Kaikki on juotu !!!

Enska.

Kaikki on myyty, kaikki on juotu...mistä täälä Kpääs saa köyhäinapua ???

58

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apua löytyy

      No seurakunta auttaa, työttömien toimistolta saat ruokakassin ja sitten tietysti Sossulla on velvollisuus auttaa hädässä olevaa

    • ljhgiugh

      Hörhiäisissä kokoomuksen kiljuteltta pistää viinat kaikille persaukisille.

    • No Enska

      Saitko apua ???

    • Mandolini

      Kyllä apua saa kun kehtaa pyytää, oivassa nähdään

    • Enska.

      Sain jonkin verran apua...kyllä henki vielä pihisee...

      • hertta 4

        Noh, ainakin henki haiskahtaa mukavasti kun ei tarvitse kuivin suin istua. Että kiitos vain yhteiskunnalle avusta!


    • Hieno homma

      että sait apua.

    • Deeku

      Kova ryyppymies olen minäkin ja ostan kaikki viinat paikallisesta Alkosta joten valtion saamat verotulot ovat melkoiset, joten valtiolla on myös velvollisuus auttaa meitä ryyppymiehiä hädän koittaessa !

      • Ei mun murhe enää

        Kova ryyppymies on meidänkin isäntä. Rahansa se juo, työnsäkin se juo ja nyt joi ämmän ja lapset! Seuraavaksi juo varmaan henkensä kun ei ole enää pienintäkään velvollisuutta olla selvä koskaan. Siinä se on kova ryyppymies muitten kovien joukkoon!


    • Vanha viisaus

      Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla !

    • Enska.

      Kaikille jotka minua solvaatte ja halveksitte, voin kertoa teille tarinani lyhyesti...oli aika jolloin elämä hymyili, olin liikemiehenä mukana kiinteistö ja sijoitusbisneksessä, rahaa tuli kuin roskaa, oli omakotitalo Treen keskustassa, huvilat, tuliterä Mersun ässä alla, moottoripyörät ja veneet ym. Perhe-elämäkin kukoisti ja terveydessäkään ei ollut moittimista, sitten bisneselämä alkoi huonota tuli ns. Suurlama, Firmani kaatuivat toinen toisensa jälkeen, omaisuuteni hupeni vähitellen, sitten kun rahat ja huvit loppuivat niin lähti akka vaikka oli aikanaan vannottu että kunnes kuolema erottaa.
      Elin surkeassa kerrostalo yksiössä, kelan ja sossun tuilla, sitten pullonhenki alkoi kutsumaan minua yhä voimakkaammin ja useimmin.....sitten ajattelin pannaan ranttaliksi, millään ei ole enää mitään väliä ja siitä lähtien on ryypätty jatkuvasti, kaikki mitä on on myyty ja juotu ja rahat ovat menneet maksan poltettaviksi jne.

      • Nimimerkitön.

        Olikos se -80 luvun puolivälin jälkeen, kun tuo tapahtui?


      • Löytyy sitä
        Nimimerkitön. kirjoitti:

        Olikos se -80 luvun puolivälin jälkeen, kun tuo tapahtui?

        Kpään sillikauppiailtakin talot, huvilat, mersut ja vaimot !!!!!


      • kylälähtee
        Löytyy sitä kirjoitti:

        Kpään sillikauppiailtakin talot, huvilat, mersut ja vaimot !!!!!

        kun eivät maksa veroja


    • Enska.

      90-luvun alussa alkoi syöksykierre joka vei kaiken.
      En ole koskaan tehnyt sillikauppaa tai mitään muutakaan kulkukauppaa, toimin aikoinani kiinteistö ja sijoitusbisneksessä liikemiehenä kuten tuossa edellisessä kirjoituksessani mainitsin.
      Tosin tunnen muutaman paikkakuntalaisen sillikauppiaan, voi pitää paikkansa että on käytössä talot, huvilat ja mersut mutta kovin harvoin on omistajana itse sillikauppias, no se siitä.

    • Nimimerkitön.

      Lopetitko sä sen Kankaanpään liikkeen ihan muuten vaan, vai menikö se konkkaan?

    • Hitsari Works

      Vitun sillikauppiaat mitään omista, kaikki niillä on muijan, lasten tai koiran nimissä piru vieköön !!! Sen olen kyllä huomannut Kankaanpään sillikauppiaista että suuret on puheet mutta pienet on teot !!! Että näin tällä kertaa !!!

    • Enska.

      Vain elämää ei sen enempää...maksa ja maha on sökönä mutta paljon ne on troppia kestäneet vuosien varrella...taitaa tulla kohta noutaja hakemaan juoppojen taivaaseen, toivottavasti Herra on armollinen.....

    • Älä Enska luovuta !

      Hae Enska apua ennen kun on liian myöhäistä, ota yhteyttä terveyskeskukseen ja a-kotiin sekä seurakunnat auttavat henkisesti.

    • Enska.

      Ei tullut vielä noutaja hakemaan juoppojen taivaaseen, hain apua, menin TK:seen ja pääsin jollekkin venakolle, se passitti vuodeosastolle, saatiin maksa vielä jotenkuten toimimaan mutta maha on kyllä edelleen sökönä.
      Kyllä se fakta on että päivä on tullut iltaan, loppu on lähellä, mutta kaikki täältä lähdetään yks kerrallaan !!!

      • Ei muulla väliä, kunhan on asiat Jumalan kanssa kunnossa, silloin on asiat hyvin.


    • Enska.

      Asiaa puhut Jari-Pekka65 !!!

      • Hyvä Enska. Sä olet nähnyt varmaan elämästä kaiken. Ei se rikkaus tee onnelliseksi. Todella onnellinen on se, joka on sitä vaikeuksienkin keskellä. Ps. 73:28


    • Antsu Vaaramäki

      Aika hurskastelija. Hyvä kun ei anna viä itseää kivittää hengiltä, kun on niin hyvä ihminen.

    • viina pois..

      Viinan juontiin on hyvin yksinkertainen ratkaisu, et enää kaada sitä kurkkuusi. Jos syyllistä tarvitsee etsiä, kävele ison peilin eteen. piste.

    • Enska.

      Sinä siinä ylempänä, ei kannata olla noin rehvakas eikä tuomitseva, mistä tiedät oman kohtalosi, voit olla 5 vuoden kuluttua täysi alkoholisti ???

    • Puhut asiaa

      Enska, ei ole kukaan synnitön !

    • Enska.

      Voi minua kurjaa...ratkesin taas...liha on heikkoa !

    • Toinen happomies

      Vieläkö Enska oot hengissä ?????

    • Jaakko Huikka
    • Enska.

      Mä elän vieläkin, en suostu kuolemaan.....laulun sanoin, kunnossa ei tosin ole kehumista, lekuri nuhteli ja sanoi ettei piskoakaan alkoholia tai on henki pois.....mitä sekin elämästä tietää parikymppinen pojan-kloppi, kandi mikä lie !!!
      Kovia olen kokenut mutta en niitä silti itkemään ala, kun aika koittaa toivon että Herra on armollinen......

    • Holisti_Pena

      Alkoholi on siitä kavala lääke että se auttaa ja samalla huonontaa tilannetta, kokeile Enska antabusta ja loppupeleissä Jeesus on ainut mikä pelastaa !!!

    • Habbomies_

      Ootko Enska vielä hengis ???

    • Ryyppymies_

      Pahaa pelkään että Enska taitaa olla Tuonelassa kunnei vastaa.....

    • Mandolin

      Kyllä se ainaki lauantaina faces oli

    • Enska__

      Ainut mikä täällä maailmassa merkitsee on Jumalan rakkaus !!!
      Nuorempana keräsin ja palvoin mammonaa sekä rakastin naisia, elin synnistä humaltuneena, käyttäydyin kuin olisin suurin maan päällä.
      Sitten kun kuvioihin tuli tuo pirun alkoholi, olin käytännössä jo mennyttä miestä.
      Aloin rukoilla ja syventyä uskon asioihin ja uskon tänäkin päivänä että Herra armahtaa sairaan Enskan ja pääsen taivaan kotiin kun aika on.

      • jari-pekka-65

        Kaikille se ei merkitse mitään. Mutta sulla tuntuu olevan oikeanlainen suhde Jumalaan, kun sulle se merkitsee. Sehän on se kaiken lähtökohta uskonelämässä, Jumalan Rakkaus. On turvallista olla Jumalan Rakkaudessa, koska se ei voi hylätä.

        Kaikessa täällä maailmassa on aina pienoinen epävarmuus. Ihmissuhteissa ja jopa vanhempien ja lapsen suhteessa, että kestääkö se nyt varmasti. Alttarillakin tulee luvattua pyhästi "tahdon". Niin minäkin tein ja monet monet muut. Mutta arpapeliä se on, että kestääkö inhimillinen rakkaus. Joskus se onnistuu ja usein taas ei.
        Jumalan Rakkaus on toista, kuin ihmisten. Se kestää tuulet ja tuiskut. Mä uskon, että sen runon "Hiekkaan piirretty elämä" kirjoittaja on saanut maistaa, mitä se on.


    • Asiaa_puhut

      Jari-Pekka65 !!!

    • AA_

      AA=Alkoholi auttaa.

      • Jagertti

        Pahinta on viinan kirot !


    • Holisti_Yrjö

      Pullonhenki on vienyt minultakin kaiken !!!

      • Puli-Arska

        Älkää juoko väkeviä ja kalliita juomia, juokaa kiljua, on meinaan komeeta ainetta, ainakin yks tyyppi tekee hyvää kiljua myllymäes, juokaa sitä !!!


      • Happomies-

        Paskaa kiljua se laiheliini tekee !!!
        Ei ainakaan mulla pysy edes sisällä !!!


      • Hyi-olkoon

        Kilju tekee jo pahaa kun ajattelee !!!


      • Happomies-

        Saisipa jostain hyvää pontikkaa tai sahtia......


      • Pami

        Tee itse niin saat mieleistäsi !


      • Happomies-

        En jaksa tehdä itse, on niin kunto rapistunut !


      • Uunis
        Happomies- kirjoitti:

        Saisipa jostain hyvää pontikkaa tai sahtia......

        Rahalla pääsee ja hevoselta saa !


    • 99.99.99.99

      MIHIN ON HÄVINNYT K.PÄÄN SOSSUSTA SE JUORUILEVA SOSSUTÄTI. ONKO OLLUT PAKKO VAIHTAA PAIKKAKUNTAA. SAANUT NIIN PALJON UHKAUKSIA. KUN SE HENKIVARTIJAKIN OTTI JA LÄHTI RAJAN TAA.

    • Hei_Enska

      Mitä kuuluu, ootko vielä hengissä ???

      • Armas__

        Enska on vainaa, rauha hänelle !


      • RIP_

        Lepää Enska rauhassa, olit hieno mies !


    • hymyilevä_reikä

      itse värjäsin kusta tummaksi ja myin koka kolana,,,, sitten perkeleet huomasivat ssen ja tuikkasivat talikon suoraan pers aukkoon,,,,,,,

      • Kosteatkassit

        voi vittu että meni hyvä idea mettikköön


      • dildoperseesjaporkkana

        ite ripuloin hammastahna tuubiin sain hyvät rahat ja paskanmaun suuhu


    • Nikkeri55

      Alkoholi on paska aine !!!

      • Holistivaan

        Niin on darrat on hirveitä, pitäis siirtyä varmaan johonkin poltettaviin nautintoaineisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe