Maya Beauty Helsinki. Kokemuksia ripsienpidennyksistä?

Toivotaan parasta

Aika ripsienpidennykseen otsikossa mainittuun. Onko kokemuksia pidennysten laittamisesta tai muista palveluista?

26

7046

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KrsTi

      Studio Glamour siellä, yksi virolainen tekee hyvin (Katrin Virro) suosittelen :) Hyvää paikkaa :)

    • VainAinostaanParasta

      Varaatteko ajan tekijälle, josta ette tiedä mitään? WHAAAT!?!?!? Mä itse kyllä tutkin kaikki tiedot ja katson kuvat, jos jonkun aion päästää koskemaan silmiini

    • huokaus...

      Kiitos "VainAinostaanParasta". Viestistäsi oli suunnattomasti hyötyä.

    • Tyytyväinen asiakas

      Mä kävin tänään laittamassa ripsienpidennykset tuolla Maya beauty & nails studiossa vallilassa ! (mitä nyt googlesta löysin niin ilmeisesti studio on avattu tämän vuoden alussa ja jossain vaiheessa toiminu toisessa osoitteessa).
      Mulla on ollu aikasemmin ainakin kolme kertaa pidennykset ja kaikki otettu eri paikoissa (mutta en oo kummiskaan koskaan käyny huollattamassa niitä). En ollu aikasemmin kuullu koko paikasta mutta näin facediilissä ripsienpidennystarjouksen ja edullinen hinta houkutteli (vaan 35€!!). Olin ensin tosi epäröivä koska heidän nettisivunsa on tosi suppea, eikä minkäänlaisia työnnäytteitä, enkä löytäny googlettelemalla kenenkään kokemuksia tästä paikasta.. (ajattelin että kerron nyt omani:))
      Päätin että varaan ajan, jonka sain jo seuraavalle päivälle ja sekin jo mietitytti että eikö heillä ole asiakkaita:D (Joihinkin paikkoihin on jonoa viikon tai kahden päähän) Paikalle oli tosi helppo löytää, heti ratikkapysäkin vieressä, ja studio oli ihana, tosi viihtyisä:) Laittaja ymmärsi suomea mutta puhui englantia mikä ei ollut ongelma koska itsekin ymmärrän ja puhun englantia hyvin. Menin makaamaan ja hän kysyi millaiset ripset haluaisin (jossain paikoissa ei edes kysytä kun tehdään vaan, mikä on TOSI outoa, ei tiedä millaiset ripset saa jos ei itse osaa avata suutaan) ja sanoin että luonnolliset mutta pitkät, mihin hän vastasi että laittaa tosi ohuita (joita hän näytti minulle enkä oo ennen nähny niin ohuita:D) 12mm ja 11mm pituisia ripsiä (tietysti pidemmät silmän ulkonurkkaan), koska pidempiä ei omat ripseni jaksa kannatella (jonka tiesin kyllä etukäteen, mutta mikä oli tosi hyvä juttu koska se vain osoittaa että hän tietää mitä tekee). Pyysin etukäteen anteeksi jos yskin koska minulla on pieni köhä johon yllätyksekseni hän tarjosi mynthos-pastilleja että oloani helpottaisi:) Sitten hän laittoi teipit alaripsieni päälle, sen jälkeen pyysi sulkemaan silmät ja aloitti hommansa. Missään vaiheessa laitto ei koskenut tai tuntunut yhtään epämukavalta (kerran toisessa paikassa tuntu siltä että laittaja ei lisää ripsiä vaan yrittää nyppiä omani irti:D) enkä tuntenut koko aikana että liimaa olisi valunut silmään (tämäkin tapahtui toisessa paikassa). Toimenpide tuntui nopealta (joka loppupeleissä kesti yli tunnin) ja oli helppo rentoutua rauhallisen musiikin soidessa. Kaikkein epämukavin tunne oli laiton jälkeen kun hän alko varovasti irrotella teippejä jotka nyki alaripsiäni, mutta kun avasin silmät nii vaan vähän kirveli toista silmää, mutta ei edes silmät vuotanu (yhdessä paikassa liima kirveli niin paljon että silmät punotti ja valui KOKO AJAN ja se varmasti aiheutti sen että liima ei kuivunu kunnolla ja parin päivän päästä ripsiä alko irtoilemaan vähän väliä) Kun sain katsoa peiliin, näin nätin, siistin, suoraan laitetun ripsirivistön, ripset eivät haroittaneet eri suuntiin (tämäkin koettu) eikä missään näy liimaklimppejä (tämäkin koettu) tai että yhteen omaan ripseeni olis kiinnitetty monta pidennystä (tämäkin koettu:D). Mahtavaa jälkeä (ja halvalla!) mielestäni kun vertaan aiempiin kokemuksiini:) Kiittelin kovasti ja maksoin, mutta ihmettelin ettei hän hoito-ohjeiksi sanonu muuta kun että harjaa ripset aamuin illoin ettei ne mene sotkuun. Minua ei haittaa koska tiesin etukäteen että ripsiä ei saa kastella 24-48 tuntiin (riippuen liimasta), mutta entäs sellainen ihminen joka ei ole ennen ripsienpidennyksiä ottanu ?
      Tulipas paljon tekstiä:D Kaikinpuolin itselleni hyvä kokemus, toivon että ripset kestää hyvänä pitkään, suosittelen paikkaa, aion käydä paikassa uudestaan ja toivottavasti jollekin kirjoituksestani on hyötyä:)

      • Tyytyväinen asiakas

        Niin ja unohin tuohon aiempaan tekstiini kirjottaa että mustakin ois kiva kuulla muiden mielipiteitä/kokemuksia tästä paikasta !:)


      • pettynyt ripsiin..
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Niin ja unohin tuohon aiempaan tekstiini kirjottaa että mustakin ois kiva kuulla muiden mielipiteitä/kokemuksia tästä paikasta !:)

        Minäkin laitoin ripsien pidennykset maya beauty and nailsissa ja minulla taas on aivan päinvastaiset kokemukset.. laitto tuntui välillä juurikin siltä että hän yrittäisi nyppiä omia ripsiäni ja laittamisessa meni vain 40 mim.. kun hän oli valmis niin ripset kyllä näyttivät kivoilta mutta silmät vuotivat todella paljon enkä saanut myöskään minkäänlaisia hoito-ohjeita. Kun pääsin kotiin huomasin ja tunsin että silmän sisänurkassa olevat ripset on laitettu niin että se osuu ns silmäluomen sisälle joka tuntui inhottavalta.. pari päivää se raapi silmää ja sitten sain sitä hieman itse siirrettyä niin helpotti. Sitten oli aika varata huolto aika mutta ajattelin että en kyllä sinne samaan paikkaan mene niin varasin ajan toiseen paikkaan josta olin kuullut vain hyvää palautetta. Kun saavuin huoltoon ja huoltaja alkoi katsomaan ripsiäni hän sanoi että ne ovat todella väärin laitettu eikä hän ole ikinä nähnyt näin huonosti tehtyjä ripsien pidennyksiä ja että ne olivat tehty ripsitupoilla joita ei saisi käyttää koska ne vahingoittavat omia ripsiä niin paljon. Minulle sanottiin että ainoa mitä hän voi tehdä on ottaa ne pois ja laittaa kokonaan uudet. Kun hän otti ne pois ripsistäni oli vain alle puolet jäljellä ja nekin vain lyhyitä ja pieniä... :( hyvä että sinä sait hyvät ripset , itse en menisi tuonne enää enkä voi paikkaa suositella oikein muillekkaan...


      • Anonyymi

        Kävin tänään ottamassa ripset kyseisessä paikassa, olen tyytyväinen lopputulokseen mutta laiton jälkeen silmäni olivat todella punaiset ja kirvelivät muutaman tunnin...


    • Tyytyväinen

      Kävin juuri eilen laittamassa ripset tuolla Maya Beauty & Nails paikassa. Minulla on niin herkät silmät että jännitti vähän mennä kun on kokemuksia punasista ja turvonneista silmistä laiton jälkeen. Nyt ripsistä tuli aivan mahtavat! Sopivan kaarevat ja pitkät mutta luonnollisen näköiset. Olen kokeillut monia eri paikkoja ja olen huomannut todella suuria eroja sekä ripsissä, liimassa että laittajassa. Tässä salongissa laittaja oli ammatitaitoinen ja tehokas. Silmät ei vuotanut ollenkaan eikä kirvellyt! Wau, tuonne aijon mennä uudestaan!

    • Juliaana

      Moikka!

      Kävin eilen tuolla Maya Beautyssä laittamassa ripset ja minulla oli siis lahjakortti sinne. Olen todella pettynyt ja aijonkin pyytää rahojani takaisin. Olin jo alunperinkin tosi epäröivä ja mietin että menisinkö tuonne koska halusin suht "täydelliset" ripset koska ulkomaanmatka on ensiviikolla. No sain pettyä ja paljon! Kun menin liikkeeseen joku thaimaalainen mies teki minulle ripset ei siinä mitään mutta tunsin sen, että hänellä on väärä tekniikka ja niin suurin osa ripsistä onkin silmäluomessa kiinni. Sen lisäksi minulla on todella tuuheat omat ripset, mutta todella harvat minun makuuni tuli vaikka näytin kuvan minkälaiset haluaisin! En kyllä todellakaan mene uudestaan ja uusi ripsihuolto aika on varattu tutulle ja turvalle tekijälle!

    • Nöjd

      Kuukausi sitten kävin Maya Beautyssa ja ripsistä tuli upeat! Palvelu oli ystävällistä eikä laittaminen tuntunut lainkaan epämukavalta. Lähtiessä tosin silmäni vuosivat jonkin verran, mutta päivän mittaa tämäkin tasaantui...ripset kestivät todella hyvin lähes kuukauden!

    • Uunå

      Kokemukseni Maya Beautysta: Pyysin luonnollisia, ei kovin pitkiä ripsiä. Nyt silmissä on pulloharjat. Karvat harottavat joka suuntaan. Osa oikean silmän ripsistä on liimattu kiinni ylälaineella. Näyttää siltä kun mulla olis tuuheat tekoripset joihin on sidottu paksu kerros maskaraa. Ripsien laittaa katosi operation jälkeen takahuoneeseen, enkä saanut mitään hoito-ohjeita edes kysyttyä.
      Myös itse hoitola oli vähän epäsiistin ja epäviihtyisä oloinen, ja oli kuin mua ei olisi paikalla ollutkaan, niin hyvin mut asiakkaana huomioitiin.
      Harmittaa että menin tuonne, enkä suosittele oman kokemukseni perusteella paikkaa kenellekään. Viereisestä pedistä tuntui kyllä lähtevän oikein tyytyväinen asiakas.

    • Pettynyt1

      Itse kävin muutama kuukausi sitten kyseisessä paikassa. Olin soittanut paikkaan jo aikaisemmin ostaessani diiliä ripsipidennyksiin, mutta puhelimessa ollut nainen sanoi sen olevan heille helpompaa jos vain maksan diilin hinnan paikan päällä (itse tätä hiukan ihmettelin..). Varasin siis ajan enkä ostanut diiliä valmiiksi.
      Paikka oli helppo löytää, siisti.
      Ripseni teki nuorehko nainen (jolla itse aivan kaameat harottavat ripset).
      Kyseli suurpiirteisesti minkä pituiset haluan (ei kyllä mitään vaihtoehtoja näyttänyt) ja rupesi tekemään. Laitto ei ollut epämiellyttävää tms mutta hän ilmeisesti kaatoi ripsiä otsalleni, josta otti niitä yksitellen (niitä kaataessaan nimittäin tunsin ripsien varisevan pitkin naamaani, mutta laitoin vahingon piikkiin. Outoa oli ettei hän pahoitellut tai muuten kommentoinut..). Kun ripset olivat valmiit, maksoin ne (etukäteen sovitun hinnan onneksi) MUTTA en saanut peiliä käteeni missään vaiheessa jolloin epäilykseni heräsivät ja oisi tietysti pitänyt vaatia, mutta olin liian innoissani uusista ripsistä tajutakseni..
      Noh kotona sitten näin ripsien laadun: todella muoviset, paksut kuidut, liimaklimppejä, ja päivien kuluessa ja ripsien irrotessa selvisi että kuituja oli liimattu niin, että yksi oli kiinnittynyt useampaan omaan ripseeni...ja ripsien vähetessä ne harottivat rumasti ja sattuivat kun joku kuidussa kiinni olevista ripsistä oli irronnut ja osa vielä kiinni silmissäni, repien niitä irti...
      En siis suosittele yhtään! Ainakaan tätä tekijää

    • Pettynyt1

      Itse kävin muutama kuukausi sitten kyseisessä paikassa. Olin soittanut paikkaan jo aikaisemmin ostaessani diiliä ripsipidennyksiin, mutta puhelimessa ollut nainen sanoi sen olevan heille helpompaa jos vain maksan diilin hinnan paikan päällä (itse tätä hiukan ihmettelin..). Varasin siis ajan enkä ostanut diiliä valmiiksi.
      Paikka oli helppo löytää, siisti.
      Ripseni teki nuorehko nainen (jolla itse aivan kaameat harottavat ripset).
      Kyseli suurpiirteisesti minkä pituiset haluan (ei kyllä mitään vaihtoehtoja näyttänyt) ja rupesi tekemään. Laitto ei ollut epämiellyttävää tms mutta hän ilmeisesti kaatoi ripsiä otsalleni, josta otti niitä yksitellen (niitä kaataessaan nimittäin tunsin ripsien varisevan pitkin naamaani, mutta laitoin vahingon piikkiin. Outoa oli ettei hän pahoitellut tai muuten kommentoinut..). Kun ripset olivat valmiit, maksoin ne (etukäteen sovitun hinnan onneksi) MUTTA en saanut peiliä käteeni missään vaiheessa jolloin epäilykseni heräsivät ja oisi tietysti pitänyt vaatia, mutta olin liian innoissani uusista ripsistä tajutakseni..
      Noh kotona sitten näin ripsien laadun: todella muoviset, paksut kuidut, liimaklimppejä, ja päivien kuluessa ja ripsien irrotessa selvisi että kuituja oli liimattu niin, että yksi oli kiinnittynyt useampaan omaan ripseeni...ja ripsien vähetessä ne harottivat rumasti ja sattuivat kun joku kuidussa kiinni olevista ripsistä oli irronnut ja osa vielä kiinni silmissäni, repien niitä irti...
      En siis suosittele yhtään! Ainakaan tätä tekijää

    • Pettynyt1

      Itse kävin muutama kuukausi sitten kyseisessä paikassa. Olin soittanut paikkaan jo aikaisemmin ostaessani diiliä ripsipidennyksiin, mutta puhelimessa ollut nainen sanoi sen olevan heille helpompaa jos vain maksan diilin hinnan paikan päällä (itse tätä hiukan ihmettelin..). Varasin siis ajan enkä ostanut diiliä valmiiksi.
      Paikka oli helppo löytää, siisti.
      Ripseni teki nuorehko nainen (jolla itse aivan kaameat harottavat ripset).
      Kyseli suurpiirteisesti minkä pituiset haluan (ei kyllä mitään vaihtoehtoja näyttänyt) ja rupesi tekemään. Laitto ei ollut epämiellyttävää tms mutta hän ilmeisesti kaatoi ripsiä otsalleni, josta otti niitä yksitellen (niitä kaataessaan nimittäin tunsin ripsien varisevan pitkin naamaani, mutta laitoin vahingon piikkiin. Outoa oli ettei hän pahoitellut tai muuten kommentoinut..). Kun ripset olivat valmiit, maksoin ne (etukäteen sovitun hinnan onneksi) MUTTA en saanut peiliä käteeni missään vaiheessa jolloin epäilykseni heräsivät ja oisi tietysti pitänyt vaatia, mutta olin liian innoissani uusista ripsistä tajutakseni..
      Noh kotona sitten näin ripsien laadun: todella muoviset, paksut kuidut, liimaklimppejä, ja päivien kuluessa ja ripsien irrotessa selvisi että kuituja oli liimattu niin, että yksi oli kiinnittynyt useampaan omaan ripseeni...ja ripsien vähetessä ne harottivat rumasti ja sattuivat kun joku kuidussa kiinni olevista ripsistä oli irronnut ja osa vielä kiinni silmissäni, repien niitä irti...
      En siis suosittele yhtään! Ainakaan tätä tekijää

    • Pettynyt1

      Itse kävin muutama kuukausi sitten kyseisessä paikassa. Olin soittanut paikkaan jo aikaisemmin ostaessani diiliä ripsipidennyksiin, mutta puhelimessa ollut nainen sanoi sen olevan heille helpompaa jos vain maksan diilin hinnan paikan päällä (itse tätä hiukan ihmettelin..). Varasin siis ajan enkä ostanut diiliä valmiiksi.
      Paikka oli helppo löytää, siisti.
      Ripseni teki nuorehko nainen (jolla itse aivan kaameat harottavat ripset).
      Kyseli suurpiirteisesti minkä pituiset haluan (ei kyllä mitään vaihtoehtoja näyttänyt) ja rupesi tekemään. Laitto ei ollut epämiellyttävää tms mutta hän ilmeisesti kaatoi ripsiä otsalleni, josta otti niitä yksitellen (niitä kaataessaan nimittäin tunsin ripsien varisevan pitkin naamaani, mutta laitoin vahingon piikkiin. Outoa oli ettei hän pahoitellut tai muuten kommentoinut..). Kun ripset olivat valmiit, maksoin ne (etukäteen sovitun hinnan onneksi) MUTTA en saanut peiliä käteeni missään vaiheessa jolloin epäilykseni heräsivät ja oisi tietysti pitänyt vaatia, mutta olin liian innoissani uusista ripsistä tajutakseni..
      Noh kotona sitten näin ripsien laadun: todella muoviset, paksut kuidut, liimaklimppejä, ja päivien kuluessa ja ripsien irrotessa selvisi että kuituja oli liimattu niin, että yksi oli kiinnittynyt useampaan omaan ripseeni...ja ripsien vähetessä ne harottivat rumasti ja sattuivat kun joku kuidussa kiinni olevista ripsistä oli irronnut ja osa vielä kiinni silmissäni, repien niitä irti...
      En siis suosittele yhtään! Ainakaan tätä tekijää

    • Räpsyttimet

      Itse olen käynyt ripsihuollossa kyseissä paikassa, eikä mitään valittamista. Ystävällistä palvelua ja ripset näyttivät hyviltä. Silmät punoittivat ja hieman vuotivat huollon jälkeen, mutta sekin loppui nopeasti. (tekijä tarjosi oma-aloitteisesti nenäliinan silmien pyyhintään).
      Työntekijöiden kanssa tosiaan puhutaan englantia, mutta ajanvaraus puhelimitse onnistuu kyllä suomeksi. Käyn varmasti tuolla toistekkin.

    • pahaamieltä

      Ripsistä ei kokemusta, mutta kynsipalveluista kyllä. Ostin Offerillasta lahjakortin ranskalaiseen manikyyriin. Menin paikalle varattuna aikana, jolloin työntekijä laittoi toisen työntekijän kynsiä ja käski minua odottamaan "vuoroani". Sitten, kun pääsin istumaan, työntekijä alkoi mitään kysymättä tekemään kynsiä. Totesin, että väri ei miellytä minua, johon toinen työntekijä (jonka kynsiä aiemmin laitettiin) totesi, että se näyttää paremmalta, kuin väri, jonka olisin itse halunnut. Kynsiä laittanut työntekijä kuitenkin otti pois laittamansa värin ja laittoi sitä, mitä pyysin. Kumpikaan ei puhunut suomea ja englantiakin aika heikosti. Koko kynsien laiton ajan toinen työntekijä istui vieressäni ja yhdessä työntekijät kikattelivat ja puhuivat kovaäänisesti omalla äidinkielellään, jota en ymmärtänyt. Tuli olo, että puhuvat minusta... Todella ikävää istua asiakkaana siinä kahden naisen välissä, joista kumpikaan ei ottanut minuun kontaktia. Lopputulos oli ihan OK, mutta ei todellakaan sellainen, kuin toivoin. Totesin tämän työntekijälle, jolloin toinen työntekijä sanoi, että näyttäisi paremmalta, jos olisi laitettu se toinen väri. En mene takaisin enkä suosittele muille.

    • Eityytyväinen

      Kävin ekan kerran viisi viikkoa sitten ja olin todella tyytyväinen. Menin tarjouksen perässä ja en meinannut saada aikaa joten omistajan sisko teki ne. Kesti kuukauden ja en huomannut ripsiä muulloin kun peiliin katsoessa. Kävin uudestaan viikko sitten ja en saanut samaa tekijää. Nyt on ripset kutisseet ja irtoilleet ja sojottaa kaikki eri suuntaan. Eli tuossa paikassa vaikuttaisi olevan paljolti kiinni tekijässä.. en voi suositella. Ja kaiken lisäksi lupasivat puhelimessa huollolle hinnaksi 35e mutten meinannut saada takas rahaa kun annoin 40e. Ja korttihan ei käy..

      • Volyymi

        Pakko kommentoida, kun täällä on niin paljon haukuttu kyseistä paikkaa. Kävin eilen ottamassa volyymiripset ja olen todella tyytyväinen. Hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan. Mielestäni ripset ovat vähän pidemmät mitä pyysin, mutta näyttävät kuitenkin luonnollisilta. Olen käynyt useassakin eri paikassa mm. virolaisessa paikassa, jossa maksoin ripsistä sata euroa ja ne pysyivät juuri ja juuri kolme viikkoa. Kerron myöhemmin miten ripset pysyivät. Suosittelen paikkaa, mikäli haluat ripset kohtuuhinnalla.


    • Cardios

      Olen laittanut ripsiä noin 5_6 krt,ovat aina onnistuneet ,katsoin Maya paikan ilmoitusta mutta uskaltaako mennä????Minkäänlaisia he ovat,jos eivät puhu mitään kieltä,voiko joku vastata,kiitos.

    • Sepuliina

      ASIAKASPALVELU SUCKS - RIPSET ROCKS!

      Kävin 4 viikkoa sitten ottamassa Lets Deal tarjouksella (29 €) ripsienpidennykset ko. paikassa.

      Olin varannut ajan puhelimessa viikkoa etukäteen ja huonosti suomea puhunut nainen pyysi vielä lähettämään alennuskoodin tekstiviestillä. Näin tein ja toisin viestissä vielä varatun ajan.

      Menin sovittuna ajankohtana paikan päälle, mutta varaustani ei löytynyt. Paperinen varauskalenteri muutenkin oli niin täynnä sekavia muistiinpanoja ja ilmeisesti asiakkaiden puhelinnumeroita (pyytävät numeron varauksen yhteydessä), mutta omaani ei sieltä löytynyt. Näytin tekstiviestin, jonka olin siis lähettänyt tälle parhaillaan kalenteria tutkivalle henkilölle. Voi voi ja ou nou ja tule huomenna uudestaan? En tule. No odota 45 minuuttia. Selvä, vaikka aikaa odottelulle ei olisi ollutkaan. Ei pahoittelua kämmistä, ei mitään.

      Noin vartin päästä ovesta pyyhälsi sisään yksi henkilökuntaan kuuluva, joka saman tien vinkkasi minut toimenpidepedille pötköttämään. Vieressä oli kaksi muutakin petiä, joissa parhaillaan laitettiin pidennyksiä kahdelle muullekin asiakkaalle.

      Sen kummemmitta puheitta alkoi tämä thai (?) nainen väsäämään ripsiäni kysymättä haluamieni ripsien pituutta tms. Otin itse asian puheeksi ja sovimme sopivan mittaiset ripset. Olin hieman jännittänyt ripsien laittoa, sillä aina aiemmin muissa paikoissa oli kirvely ja silmien valuminen ollut melkoista. Tällä kertaa nukahdin mikä on aikamoinen ihme. Henkilökunnan oman kielen höpötys keskenään oli kuin lempeää musiikkia korville ja niin sitten nukuin lähes koko toimenpiteen ajan :)

      Lopputulos oli täydellinen! Kaunis kaareva rivistö ripsiä huolella laitettuna eikä yksikään ripsi sojottanut sinne tänne, kuten aina aiemmin muissa paikoissa. Ei mitään rakosia missään ja myös silmien sisä- ja ulkoripset käsitelty huolellisesti. Olin todella, todella hämmästynyt ja erittäin tyytyväinen.

      Ennen kuin ehdin edes kiittämään, oli tämä ripsieni laittaja alkanut tehdä kynsihuoltoa seuraavalle asiakkaalle. En saanut mitään hoito-ohjeita tms. tosin en niitä olisi tarvinnutkaan, sillä tiedossa oli jo ennestään. Hieman silti ihmetytti.

      Ensimmäisen kerran jouduin harjaamaan ripsiä n. 3 viikkoa niiden laittamisesta, mutta vain yhden kerran. Nyt on 4 viikkoa mennyt ja ripset ovat edelleen kuin lähes vasta laitetut! Toki muutamia on matkan varrella omien ripsien kasvun myötä pudonnut, mutta edelleen kauniin kaarevat enkä näkisi vielä tässä vaiheessa edes minkään sortin huollon tarvetta.

      Tämä todella huono asiakaspalvelu alusta loppuun tuli kyllä täysin kompensoitua täydellisillä ripsillä todella edulliseen hintaan. Toki täydellinen ja kestävä lopputulos saattaa olla tekijästäkin kiinni, mutta ainakin tämä minun ripseni laittanut nainen oli todellinen pro. Aivan varmasti menen uudemmankin kerran :)

    • Kouluarvosana8

      Olin tänään ottamassa ripsienpidennykset kyseisessä paikassa. Kokemukseni ovat ihan ok. Sain ajan jo seuraavalle päivälle. Tulin paikalle 15 min etuajassa varaamani aikaa, mutta työntekijä aloitti ripsien laiton jo heti saavuttuani. Aluksi ripsiteknikko puhdisti silmäni ja siitä plussaa, sillä yllättävän usein olen törmännyt siihen, että niin ei tehdä. Hän myös kysyi, kuinka pitkät haluan. Vastasin että 10-12mm, C-kaarevuus ja tuuheat. Ripsien laittaminen meni yllättävän nopeasti - uudet volyymiripset alle tunnissa. Välillä oli hieman outo fiilis, kun teknikko jätti välillä työn kesken ja kävi syömässä ja omilla asioillaan (ainakin näin kuulin, silmät olivat tosiaan kiinni hahah). Ennen lopputuloksen näkemistä minua jännitti, sillä menin kyseiseen ripsipaikkaan vähän sika säkissä-meiningillä kun ei netistä oikein mitään tietoa tätä keskustelua lukuunottamatta löytynyt. Lopputulos oli ehkä vähän pettymys.. Ripsikuidut olivat ohuita ja kaarevuudesta ei ollut tietoakaan. Pituus osui kyllä nappiin. Maksoin ripsistä 55€ ja tekijänä oli nuori nainen (ei juurikaan puhunut suomea taikka englantia). Nyt hieman aikaa näihin totuteltuani ovat nämä kyllä sittenkin ihan kivat. Ripsaria varmaan näihin tulee kyllä kuitenkin lisättyä myöhemmin..

    • Pettynytasiakas

      Kävin offerilla tarjouksen johdosta kyseisessä paikassa. Minullakin oli sovittuna aika. Kun saavuin paikalle minulle ilmoitetaan että olen jo käyttänyt tarjouksen ja ohjeissa on että sen voi käyttää vain kerran. No minä en ollut käynyt kyseisessä paikassa koskaan aikaisemmin joten tottakai kielsin näin tapahtuneen. Minulla ollut aika oli siis peruttu ilmoittamatta minulle. Lupaavat kuitenkin tehdä ripset minulle. Jouduin odottamaan n.30 min. Sen jälkeen minulle tehtiin ripaus ja kesken kaiken tekijä vaihtuu toisen ripsen jälkeen. Lähtiessäni vielä kysyn ohjeita mutta saan ohjeistuksen että enään en voi samaan tarjoushintaan tulla tekemään ripsiä. Ja taas kerran kiellän näin tapahtuneen. Tämä oli ensimmäinen kertani. Ja taitaa jäädä viimeiseksi.

    • thaikuulostaaoudolta

      Olen käynyt tuolla nyt pari kertaa. Ripsistä on aina tullut upeat, mutta asiakaspalvelu on tosiaan vähän puutteellista. Näin alhaisilla hinnoilla ei kyllä jaksa kiinnostaakaan ettei tekijä panosta asiakasystävällisyyteen. :D Tärkeintä on että ripsistä tulee nätit.

    • KatjaW

      Minullakaan ei ole kokemusta ripsistä mutta kävin tekemässä geelilakkauksen ja lopputulos on ihan järkyttävä!!!! En suosittele kenellekään! Minulla on tapana katsoa työntekijöiden omat kynnet (yleensä niilläkin on jonkilainen manikyyri) koska luultavasti samaa jälkeä tulee omiin. Työntekijän omat kynnet ei näyttänyt kauhean siisteiltä mutta ajattelin että ehkä hänellä ei ollut aikaa siihen ja minun kynsiin tulee parempaa jälkeä. Noh.. loppujen lopuksi hän ei edes kysynyt mitä haluan (omissa oli ranskalainen aikaisemmin) vaan ilman mun lupaa lähti tekemään uutta ranskalaista vaikka mietin aikaisemmin että teen yksiväriset mustat. Päätin viime tingassa avata suuni itse ja sanoa että jos kerran ranskalainen on jo aloitettu niin valkoisten reinojen tilalle voi laittaa mustaa. Koko homma oli tehty puolessa tunnissa. Samaan aikaan se jutteli kolleegansa kanssa vieraalla kielellä ja minulle tuli vähän ulkopuolinen olo. Minulta ei edes kysytty mitä haluan ja miten haluan. Kukaan ei ole tehnyt kynsiäni niin huolimattomasti ja nopeasti puolessa tunnissa. Yleensä kestää 1-1,5h. Jälki oli rumaa, kynsiä ei viilattu melkein ollenkaan vaan leikattu nopeasti kynsileikurilla, ne olivat vinot ja erikokoiset. Mustat ranskalaiset reunat olivat vinot eikä laitettu loppuun asti vaan loppuivat kesken. Musta lakka oli laitettu huonolla tekniikalla niin että musta paistaa läpi. Mä valittelin teknikolle kokoajan muutamista yksityiskohdista mutta hän ei tainut ymmärtää että jälki oli rumaa ja korjasi jotenkuten kynteni. Ihan täyttä roskaa koko tuo "korkeasti koulutetut kynsiteknikomme...". Tuntuu että 10v. lapsi olisi laittanut minun kynnet. En suosittele todellakaan..

    • Riinaxxxxx

      En suosittele ollenkaan. Kävin laittamassa ripset viime viikolla, pyysin todella todella luonnollisia. Pidennysten laitto kesti noin 1.5h ja oli hellä, mutta aika järkytys kun nousin tuolista. Eivät ole luonnollista nähneetkään ne ripset. Mutta olivat ihan kivasti tehdyt ja pidin niitä noin 5pv ennen kuin päätin mennä poistattamaan eri hoitolaan, koska eivät vaan överi ripset käyneet kasvoihini. Tekoripset poistattanut ammattilainen sanoi, että tekoripset olivat aivan liian pitkät ja paksut, että omat ripseni olisivat niitä yhtään kauempaa jaksaneet kannatella. Poistatus oli todella hellä ja ammattimainen. Koko seikkailun jälkeen kauniit omat luonnolliset ripseni ovat harventuneet paljon ja lyhentyneet puolella! En tosiaan suosittele. Ja sama mitä aijemmat sanoivat: Mayan hoitajat puhuvat vietnamia keskenään ja nauravat, joka ei todellakaan ole ammattimaista. Ei taida Mayan väki ymmärtää sanaa asiakaslähtöisyys. :) Olen laittanut palautetta Mayalle, mutta ei ole vielä ainakaan vastausta tullut

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe