Kokemuksia LADY LINE Lahdesta!

Mops1

Olen loppusyksystä muuttamassa Lahteen ja kuntokeskuksen vaihto edessä. Tähän asti olen käyttänyt pk-seudun Lady Lineja, eli Lady Line Lahti olisi ns. turvallinen vaihtoehto. Olen kuitenkin huomannut, että taso/tarjonta vaihtelee paljon keskusten välillä, joten nyt kaipaisin kokemuksia Lahden toimipisteestä. Laitteiden kunto, jumppatarjonta, aikataulu muutokset, siisteys, henkilökunta, jne...? Yrityksen FB sivuilla huomasin, että asiakkaiden kysymyksistä ei tunnu kukaan olevan kiinnostunut. Pidempiaikainen sitoutuminen myös hieman arveluttaa, koska yrittäjäkin on vaihtunut useamman kerran parin viime vuoden aikana (viimeisin vaihdos ilmeisesti tänä kesänä?).

Otan myös mielelläni vastaan mielipiteitä muista vaihtoehdoista :)

60

7648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisse

      Itseasiassa yrittäjä on vaihtunut kerran, kun tätä itse kysyin. Nykyään ei ole yrittäjä vetoinen, vaan ns. suoraan ketjua. Itse ainakin sain 3 kerran ilmaisen päiväpassin. Sitä kannattaa kyllä hyödyntää. Pääsee ilmaiseksi tsekkaamaan viihtyykö. :) Itselleni tarjottiin myös vuoden sopparia kahden vuoden sijaan.

    • himoliikkuja

      Parille tutulle lykättiin magnerttisvain sopimulsesta otetulla kopiolla, sopimussehtoja ei ollut kirjallisesti annettu. Lisäksi kuulin, ettö ohjaajat tekevät ksverisopimuksia, jorka omuistaja kumoaa, jos ohjaaja lähtee pois. Eli suullista löpinää, mihin ei ole luottamista. Aamuisin ei ole saatavilla kylmää vettä, vaikka olen sanonut siitä jo vuosi sitten. Mun kokeilu päättyi siellä aikoja sitten ja siirryin toiselle salille.

    • Kata

      Mulla on tosi hyviä kokemuksia lahden ladylinesta. Tosi kiva asiakaspalvelija selitti hyvin sopimusehdot ja kysyi vielä ja varmisteli että ymmärsin mihin oon nimeäni laittamassa nii ei tullu sellasta ahdistavaa fiilistä. Sen lisäksi sain lyhyemmän sopparin ettei mitää vuotta tarvinnu heti ottaa. Niillä on lyhytaikasempiaki nykyään. Ja mä kyllä sain paperisenakin ne sopimusehdot vielä. Tohon vesiasiaan nii sehän on iso kiinteistö, eihän ladylinen henkilökunta voi sille asialle mitään ettei joskus aikasin aamusta heti tuu kylmää vettä :D Mut siis henkilökunta mukava ja kiva treenata!

    • Xxx

      Soppari oli ok, ja laitteet..tietty vielä muutaman lisää olisin kaivannu. Jouduin vaan irtisanomaan itseni muista syistä, niin suoraveloitus ei katkennutkaan, vaan velottivat liikaa..nyt olen sitten yli kuukauden yrittänyt saada rahojani takaisin..pikkasen huono maku jäi suuhun.

      • voivit

        Mulle tehtiin vuoden soppari ja minä typerys laitoin nimen paperiin...nyt sitten olen yrittänyt päästä irti puolen vuoden ajan....perintätoimistolta tuli lasku ..joudun maksamaan, vaikken ole käyttänyt heidän palvelujaan. Huono maku jää..


      • lasku

        Liityin jäseneksi ylipuhuttuna heinäkuun alusta vuoden ajaksi. Kaksi laskua sain ihan oikein eli heinä- ja elokuulta, jotka olen maksanut ja kolmennen ylimääräisen kuukausimaksun. Olen yrittänyt teidustella, mikä lasku ja mistä se tulee. Luvattu on selvittää, mutta en ole silti saanut vastausta.
        Ei hyvältä näytä laskutuksen suhteen. henkilökunta on ystävällistä ja paikat ovat Ok


      • Untsi

        Olen käynyt yli 3 v Lahden Lady linessä. Olen tyytyväinen laitteisiin, tiloihin ja siisteyteen. Henkilökunta on palvelualtista. Mukavia asiakkaitten muistamisia silloin tällöin. En osallistu ryhmäliikuntaan, mutta olen kuullut, että ne ovat hyvin vedettyjä ja toimivia. "Naistensalin" hyvänä puolena lisäksi se, ettei ole paineita suhteessa toiseen sukuuoleen ;D


    • minniepink

      Muutaman kuukauden olen käynyt, ei aiempaa kokemusta kuntosaleista. Muutama mukava tyyppi töissä siellä, mutta nyt on muutama vaihtunut uusiin. Olen tykännyt että illalla siellä on hiljaista, eli musiikkikaan ei pauhaa. Nyt on kuitenkin mitta täynnä niitä, ketkä vain istuu laitteissa eli varaa niitä turhaan, räpeltää kännykkää, näpsii kuvia ja juoruaa. Tai sitten laittavat kännykästä musat päälle. Mitähän siitä tulis että kaikki tekis samoin? Eikö ne kuulokkeet ole sitä varten? Kaikenlisäksi kännyn käyttö on säännöissä kielletty muualla kuin vastaanottoalueella ja esim. kuvien ottaminen on kielletty, mutta kun laitoin palautetta, tuli vain ympäripyöreä kiitosviesti. Kaikesta muusta kyllä laittavat lappuja seinille, mutta ei tästä. Kiva maksaa siitä, että laitteet on turhaan varattuna. Muutama muukin on sanonut, että ihanaa kun iltaisin on hiljaista, mutta jostain syystä sinne on nyt muutama kännyä huudattava eksynyt.

    • Anonyymi

      Itse olen käynyt pari kuukautta Lahden Lady Linella. Muuten ihan viihtyisä sali, mutta henkilökunta ei vaikuta kovin ammattimaiselta/sitoutuneelta. Tunteja usein peruttu tai vaihdettu virtuaalitunneiksi, hierontatuolit lähes aina epäkunnossa jne..

    • HANKKIKAA ELÄMÄ!

      Oon ite Lady Linen jäsen ja kyllä naurattaa!!! Hyvä sali, iloinen henkilökunta jne. Ja te idiootit jaksatte vaan valittaa joka asiasta. Vaihtakaa salia, niin tiedätte, minkälaisia muut lahden salit on (olen itse ollut jäsen kolmessa eri salissa), niin loppuu tuo turha valitus. Ja olkaa onnellisia, jos teidän suurimmat ongelmat elämässä on: virtuaalitunnit, kuvia itsestään ottavat ja musiikkia kuuntelevat ihmiset, yksi liikamaksu, jonka saa kuitenkin takaisin jne.. Onneksi edes runkkaajalla on kivaa! :)

      • matkantakaa

        Olen ollut vuoden verran jäsen ja ei oikeastaan valittamista. joskus on ruuhkaa, mutta jos pystyy valitsemaan vähän milloin käy, niin ei haittaa. Erityisplus siitä, että sain kesäksi 3 kk:n katkon, kun asun kaukana ja käyn salilla vain silloin kun olen työpaikkakunnalla. Laskuja ei sinä aikana tullut eli sekin hoitui heti oikein.


      • Naakka11

        Voi kuule, tässä kysyttiin mielipiteitä ja niitä annettiin. Mielipide voi olla positiivinen kuten sinulle tai negatiivinen, kuten vaikka minulla. ;)


      • aila45

        ihan hirveä paikka! ensinäki myyjät ovat hirveen tyrkkyjä ja niin feikin olosia. Itsellenni soitettiin sieltä että olen voittanut ilmaset treenit 5 päivän ajaks ja rupesivat heti tyrkyttää vuossopparia. Ja aina mukamas tämän päivän vain tämä tarjous kuukausihnnast vaikka olen kuullut ystäviltä että heille tarjottu tätä samaa hintaa.


      • treeni17
        aila45 kirjoitti:

        ihan hirveä paikka! ensinäki myyjät ovat hirveen tyrkkyjä ja niin feikin olosia. Itsellenni soitettiin sieltä että olen voittanut ilmaset treenit 5 päivän ajaks ja rupesivat heti tyrkyttää vuossopparia. Ja aina mukamas tämän päivän vain tämä tarjous kuukausihnnast vaikka olen kuullut ystäviltä että heille tarjottu tätä samaa hintaa.

        Eihän niitä soppareita tarvii tehdä. Itse käyn Lahden Lady Linella ja se on tarpeisiini ihan ok. Mutta nyt olen ihmetellyt kun treenihousut haisee kauhealle ja itse olen tarkka hygieniastani. Hokasinkin, että muutamankin kerran mentyäni edellisen jäljiltä istuallaan tehtävään laitteeseen, laitteen istuimet haisevat ihan hirveälle, samoin pyörien satulat haisee. Eikö niitä voi puhdistaa aika ajoin, kun kaikilla ei näköjään hygienia ole kohdallaan. Suihkun lattia on usein ihan limainen ja pukuhuoneen lattia on pölypallojen peitossa ja vessassa haisee pissa, lavuaarikin on pesemättömän näköinen. Puhumattakaan vastaanoton siisteydestä, tiskin takana on huikea epäjärjestys. Pikkujoulujen jäljultä jäi ilmeisesti roskis tyhjentämättä, että joulunpyhät sai treenata kaatopaikan hajuissa. Siisteyteen siis saisi panostaa ihan reilusti, ettei ovet mene kiinni likaisuuden vuoksi.


    • Kixu

      Vuokrasin oman jäsenyyteni, koska en saanut irtisanottua sitä, enkä ole enää tyytyväinen palveluun. Maksamallani summalla ei saa tarpeeksi vastinetta. Salilla mieleatäni touhu mennyt alaspäin. Suihkussa haisee, infrapunasaunassa lämpö ei aina päällä, valot sammuvat, ei wc paperia eräänä viikonloppuna, ei käsipyyhepaperia, pölyiset pukarit, likaiset lattiat & pölyistä.
      Henkilökunta vaihtunut, nuorta ehkä vähän ylimielistä.
      Ikävä vanhaa henkilökuntaa ja vuodentakaista menoa :)
      Onneksi voi vaikuttaa jaloillaan, ei kiitos enää!

    • jkp3

      Hei mahtavaa kun löysin tällaisen ketjun - lisää kokemuksia kiitos!! :) Itse juuri pää sauhuten harkitsen jäseneksi liittymistä :)

    • Jopoilija

      Kaksi yrittäjää ketju vetänyt viimeisen vuoden, eli vaihtuvuutta on ollut. Nyt kuitenkin kaupungilla huhutaan, että puikkoihin astuisi VK liikuntapalvelut Jyväskylästä, joka laajentaa toimintaansa Lahteen. Satsaavat tällä hetkellä ainakin jäsenhankintaan, koska ovat palkanneet ison joukon jäsenneuvojia. Toivottavasti uusi yrittäjä panostaa myös kuntokeskuksen toimintaan, kuten esim. laajentaa vastaanoton aukioloa ja palkkaavat ammattitaitoisen vetäjän... kommentoija "Kixu" olikin hyvin tiivistänyt nykytilanteen... Ja facessa tuntuvat olevan nykyään vähän liiankin "kiinnostuneita" asiakkaistaan, koska poistavat kaikki vähänkin negatiiviset valitukset/kommentit :)

      Jos sekasalit ei innosta, niin Lahdesta löytyy naisille hyvä vaihtoehto, Zenana, eikä tarvi sitoutua pitkiin sopimuksiin.

    • jkp3

      Mäkin tuota Zenanaa(kin) tiirailin mutta siellä ei näytä olevan joogaa ja sitä haluan ihan ehdottomasti! Ajattelin että tuolla LadyLinella yhdistyy kaikki ne mitä haluan; joogan lisäksi muut mahdolliset jumppajutut kuntosali sopivan myöhäiset ajat.

    • Mee Fressiin

      Fressissä on hyvä henkilökunta ja hyvät laitteet. Haittapuolen on toki sitten se että on suosittu sali ja porukkaa käy paljon. Sitä kuitenkin suosittelen.

      • jkp3

        Liityin nyt sitten LadyLineen ja heti alkumetreillä voin vaan sanoa että todella tyytyväinen olen! Kahdella tunnilla vasta kerennyt käymään mutta jo niiden perusteella olen tosi iloinen että liityin


      • jkp3
        jkp3 kirjoitti:

        Liityin nyt sitten LadyLineen ja heti alkumetreillä voin vaan sanoa että todella tyytyväinen olen! Kahdella tunnilla vasta kerennyt käymään mutta jo niiden perusteella olen tosi iloinen että liityin

        Näköjään jäi osa mun tekstistä pois :) mutta juu nyt kolme tuntia takana enkä malta odottaa että huomenna taas pääsen ryhmäliikuntatunnille! Ja kun hintaa miettii niin jos käy vaikkapa 3-5xvko tuolla niin tuo 79e on kyllä ihan hyvä hinta :) ja se on tuo 2kk:n liittymisellä. Luin sopparista että sen jälkeen tää toistaiseksi voimassaoleva sopimus jatkuu kuukausi kerrallaan mikä sopii mulle hyvin. Hintaeroa vuoden sopimukseen on vain 10e/kk mikä ei ainakaan mua motivoi riittävästi, tuntuu että itelleni ainakin kivempi tuo ettei sitoudu kovin pitkiksi ajoiksi kun elämästä ei koskaan tiedä.


    • Tirtu

      Onkos uusia mietteitä tullut tästä salista syksyn mittaan? Mikä meno?

    • Ärsyyntynyt

      Vaimoni teki Lahden Lady Linen kanssa määräaikaisen sopimuksen. Sen jälkeen hänen terveystilanteensa muuttui ja hän odottaa nyt jalkaleikkausta. Vaimoni yritti irtisanoa jäsenyyden, mutta mikään syy ei tunnu olevan riittävän pätevä heille ja vaimoni on pakko jatkaa jäsenyyttä. Hänelle ehdotettiin tauottamista tai jäsenyyden vuokraamista toiselle henkilölle. Se tarkoittaa, että vaimoni täytyisi etsiä henkilöitä, joista joku suostuisi tulemaan hänen tilalleen ja maksamaan maksut. Jokaiselle ihmiselle voi elämässä tulla odottamattomia tilanteita tai muutoksia, joista ei voi tietää etukäteen. Lady Linen sopimusehdot eivät ole hyviä asiakkaille. Kun olet allekirjoittanut sopimuksen, olet sen jälkeen LYPSYLEHMÄ ja joudut maksamaan, vaikka et voisi käyttää palveluja, koska mikään päteväkään syy ei näytä riittävän heille sopimuksen irtisanomiseen. Ensi viikolla täytyy mennä kuluttaja-asiamiehen puheille!

      • kiikiss

        Sama juttu täällä nimet paperissa ei mtään kopromissia elikkä kuluttaja-asiamienkautta pitää asia selvittää .TÖRKEÄTÄ TOIMINTAA


      • treenimimmi84

        Ostin puhelimen osamaksuliittymällä. En voinut käyttää sitä, koska se meni rikki. Sainko rahani takaisin? Vuokrasin kämpän vuoden määräaikaisella sopimuksella, mutten tykännytkään naapureista. Purettiinko sopimukseni? Itselläni on ollut kiertäjäkalvosin rikki olkapäästä ja olen saanut sen kuntouttamiseen erittäin asiantuntevia ohjeita juuri LadyLinesta. Asiantuntevan ohjauksen avulla olkapää on parantunut taas toimintakuntoiseksi. Ja jalkoja ja muuta kroppaa olen toki pystynyt treenaamaan silloinkin, kun olkapää oli liian kipeä. MUTTA MINÄ HALUANKIN TREENATA JA PITÄÄ HUOLTA ITSESTÄNI, OLEN SITOUTUNUT SIIHEN. ÄLKÄÄ IHMISET LAITTAKO NIMIÄNNE PAPERIIN, JOS ETTE PYSTY SITOUTUMAAN, TAI OSAA LUKEA. LadyLinelle tuli vihdoin keväällä uudet yrittäjät, jotka ovat sitoutuneet kehittämään salia. Kaikki asiat eivät ole vielä korjaantuneet, mutta hyvään suuntaan mun mielestä ollaan menossa kaiken kaikkiaan. Ainakin tahtoa on.


    • voipr

      Joo,huijataan asiakkailta nimet paperiin ja sitten laitetaan lasku perään..Ei enää kuntosalia, kiitos.

    • eiuudestaanjäseneksi

      Vaimoni irtisanoi sopimuksensa kun muutimme ulkomaille. Nyt noin vuotta myöhemmin Lady Line Lahti rupesi uudestaan veloittamaan tiliämme. Olen laittanut viestiä ulkomailta ja yrittänyt soittaa, mutta puhelimeen eikä s-postiviesteihini ei vastata. Käsittämätöntä toimintaa!!!

      • älkäämenkö

        Pitää paikkanssa käsittämätöntä toimintaa nimen jos saavat paperiin ei mitään moraalia toiminnassa


      • lakisallii

        heidän systeemi jos saavat nimen paperiin tavalla tai toisella sen jälkeen sinusta ei ole mitään väliä .laskutus hoitaa laskut jos et maksa perintätoimisto hoitaa loput heille tärkeintä saada nimi paperiin


      • litranmittaus

        samat sävelet ei ajatella muuta kuin jos nimi paperissa olet lypsylehmä sinusta viis välittävät


      • rahatpois

        pitää paikkansa toiminta perustuu vain rahastukseen


      • tallaistaeiikinä

        samat näkemykset heidän toimintaansa ei pidä lähteä mukaan mieluummin nekin rahat lahjoittaa heidän tarkoitusperät ovat ainoastaan rahastus


    • kylläolen

      Itse olen ollut tyytyväinen palveluihin. Kerottiin mihin nimeni laitan ja tiesin sitoutuvani. Sen jälkeen kun on hekilökunnalta apua pyytänyt niin aina on saanut. Pt tosi mukavia ja asiantuntevia. Liikunta on tärkeää kaikille ja jos siihen sitoutuminen ei millety niin sitten voi vaan katsoa peiliin kun paikat alkaa hajoamaan ja läskiä kerääntyyn. Ja itse tykkään kun kyseessä on vain naistensali ei tarvi katsella salikarjuja karjumassa peilin edessä.

    • IRMA80

      On hyviä ja on huonoja kokemuksia. Itselläni äärimmäisen huono. Liityin kesällä tyhmänä jäseneksi ja minulle myytiin väkisin määräaikainen sopimus. Alusta alkaen asiat meni pieleen ja tosiaan henkilökunta ei ole pätevää. Asiakkaat eivät kiinnosta kun nimi on paperissa, itse olen mitä parhain esimerkki siitä.

      Minulle myytiin määrissoppari sillä että saan viikon ilmaisen kokeilujakson, no en saanut ilmaista kokeilujaksoa. Jakson piti alkaa siitä kun tapaan ohjaajan ja käyn saliohjelman läpi, ohjaaja ei vaan saapunut paikalle...tapaaminen siirtyi viikon eteenpäin ja siinä meni viikon maksuton jakso. Tästä sanoin "asiakaspalvelijalle" respaan, mutta eipä häntä kiinnostanut.

      Seuraava ongelma olikin sitten laskutus. Niitä ei tullut sopimuksen mukaan 4 viikon välein. Kysyin kaksi kertaa laskujen perään, tuloksetta. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Lopuksi saan marraskuussa Trust Capitalilta kaksi maksukehoitusta, samalla eräpäivällä 12.11. Laskut päivätty 5.11, mutta laskut olivat postilaatikossa vasta 12.11. Toisen laskun summa 461 euroa ja toinen 74 euroa. Mukana summissa viivästyskulu ja viivästyskorko. En ollut saanut alkuperäisiä laskuja ja näiden perään olin tosiaan kysellyt sen kaksi kertaa jo. Tämä johtui siitä, että olivat kirjanneet spostini väärin vaikka sopimuksessa se on ihan oikein.

      Soitan laskulla olevaan palveluntarjoajan numeroon kahden päivän aikana 7 kertaa, kukaan ei vastaa eikä soita takaisin. Soitan Trust Capitalille, josta luvataan jättää soittopyyntö Lady Linelle. Kerron myös että nyt ihmetyttää, varsinkin toisen laskun summa, eka lasku ikinä Lady Linelta 461 euroa.... he ovat laskuttaneet minua 5 kuukautta könttäsummana, koska heillä oli laskutuksessa vikaa ja toinen lasku on ihan normi, eräpäivät vaan ovat samat.

      Soittopyyntö menee perille ja minulle soitetaan Lady Linelta seuraavana päivänä. En pääse vastaamaan, koska olen työmatkalla. Vastaajaan jopa jätetään viesti. Tätä seuraavana päivänä saan Trust Capitalilta jo spostin, jossa kerrotaan että reklamaationi on jo käsitelty ja minua ei saatu kiinni vaikka yritettiin, ihan kokonaisen kerran! :D Viestissä kerrotaan, että laskut on liitteenä kopiona ja kahden aikaisemman laskun lisäksi mukaan on ilmestynyt kolmas lasku. Lasku koskee joulukuuta, eli ensin laskutetaan jälkikäteen ja sitten etukäteen. Vaihtoehtona minulle tarjotaan kätevästi maksusopimusta! Loistavaa!

      Soitan Lady Linelle takaisin numeroon josta minua oli tavoiteltu. Nainen kuulostaa siltä, että hänellä soi sama levy aina suussa. Lasku on aiheellinen, tee maksusopimus.

      Kysyin onko mahdollista purkaa sopimusta, koska kaikki on mennyt aikalailla päin persettä. Ei, ei tälläiset asiat ole peruste purkaa määräaikaista sopimusta. Eli käytännössä, he saavat sössiä miten tykkäävät mutta sitten asiakkaat kärsivät.

      Helvetin hyvää asiakaskokemusta!

      En suosittele kenellekään vaikka sali ja jumpat ovat hyvät, niistä ei pahaa sanottavaa, mutta palvelu muuten aivan ala-arvoista!! Ei mitään luottoa eikä arvostusta.

      Lisäksi kalleimmasta päästä Lahden saleista, palvelu ei vastaa hintaa.

    • hintriikka5

      Minä vein sopimusepäselvyyksien takia asian(eli pakkomyyntiä jne) kuluttajariitalautakuntaan ja odotan päätöstä ja tarvittaessa jatkan oikeuteen asian tiimoilta! Lääkärintodistukseni on sopimuksessa vaadittu A-todistus jne...! Tämä kyseinen MÄTÄPAISE Lady Line Lahti ei KUNNIOTA OMAA LAATIMAANSA SOPIMUSTA SAATI ASIAKASTA! HYVÄN TAVAN VASTAISTA TOIMINTAA RÖYHKEÄÄ RAHASTAMISEN YRITYSTÄ, YRITYSTÄ, KOSKA AION TARVITTAESSA HANKKIA OIKEUDEN PÄÄTÖKSEN KO. TOIMINNASTA!!!

    • Huijausta

      Huijjari firma ei kannata missään nimessä liittyä laskus perseestä .luvattiin että eka eräpäivä tammikuun 10 nyt tuli laskua joulukuulle 2 laskua 150€ kun eka lasku piti olla 44 kk ja aloitusmaksu kolmessa osassa paska virma sopimuksessa lukee tammikuu ja ottavat tuplamaksun joulukuussa

    • Naakka11

      Kävin tutustumassa paikallisella LadyLinen salilla. Tuli jo ovella fiilis, ettei taida olla mun paikka. Ohjatut tunnit on todella lyhyitä, pääosa 30minuuttia. Ja se kuntosali, hirveän pieni ja vähän laitteita. Yksi levypainosetti, eikä oikein mitään kehonpainoharjoitteluun soveltuvaa.

      • Salikissa87

        Ohjattuja tunteja voi aina tehdä useamman peräkkäin, mutta LadyLinen korkeatehoisilla tunneilla myös 30min riittää! Silloin jää aikaa vähän muuhunkin.. :D Levypainosettejä löytyy ainaskin parikymmentä, montas niitä tarvii olla? Mielikuvitus rajana, mielestäni salilla on enemmän kuin tarpeeksi laitteita joilla saa treenattua koko kroppaa! Onneksi sain tuon heidän aloituspaketin, niin alku on sujunut oikein hyvin! :)


    • AnneAu

      Minäkin nyt jaan kokemukseni, vaikka ketju alkaa olla jo vanha. Kävin tutustumassa LadyLinella. Kysyin, loppuuko siellä tosiaan käsipainot 10kiloon. Kuulemma loppuvat. Hieman ihmetellen esitin, toiveen, voisiko niitä saada isompia, esim. 25kg asti. Työntekijä vastasi että se ei onnistu, ei sellaisia koskaan kukaan ole kaivannut. Sali on tosiaan pieni, mutta se nyt ei mua sikäli haitannut. Tietysti harmitti, kun laitteet oli monesti varattuja aika kauan. Vanhemmat naiset kun olivat tulleet salille pääosin juttelemaan ja pitivät laitteita varattuna. Eipä siinä, kiva toki, että ovat tulleet salille! Enemmän ärsytti, että laitteissa liikeradat oli jotenkin tosi lyhyitä tai pieniä. Mä kaipaan myös omaksi motivaatiokseni kovakuntoisempia kanssajumppaajia, joten LadyLine ei ole valintani. Kuitenkin se on varmasti hyvä sali ekaksi paikaksi, ns. matalan kynnyksen paikka.

    • hanna855

      Viihtyisä paikka mutta henkilökunta on täysin amatöörei! tyrkyttää väkisin sopimuksia eikä anna asiakkaiden kokeilla pari kertaa että tykkääkö ees

      • 5366777

    • vanhatäti

      Vuoden Lady Linen asiakkaana olleena totean seuraavaa: Alussa oli laskutuksen kanssa sähläystä mutta soittelin Trust Kapitalille ja se saatiin kuntoon. Jumpat on ihan ok, vetäjät reippaita ja jotkut hyvinkin avuliaita. Laitteet riittää tavikselle, joskus tosin ruuhkaa ja joutuu odottamaan jotain laitetta. Iso jumppasali välillä huonosti siivotun oloinen, pölyinen laidoilta. Tilat vanhat ja vähän ankeat jos vertaa muiden kaupunkien vastaaviin. Mutta itsestä se on kiinni mitä sopimuksesta hyötyy, tarjonta on kyllä monipuolista.

    • Salileka

      Nykyään ilmapiiri salilla henkilökunnanpuolella hieman alavireinen. Liikkuu huhu et ois vetäjä vaihtunu ja valitettavasti huonompaan, mene ja tiedä... Vuosi taakseppäin kaikki oli mielestäni paremmin.

      • saliton

        Ei kovin viihtyisä tiloiltaan. Puoli vuotta kävin, eikä epäviihtyisä tunne muuttunut. Joku tökki paikassa. Ei jatkoon. Toisella paikkakunnalla käynyt aiemmin monta vuotta, ja ilmapiiri siellä ystävällinen ja kutsuva.


      • Ennenvakioasiakas

        Veätäjä ei ole tainnut vaihtua vaan jäädä ilman hyviä työntekijöitä. Salilla käynyt kato niin ihanissa palveluneuvojissa, jotka auttoivat ongelmatilanteissa(joita riitti).. Niin myös parhaat ohjaajat ja PT t poissa. Salilla on ankea ja kelju tunne nykyään, kun ympärillä vain maahanmuuttaja miehiä ja joka viikko eri ohjaajia omilla ennen lempparitunneilla. Jos yrittäjällä mikään valo syttyisi niin hankkisi valoisat naiset ja ammattitaitoiset pt ohjaajat takaisin!


    • Älkäääliittykö

      Ladylinen asiakkaana jonkun aikaan, epäsiistit tilat maahanmuuttajia TÖISSÄ myyjinä koko ajan vaan lisäää.. Itse liityin tuttavan kautta mutta ei pitkään kun tajusin kuinka pakko myy vanhoille ihmisille jäsenyyksiä . Kun nimi paperissa ei päåäse irtisanomaan sairauden tai muutonkaan takia....

    • LUEjosoletmennytansaan

      Tämä sali houkuttelee kaikkia ovesta astujia "lahjoittamaan" viikon liikunnat kaverille milloin milläkin verukkeella.. Itse eksyin salille kun "Sari" oli nimeni ja numeroni antanut. Tyhmänä en kysynyt kaveriltani mitään vaan menin hakemaan viikon passia. Yllätyinkö kun joudun kahden eri ihmisen pommitukseen ensin pitkään mukavana ja yliystävällisenä jatkuneen jutustelun jälkeen?
      Tämä porukka on hionut tarjouksensa ja painostuksensa loppuun asti. Lankesin tähän halpaan ottaen 6kk tarjotun paketin neuvoteltuani 12kk ensin tunnin ajan.
      Tätäkään en ole käyttänyt enkä aio käyttää, koska pelkkä salin ajatteleminen saa voimaan pahoin. Nyt haluan jakaa teille kanssa kärsijöille vinkin, jota en itse ymmärtänyt käyttää. Reklamaatio on tehtävä heidän laskuttajalle Ropo Capitalille kahdesti tai kolmesti!!! Ystäväni kertoi etteivät vakavarainen ja oikein toimiva firma peri sinulta näitä maksuja mikäli olet asian riitauttanut. Tämän jälkeen itse LadyLine ei enää asiaasi jaksa miettiä vaan antavat olla, koska minkään sortin käräjille heidnä ei kannata lähteä noin läpeensä mätänä paikkana. Tämän kun olisin itsekin ymmärtänyt, eivät olisi perineet minulta korkoineen kaikkineen lähemmäs 500 euroa!
      Pysykää vahvoina ja pitäkää huoli omistanne! Myös poliisille tälläiset rikolliset on vietävä julki! Useampi ääni tätä kieroutunutta liiketoimintaa vastaan saa asioita jonain päivänä järjestykseen.

    • AISIVA

      Kyllä on vaikeaa tämän firman kanssa. Sopimusta yritetään venyttää epämääräisin keinoin vielä irtisanomisen jälkeen. Varokaa!

    • IlmainenKuukausi

      Onko siellä sopimuksessa, että yksi kuukausi vuodessa on ilmainen? Muistelen, että aiemmin heinäkuusta ei tarvinnut maksaa?

    • Sirkkis1122

      Nyt myydään nuorille kaverisipimuksia ja alennettua jäsenhintaa sekä yhden tai kahden vuoden sopimuksia. Myyntitykkeinä paljon lupaavia nuoria miehiä. Onneksi siellä on Jade ja Anne, jonka vuoksi suostuin lapsen jäsenyyteen.
      Odotan, että nuoret saavat todella luvatun kunto-ohjelman ja personal trainerin avun.

      Kuinkahan siitä pääsee eroon, jos ei luvattuja tavoitteita saavutetaakaan?

      Enemmän haluaisin tietoja yrittäjästä, joka myös keskustelsi asiakkaiden kanssa henkilökohtaisesti.

      Heti alkuun ensimmäinen lasku oli varhentunut sopimuksessa olevasta pöivämäärästä! Mitähän tästä pitäisi päätellä?

      Odotan kuitenkin paljon Jaden toiminnalta!

    • OutiP

      Olen muuttanut pääkaupunki seudulta pari kk sitten. Halusin viihtyisän ja rennon salin ja olen myös löytänyt sellaisen. Olen tyytyväinen sopimukseeni ja varsinkin henkilökuntaan. Ihanan positiivinen asenne tarttuu jo heti kun astuu salille treenaamaan. Suosittelen vahvasti tätä paikkaa. Ainakin rahalle saa vastinetta ja palvelu pelaa! :)

    • Anonyymi

      En suosittele ko. salia monestakin syystä.

    • Anonyymi

      älä ikinä liity tähän salille!! Itse pääsin siitä eroon tappelemalla omistaja/vetäjä mamujen kanssa, mutta kaverini eivät pääse, koska ovat kirjoittaneet kahden vuoden sopparin painostuksen alaisena. Laskutuksessa koko ajan ongelmia ja suuria asioita luvataan treenien yms kannalta mutta kaikki on huijausta!

    • Anonyymi

      Niin kauan kaikki on hyvin, kunnes sairastut tai muutat. Sitten alkaa ongelmat. En suosittele paikkaa kenellekään..

    • Anonyymi

      Paikkana erittäin upea ja puitteet viimeisen päälle.
      Älkää ihmiset tulko itkemään tänne tekemistänne sopimuksista. Ottakaa vastuuta. Jos olet tehnyt x ajan sopimuksen niin olet täysin itse hyväksynyt kaiken.

    • Anonyymi

      Missä mun rahat Avainpantti Olen kysynyt niitä monta kertaa 😝

    • Anonyymi

      Ei kannata liittyä, todella vaikea päästä eroon tai irtisanoutua. Painostusta ja ahdistavaa pakotusta olla jäsen. Irtisanoutuminen vaatii sen, että joudut henkilökohtaisesti haastateltavaksi suljettuun huoneeseen kahdenkesken ko. vastaavan omistajan kanssa kertomaan asiasi.
      Koin itse sen vapauden riistoksi. Olisi ollut helpompaa hoitaa homma netissä, kuten muissakin kuntosaleissa on käytäntö.

    • Anonyymi

      Pahuuden vallat irti Lahden Lady salin pyörittäjillä kuin Kremlissä konsanaan. Kuinka voitte arvostaa itseänne/ työtänne mokomaa painostamista tehdessänne. Muuttakaa toimintanne ja lopettakaa epäreilu temppuilu, josta ei voi hyvää seurata.

    • Anonyymi

      Tosi hyvä paikka. Uusissa tiloissa kahdessa kerroksessa, siisti, puhdas, kaunis. Laite-opastusta kahtena iltana viikossa ja henkilökunta paikalla sekä aamu-, että iltapäivällä, jotka auttavat auliisti.
      Itse 77- vuotiaana jänyt koukkuun sek liikuntaan, että LadyLineen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe