rintaliivit, -02?

suupperwomaaan

Oon 2002 syntyny tyttö, vitosella oon siis :) asiani koskee rintsikoita. Rinnat on alkanu silleen kasvaan et oli ihan hirveen kipeet patit vähän aika si mut nyt on vaa suurentunu ne patit mut enää ei oo kipeet :) mun joukkuelainen (vuotta nuorempi?) on alkanu käyttää rintsikoita, mut ainakaan mitä paidan läpi näkyy ni ei oo minkäänlaisia xd mut ite oon miettiny et tarvisin ehkä rintsikat? Mitä ootte mieltä?:) oon nyt siis 10v 9kk eli täytän joulukuus 11. Mitä ootte mieltä? Tarvitsisinko rintaliivei viä? Ärsyttää ku koulua näkyy topin läpi nännit, tai ne on sillee koholla... Kaks luokkalaista käyttää, niil on varmaa jtn a-kuppii:o epistä... D: haluisin ainaki A-kupit mut isompana isommat xd nii et tarvitsisinko? mikä koko vois olla hyvä? miten pyydän äitii ostaan tai miten saisin? Oon miettiny et vihjaisin sillee "ärsyttää ku nää nännit tai nää näkyy koulus läpi topista tai muista paidoista!" et se tajuis siitä... Mut kertokaa millo saitte ite, mikä koko ja mitä ny haluatte vaa kertoo ja nopsaa jeesii :)

81

2199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultaisetrintsikat

      Kysyt äidiltäsi että mennäänkö ostaa rintsikoita. Tai jos et viitsi niin kysy että mennäänkö ostamaan vaatteita. Ja lähellä rintsikka osastoa kysy että voidaanko ostaa parit tommoset. Jos äippäs sanoo että ne on tarkoitettu isoille tytöille niin sano että et oikeesti mun rinnat hölskyy ja sattuu liikka tunnilla. Jos sen jälkeenkin tulee EI niin sano : 1. No et sinäkään tarvi rintsikoita kun et juokse 2. Äitii tää on noloo 3. Tai sitten etsitte kultaisen keski tien ja ostatte harjoitus rintsikat:). Kivaa syksyä ja tsemppiä!!

    • sillee koholla

      Jos haluat kauniit terveet rinnat niin älä käytä rintsikoita. Jos nännit näkyy liikaa läpi niin vika on topissa ja paidassa, ei rinnoissa eikä rintsikoiden puutteessa.
      Kerro äidille, että tarvitset sellaisen uuden topin ja paidan, että nännit ei näy läpi topista tai muista paidoista.

      • khyylll

        ja aina voi hankkia sellasseen urheilutopin niitä myydään myös lapsille ni mielummi semmone ku ritsikat liia aikasi ite käytin aika pitkää urheilutoppei niit semmosii lyhyit ja äidit osaa enuvoo millo tarvii itse ritsikat


    • MetalIsMyGod

      Jos ei käytä rintsikoita rinnat rupevat roikottamaan.

      • Qlol

        itse asiassa jonkun jutun mukaan se menee toisin päin: rintsikat pitelevät rintoja, eikä rintojen tarvitse itse kannatella itseään. myöhemmin rinnoista tulee roikkuvat. jos rinnat pystyvät kannattelemaan ite itseään, rinnat pysyvät paremmassa kunnossa :)


    • 192764826485

      osta harjotusrintsikat: nännit ei näy paidan alta, mutta noin nuoren ei kannata vielä välttämättä ostaa oikeita rintikoita elleivät rinnat ole jo isot

      • Elen2

        Oon 11:v mul on alkanu näkyy rintojen kasvua kaikilla luokassa on rinsikat paitsi mulla tarteenko.


    • mummmo@m

      Hmm...muistaakseni kun olin itse vitosella, käytin sellasia suorakulmion muotosia babyrintsikoita. Sun ei kannata ostaa vielä aikuisten rintaliivejä, näyttäisikin tyhmältä.

      • rintsikkatyttö 12v

        Mun mielestä kaikki, jotka haluu pitää rintsikoita pitää ne myös saada.
        Mulle äiti osti topatut liivit ennenkuin kerkesin edes pyytää niitä.
        Nyt tykkään niistä tosi paljon mul on 75A.
        Käykää itse sovittelemassa ja sitku löytyy sopivat niin ostat pois ja rupeet pitään rintsikoita.
        Topatut on parhaat, koska ne antaa muotoja.
        Pienimmät koot on 60AA ja A sekä 65AA ja A. Niistä vaan sovittamaan!
        Äiskälle voi sit ilmottaa jälkeenpäin, että ostin tälläset.


    • 9lk tyttö :)

      Jos oikeesti käytätte rintsikoita vaa niitten tuomien "muotojen" takia, ni voin kertoa että kyllä pojatkin tunnistavat milloin on toppaukset ja niitenki mielestä se on vaan noloa. Ite ostin omat ekat rintsikat vitos luokan lopussa eikä ollut mitkään topatut. Nyt kun olen ysiluokalla olen alkanu käyttää pushup rintsikoita jotka KOROSTAVAT omia muotoja. Kuppikokoninon 75D ja olen siihen suht tyytyväinen. Ostakaa ekat rintsikat vasta kun teillä on oikeasti aihetta (en laske rintsikoiksi harjotusrintsikoita) koska se on myös tieteellisesti todistettu että mitä vähemmän käyttää nuorena rintsikoita, sen kiinteämmät ne ovat hieman vanhempana.

      Ohjeeni onkin ettämälkää turhaan käyttäkö rintsikoihin rahaa jos ette niitä tarvitse oikeasti, ja ku niitä oikeasti tarvitset uskallatkin sanoa siitä jo äidillesikin :)

      • joumannnnn

        Minä sanoin että meen ostaa 50€ lahjakortilla jonka sain hmää vaatteita. Sitte siellä kaupassa sovittelin ja katoin sopivat, laitoin viestiä että OSTAN ritsikat. ( olin saanut sitä ennen 3 harjotusrintsikat. Ja äiti vastas: joo, okei. Minun ekat harkkarit sain 3lk. Lopussa ja rintsikat sain 5 lk. Alussa. Mun kuppikoko oli sillon 80A, nyt kuppikoko 80B ja 6lk.


      • Uudet rintsikat
        joumannnnn kirjoitti:

        Minä sanoin että meen ostaa 50€ lahjakortilla jonka sain hmää vaatteita. Sitte siellä kaupassa sovittelin ja katoin sopivat, laitoin viestiä että OSTAN ritsikat. ( olin saanut sitä ennen 3 harjotusrintsikat. Ja äiti vastas: joo, okei. Minun ekat harkkarit sain 3lk. Lopussa ja rintsikat sain 5 lk. Alussa. Mun kuppikoko oli sillon 80A, nyt kuppikoko 80B ja 6lk.

        Hei! Oon 13, eikä mul oo melkeen yhtään rintoja. Mä ja mun kaveri ostettiin viikko sitten ekat oikeet kunnolla topatut rintsikat. Meidän luokan pojat riehaantu meidän rintsikoista ja ne tulee puristelemaan niitä hulluna. Mitä vois tehdä, että ne lopettas sen touhun, koska se on niin noloo.
        Pliis auttakaa! Mitä me voitas tehdä?


      • mitä hittoo
        Uudet rintsikat kirjoitti:

        Hei! Oon 13, eikä mul oo melkeen yhtään rintoja. Mä ja mun kaveri ostettiin viikko sitten ekat oikeet kunnolla topatut rintsikat. Meidän luokan pojat riehaantu meidän rintsikoista ja ne tulee puristelemaan niitä hulluna. Mitä vois tehdä, että ne lopettas sen touhun, koska se on niin noloo.
        Pliis auttakaa! Mitä me voitas tehdä?

        no haloo ehkäpä otat ne pois josset vielä tartte koska on noloo käyttää jtn topattuja jossei oo rintoja -.-


      • Uudet rintsikat
        mitä hittoo kirjoitti:

        no haloo ehkäpä otat ne pois josset vielä tartte koska on noloo käyttää jtn topattuja jossei oo rintoja -.-

        Ei kai me ny voida ottaa niitä rintsikoita pois, ku just ne ostettiin ja ruvettiin pitään.
        Hetihän kaikki tietäs, et noilla ei oo rintoja oikeen mitään, ku just ne topatut rintsikat on niitä muotoja antanukki.
        Voiks sanoo opelle, et pojat puristelee vähän liian innokkaasti meidän rintsikoita ja rintoja, tai jotain sillee?


      • aikaisinkehittyvä

        Kaikille ketkä lukee tätä keskustelua vielä jälkeen päin niin haluan vaan tehdä selväksi että se ei TOSIAANKAAN mene niin että sitten kun oikeasti tarvitsee rintsikoita niin silloin uskaltaa sanoakin, koska minä en kehdannut sanoa että tarvitsisin, kunnes seiskaluokalla äiti huomasi itse sen. Mentiin oikeen liivikauppaan ostamaan liivejä ja kokoni oli 75C -__- että olisin voinut tarvita vähän aikaisemminkin.


    • Metalismygod

      "ärsyttää ku nää nännit tai nää näkyy koulus läpi topista tai muista paidoista!"
      Ai tolleenko ajattelit vihjata? :D Toi olis paljon nolompaa sanoo ku että "äiti, mentäiskö ostaa mulle rintsikat". Itse en ole ikinä mitään hävettävää tuon pyytämiseen, eikä silloinkaan kun menkat alko nii vaikeuksii kertoo :D Don't worry, mutsis on kokenu saman ja on myös tätä jalompaa sukupuolta edustava ;D

      • haluun rintsikat

        Mä oon 11v tyttö ja mulla ei oo yhtään rintoja, mut mulla on kauhee halu saada ja pitää topattuja rintsikoita, että näyttäs vähän naisellisemmalta ku olis vähän rintoja. Kävin sovittamassa topattuja ja 70B näyttäs mun päällä parhaimmalta.
        Voisinks vaan ostaa ne ja ruveta pitään, vaikka kaikki tietää ettei mulla oikeesti oo rintoja. Vastatkaa!


      • heinytvittuoikeesti
        haluun rintsikat kirjoitti:

        Mä oon 11v tyttö ja mulla ei oo yhtään rintoja, mut mulla on kauhee halu saada ja pitää topattuja rintsikoita, että näyttäs vähän naisellisemmalta ku olis vähän rintoja. Kävin sovittamassa topattuja ja 70B näyttäs mun päällä parhaimmalta.
        Voisinks vaan ostaa ne ja ruveta pitään, vaikka kaikki tietää ettei mulla oikeesti oo rintoja. Vastatkaa!

        vaikuttaisit vaan entistä nolommalta. eihän 11 vuotiaalla kuulukkaan olla viellä 14- vuotiaan muotoja. suosittelen, että hankit huomattavasti pienemmät rintsikat tai sitten odotat että rinnat kasvaa. mulla ainakin kasvu alkoi vasta 6lk, joten odotteleppas viel sinne. mut muista, et on nolompaa käyttää sulle liian isoja rintsikoita, kuin ettet käyttäisi ollenkaan. rintsikat on tehty pitelemään ja muotoilemaan rintoja, ei näyttämään coolilta.


      • haluun rintsikat
        heinytvittuoikeesti kirjoitti:

        vaikuttaisit vaan entistä nolommalta. eihän 11 vuotiaalla kuulukkaan olla viellä 14- vuotiaan muotoja. suosittelen, että hankit huomattavasti pienemmät rintsikat tai sitten odotat että rinnat kasvaa. mulla ainakin kasvu alkoi vasta 6lk, joten odotteleppas viel sinne. mut muista, et on nolompaa käyttää sulle liian isoja rintsikoita, kuin ettet käyttäisi ollenkaan. rintsikat on tehty pitelemään ja muotoilemaan rintoja, ei näyttämään coolilta.

        heinytvittuoikeesti, mulla on vaan hirvee haluu pitää näitä topattuja 70B rintsikoita. Nää antaa niin kivasti muotoja, että en millään voi enään luopua näistä.
        Muistatko itse heinytvittuoikeasti, kuinka kiva oli pukee ne ekat oikeat rintaliivit päälle. Ehkä ne sunkin rintsikat oli väjän reilun kokoset, mut ei se varmasn sua haitannu, jos ne vähän suurensi sun pieniä tissejä.
        Käytätkö säkin topattuja rintsikoita?


    • 2456898

      Mä sain eka harjotusrintsikat, ku äiti ite ehdotti mul ja ostettii joskus 6lk. sit sain ihan topatut joskus 7lk. ku pyysin äitilt vaa et voitaisko ostaa ja sit ostettii h&m:st :)

      • haluun rintsikat

        Onks teillä ollu vaikeuksii topattujen rintsikoiden kanssa koulussa?
        Mä ostin paksusti topatut 70B rintsikat ja pojat varsinkin on kiinnostunu niistä ja kolme poikaa on käyny puristelemassa niitä. Ne ei usko kieltoja. Onks kellään muulla käyny näin. Meidän luokalla on vaan neljällä oikeet kuppirintsikat.


      • AA:sta B:hen?
        haluun rintsikat kirjoitti:

        Onks teillä ollu vaikeuksii topattujen rintsikoiden kanssa koulussa?
        Mä ostin paksusti topatut 70B rintsikat ja pojat varsinkin on kiinnostunu niistä ja kolme poikaa on käyny puristelemassa niitä. Ne ei usko kieltoja. Onks kellään muulla käyny näin. Meidän luokalla on vaan neljällä oikeet kuppirintsikat.

        Tottakai ne on kiinnostunu jos edellisenä päivänä olit täys lauta ja seuraavan päivän tuut kouluu kunnon push-upeis:D ja mitäs sitten kun laitat rintsikkas pesuu ja meet kouluu joissain sulle sopivissa/ilman?XD valot päälle itellä 75 B ilma mitää toppauksia ja 7luokalla siis olen!


    • eiiiiiiiih

      et tarvi oot vielä kersa

      • haluun rintsikat

        Kyllä tarviin rintsikat ja aijon niitä pitää.
        Mun äiti ei tiedä että ostin topatut 70B rintsikat kun en oo kertonu enkä oo pitäny niitä kotona.
        Koulus kyl pidän, mut en tykkää että pojat tulee puristeleen niitä. Pitäskö mun kertoo opelle vai mikä auttas.
        Kertokaa miten teidän koulussa tehdään jos pojat vaan puristelee eikä usko!


      • 75a
        haluun rintsikat kirjoitti:

        Kyllä tarviin rintsikat ja aijon niitä pitää.
        Mun äiti ei tiedä että ostin topatut 70B rintsikat kun en oo kertonu enkä oo pitäny niitä kotona.
        Koulus kyl pidän, mut en tykkää että pojat tulee puristeleen niitä. Pitäskö mun kertoo opelle vai mikä auttas.
        Kertokaa miten teidän koulussa tehdään jos pojat vaan puristelee eikä usko!

        Mun mielestä ei kannata käyttää topattuja jos eioo tissin vertaakaan. Äiti osti mulle joskus 4lkl sellaiset 65a:t sitten se osti sellatteet topatut ne oli ärsyttävät joten otin ne pois ja mun tissit on paljon paremmat ku en oo käyttänyt topattuja...


      • 75a
        75a kirjoitti:

        Mun mielestä ei kannata käyttää topattuja jos eioo tissin vertaakaan. Äiti osti mulle joskus 4lkl sellaiset 65a:t sitten se osti sellatteet topatut ne oli ärsyttävät joten otin ne pois ja mun tissit on paljon paremmat ku en oo käyttänyt topattuja...

        Ja nyt oon 6lkl


      • haluun rintsikat
        75a kirjoitti:

        Ja nyt oon 6lkl

        75a miks susta topatut rintsikat on inhottavii, vaikka sun äiti osti ne sulle?
        Mä ostin ittelleni topatut 70B rintsikat ja tykkään niistä tosi paljon. Mä näytin eilen ne mun äidille ja se tykkäs niistä ja sano että vyvältä näyttää ja pidä vaan niitä jos tykkäät. Koulussa on muten kivaa, mutta pojat puristelee mun tissejä, kun mulla on nää uudet topatut liivit ja se ei oo kauheen kivaa.
        Eiks teidän luokalla pojat puristele varsinki jos on just saanu uudet rintsikat ja ne epäilee et niissä on toppauksii tai jotain?


      • PÖÖ!!!! HALOOOO!
        haluun rintsikat kirjoitti:

        75a miks susta topatut rintsikat on inhottavii, vaikka sun äiti osti ne sulle?
        Mä ostin ittelleni topatut 70B rintsikat ja tykkään niistä tosi paljon. Mä näytin eilen ne mun äidille ja se tykkäs niistä ja sano että vyvältä näyttää ja pidä vaan niitä jos tykkäät. Koulussa on muten kivaa, mutta pojat puristelee mun tissejä, kun mulla on nää uudet topatut liivit ja se ei oo kauheen kivaa.
        Eiks teidän luokalla pojat puristele varsinki jos on just saanu uudet rintsikat ja ne epäilee et niissä on toppauksii tai jotain?

        Haluun rintsikat tarviiks sun toistaa sitä et pojat puristelee koko ajan. Osta ees vähä pienemmät rintsikat!!!!!!!!!!!!!!!!!


        :-! HALOO


      • nolojehdvdnls
        haluun rintsikat kirjoitti:

        75a miks susta topatut rintsikat on inhottavii, vaikka sun äiti osti ne sulle?
        Mä ostin ittelleni topatut 70B rintsikat ja tykkään niistä tosi paljon. Mä näytin eilen ne mun äidille ja se tykkäs niistä ja sano että vyvältä näyttää ja pidä vaan niitä jos tykkäät. Koulussa on muten kivaa, mutta pojat puristelee mun tissejä, kun mulla on nää uudet topatut liivit ja se ei oo kauheen kivaa.
        Eiks teidän luokalla pojat puristele varsinki jos on just saanu uudet rintsikat ja ne epäilee et niissä on toppauksii tai jotain?

        kai ne pojat nyt jumalauta puristelee kun eilen olit ihan lauta ja yhtäkkiä tuut tollee kouluun. ne testaa että onko siellä mitään sisällä. sitku ne huomaa et ei oo nii sit ne pitää sua niin nolona


    • 12Wee

      Ite oon 12 ja käyttäny noin vuoden lyhyitä alustoppeja. Nyt ois kyllä tarvetta rintsikoille. Mutta sulle vois olla ihan hyvä semmonen toppi joka ylettää siis rintojen alle ja siinä on kuminauha joka vähän tukee. Niistä ei näy läpikään ja äidillekkin on helpompi sanoa alustoppi ku rintsikat. Niitä saa esim. Kappahlista, Lindexsistä yms. Niissä ei siis minkäänlaisia kuppeja.

    • 75a push up

      Ei meidän luokkalaiset pojat puristele...ne vaa töllää..topAtut ei oo kivat koska ku käytän esim toppeja tai pitkähihasia ne tuo liikaa huomioo mut muuten iha ok

      • haluun rintsikat

        Mä tykkään käyttää näitä topattuja 70B rintsikoita. Must on ihan kiva, että niillä saa huomioo, mut en tykkää, et pojat puristelee ja kyylää niitä liian innokkaasti.


      • ocean-
        haluun rintsikat kirjoitti:

        Mä tykkään käyttää näitä topattuja 70B rintsikoita. Must on ihan kiva, että niillä saa huomioo, mut en tykkää, et pojat puristelee ja kyylää niitä liian innokkaasti.

        No kuka käski hommata topatut? Se o kuule oma ongelmannw jos pojjat tullee puristellee ku hommasitta topatut, mikä on kyl aika noloo. Mikä kauhee tarve on jo ala- asteela hommata topatut ku monilla on se A vielä seiska kasilaki. Antas vaa kehittyä rauhasa


      • ostaakko vai ei?
        ocean- kirjoitti:

        No kuka käski hommata topatut? Se o kuule oma ongelmannw jos pojjat tullee puristellee ku hommasitta topatut, mikä on kyl aika noloo. Mikä kauhee tarve on jo ala- asteela hommata topatut ku monilla on se A vielä seiska kasilaki. Antas vaa kehittyä rauhasa

        Joo hullujen hommaa...

        Nyt sitte kysymykseen...

        Tarvitsen aivan varmasti rintsikat oon siis -01 ja mittasin tos äske et rintojen päältä on 76 cm ja alta 70 cm.koulussa on huomattu ja muutama kaveri (toinen täys lauta ja toisel rinsikat koko 75 a) et oon lauta/tissitäti (?) . Oon jo vinkannu äitille kerran uimahallissa et "äiti kuule. Nää harkkarin on isoimmat ja silti liian pienet!"oon siis käyttäny nelosesta lähtien harkkateita. Miten siis saisin äitin miettii uudestaan rinsikoitten ostoa (sillo uimahallissa kysyin et voitaisko joku päivä mennä ostaa rintsikat ja se sano joo) ?


      • rintsikkatyttö 12v
        ostaakko vai ei? kirjoitti:

        Joo hullujen hommaa...

        Nyt sitte kysymykseen...

        Tarvitsen aivan varmasti rintsikat oon siis -01 ja mittasin tos äske et rintojen päältä on 76 cm ja alta 70 cm.koulussa on huomattu ja muutama kaveri (toinen täys lauta ja toisel rinsikat koko 75 a) et oon lauta/tissitäti (?) . Oon jo vinkannu äitille kerran uimahallissa et "äiti kuule. Nää harkkarin on isoimmat ja silti liian pienet!"oon siis käyttäny nelosesta lähtien harkkateita. Miten siis saisin äitin miettii uudestaan rinsikoitten ostoa (sillo uimahallissa kysyin et voitaisko joku päivä mennä ostaa rintsikat ja se sano joo) ?

        Sun koko vois olla jotain 65AA tai 65A.
        Sun pitää vaan sanoo äidille, että muistatkos mitä sillon uimahallissa juteltiin rintsikoiden ostosta!
        Sit sun täytyy varmaan kertoo, että on niin hankala juosta ja pelata, kun tissit pomppii.

        Sit, jos haluut topatut rintsikat sun pitää sanoo, et noi kasvavat tissit on niin arat, että pallopeleissä sattuu, jos ei oo topatut liivit, jotka suojaa iskuilta.

        Kivaa rintsikoittenostosmatkaa sulle!
        Kerro miten onnistu ja minkälaiset ostit!


      • ostaakko va ei
        rintsikkatyttö 12v kirjoitti:

        Sun koko vois olla jotain 65AA tai 65A.
        Sun pitää vaan sanoo äidille, että muistatkos mitä sillon uimahallissa juteltiin rintsikoiden ostosta!
        Sit sun täytyy varmaan kertoo, että on niin hankala juosta ja pelata, kun tissit pomppii.

        Sit, jos haluut topatut rintsikat sun pitää sanoo, et noi kasvavat tissit on niin arat, että pallopeleissä sattuu, jos ei oo topatut liivit, jotka suojaa iskuilta.

        Kivaa rintsikoittenostosmatkaa sulle!
        Kerro miten onnistu ja minkälaiset ostit!

        Kiitos neuvosta! Sanon tänään äitille sillain ihan viattomasti et "Voitaisko ostaa oikeet kunnon rintsikat? Kun Emmallaki (nimi muutettu) on." Toivottavasti saan...


      • ostaakko va ei kirjoitti:

        Kiitos neuvosta! Sanon tänään äitille sillain ihan viattomasti et "Voitaisko ostaa oikeet kunnon rintsikat? Kun Emmallaki (nimi muutettu) on." Toivottavasti saan...

        Yks juttu, en suosittele sanoo et kaverillaki on, se ei anna mitenkää hirveen fiksuu kuvaa, vaan sellasen et sie yrität olla iha niinku muutki etkä sie itte.

        rintsikkatyttö 12v. enpä oikee usko et melkei 11v tyären pikku tisulit vielä hirveesti pomppii.............suosittelen käyttää järkee, ehä sitä ny kukhaa sellasta usko.


      • rintsikkatyttö 12v
        ocean-- kirjoitti:

        Yks juttu, en suosittele sanoo et kaverillaki on, se ei anna mitenkää hirveen fiksuu kuvaa, vaan sellasen et sie yrität olla iha niinku muutki etkä sie itte.

        rintsikkatyttö 12v. enpä oikee usko et melkei 11v tyären pikku tisulit vielä hirveesti pomppii.............suosittelen käyttää järkee, ehä sitä ny kukhaa sellasta usko.

        ocean-, Tyttö, jolle ohjeet annoin on 01 eli todennäköisesti 12v. Senikäisillä voi joskus olla melko isot tissit. Katsoppa keho, jossa 12v tyttö kysyy mielipidettä rinnoistaan 85D.
        Tasan ei käy onnen lahjat, sinulla ocean muistan olleen ihan hyvänkokoiset thisulit 15v tytöksi, mutta mulla 75A topattu rintsikankuppi ei vieläkään meinaa millään täyttyä.
        Niin erilaisia me kaikki ollaan, mutta jokaisen on tultava juttuun niillä eväillä, mitkä on sattunut saamaan siinä isossa onnenpyörässä.


      • Ostaakko vai ei?
        rintsikkatyttö 12v kirjoitti:

        ocean-, Tyttö, jolle ohjeet annoin on 01 eli todennäköisesti 12v. Senikäisillä voi joskus olla melko isot tissit. Katsoppa keho, jossa 12v tyttö kysyy mielipidettä rinnoistaan 85D.
        Tasan ei käy onnen lahjat, sinulla ocean muistan olleen ihan hyvänkokoiset thisulit 15v tytöksi, mutta mulla 75A topattu rintsikankuppi ei vieläkään meinaa millään täyttyä.
        Niin erilaisia me kaikki ollaan, mutta jokaisen on tultava juttuun niillä eväillä, mitkä on sattunut saamaan siinä isossa onnenpyörässä.

        Oon koht 12 . Noin 10 päivän päästä. Ja ocean en oo viel voinu vinkkaa tai sanoo et mitää ku pikkuveikka tai iskä on ollu koko ajan vieres...

        Kyl on totta et tissit pomppii (esim. ratsastaessa ja lentopallossa.)


    • loll

      Mä oon 12.v tyttö ja käytän 65AA kokoisia liivejä. Mittausten mukaan pitäis kyllä käyttää 70AA. Mutta siis nelosluokalla (nyt oon kutosella) käytin sellasia seppälän kolmioliivejä. Sitte ennen vitosta kesällä ostin kaarituelliset 65AA... Joo tiiän ei olis tarvinnu olin sillo ihan lauta. Ja käytän niitä samoja välillä vieläkin ja nyt on tasan sopivan kokoset. Nii en siis sillon vitosen alussa käyttäny niitä oikeestaan ollenkaan. Mutta sitte joskus vitosen puolivälissä aloin niitä käyttämään vaikka oli sillonki liian isot. Nyt oon siis kohta vuoden käyttäny kupillisia liivejä. Luin jostai että rinnat kasvaa parempaan muotoon jos ei käytä kaarituellisia liivejä rintojen kasvu vaiheessa. Nii aattelin että vois käydä lähi päivinä ostamassa kaarituettomat liivit, topatut kuitenkin. Niin jos sellaisa edes on. Olis kiva tietää mistä niitä saa, että jos tiiäätte niin olis kiva jos kertoisitte:)

    • Helps:))

      Oon 5lk ja mua nolottaa aivan hirveesti kun mun kaveri on paljon kehittyneempi kuin mä. :(( Itse oon syntynyt tammikuussa ja se on elokuussa ja silti se on paljon kehittyneempi.. Sillä on isommat tissit ja vähän jo alapää karvoi.. Mulla taas ei oo ollenkaa mut tissejä on jo jonkin verran... Help!

      • Pikkuvinkki

        Kaikki kehittyy omana aikanaan toiset 4luokal kun taas toise 9luokal et älä välitä ollenkaa...


      • tyttönenpuhuu
        Pikkuvinkki kirjoitti:

        Kaikki kehittyy omana aikanaan toiset 4luokal kun taas toise 9luokal et älä välitä ollenkaa...

        Hyvin sanottu pikkuvinkki :) jokainen kehittyy ajallaan ja ostaa rintsikat vaikka ite kun siltä tuntuu...onko teillä noin huonot välit äiteenne jossette uskalla sanoa että tarviin rintsikat vai mikä mättää? :0 itse en ole ikinä harkkareita käyttännyt vaan äiti on tuonnu ekat rintsikat kolmannella.push uppeja ei kannata käyttää jossru rinnat vielä ole kehittynnyt.pushuppeja voi käyttää sitten vasta kun on oikeasti rinnat ja ne tuovat vaan lisäkorostusta mutta jos laittaa lautatissien päälle sellaiset nii kaikki nauraa...naiset luottakaa itseenne ja olkaa onnellisia kaikki kasvaa omaa tahtia


      • haluun rintsikat
        tyttönenpuhuu kirjoitti:

        Hyvin sanottu pikkuvinkki :) jokainen kehittyy ajallaan ja ostaa rintsikat vaikka ite kun siltä tuntuu...onko teillä noin huonot välit äiteenne jossette uskalla sanoa että tarviin rintsikat vai mikä mättää? :0 itse en ole ikinä harkkareita käyttännyt vaan äiti on tuonnu ekat rintsikat kolmannella.push uppeja ei kannata käyttää jossru rinnat vielä ole kehittynnyt.pushuppeja voi käyttää sitten vasta kun on oikeasti rinnat ja ne tuovat vaan lisäkorostusta mutta jos laittaa lautatissien päälle sellaiset nii kaikki nauraa...naiset luottakaa itseenne ja olkaa onnellisia kaikki kasvaa omaa tahtia

        Mun äiti toi mulle tänään ihanat joulunpunaiset topatut 70B rintsikat.
        Näyttää ja tuntuu päällä tosi tosi ihanilta.


      • vituttunut

        Olen 6lk eikä ole yhtään tissejä.. äiti sanoo että ne tulee aikanaan mutta jotku taas sanoo että pitäisi tutkia asiaa..:(


    • mwuhahahahahahahaaaa

      Oon 02- ja mulla on B-koko >:3

      • -99'

        Oon -99' ja mun koko on 70A
        En oikeesti suosittele kauheen isoja rintsikoita, jos rinnat ei ole vielä kehittyneet, teette ittenne vaan tyhmän näköseks.. (:


      • -01 pikkuernu
        -99' kirjoitti:

        Oon -99' ja mun koko on 70A
        En oikeesti suosittele kauheen isoja rintsikoita, jos rinnat ei ole vielä kehittyneet, teette ittenne vaan tyhmän näköseks.. (:

        Jjuu mää oon -01lyhyt, hoikka ja sillee, et ei vielä minkäälaista rinnanalkua ees. Tiiän, mun pitää syyä syyä syyä ja syyä et sitä rasvaa alkais kehittyä muttakun ei ala kehittyä. Oon meijän luokan (kutosluokan) ainut tyttö jolla ei viäl oo tissei eikä rintsikoit. Oon yrittäny venytellä tissei ja levittää saunassa voita niihi mutku ei vaa kasva. Miten saan isommiksi ku se syöminen ei auta?! helppiii.


      • heipliis
        -01 pikkuernu kirjoitti:

        Jjuu mää oon -01lyhyt, hoikka ja sillee, et ei vielä minkäälaista rinnanalkua ees. Tiiän, mun pitää syyä syyä syyä ja syyä et sitä rasvaa alkais kehittyä muttakun ei ala kehittyä. Oon meijän luokan (kutosluokan) ainut tyttö jolla ei viäl oo tissei eikä rintsikoit. Oon yrittäny venytellä tissei ja levittää saunassa voita niihi mutku ei vaa kasva. Miten saan isommiksi ku se syöminen ei auta?! helppiii.

        noni hei nyt järki kätee kaikki... ei 11 v tytön kuulu käyttää mitää topatuit rintsikoit, se jos mikä on noloo. ja varsinki jos ei voi äitin nähen niitä pitää tms. toki osa saattaa oikeesti tarvita rintsikoit tonki ikäseen mut se et haluu olla vaa cool ja esitellä olemattomii tissei, huhhu. sitäpaitsi ei siin oo mitää ihmeellistä vaan sanoa äitille, että tarvin rintsikat. ihan luonnollinen asia jota ei tarvi hävetä. ja tottakai ne pojat tulee puristelee jos oot ollu edelliseen päivään lauta ja seuraavaan päivään kunnon melonit siin.. itellä 75C ja ysiluokal. sain ekat rintsikat kyl ite joskus vitosel ku rinnat alko oikeesti kasvaa ja sillon menin ihan normaalist äitiltä kysyy asiast, ei vaikeeta. eli rohkeesti vaa!(:


      • rintsikkatyttö 13v
        heipliis kirjoitti:

        noni hei nyt järki kätee kaikki... ei 11 v tytön kuulu käyttää mitää topatuit rintsikoit, se jos mikä on noloo. ja varsinki jos ei voi äitin nähen niitä pitää tms. toki osa saattaa oikeesti tarvita rintsikoit tonki ikäseen mut se et haluu olla vaa cool ja esitellä olemattomii tissei, huhhu. sitäpaitsi ei siin oo mitää ihmeellistä vaan sanoa äitille, että tarvin rintsikat. ihan luonnollinen asia jota ei tarvi hävetä. ja tottakai ne pojat tulee puristelee jos oot ollu edelliseen päivään lauta ja seuraavaan päivään kunnon melonit siin.. itellä 75C ja ysiluokal. sain ekat rintsikat kyl ite joskus vitosel ku rinnat alko oikeesti kasvaa ja sillon menin ihan normaalist äitiltä kysyy asiast, ei vaikeeta. eli rohkeesti vaa!(:

        Terve Pikkuerna!
        Mulla oli sunikäisenä 11v juurikin samanlaisia ongelmia. Kaikilla muilla tissit kasvo, ja melkein kailki käytti rintsikoita, paitsi minä, jolla tissit ei vain lähteneet kasvuun.
        Mulle äiti osti rintsikat, kun olin 12 ja puoli.
        Jos sulla on hirvee hinku rintsikoihin, niin voithan ehdottaa äidille, että ostettas jo nyt jotkut esim. 70A topatut rintsikat valmiiks, kun kohta niitä kumminkin tarviit. Olishan niitä kivä välillä pitääkin vaikka ihan harjotuksen vuoksi.
        Pyydä niitä vaikka joululahjaksi!


      • -01 pikkuernu
        rintsikkatyttö 13v kirjoitti:

        Terve Pikkuerna!
        Mulla oli sunikäisenä 11v juurikin samanlaisia ongelmia. Kaikilla muilla tissit kasvo, ja melkein kailki käytti rintsikoita, paitsi minä, jolla tissit ei vain lähteneet kasvuun.
        Mulle äiti osti rintsikat, kun olin 12 ja puoli.
        Jos sulla on hirvee hinku rintsikoihin, niin voithan ehdottaa äidille, että ostettas jo nyt jotkut esim. 70A topatut rintsikat valmiiks, kun kohta niitä kumminkin tarviit. Olishan niitä kivä välillä pitääkin vaikka ihan harjotuksen vuoksi.
        Pyydä niitä vaikka joululahjaksi!

        kiitos sulle paljo rintsikkatyttö 13v! nii itehä oon siis 12 puol nyt ku 01 :')juumut joku tässä lähipäivä kysyn äitiltä että ees jotkut 65AA kupin rintsikat jos voitais käyä ostaa nii oli toosi mukava :'3


      • rintsikkatuttö 13v
        -01 pikkuernu kirjoitti:

        kiitos sulle paljo rintsikkatyttö 13v! nii itehä oon siis 12 puol nyt ku 01 :')juumut joku tässä lähipäivä kysyn äitiltä että ees jotkut 65AA kupin rintsikat jos voitais käyä ostaa nii oli toosi mukava :'3

        Terve -01 pikkuernu!
        Toivotaan, että sun äiti suostuu ne rintsikat hommaamaan, ja kyllä hän varmasti suostuu, kun on varmaan itsekkin samanikäisenä halunnu liivejä tosi paljon. 65A tai AA rintsikat on varmaan tosi kivat ja ne pitää tietysti olla topatut, ettei ne mee lysyyn.
        Onnee sulle paljon rintsikoitten hankintaan.


    • 02 syntyny tyttö

      Mä oon 12 ja rintsikka koko on 65A

    • Luee

      Asia on näin että rintsikoita ei tarvitse 11v -12v jos nännit näkyy läpi niin ostetaan harjoitusliivejä vai mitä onkaan hm:ästä saa esim sillonkun on tottunut harjoituksiin ja rinnat alkaa tuntua että ne ovat liian isot harjoitusliivien niin vasta silloin ostetaan oikeita rintsikoita esim 70A-75A ja sen muuta
      ja parhainmiten jos haluat kertoa äidille että haluat rintsikat ja olet kasvanut yli on vaikka äiti kaikille meijä luokkalaisilla on rintsikat paitsi mulla ja sitä paitsi tarviin tai haluun rintsikat se voi tuntua nololta ekana mutta kun olet kertonut huomaat itsekin että oma äiti ei reagoi siihen millään huutotavalla tai sen muuta

      • justliving

        Oon ite 02 eli kohta 13v ja ekat topatut rintsikat sain 11 vuotiaana ja sitten oon käyttäny rintsikoita siitä lähtien. Mutta yksi syy on siinä että rintani ovat yhdet isoimmat koulussani ja pelkästään kävellessä on tuskaa peitellä pomppivia rintoja


    • 70A

      Mä oon 03, vitosel 11 v. Sain ekat kunnon rintsikat ehkä kaks kuukautta sitte silleen et olin mun parhaan kaverin kaa kaupungil. Mentiin lindexiin ja koitin yksii. Sit soitin äitille silleen et saanks ostaa rintsikat. Ekaks se oli vähän vastaan mut sano sit et no okei, sun rahojas ne on. Sitä ennen käytin sellasii ns. harjotusrintsikoita. Kuppikoko on 70A. Tää on vaan mun mielipide mut mummielest ei tarvi rintsikoita jos kuppikoko on vast joku 65AA. :)

    • toinen02

      Mäki oon 02 mut oon kutosel. Ootko jääny luokalle?

      • vuosionvaihtunut

        Tää aihe on vuodelta 2013 tai 2014


    • 16gurl

      Oma äitini otti asian hyvin normaalisti. Sanoin vaan, että tarvitsen rintsikat ja se siitä. Koska äitisikin on tietenkin nainen hän kyllä varmasti ymmärtää asian. :)

    • uskoakko

      Kröhöm -02 ei voi mitenkään olla 10-vuotias vaan 12 tai 13 ;D

    • piparminttusuklaa

      Oon 12w enkä pidä mitään rintsikoita..ehkä kannattais mutta en tykkää kun ne puristaa :p

      • 6lktyttö

        ite ihan samaa mieltä miten jotkut voi haluu noin paljo alkaa käyttää niitä.. ite käytän sellasia urheilutoppei tosi hyvä tuntusia päällä


    • yksvaan03

      Oon 03 elikkäs nyt 12vuotta. Rintojen kasvu alkoi joskus 10vuoden iässä ja käytin niitä toppiliivejä. :D Nyt mulla on ollu jo vuoden verran sama kuppikoko (joku tosi pieni koko en muista mikä) niin pitäskö huolestua? Et eikö ne enää kasva? Mitä mieltä ootte?

      • Tytykkä

        Ei kannata huolestuu, kyllä ne viel kasvaa:-)


    • karamellikaramelli

      Oon pian 13w tyttö.Mulla on rintojen päältä koko noin.79 ja alta jtn 69.En ole vielä käyttänyt liivejä,mutta pitäiskö alkaa jo käyttämään ja millaisia?oisko semmoiset "ensiliivit"hyvät?

    • Moikkavaanmoikka

      Oon 13v tyttö ja ostin eilen rintsikat mut ne olikin push upit enkä tajunnu sitä D: Mä meen tänään mun äitin kaa tokmannille nii kysyn siel et saisinks rintsikat ((::

    • tyyttj

      On kyllä ihan älytöntä joskus 11v ostaa tyhjällä täyttyvät push upit. Siinä sitten näytetään huoralta kaikkine hullikiiltoineen.

    • 2tytyy

      Täältä 2 tyttöö kirjottelee. Toinen 02 ja toinen 03. Me luettii noi kaaaaaaikki kommentit tai viestit, mitkä lie ovatkaan. Ja mietittii pitäskö meijjän lähtee rintsikkaostoksille, vaikka ei meillä vielä kovin paljoo mitää rintoi oo, mut voisitteko neuvoo noissa kuppukoko jutuissa, ku me ei olla ihan varmoja niistä. ;)

      • 2tytyy

        *kuppikoko


    • Fuckmylife

      Tääl 14v tyttö ja vastaa 70A :(

    • Eikiirettä

      Aloin itse käyttää 10- vuotiaana niinsanottuja "lyhyitä alustoppeja" ja toimivat siinä kohtaan ihan hyvin.. Oikeiden rintsikoiden ostamiseen ei ole tuossa iässä vielä kiirettä :) itse olen nyt 15

    • jzan

      Kertokaas mulle miten voisin kertoo että tarviin rintsikat ku asun mun mummun ja papan luona ni en viittis mummulle alkaa tälläsist asiois puhuu ku se ei itekkää käytä rintsikoita mut mietin et pitäiskö puhuu mun tätille johon on ihan hyvät välit

      • hupivili

        Täti voisi olla oikein hyvä keskustelukumppani. Varmasti mummokin kuitenkin ymmärtää, että hänen pukeutumisensa tai pukeutumatta jättämisensä ei välttämättä ole se, mitä sinä haluat eli voisit ihan hyvin hänellekin sanoa, että haluaisit lähteä katsomaan rintaliivejä. Tietysti voit itsekin mennä niitä ostamaan, jos sinulla vaan on rahaa.

        Voit aloittaa keskustelun tädin tai mummon kanssa vaikka ihan vaan sanomalla "olen vähän miettinyt, että haluaisin ehkä ostaa rintsikat". Siitä se keskustelu sitten lähtee ihan itsestään etenemään.


    • Helps

      Moi oon 11 kohta 12 ja en tiiä mun kuppikokoa päältä 83 ja alta 71 auttakaa

    • 12w6lk

      en tajuu mikä kiire kaikil on nykyään käyttää topattuja rintsikoita. itse 6lk kenelläkään ei meiän luokalla ole rintsikoita, paitsi rinnakkaisluokalla :p (harjoitus kylläkin on, mutta itse en niitä laske rintsikoiksi) itselleni äiti itse ehdotti jo 4lk että voitaisiin käydä ostamassa en sitten suostunut kun en niitä omasta mielestä tarvinnut eikä kyllä himoakaan ollut niitä pitää. sitten 5lk lopussa käyiin lopulta ostamassa (silloin niitä kylläkin jo tarvitsin) nytten 6lk en ole kertaakaan pitänyt niitä koulussa(enkä pitänyt 5lk) pari kertaa olen niitä pitänyt, mutta ei ole kiinnostusta pitää. nyt käytän urheilurintsikoita tai miks niitä nyt ikinä kutsutaankaan ja näillä pärjään hyvin ja paljon mukavan tuntuisemmatkin päällä. sen ymmärrän jos siitä joillekin "aikuismaisempi" olo tai haluaa sopia porukkaan, mutta ei se kuitenkaan mikään "pätevä" syy ole ja jos niitä ihan pakolla on sitten ostaa ja käyttää nii herran jumala ostakaa edes sopivan kokoisia.(pakko myöntää on meidän luokaltakin pojat huomannut jos jollakin rinnat kasvaa mutta ei kukaan ole puristelemaan tullut yms, yhden tosin tiedän tai itse asiassa kuulin että oli meinannut (omiani) tulla puristelemaan mutta jotain kaukasta sukua kun ollaan niin ei ollut muuttunut ja muutenkin meidän luokkalaisten poikien kanssa ollaan parin kaverin oikeasti todella läheisiä ja hyviä kavereita niin kyllä ne tietää meidän asioista mutta ei ne siitä meille mitään sano en sitten tiedä mitä keskenään puhuu) :D

      • kakkapuu

        Eikö 2002 vuonna syntyneen pitäis olla 7 luokalla


    • 04girl

      Moi oon 12 vuotias tyttö ja mietin et ku mul on alustoppi mut haluisin ns. Urrheilutopin mut en kehtaa sanoo äidille... Ehkä huomen ku mennään ehk kauppaa.... :)

    • beyourselfnowandtomorrow

      No siis, jos olet sitä mieltä että rintojesi kasvamisen seurauksena naiselliset piirteesi alkavat näkyä myös muille ja rintasi ovat kipeät silloin tällöin, niin kannatan rintaliivien ostamista. Jos et uskalla kertoa asiasta äidillesi suoraan, niin voit toki yrittää tuoda asian esille vihjailulla, mutta suoraan sanominen on se paras ratkaisu ! Laita äitillesi vaikka tekstiviesti tai vastaavaa, että nyt olisi tarve mennä shoppailemaan rintaliivit mukavuuden turvaamiseksi. Jos et saa syystä tai toisesta äitiäsi tähän mukaan, niin myyjät auttavat kaupassa ilomielin ! Mene vaikka H&M:lle, Gina Tricolle, KappaHallille tai vaikkapa Seppälään kertomaan tilanteesi ja pyydä apua - henkilökunta saa suorastaan hyvän mielen kun saavat auttaa asiakkaitaan ja ovat avuksi.

    • pliiiiis

      hei c'moon kui te kommentoitte näin vanhaan kessaan???

    • sekopää5678

      Noo mä oon kutosella ja mä sain ekat sellaset ohuet tosta vaan ja sitte ku täs 3 kuukautta sitten aloin oikeita kaipaan nii äitille vaan viestii et "voikko ostaa mulle rintsikoita samalla ku tuut töistä ku alkaa "hehkuun" paidan läpi"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe