varaa.com

uuden kokeilija

Aika kiva palvelu kuluttajalle löytää paikkoja. Fiksusti käytetty karttaa hyväksi

46

2663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuden kokeilija

      tässä vielä linkki www.varaa.com

    • annal4

      Olen itse löytänyt uuden kampaajan palvelun kautta. Hyvä idea näyttää palvelut kätevästi kartalla

    • gogildion

      Heti ensitöiksensä kysyi lupaa paikantaa koneen. Miksi, kun sen voi ihan helposti paikantaa riittävän tarkasti ip:n kautta? Epäluotettavan tuntuinen sivu. Sammutin välittömästi ja en mene toiste.

      Sivuston luojalle (joka säälittävästi / vastenmielisesti kirjoitti ketjun kolme ensimmäistä viestiä käyttäen eri nimimerkkejä) voisin sanoa, että hiopas vielä hetki.

      Mikä koko sivuston tarkoitus edes on?

      • gogildion

        Joka siis *oletettavasti* kirjoitti


    • TiinaLindq

      Minun mielestäni käyttötarkoitus on aika selkeä, toki en näistä ip paikannuksista mitään ymmärrä.

    • Realisti1234

      Hauska tämä toistuva asenne joka asiassa. Aina kun kehutaan, heti epäillään yrityksen omistajia tai henkilökuntaa.

      Mielestäni idea palvelulle on loistava, mutta palvelu on hiukan sekava.

    • Riitta422

      Minusta tarjouksia voisi tuoda selkeämmin esiin. Työlästä avata monta yritystä kun hakee tarjouksia.

    • Riitta844

      Mielestäni tarjouksia on tuotu hyvin esiin. kävin tänään hyödyntämässä oman ensimmäisen tarjoukseni.

    • dllsam

      Miten käytän tarjouksen? Printtaako sen mukaan kuten diileissä vai riittääkö pelkkä ajanvaraus?

    • heidivan

      Neo hiushuoneelle tehty ajanvarus :)

    • nikon4

      Aika harvalla yrityksellä sähköinen ajanvaraus käytössä. Muuten tuntuu toimivalta palvelulta

    • Make

      Aika harvalla on sähköinen ajanvaraus käytössä koska se ei toimi. muutenkin palvelu keskeneräinen ja sekava. Sivujen lautaus todella hidasta... Etsin palveluni mieluummin muulla tavalla.

    • Riitta Reipas

      Ollaan lähdössä tyttöporukalla Gambiaan.

    • Sannadas

      Itse pidän palvelua toimivana

    • Liisaliiroinen

      Tämä palvelu mainostaa tv:ssäkin. Kävin ensimmäistä kertaa palvelussa muutama kuukausi sitten ja ainakin tarjouksia on tullut huomattavasti lisää. Tapahtumat näyttää edelleen olevan vasta tulossa.

    • Kampaamo Pirjo

      Törmäsin tänään heidän mainokseen Keskisuomalaisen lehdessä jossa oli myös yritysten mainoksia. Kuinka tämä palvelu toimii?

    • Kampaaja J

      Meillä kampaamossa on ollut varaa.com alusta alkaen ja olen NIIN PETTYNYT SIIHEN ! Keskeneräinen tuote joka kaatui alussa montakertaa ja kaikki meidän tiedot katosi . Nyt siihen ei voi luottaa,kun ei ole varmaa tuleeko varaukset perille. Joka viikko saa olla yhteydessä jostain ongelmasta ja kun edes viitsivät vastata( netin kautta). Seuraavalla viikolla on jo joku muu ongelma ! En suosittele kenellekkään !!!! tässä kuussa oli viikon taas pois käytöstä . Emme ole olleet työpaikalla kun asiakkaalla oli "aika" , tuplavarauksia ym. Ja syyhän on meidän , meiltä huonoa asiakaspalvelua !Odotan siis edelleen parempaa nettiajanvarausta .Tota en oteta ainakaan kun sopimuskausi loppuu !

      • nimfa

        Jouduin Varaa.com:in edustajan Mikael da Costan lupauksien koukkuun ja uhriksi. Tein virhen, kuin solmisin sopimuksen Varaa.com:in kanssa. Oli luvattu, että varmasti saan lisää asiakkaita. Määrästä vaikea sanoa, mutta lisää asiakkaitta tulee. Siitä ei ole epäilystäkään. Tammikuusta v.2014 lähtien maksan vain laskuja Varaa.com:ille, MUUTA TÄHÄN HETKEN ASTI EN OLE SAANUT YHTÄÄN UUTTA ASIAKASTA Varaa.com:in palvelun kautta. Kuvitelka! Ei YKSIKÄÄN ainoa lisä asiakasta neljassa kuukaudessa. Vaikka olen sanonut irti tästä sopimiksesta, minulle edelleenkin lähetetään laskuja palveluksesta, josta on yhtä paljon hyötyä saada lisä asiakkaita, kun olisitte yrittäneet hakea uusia asiakkaita hautausmaalta. EN SUOSITTELE VARAA.COM:a teidän yrityksen mainostajana. Harkitsekaa 10 kerta asiaa ennen sitä kun teette sopimuksen sellaisen yrityksen kanssa, joka vain ime asiakkailtaan rahaa toteuttamatta lupauksiansa.


      • nimfa
        nimfa kirjoitti:

        Jouduin Varaa.com:in edustajan Mikael da Costan lupauksien koukkuun ja uhriksi. Tein virhen, kuin solmisin sopimuksen Varaa.com:in kanssa. Oli luvattu, että varmasti saan lisää asiakkaita. Määrästä vaikea sanoa, mutta lisää asiakkaitta tulee. Siitä ei ole epäilystäkään. Tammikuusta v.2014 lähtien maksan vain laskuja Varaa.com:ille, MUUTA TÄHÄN HETKEN ASTI EN OLE SAANUT YHTÄÄN UUTTA ASIAKASTA Varaa.com:in palvelun kautta. Kuvitelka! Ei YKSIKÄÄN ainoa lisä asiakasta neljassa kuukaudessa. Vaikka olen sanonut irti tästä sopimiksesta, minulle edelleenkin lähetetään laskuja palveluksesta, josta on yhtä paljon hyötyä saada lisä asiakkaita, kun olisitte yrittäneet hakea uusia asiakkaita hautausmaalta. EN SUOSITTELE VARAA.COM:a teidän yrityksen mainostajana. Harkitsekaa 10 kerta asiaa ennen sitä kun teette sopimuksen sellaisen yrityksen kanssa, joka vain ime asiakkailtaan rahaa toteuttamatta lupauksiansa.

        Nyt tarvitsen hyvän neuvon apua! Vaikka olen sanonut irti sopimuksesta hyödyttömästä varaa.com:in palveluksesta lakut kuitenkin tulee edelleenkin. Mistä voisin hakea apua vapautakseeni tästä sopimuksesta?


      • Tiia1
        nimfa kirjoitti:

        Nyt tarvitsen hyvän neuvon apua! Vaikka olen sanonut irti sopimuksesta hyödyttömästä varaa.com:in palveluksesta lakut kuitenkin tulee edelleenkin. Mistä voisin hakea apua vapautakseeni tästä sopimuksesta?

        Todella huikea puhallus - ei tässä auta muu kuin että teemme porukalla rikosilmoituksen.


      • mukaan huijattu yrittäjä
        nimfa kirjoitti:

        Jouduin Varaa.com:in edustajan Mikael da Costan lupauksien koukkuun ja uhriksi. Tein virhen, kuin solmisin sopimuksen Varaa.com:in kanssa. Oli luvattu, että varmasti saan lisää asiakkaita. Määrästä vaikea sanoa, mutta lisää asiakkaitta tulee. Siitä ei ole epäilystäkään. Tammikuusta v.2014 lähtien maksan vain laskuja Varaa.com:ille, MUUTA TÄHÄN HETKEN ASTI EN OLE SAANUT YHTÄÄN UUTTA ASIAKASTA Varaa.com:in palvelun kautta. Kuvitelka! Ei YKSIKÄÄN ainoa lisä asiakasta neljassa kuukaudessa. Vaikka olen sanonut irti tästä sopimiksesta, minulle edelleenkin lähetetään laskuja palveluksesta, josta on yhtä paljon hyötyä saada lisä asiakkaita, kun olisitte yrittäneet hakea uusia asiakkaita hautausmaalta. EN SUOSITTELE VARAA.COM:a teidän yrityksen mainostajana. Harkitsekaa 10 kerta asiaa ennen sitä kun teette sopimuksen sellaisen yrityksen kanssa, joka vain ime asiakkailtaan rahaa toteuttamatta lupauksiansa.

        Sama ongelma täälläkin, tein 6kk sopimuksen enkä ole saanut yhtään uusia asiakkaita. Soitin että haluan irtisanoa sopimuksen, mutta se kuulemma onnistuu vasta sopimuksen päätyttyä. Toisin annettiin kyllä ymmärtää. Laskuja lähettävät edelleen. EN SUOSITTELE!!! Osaisikohan kuluttajasuoja auttaa?


      • EI IKINÄ ENÄÄ

        Meilläkin on käytössä kampaamossamme varaa.com palvelu ja se ei toimi ollenkaan !!!! Koko ajan nettiajan varaus pätkii, varaukset eivät tule normaalisti, työntekijän vapaa-ajan laitto ei toimi ja asiakas pystyy silti varaamaan vaikka työntekijälle on laitettu poissaolo!! Sitten kun sanomme kyseisistä asioista varaa.comille, sillon kun he vastaavat tai ovat paikalla.. he sanovat aina, että juuri näitä asioita parantelemme ja uudistuksia on tulossa jne, eikä mitään koskaa kuitenkaa tapahdu !!!!! Asiakkaat eivät pysty varaamaan netistä aikaa koska sivu ei toimi ja me emme voi lisätä netti kalenteriin aikoija koska SIVU ei toimi , EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !!!!!!!!!!!!!!!


      • MichaelCollins
        nimfa kirjoitti:

        Nyt tarvitsen hyvän neuvon apua! Vaikka olen sanonut irti sopimuksesta hyödyttömästä varaa.com:in palveluksesta lakut kuitenkin tulee edelleenkin. Mistä voisin hakea apua vapautakseeni tästä sopimuksesta?

        Saman firman taustalla eräs toinen henkilö piti sellaista firmaa kuin Unikko Nordic Oy. Täältä löytyy ketju myös kyseisestä firmasta. Myivät käytännössä tavaraa mitä heillä ei ollut, esim. rintaliivejä. Googlella löytyy useita ketjuja.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10712740
        http://www.vauva.fi/keskustelu/1629900/ketju/groupon_citydeal_teki_oharin

        Sääli että monet nuoret yrittäjät Suomessa ajattelevat että he voivat tehdä mitä vain. Jostain syystä näitä monia yhdistää opinahjo nimeltä Haaga Helia.


      • jupina12
        mukaan huijattu yrittäjä kirjoitti:

        Sama ongelma täälläkin, tein 6kk sopimuksen enkä ole saanut yhtään uusia asiakkaita. Soitin että haluan irtisanoa sopimuksen, mutta se kuulemma onnistuu vasta sopimuksen päätyttyä. Toisin annettiin kyllä ymmärtää. Laskuja lähettävät edelleen. EN SUOSITTELE!!! Osaisikohan kuluttajasuoja auttaa?

        Kuluttajansuoja ei tule avuksi yritysten välisessä kaupassa, uhkaa ennemmin lakimiehellä. Palvelun pitää toimia kuten luvattukin


      • mirisek1
        nimfa kirjoitti:

        Jouduin Varaa.com:in edustajan Mikael da Costan lupauksien koukkuun ja uhriksi. Tein virhen, kuin solmisin sopimuksen Varaa.com:in kanssa. Oli luvattu, että varmasti saan lisää asiakkaita. Määrästä vaikea sanoa, mutta lisää asiakkaitta tulee. Siitä ei ole epäilystäkään. Tammikuusta v.2014 lähtien maksan vain laskuja Varaa.com:ille, MUUTA TÄHÄN HETKEN ASTI EN OLE SAANUT YHTÄÄN UUTTA ASIAKASTA Varaa.com:in palvelun kautta. Kuvitelka! Ei YKSIKÄÄN ainoa lisä asiakasta neljassa kuukaudessa. Vaikka olen sanonut irti tästä sopimiksesta, minulle edelleenkin lähetetään laskuja palveluksesta, josta on yhtä paljon hyötyä saada lisä asiakkaita, kun olisitte yrittäneet hakea uusia asiakkaita hautausmaalta. EN SUOSITTELE VARAA.COM:a teidän yrityksen mainostajana. Harkitsekaa 10 kerta asiaa ennen sitä kun teette sopimuksen sellaisen yrityksen kanssa, joka vain ime asiakkailtaan rahaa toteuttamatta lupauksiansa.

        mä taistelen heidän kanssa nyt...en suostu maksaa mitään! Enkä saanut lisää asiakkaita! Ne vain manipuloivat koko ajan...


      • WeKnowIt2
        EI IKINÄ ENÄÄ kirjoitti:

        Meilläkin on käytössä kampaamossamme varaa.com palvelu ja se ei toimi ollenkaan !!!! Koko ajan nettiajan varaus pätkii, varaukset eivät tule normaalisti, työntekijän vapaa-ajan laitto ei toimi ja asiakas pystyy silti varaamaan vaikka työntekijälle on laitettu poissaolo!! Sitten kun sanomme kyseisistä asioista varaa.comille, sillon kun he vastaavat tai ovat paikalla.. he sanovat aina, että juuri näitä asioita parantelemme ja uudistuksia on tulossa jne, eikä mitään koskaa kuitenkaa tapahdu !!!!! Asiakkaat eivät pysty varaamaan netistä aikaa koska sivu ei toimi ja me emme voi lisätä netti kalenteriin aikoija koska SIVU ei toimi , EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !!!!!!!!!!!!!!!

        Hei kohtalotoverit!
        Meillä kampaamossa samanlainen tilanne Varaa.com:n kanssa. Koko järjestelmän ottaminen oli alunperin iso virhe! Mentiin halpaan tyhjistä lupauksista. Järjestelmä kaatuu viikottain, asiakkaille tulee tupla buukkauksia eikä luvatuista "uusista asiakkaista" ei ole tietoakaan!! Koko Varaa.com on yhtä ryöstöä! En suosittele kenellekkään. Tekee huonoa yrityksen imagolle ja luotettavuudelle, puhumattakaan bisneksestä. Onneksi olemme kuitenkin jo päässeet eroon koko palvelusta (pitkän väännön jälkeen). Nykyään meillä on käytössä Phoresti, joka on toiminut kuin unelma! Ei ongelman ongelmaa ole vaihdon jälkeen ollut. Suosittelen lämpimästi.


      • WeKnowIt2
        WeKnowIt2 kirjoitti:

        Hei kohtalotoverit!
        Meillä kampaamossa samanlainen tilanne Varaa.com:n kanssa. Koko järjestelmän ottaminen oli alunperin iso virhe! Mentiin halpaan tyhjistä lupauksista. Järjestelmä kaatuu viikottain, asiakkaille tulee tupla buukkauksia eikä luvatuista "uusista asiakkaista" ei ole tietoakaan!! Koko Varaa.com on yhtä ryöstöä! En suosittele kenellekkään. Tekee huonoa yrityksen imagolle ja luotettavuudelle, puhumattakaan bisneksestä. Onneksi olemme kuitenkin jo päässeet eroon koko palvelusta (pitkän väännön jälkeen). Nykyään meillä on käytössä Phoresti, joka on toiminut kuin unelma! Ei ongelman ongelmaa ole vaihdon jälkeen ollut. Suosittelen lämpimästi.

        Tässä vielä linkki Phorestin sivuille!
        http://www.phorest.fi


    • eeki1

      Miksi en käyttäisi google mielummin?

    • hdghdh

      Ottakaa yrittäjät oikeasti toimiva palvelu eikä mitään intiassa työstettyjä sivuja, joissa ajanvaraus on mitä sattuu. Jep, ja se globaali toiminta tarkoittaa vaan sitä, että sivujen koodaaminen on keskitetty halpatyömaihin.

    • MirM42

      epäselvä palvelu.. myyjä sanoi että tulee uusia asiakkaita mutta ei ole tullut ainuttakaann. tuntuu aivan huijaukselta koko juttu!

    • mikke64

      tällä hetkellä ei näytä toimivan koko sivu, varmaan mennyt konkkaan jo koko firma. aikasemmin olen kokeillut kännykällä käydä ja se sovellus oli ainakin todella sekava ja vaikeakäyttöinen.

    • jonnijaa

      Tä on ollut huijausta koko toiminta. Älkää kukaan vahongossakaan erehtykää menemään tähän halpaan.

    • topias5

      Kaikille Varaa.comin terveyspalveluita tarjoaville asiakkaille voin sanoa, että kannattaa kokeilla Tohtorille.fi palvelua, siinä ajanvaraus toimii moitteetta, ja uusia asiakkaita todella tulee.

    • miris1

      Haluaisin tehdä rikosilmoituksen Varaa.com diilistä...en suostu maksaamaan mitään heille. Kuka lähtee mukaan? Lähettäkkää viestiä tähän osoitteeseen:
      [email protected]

    • dingelidond

      Koko firma ihan konkurssikypsä. Firman johtajat täysin epäpäteviä johtamaan kokonaista yritystä. Myynti kylä onnistuu, mutta ei sitten kyllä mikään muu.

    • sbeqsu

      Mikään Varaa.comissa EI TOIMI!!!!

      Täällä ollu samaa mitä täällä muillakin ja voin sanoa, että nyt kun teetätin uuden ilmeen yritykselleni OIKEASSA GRAAFISEN SUUNNITTELUN TOIMISTOSSA, graafikot nauroivat minulle ja kysyivät, että mistä kuvani ja fontit ovat tulleet sivuilleni, sillä osa niistä oli SUOJATTU TEKIJÄNOIKEUS LAILLA. Mikä tarkoittaa: sitä että, kuvat oli napsittu googlesta sen vähempää välittämättä siitä, että mikäli ko valokuvaaja/yhtiö/vastaava taho olisi sattunut Huomaamaan, ettei Minulla ole Oikeuksia käyttää kyseistä kuvaa, olisi minulle rapsahtanut sievoiset summat maksettavaksi!!!!! Minulle iskoteltiin siis, että netti sivuni yritys ilme oli autenttinen, yksin minulle, minun tarpeitani vastaava, uniikki tuotos, joka erottaisi sivuni muiden massasta!?!?

      Tutkiessani muita sivuja huomasin, että jokainen sivu on samalla kaavalla tehty. Osaisin itse vaikka Paintilla tehdä parempaa, ammattitaitoisempaa jälkeä kun Varaa.Com! EI NÄIN! Älkää hyväty ihmiset menkö halpaan!

    • SepiSeppola
    • sree

      But this is varaa.com is a company that cheat foreign workers...doesn't pay their holidays, doesn't pay their salary and owes all the past workers unpaid salaries - crap and irresponsible business setup!

      • Mache

        Totally agree with this! Most unprofessional business I ever met. Workers do not have a right education and blame other people on their mistakes.


    • Ex-Varaa.com

      Itse tappelin aikani heidän kanssaan, lopulta pääsin irti ja nyt kampaamossani BlockWaren järjestelmät. En voi muuta kuin suositella!

    • Jälkiviisas

      Itse otin nettivarauksen vasta tänä vuonna kun suurempi yritys (Fonecta) alkoi tarjota sitä. Aikaisemmin ollut testissä pari pienempää, mutta arvasin että noissa on jotain hämärää enkä lähtenyt. Tuttavani menetti asiakasrekisterinsä kun eräs pieni nettivarausta tarjoava yritys teki konkurssin. Fonectan palvelu on hyvä ja selkeä eikä tarvitse pelätä, että ajanvaraus ja asiakasrekisteri lähtee alta.

    • kartiola

      Varaa.comilla ei kauheasti asiakkaita ole vaikka näköjään useamman vuoden toiminut mikähän lienee syy?

    • ihmettelijä123

      Mielestäni palvelusta löytyy kyllä aika paljon asiakkaita? Taitaa kartiolla olla kartion ruuvit löysällä

      • Viljamin

        Höpöhöpö. kaikki tuttuni ovat jo vaihtaneet palvelun tarjoajaa. Suosittelen yrittäjiä tarkistamaan myös varaa.comin eli Digital oy:n perinnästä olevat laskut.


    • MarcJerkku

      Eräs perustajista eli Eetu Raudas pyöritteli ennen firmaa Unikko Nordic joka on jo konkassa. Isoja ketjuja löytyy netistä miten toimivat.

    • Anonyymi

      Varaa.comilla menee tällä hetkellä heikosti. Nämä kaverit korjasivat tai vaihtoivat meidän järjestelmät toimiviin!

      https://www.vakioasiakas.fi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe