakseni käynyt Thaikuissa 28x... Matkani jaksottuvat n.
      30 vuoden ajalle. Sehän tässä harmittaakin kun tuolle ajalle mahtuu 2 avioliittoa ja
      muutama seurusteluaika jolloin käytiin vain kanarialla, bulgariassa, portugalissa ym.
      tyhmissä paikoissa. Eli läskiksi meni n. 15 vuotta; ajattele mitä hukkaanheitettyä aikaa vielä parhaina mieskuntoisuusvuosina. Nekin rahat mitä suomi-akkoihin upposi olisi ostanut Siaminlahdelta dzonkin ja sen täyteen oppaita ja palkannut vielä miehistön koko loppuelämäksi. Siellä yläkannella olisi voinut piiputella kaikessa rauhassa ilman poliisipelkoa!
      Sori mutta kun otan näppäimistön nokan alle niin se rupeaa paukkumaan aivan itsestään ja sitten eksyn koko aiheesta.

      Sinähän kysyit parhaista nokkoslaaduista Thaikuissa. Kun nyt ryhdyn muistelemaan niin huonoa en ole saanut koskaan. Siellä on vain hyvä- ja oikeinhyvä- laatuista. Tämän asian tiimoilta minulla on juttua vaikka viiteen romaaniin, niin monta hauskaa hetkeä on tullut vietettyä. Nuorempana sain six- pack vatsalihakset liiasta nauramisesta. Kännissä ei ole koskaan ollut niin kivaa!
      Nythän Pattiksella myydään 3 g:n turistipusseja 500 bahtin hintaan. 80- luvulla opas pantiin lava- autoon heinää hakemaan maalta. Toi aina sanomalehteen käärittynä n. 50- 200 geetä, ei se ollut niin tarkkaa, joskus oli hotellihuoneen peilipöydän vetolaatikko puolillaan nokkosia. Sen hetkinen opas aina piti huolen että pöydällä oli pino valmiiksikäärittyjä. Siihen aikaan ei kukaan opas kysynyt että mitä toi on eikä heitä tarvinnut neuvoa miten sätkä kääritään.
      Lähtöpäivänä tuli itku silmään kun loput piti vetää vessanpöntöstä alas.
      Ei hitto tulee nyt tekstiä liikaa kerralla lempiaiheestani mutta harvoin joku kysyy.

      Vietähän hauskoja nauruhetkiä pihalla olevien tyttöjen kaa!

      • 4 X

        Joo noi turistipussukat on kyl tuttuja.. Kyllähän niitäki käryttää mut laatu pitäs olla
        parempi.Se hyvä käry oli nimen omaan sanomalehdessä ja ei siemeniä tai mitään
        muutaka paskaa.. Huippu kamaa!! Viimex ostin yheltä hollannin jäbältä sitä brickkii
        ja se oli ihan hyvää.. Koh changilla oltiin viimex mut vettä sato koko ajan ni ei päästy
        sinne vuorille ettii sitä kuuluisaa luonnonsativaa.. Talvella pitäs lähtee.. pistä tarinaa vanhoista hyvistä ajoista..


    • 28x...

      Harvoinhan minua pyydetään juttuja kertomaan; kiitos siitä! Noh, pieni tarina.
      Pattikselta minulla on enemmän tarinoitavaa mutta tämä on Bangkok- palsta niin nähtävävästi juttujen pitää olla sieltä.
      Minulla oli kaverina Aussi- Make joka minua oli opastanut Thaimaan saloihin pariin otteeseen jo aiemmin pari x..., nyt puhutaan vuodesta -85 jotain...
      Make oli asunut ausseissa 20 vee; siitä nimi. Bangkok- spesialisti.
      Olimme joka reissulla muutaman päivän Bangkokissa ottamassa vauhtia Pattikselle.
      Asuimme aina Narai- hotellissa joka on siellä vieläkin. Suosittelen paikkaa; nirppanokille se ei sovellu. Vastapäätä kiva ostari jossa ei nyt ole muuta myytävää kuin nokkosia ja opaspalveluita. Eli baareja paljon.
      Mukana oli pitkä- Matti josta tarinaa joskus olen iskenyt. Oli 199 cm pitkä ja kengän koko kai 50. Huone oli aika täynnä kun meitä oli 3 ja oppaita olimme hakeneet kadun toiselta puolelta jostain syystä 5. Yksi opas käveli matin kengät jalassa; kengät olivat yhtä pitkät kuin likkakin. Oli hyvän näköistä.
      Make oli käynyt jostakin naapurista hakemassa hillittömän kasan nokkosia sanomalehteen käärittyä. Likat siinä sätkiä käärivät ja me niitä vedimme.
      Savu oli kauhia...
      Matti huuteli kohta veskistä jotain ja me katsomaan kun ovi auki oli.
      Matti oli horjahtanut ammeeseen istumaan poikittain eikä päässyt ylös omin avuin. Oli kiva näky; Matti nauraa käkätti sillä oli siinä kivaa mutta silti olisi halunnut ylös nousta. Maken kanssa saimme sen sitten ylösnostettua.
      Tuli aamu ja heräsin kolmen oppaan vierestä. Jokaisella meillä oli omat huoneet ja pojat olivat ottaneet järkevästi vain yhden oppaan. Enhän voinut tyttöraukkoja yön selkään ajaa. Saman se olisi maksanut.
      Eikun tytöille lopputili ja altaalle. Narain allas on pieni laatikko mutta on siellä vettä. Make ei nyt koskaan altaissa polskutellut, aina varjoissa istuskeli...
      Minä siinä olin uivinani kun Make tuli altaan reunalle ja tupakan tarjosi. Minä kysyin että onko se tavallista? Siis tehdastekoinen. Make sanoi että on se.
      V**ut ollut vaan Make oli tehnytkin oikein extra- paukun. Yskin siinä aikani ja oikein päästä huippasi... Vettä ei nyt ollut kuin vyötäröön ja jämähdin siihen.
      En pystynyt liikauttamaan sormeanikaan, äly aivan ämpärissä.
      Onneksi Make huomasi tilani ja sanoi että kävelet vain aivan rauhassa noille portaille ja tulet pois sieltä. Itse en olisi älynnyt.

    • T;gin Kekkeruusi

      Mistä teitä p askanjauhajia oikein sikiää???

      • zippo,an 96,9

        Onko pakko lukea jos se tuntuu vasten mieliseltä!?


    • 28x...

      Hyvä T;gin Kekkeruusi.
      Jos meillä kaikilla olisi noin hyvät kertojanlahjat kuin Sinulla niin maailma olisi tosi ikävä paikka elää. Jos juttuni olivat mielestäsi ikäviä niin miksi vedit ne esille tuolta unholan yöstä?

    • 28X...

      Onko minulla nyt salainen ihailija vai ilkeilijä joka näitä vanhoja juttuja esiin vetää? Ei siinä mitään, kyllä ne aikaa kestävät koska ovat tosia sekä ajan hengen mukaisia. Tietysti käytännöt ja pikkuseikat muuttuvat aina vuosien saatossa mutta se pääasia eli nainti, naiminen, naiskentelu, paneminen, paneskelu, nusaisut eivät ole eivätkä tule miksikään muuttumaan. Se on kivaa että joku asia säilyy tässä nyt niin muuttuvassa maailmassamme. Muutoksen tuulet ovat rajuja mutta vielä sitä päänsä löytää ruskeiden reisien välistä...suorastaan kansainvälistä toimintaa. Hyvin usein olenkin korostanut kielikylpyjen tarpeellisuutta oli maa aivan mikä hyvänsä. Ne pitävät miehet nuorekkaina ja naiset nauravaisina.

      Jos katselette iäkkäämpää suomalaista pariskuntaa, jossa vaimo on kampauttanut hiuksensa kananperseeksi sekä turvottanut vartalonsa muodottomomaksi voitte huomata perässä kulkevan aviomiehen katseessa vielä pienen pilkahduksen menneistä riemunajoista jotka tosin nyt ovat kauas taakse jääneet...sääliksi siinä paria käy.

      Mutta paskan väliä! Itsellä on pullo viskiä kourassa millä huitoo, oppaat siinä väistelevät ja palvelevat herraa ja odottavat sen seuraavaa siirtoa että mitä se nyt haluaa seuraavaksi? Mistäs nyt sen kukaan tietäisi kun ei tiedä itsekään?

    • 28x=ääliö

      Olet ääliö!

      • Kiitos lisää

        Mainioita nämä 28x:n jutut


    • 28x...

      Bangkok on hieno paikka. Oli loistavaa olla siellä eka x. Kävelin tosiaankin suu auki siellä öbaut 5 pv ennenkuin mesta hivenen aukeni. Huomasin etten mitään mistään ollut tajunnut ennenkuin tuli 2 x. Mukana oli oppi- isäni aussi Make jolla käyntejä oli n. 20 x. Puhui vähän thaitakin ,mutta oli ovela ukkeli eikä kertoillut siitä. Mulle suomensi aina että mitä pas'kaa meistä puhuivat. Se oli riemukasta. Ei ne thait nyt niin vi'tun ystävällisiä ole, toisin kuin luullaan. Make kertoi että yksi ukkeli ajatteli viiltää kurkkuni auki koska olin pan'nut hänen likkaansa. Tämän kertoi hymy huulessa niinkuin olisi kertoillut jostain jokiristeilystä. Make suomensi ja naamani tummui. Äijä huomasi ja otti Ritolat. Että olkaa siellä kaduilla sitten varovaisia!

    • NytEnTajuu

      Juttujesi perustella olet paljonkin matkannut thaikkulassa mutta aina yhtä idiootti olet. Oletko jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt?

      • JosEtTajuu ?

        Oletko NytEnTajuu jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt?


      • T:gin Kekkeroosi
        JosEtTajuu ? kirjoitti:

        Oletko NytEnTajuu jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt?

        mie vaan vetän kätteen, ymmärtäkää sitä häh ?


    • Anonyymi

      Kenkä pussi keskustelut menee rumat sanat ja kurjautumid alaikäisyys.
      Alavieska väkivalta Jehova terveisiä Muurasjärvi Pihtipudas.

    • Anonyymi

      Hullut kilpasilla 5555555

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe