Tanssilavojen komein mies !

Kp3

Kaikenlaista veivaajaa jotka luuvat itsestään jotain, mutta kuka on komein ?

71

2781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinikka-kikka

      Kapri.

      • Nopeesti vastattu..

        Heh, aloittaja vastasi itselleen...


    • Ny Fiken

      Tiedän kyllä yhden melko komean herran, jonka hymy sulattaa lumen ja jään. Näistä keleistä nyt puhumattakaan.

      • Vihjettä pukkaa

        Kaunis hymy valkoisine hampaineen kruunaa kaiken. Miehet hoitakaa hampaanne kuntoon ja SB12 kehiin. Monella suu haiskahtaa muutaman tunnin jälkeen. Sokeriton raikas pastillikin auttaa, jos suu ja hampaat on muuten kunnossa.


    • Vuosia sitten näin kaksikin kertaa Janne Tulkin vaimonsa kanssa samoissa tantsuissa....on mies sitten tosi komeeeeee ja tanssitaitoinen.....

      • tunnen tapauksen

        Joo ja myös pesunkestävä mooroni.


      • en ymmärrä
        tunnen tapauksen kirjoitti:

        Joo ja myös pesunkestävä mooroni.

        Siis mikä on mooroni, kun en tunne moista sanaa?


      • jep on

    • vain tanssimassa

      Riutanharjulla oli lauantaina pari tosi södeä namua ... mutta minulle todella liian nuoria kumpikin. Puumanhommat eivät meitsiä kiinnosta ja vähän muutenkin ... ;))

      Toinen oli ruskeasilmäinen namu ja toisella sininen utelias katse söpöllä hymyllä. Molemmat kaunisvartaloisia, hoikkia ja pitkiä miehiä. Tanssikin sujui ihan mukavasti kuten myös juttelupuoli. Good ! Näitä lisää kehiin !!!!

      • hghjjkkll

        "vain tanssimassa" Voiko siellä muutakin parketilla tehdä kuin tannsia? Oletko vaikka kieriskellyt joskus parketilla?


      • HHHHHHHHHHddd

        Ootko sama tollo kuin ketjun aloittaja joka myös miinustaa kaikkien kirjoituksia?


      • Teitä piisaa
        hghjjkkll kirjoitti:

        "vain tanssimassa" Voiko siellä muutakin parketilla tehdä kuin tannsia? Oletko vaikka kieriskellyt joskus parketilla?

        urpooooo!!!


      • Siinä sulle muutakin
        hghjjkkll kirjoitti:

        "vain tanssimassa" Voiko siellä muutakin parketilla tehdä kuin tannsia? Oletko vaikka kieriskellyt joskus parketilla?

        Minä ole jutellutkin ja kävellyt tanssilattialla. Kokeile joskus.


      • fvghhnjkjkk
        Siinä sulle muutakin kirjoitti:

        Minä ole jutellutkin ja kävellyt tanssilattialla. Kokeile joskus.

        TÄSTÄHÄN ON JO KESKUSTELTU monesti ETTÄ OPETELKAA MIEHET TANSSIMAAN!

        pARKETEILLA NAISEN ETSIMINEN KÄVELLEN JA JUTELLEN EI TUOTA TULOSTA!!!!!


      • vain tanssimassa
        hghjjkkll kirjoitti:

        "vain tanssimassa" Voiko siellä muutakin parketilla tehdä kuin tannsia? Oletko vaikka kieriskellyt joskus parketilla?

        Kyllä fuskuun tai buggaan voi välillä heittäytyä erikoisestikkin ja vedellä vaikka leukoja lattialla ja onhan sitä tullut pussailtuakkin parketilla ... harvempi tanssija on ihan töks töks tyyppi kuten sinä hghjjkkll ; D


      • tanssitaitoinen !!
        fvghhnjkjkk kirjoitti:

        TÄSTÄHÄN ON JO KESKUSTELTU monesti ETTÄ OPETELKAA MIEHET TANSSIMAAN!

        pARKETEILLA NAISEN ETSIMINEN KÄVELLEN JA JUTELLEN EI TUOTA TULOSTA!!!!!

        Minä yleensä kävelen kun herra saattaa minut takaisin riviin ja yleensä juttelenkin.

        Samoin kun haen naistentunnilla niin pyrin kävellen sen haun suorittamaan mutta jotkut juoksevat ;))


      • danssar
        tanssitaitoinen !! kirjoitti:

        Minä yleensä kävelen kun herra saattaa minut takaisin riviin ja yleensä juttelenkin.

        Samoin kun haen naistentunnilla niin pyrin kävellen sen haun suorittamaan mutta jotkut juoksevat ;))

        Siis miehet myös yleensä kävelevät hakutilanteessa. He eivät juokse kuten naiset samassa tilanteessa.


    • En mä ainakaan

      kuka luuvaa?

    • Kateellinen mies

      Capri on komein, itse olen 978:sas.

      • Caapriela

        Tämä Caprihan oli Janne Tulkin sen tumman itämaisen vaimon ex-poikaystävä, paljon vanhempihan Capri oli ja Janne hurmasi Caprin tyttöystävän Sillankorvassa esiintymiskeikalla.
        (jos nyt on sama tumma Capri)


      • 5+33
        Caapriela kirjoitti:

        Tämä Caprihan oli Janne Tulkin sen tumman itämaisen vaimon ex-poikaystävä, paljon vanhempihan Capri oli ja Janne hurmasi Caprin tyttöystävän Sillankorvassa esiintymiskeikalla.
        (jos nyt on sama tumma Capri)

        Eikös harmaa?


    • Voih

      Tyrnävän lavalla naisia hurmaa tumma ja tulinen, timmi kolmikymppinen mies. Hänen sylissään nainen on kuin sulaa vahaa.

      • Kaikki naiset

        Kalliojärven lavalla vieraili outo vieras, kuka kumma kulkija tuo on, komea kuin ristus.


      • mies/Tyrnävän tanssit

        Ja mummot juoksee pojjan perässä :)


      • Ristus sentään
        Kaikki naiset kirjoitti:

        Kalliojärven lavalla vieraili outo vieras, kuka kumma kulkija tuo on, komea kuin ristus.

        Jos se oli se !! ; O


    • 2774276

      No ei JiiPee ainakaan, hahhaa. Vaikka luulee ja antelee rukkasia :-(
      Ja viekin runnomalla kuin muuli.

      • pyörryttää vielkin

        Muutama vuosi sitten tanssi etelän lavoilla ihan vitunmoinen komistus. Tumma, hyväkroppainen ja tyylikäs mies. Osasi sattumalta vielä tanssiakkin.

        Kuulin sitten että hän oli mennyt naimisiin.

        Odottelemme siis jälkipolvea lavoille.


      • hyiiiiiiiiiiiiiiiiii

        Kuka vitu n JiiPee ?


      • 2774276
        hyiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Kuka vitu n JiiPee ?

        Sen perässä taitaa juosta, tai niiden, mitä nuoree sen paree, tunnista siitä.
        Vaikka tukka jo haipuu päästä...


      • aivotonbodari

        Onko tämä jiipee se aivoton bodari joka vie runnomalla? Tyypillä on kovat kuvitelmat itsestään ja omista taidoistaan mutta ihan oikeasti naiset inhoavat hänen kanssa tanssimista.


    • Pirkanmaan pimu

      Kisarannassa on kesän ajan liikkunut vaalea, sinisilmäinen hymyilevä hurmuri. Riviin jääneet neidot huokailevat kilvan perään. Kumpa tuo hakisi minuakin. Komeaksikin voi kuvailla.

    • satsaaja

      Hän ei ollut pitkä, ristiverinen ja pulskakin. Osasi tanssia - ja jutella.
      Ihastuin, kiihotuin. Kännykkä taskussa - tuntui hyvältä. Kesän komein.
      Toivottavasti taas törmäillään.

    • No sehän...

      ...on tietysti tanssinetin Humppis!
      Eihän sitä komeampaa voi olla olemassakaan.
      Niin hieno lettikin.

    • piukkairmeli

      Riutanharjulle tullut sellanen namupala 20 -kesänen vaalea kolli. Ihan alkaa tälläistä kolmevitosta tätiä jalkovälissä syyhyttämään kun se lantiota liikuttaa tsaatsaassa.

      • Namu#alu

        Kuvittele jos "hän" veis syliotteella.


      • Namu#alu
        Namu#alu kirjoitti:

        Kuvittele jos "hän" veis syliotteella.

        Vai veikö hän näin?


      • Woman in
        Namu#alu kirjoitti:

        Vai veikö hän näin?

        Siis lueskelin tämän vanhan ketjun huilipäiväni päätteeksi ja nauroin ...

        Tanssilavojen komein mies ;) ??!

        Aika harvoin siellä mitään todella komeeta näkee. Söpöjä, seksikkäitä, urheilullisia, kaljamassusia, ruutupaitasia, urheilupaitasia, hikirättejä kantavia, hymyileviä, pälyileviä, sortseissa liikkuvia tänä kesänää ja sen myötä komeita pohkeita omaavia, pieniä, pitkiä, arkoja, rohkeita, liikunnallisia, hitaasti eteneviä, vauhdikkaita, taiteellisia, ihania, vanhoja, nuoria, sexipommeja, hyvännököisiä pakaroita, tyylikkäitä, hikisiä, kuivia, tuhmia, hauskoja, haluttuja, reppanoita ja ihan mitä tahansa tässäkin harrastuspiirissä liikkuu.

        Jokaiselle jotakin siis.

        Suomipoika on kuitenkin ihan jees.


    • Lauantai-iltana

      Tapasin komeimman ja suloisimman. Oho mikä mies!

      • pumpulienkeli

        Ihana mies, harmaata ja kaljua ja niin uskomattoman nauravat siniset silmät! Polvet pehmeiksi meikälikalta! Vientikin kuin pumpulia... wau!


    • Tyytikki

      Keihäs on pitänyt valtikkaa jo 20 v.

      • 5+5

        ai kimmo keihäs ?


    • Julia 10 +

      Antti Törmänen on komein. Keihäs, nahkatakki ja valkoiset kengät, voi voi !
      Ihan setä jo !!

      • Huhu22

        Eiks se oo homo?


      • hintti harri
        Huhu22 kirjoitti:

        Eiks se oo homo?

        En tiedä miehen homoudesta, mutta hompparipojat ovat aina naisten suuressa suosiossa koska ovat tavallaan vaarattomia.

        Onko joku nähnyt Anttia parkkipaikalla auton takapenkillä puuhastelemassa ? Varmasti tarjokkaita on riittämiin. Jos ei niin silloin vahva syy epäillä.


      • Varokaa miehet :DD
        hintti harri kirjoitti:

        En tiedä miehen homoudesta, mutta hompparipojat ovat aina naisten suuressa suosiossa koska ovat tavallaan vaarattomia.

        Onko joku nähnyt Anttia parkkipaikalla auton takapenkillä puuhastelemassa ? Varmasti tarjokkaita on riittämiin. Jos ei niin silloin vahva syy epäillä.

        Varoitus miehet! Saatte kohta homon maineen jo ette kohta näkyvästi puuhastele parkkipaikalla takapenkillä. Harmi vaan kun tulee pimeys jo aikaisin eli yhä useampi tulee saamaan homon maineen..:DD


    • Sillä silmällä

      Entäs Komea "Keke" vai oliko Kake?

    • Tyytikki

      Keihään Kimmo on kommee.

    • Kuuma Puuma

      Jape on ykkönen. Kimmo toka ja Kake 3.

      • 4+0

        Kuka on Jape ja Kake ?


    • capri on sekä hyvä askeltamaan että hyvännäköinen. kannatan

    • fiksu tanssija

      Jo on pinnallista kun miehen komeudella on jotain väliä.

      • tarkoitinkin "kuin kirsikka kakun päällä". tanssijat miettivät asustustaankin tunteja, on siis vain mukavaa saada kehu tai kaksi siltäkin osin. tietenkin osaaminen on se, millä mennään


      • Nomen Nescio
        oluk0v kirjoitti:

        tarkoitinkin "kuin kirsikka kakun päällä". tanssijat miettivät asustustaankin tunteja, on siis vain mukavaa saada kehu tai kaksi siltäkin osin. tietenkin osaaminen on se, millä mennään

        No en kyllä sanoisi, että tuota tuumailua ja tuunailua huomaa sitten lavalla. Aika harvoin silmiin osuu tyylikästä. Ja miehillä vaatevalintaan lavalle lähtiessä saa kulumaan pari minuuttia.


    • Äinään Miäs

      Toiseksi komeimpana pitäisin Jan Vapaavuorta.

    • erkkinä

      Jari Sillanpää on komein =))

    • Reino.

      Nastekin kannattaisi vähän ajatella että oko se komein mies se itselle sopiva. Jos nimittäin sillä on paljon valinnanvaraa niin se ei ole ehkä tosissaan. Sitten tanssiinhan on tultu ja se ratkisee miten mies vie. Eihän sillä ole merkitystä millainen sika muuten kun siinne se jätetään kuitenkin.
      Siitä tummasta miehestä alkaa väri lähteä jo nelikymppisenä ja hongankolistajan polvet ja lokat pettää vanhemmiten.

      Ehkä se keskinkertaisuus ainakin fyysisesti ja voihan sillä keskikertaisellakkin löytyä jotain suurta ja mahtavaa kun senkuorii.

    • ruiskumestari

      Entä kuka on tanssilavojen kovin siitossonni ?

    • Tää oli helppo kysym

      Minä se olen!

    • tanssi keisari

      mä koska hiehoja on hyvä siementää luonnossa. Luomumentelmin kassit tyhjiksi

    • Äinään Miäs

      Onni Siitonen.

      On kovin jo toisessa polvessa.

    • erkki5

      siitosonni =))heh he

    • höperökaiolen

      kyllä se on hän...hän joka saa mieleni taas rauhattomaksi, pelkkä ajatuskin. Kun viimeksi näin sinut Riutalla, olit jotenkin niin vietävän söpö, komeampi kuin aikaisemmin, vaikka vuosia tulee koko ajan lisää. Tahtoisin niin tanssia kanssasi, kuin teini, vaikka niistä vuósista on aikaa

      • tumpelo^

        anna mun kaikki kestää ..


      • nuor mies

        Kannattaa varoa mitä toivoo. Rauhattomaks muuttuu muutaki ku mieli jos mua tarkoitat ;) kunha muistat ettei sähkömoieheen saa koskea märkänä :D


    • parasta A lihaa

      Sanomattakin on selvää , että hän on Äinään miäs

      • Äinään Miäs

        No huhhuh!


    • Töttöröööö

      Törmäne

    • ituku

      Kolehmainen

    • kylläkelpaa

      Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lavoilla naisten sydämiä sulattaa eräs ristivärinen, nappisilmä vähän yli kolmikymppinen tanssitaitoinen komistus, Hakee tasapuolisesti eri-ikäisiä naisia ja naistenhaulla ei jaa pakkeja.

    • Pettymysmies

      Jokis mige

      • miggojogineneijatkoon

        Ei se Jogine komee oo. Kalju ja kaljamaha miehellä. Symppiksenä ulisee säälipillua netissä kuin Humppis aikoinaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe