Kuka teistä syntyi omasta tahdosta, kuka luotiin?

Jumalan lapsi

Paljonko ymmärrät omasta järjettömästä elämästäsi, jos aivopestyä pakkosyöttöä raamatuillasi ei lasketa?

Täysin toivottomat hihhulit, kuten "Kesii" voivat jättää kommentoimatta. Samoin toinen helluntaitollo memperi1 jättäköön vastaamatta, mikäli aamulääkkeet ovat edelleenkin ottamati.

17

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei "kesis" itse

      Ise synyin kohdusta . Ja huom; edellenkän en oe heluntainen - lestapiru?

    • Luotiin luotiin.

      Luotiin luotiin.

    • lapsia ollaan kaikki

      Miksi haukut kesiitä ja melperiä, kyllä heidätkn on Jumala luonut ja hekin ovat Jumalan lapsia sinun kanssasi.

      • Avaaja.

        Miksi heräät aina puolustamaan niitä jotka haukkuvat ihmisiä?

        Toisaalta itse olen sitä mieltä että melperi on tollo koska haukkuu ja Kesitas on sekaisin.

        Kolmanneksi he ovat Jumalan lapsia.


        Mutta neljänneksi miksi et ota suoraa kantaa avaukseen, vaan puolustelet roistoja jotka haukkuvat ja pilkkaavat ihmisiä jopa pilkkarunoin? Oletko helluntailainen?


      • tässä vastaus
        Avaaja. kirjoitti:

        Miksi heräät aina puolustamaan niitä jotka haukkuvat ihmisiä?

        Toisaalta itse olen sitä mieltä että melperi on tollo koska haukkuu ja Kesitas on sekaisin.

        Kolmanneksi he ovat Jumalan lapsia.


        Mutta neljänneksi miksi et ota suoraa kantaa avaukseen, vaan puolustelet roistoja jotka haukkuvat ja pilkkaavat ihmisiä jopa pilkkarunoin? Oletko helluntailainen?

        Mitä kantaa ottamista tuohon aloitukseen on, sen tiedät itsekin, höh.

        Kesii on sekaisin, niin miksi häntä sitten haukutaan, ja melperikin on sekaisin, sen tiedän, että turhaampa häntäkin haukutte.

        Melperin tarkoitus on hyvä, mutta menetelmä kait väärä, niin ajattelen.
        tuommoinen hyökkääminen ja huutaminen ja haukkuminen aiheuttaa vaan pahaa verta, siitä hänen pitäisi päästä eroon, asioista voidaan puhua/kirjoittaa ihan asioina, näitä uskon asioitakin.
        Ymmärrän kyllä häntä välillä, kun minuakin pistelee vihaksi jotku vl-säännöt, jotka ovat ihan metsästä, siis ihan vääriä sääntöjä/syntejä, jotka eivät liity uskomiseen ollenkaan.


      • näitä rittää
        Avaaja. kirjoitti:

        Miksi heräät aina puolustamaan niitä jotka haukkuvat ihmisiä?

        Toisaalta itse olen sitä mieltä että melperi on tollo koska haukkuu ja Kesitas on sekaisin.

        Kolmanneksi he ovat Jumalan lapsia.


        Mutta neljänneksi miksi et ota suoraa kantaa avaukseen, vaan puolustelet roistoja jotka haukkuvat ja pilkkaavat ihmisiä jopa pilkkarunoin? Oletko helluntailainen?

        Avaaja tosiaab haukkuu ivcaa ja pilkkaa ihmisiä mutta syyttää omista teoistaan muita. Sinä sokea ja tekopyhä ihminen, ota ensin malka omasta silmästäsi.


    • kesiä ymmärtävä vl

      Olet todella ihmeellinen?
      Haukut Kesii myöhemmin mielenvikaiseksi, ja samalla Häntä avauksessa Sinun haukkujaksi.
      Missä Hän on sinua haukkunut?
      Nyt on totinen paikka, pane se esille, ellet pane olet surkea valehetelia.
      Kiellät häneltä subjektiivisen oikuden vastata?
      Kuka sinut valtuutti siihen?
      Toisaalta, näkee että pelkäät Hänen vastustaan, koska et ole koskaan pystynyt vastaamaan Hänelle, se tuntuu koskevan.

      • sekopäälle sivusta

        Mutta kesii, kai myönnät tämän vl:nä kirjoittamasi itseäsi ymmärtävän viestin jälkeen, että olet oikeasti paitsi sekaisin, mutta myös lapsen asteella?


        >>> valehetelia.>>>

        Mikä??

        >>>oikuden?>>>>

        Mitä??


        >>> vastustaan>>>>

        Mitä???

        ps.

        Älä ny itsestäsi kirjoita isolla kirjaimella...


      • yks mies
        sekopäälle sivusta kirjoitti:

        Mutta kesii, kai myönnät tämän vl:nä kirjoittamasi itseäsi ymmärtävän viestin jälkeen, että olet oikeasti paitsi sekaisin, mutta myös lapsen asteella?


        >>> valehetelia.>>>

        Mikä??

        >>>oikuden?>>>>

        Mitä??


        >>> vastustaan>>>>

        Mitä???

        ps.

        Älä ny itsestäsi kirjoita isolla kirjaimella...

        Vaikutat todella pelleltä, isolla Kirjaimella.

        Et voi olla muu kun lesta?


      • yks1
        yks mies kirjoitti:

        Vaikutat todella pelleltä, isolla Kirjaimella.

        Et voi olla muu kun lesta?

        Oikso lestapiru? Itse se Hän? Meniö yöunet?

        Siunuksilla


      • O0o
        yks1 kirjoitti:

        Oikso lestapiru? Itse se Hän? Meniö yöunet?

        Siunuksilla

        Oo.


    • Luotu

      Ihmiset päättelevät oman mielensä mukaisesti, mikä on Raamatun sanaa ja mikä ei. Osa oman elämän ohjesäännöistä otetaan suoraan Raamatusta, osa jätetään siteeraamatta, koska Raamatun väkivaltaisuudet eivät tähän maailman aikaan sopisi.Näin raamatum tulkinta elää ajassa
      VL-väki on lapsesta saakka kasvanut siihen, että jumalallista on se, mitä saarnamiehet sanovat. Osa saarnamiehistä itsekin uskoo tähän. VL-elämäntapaa rahoittavat tavalliset ihmiset, jotka pääsevät Vl-oppien mukaan taivaan sijasta helvettiin. Jos lopettaisimme lapsilisien kototetut maksut suurperheiltä, vähentäisimme muita etuisuuksia sekä kotihoidon tukea, kuinkahan kauan yhteisö voisi elää. Vai miten luulette suurperheen nykyaikana elävän ilman yhteiskunnan avustuksia? Mitä tapahtuisi, jos kaikki vanhemmat maassamme ryhtyisivät vauvatehtailuun? Kuka sen rahoittaisi? Kaipaisin kovasti ehdotuksia siitä

      • vl-mies

        Minä taasen kysyn sinulta että kuka maksaisi meidän eläkkeemme ja hoitaisi meitä vanhainkodissa jos esim vl-naiset eivät synnyttäisi keskimäärin paljon enemmän lapsia kuin ei-vl-naiset.

        Ei-vl-naiset synnyttävät ihan liian vähän lapsia, jotta meille voitaisiin maksaa eläkettä ja meille löytyisi hoitajat vanhainkoteihin. Mutta onneksi vl-naiset pelastavat edes jollakin tavalla tilanteen.

        Itse en tosin kannata lisääntymistä, koska kaikki lapset eivät säily uskomassa varttuessaan ja joutuvat siten kadotukseen. Lisääntyminen on kuitenkin ainoa synnitön vaihtoehto niille jotka harjoittavat sukupuolielämää, koska ehkäisy on kaikissa tapauksissa syntiä (paitsi jos hedelmättömyys ei johdu ehkäisystä).

        Olen siis samalla kannalla kuin Paavali, eli naimattomuus on parempi kuin naiminen. Tosin naiminenkin on hyvä asia, mutta naimattomuus vielä parempi.


      • Luotu
        vl-mies kirjoitti:

        Minä taasen kysyn sinulta että kuka maksaisi meidän eläkkeemme ja hoitaisi meitä vanhainkodissa jos esim vl-naiset eivät synnyttäisi keskimäärin paljon enemmän lapsia kuin ei-vl-naiset.

        Ei-vl-naiset synnyttävät ihan liian vähän lapsia, jotta meille voitaisiin maksaa eläkettä ja meille löytyisi hoitajat vanhainkoteihin. Mutta onneksi vl-naiset pelastavat edes jollakin tavalla tilanteen.

        Itse en tosin kannata lisääntymistä, koska kaikki lapset eivät säily uskomassa varttuessaan ja joutuvat siten kadotukseen. Lisääntyminen on kuitenkin ainoa synnitön vaihtoehto niille jotka harjoittavat sukupuolielämää, koska ehkäisy on kaikissa tapauksissa syntiä (paitsi jos hedelmättömyys ei johdu ehkäisystä).

        Olen siis samalla kannalla kuin Paavali, eli naimattomuus on parempi kuin naiminen. Tosin naiminenkin on hyvä asia, mutta naimattomuus vielä parempi.

        Hyvä vl-mies, ei laestadiolaiset maksa eläkemaksuja käytännössä omien vanhempiensa osalta, koska laestadiolaisperheet ovat koko elämänsä ajan nettoveronsaajia. Jos laestadiolaisen lapsi synnyttää 12 lasta, hän saa pelkästään lapsilisinä yli 2000 euroa. Kun Tämän päälle tulevat vielä äitiyspäivärahat, kotiapu yms., voi lyhyemmän matematiikan käynyt ymmärtää, että yhteiskunnalta saadut tulonsiirrot ylittävät perheen maksamat verot. Jos jokainen meistä kokisi ehkäisyn syntinä, tekisi yhtä monta lasta kun niitä olisi tuloillaan ja tulonsiirrot suuriperheisille olisivat nykyistä luokkaa, ei meillä olisi yhteiskuntana siihen varaa.

        Kehittymättömissä yhteskunnissa pyritään suurella lapsien luvulla turvaamaan tulevaisuus. Sellaiseen kulttuuriin kuuluu valitettavasti naisten surulliselta tuntuva alistaminen. Naisena teidän naistenne kohtalo surettaa.

        Miten perustelet vl-mies sen, että meidän kadotukseen tupmittujen tulisi rahoittaa lapsitehtailu?

        Minusta voi jokainen tehdä niin monta lasta kuin haluaa, kunhan periaatteessa voi omilla tuloillaan elättää ne.


    • Joukahainen7

      **Kuka teistä syntyi omasta tahdosta, kuka luotiin?**

      En tiedä miten tulin, mutta tahto ei ollut oma. Näinollen Luoja vastaa luoduistaan ja kaikki uskonnot ovat turhia. Ihminen ei ole vastuussa tekemisistään, sillä eihän sellainen voi vastata jolle vastausta ei ole annettukaan. Raamattu taas on kirja.

    • jäsenkorjari

      Äiti ja isi tahtoi, Jumala loi isin siemenestä ja äidin solusta. Sitä ennen minua ei ollut.

      • pöljäkö sie oot?

        Jumala loi isiin siemenen ja äitiin solun. Kun nämä saatetaan yhteen niin ihmissuku jatkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe