Parhaat deittisivut?

Reittaaja...

Älkää nyt pillastuko, tiedän jotta tätä on ennenkin kysytty.Kuviot kumminkin voivat muuttua niin kysytään uudestaan.

Suomi24 tuntuu simppeliltä ja toimivalta, mieleen on tullut että löytyisikö vielä parempi sivusto. Ilmaisia parempia en ole löytänyt,, sitten maksullisiin en ole pahemmin sekaantunut, tiedä sitten onko ne sen parempia.

Kertokaapa omakokemus, eli paras deittisivusto omasta mielestä?

Kiitos

99

17380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iskuri = 1.

      Iskuri on ainoa mistä tulee oikeesti vastauksiakin, vaikka niiden laatu toki vaihteleekin. Kyllä niistä oppii seuloon ne potentiaaliset.

      Muita mistä tulee satunnaisemmin vastauksia on mm. juuri suomi24, deitille.fi, romanssi.fi, treffit.fi ja suomideitti.fi. Onhan niitä ilmasia pilvin pimein mutta valtaosa ihan yhtä tyhjän kanssa (köyhästi profiileja eikä ainakaan yhtedenottoja).

      • vaihtoehtoja_tinderille

      • baaa

        Hyvä kirjoitus, thänks!


      • naaroycal

        Kerrankin jotain muuta kuin mainoshöttöä!


      • lokkako

        Erinomaista!


      • Huoria_ja_huijareita

        Iskuri?? Pelkkien huorien ja huijareiden temmellyskenttä 99%, ja vielä täysin valvomatonkin palsta, jossa alaikäisetkin itseään myyvät. Oli iskuri joskus hyvä, mutta siitä on 10-15 vuotta aikaa jo. Jos huoria kaipaa niin sihteeriopisto on se juttu, mutta kunnollista deittisivustoa ei nykyään tahdo enää olla missään, jossa aidosti etsitään seuraa, olkoot leikki tai tosimielellä.


      • jnh888

        Jaa a vai että iskuri olisi pelkille huorille ja huijareille, siinä olet täysin väärässä. Sormet ei riitä laskuissa,kuinka paljon olen saanut yhteyden ottoja ja tapaamisia iskurista. Nyt iskuri meni pilalle kun päivittivät senkin maksulliseksi, muka turvallisuus uhan varjolla, ja tekivät siittäkin maksullisen. Ihminen on ahne paskiainen. Kukaan ei ole kyennyt vielä kertomaan HUOM! täysin ilmaista Suomalaista seksi seura sivustoa, kyllä tarjotaan jotain saatanan milanoffi sivustoja,mutta minäpä luenkin käyttöehdot ennen kuin möläytän hyvästä ilmaisesta sivustosta.


      • Anonyymi

    • Reittaaja..

      olen käsittänyt jotta iskuri sivusto on seksiseuran hakuun.

      Itse etsiskelen kokonaista,,,

      • maine vaan on

        mutta onhan sielläkin luokitus "tositarkotuksella".



      • huijattuX2

        Ei ole. Paska sivusto.


      • papattipaa

        Tässä on myös yksi näkemys parhaista vaihtoehdoista: http://www.deittipalvelut.net/

        Ei taida tosin olla kovin yksiselitteistä vastausta siihen, mikä on paras. Riippuu aika paljon myös siitä, minkälaista seuraa haluaa löytää. Elämänkumppani ja satunnaista seksiseuraa ei välttämättä löydy samalta sivustolta. Kaikista suurista ja suosituista deittipalveluista kyllä varmasti löytyy seuraa. Se, että löytyykö sitä ihan kaikille, on sitten asia erikseen.


      • KontaktiX
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Jos etsit nettideittisivustoa, jossa on paljon aktiivisia suomalaisia, tositarkoituksella seuraa etsiviä sinkkuja, on E-kontakti.fi hyvä vaihtoehto.

        Lue lisää blogistamme siitä, kuinka sivustomme eroaa muista nettideittisivustoista: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nain-e-kontakti-fi-eroaa-kilpailijoistaan-ei-uudelleen-laskutusta/

        Tällä hetkellä meillä on vielä mukavia tarjouksia voimassa, käy tarkistamassa: www.e-kontakti.fi/tarjous

        T: Heli E-kontakti.fistä

        Mikähän meni pieleen, kun en löytänät palvelun esittelytietoja? Jotta johonkin palveluun haluaa rekisteröityä edes ilmaiseksi, pitäisi olla esillä ainakin kaksi tärkeää asiaa. 1. Mitä tietoja ja millaisilla vaihtoehdoilla tai kysymyksillä näitä tietoja kysytään? 2. Kuinka suuressa määrin näitä tietoja voi käyttää hakutoiminnoissa. Jos nuo kohdat eivät ole kunnossa, tilanne on sama kuin 60-luvun sanomalehtien "ystävää haetaan"-palstat.


      • V-aukko-e
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Jos etsit nettideittisivustoa, jossa on paljon aktiivisia suomalaisia, tositarkoituksella seuraa etsiviä sinkkuja, on E-kontakti.fi hyvä vaihtoehto.

        Lue lisää blogistamme siitä, kuinka sivustomme eroaa muista nettideittisivustoista: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nain-e-kontakti-fi-eroaa-kilpailijoistaan-ei-uudelleen-laskutusta/

        Tällä hetkellä meillä on vielä mukavia tarjouksia voimassa, käy tarkistamassa: www.e-kontakti.fi/tarjous

        T: Heli E-kontakti.fistä

        Mitä kertoo luotettavuudesta, kun sivustoa mainostetaan paljaalla pinnalla?


      • Pelkkää-rahastusta
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Jos etsit nettideittisivustoa, jossa on paljon aktiivisia suomalaisia, tositarkoituksella seuraa etsiviä sinkkuja, on E-kontakti.fi hyvä vaihtoehto.

        Lue lisää blogistamme siitä, kuinka sivustomme eroaa muista nettideittisivustoista: http://www.e-kontakti.fi/blogi/nain-e-kontakti-fi-eroaa-kilpailijoistaan-ei-uudelleen-laskutusta/

        Tällä hetkellä meillä on vielä mukavia tarjouksia voimassa, käy tarkistamassa: www.e-kontakti.fi/tarjous

        T: Heli E-kontakti.fistä

        Juu juu, pelkkä rahastus sivusto feikki profiileilla, sitä ovat maksulliset deitti palstat. Niin kauan tulee vastauksia kun luottokortti vinkuu. Hinta ja laatusuhde ei vaan millään travoin näissä kohtaa ikinä, mutta kallis ja armoton rahastus onkin se pääasia näissä. Halvemmaksi tulee käydä sihteeriopistolla huorissa, saa mitä on tilannutkin, ilman turhaa lässyttämistä.


    • oivoiei

      Iskuriin en profiilia laita, johtuu juuri sen maineesta. Noita alapää kuvia täynnä.
      Laitappa sinne sitten "tositarkoituksella" ilmoitus väliin, niin ei sitä kukaan
      huomaa ja ota edes todesta.

    • ( ( ( ( ( :(

      kurkkasin tuonne iskuriin, et minkälaista tarjontaa siellä on ja ihan
      pervoja patuja näyttelee kalujaan. Varatut 50 hakee teini pil_luu.
      Ikä 16-18v. Nyt oksennan kyllä.

      • jumpsis jömpsis

        Pakkoko sinne on laittaa hakuun ne 50 tyypit jotka ovat hoksanneet että kuolo voi yllättää justiinsa ja sitä ennen pitää vielä ehtiä irstailla niin että tyrä paukkuu...

        On siellä nuorempaakin väkeä. Mutta enimmäkseen tietysti seksin perässä. Jos laittaa itse oman ilmoituksen näin 40 naisena, niin aika kirjavaa on tulos. Välillä tulee asiallisia, tavallisia miehiä vastaan, välillä on idioottien joukkohyökkäys ja ei meinaa sönköttävistä vastauksista saada edes selvää. Mutta ihan samaa paskaa tulee välillä S24:ssäkin, seksinhakua ja sekoilua.

        Kaikki nettideittisivustot ovat samojen tyyppien mellastuskenttänä, että se on ihan turha lässyttää jostain "maineesta" jollain sivustolla.

        Ai niin, paitsi että S24:ssä ei enää vastauksia saakaan ollenkaan, kun kaikki panttaavat ja pihtaavat yhteydenottoja ettei vaan mene vahingossa yksi viesti hukkaan liian rumaan ämmään.

        Luin juuri että 40 iässä miehiä kiinnostaa seksi huomattavasti vähemmän kuin 18-vuotiaana, ja se lienee syynä siihen että eipä se parisuhdekaan sitten kiinnosta. Jos miestä ei kiinnosta seksi, häntä ei kiinnosta yhtään mikään muukaan. Paitsi sitten 50 iässä tajutaan että tosiaan saattaa olla viimeiset hetket käsillä hyväksikäyttää naisia.


      • hakemalla löytää
        jumpsis jömpsis kirjoitti:

        Pakkoko sinne on laittaa hakuun ne 50 tyypit jotka ovat hoksanneet että kuolo voi yllättää justiinsa ja sitä ennen pitää vielä ehtiä irstailla niin että tyrä paukkuu...

        On siellä nuorempaakin väkeä. Mutta enimmäkseen tietysti seksin perässä. Jos laittaa itse oman ilmoituksen näin 40 naisena, niin aika kirjavaa on tulos. Välillä tulee asiallisia, tavallisia miehiä vastaan, välillä on idioottien joukkohyökkäys ja ei meinaa sönköttävistä vastauksista saada edes selvää. Mutta ihan samaa paskaa tulee välillä S24:ssäkin, seksinhakua ja sekoilua.

        Kaikki nettideittisivustot ovat samojen tyyppien mellastuskenttänä, että se on ihan turha lässyttää jostain "maineesta" jollain sivustolla.

        Ai niin, paitsi että S24:ssä ei enää vastauksia saakaan ollenkaan, kun kaikki panttaavat ja pihtaavat yhteydenottoja ettei vaan mene vahingossa yksi viesti hukkaan liian rumaan ämmään.

        Luin juuri että 40 iässä miehiä kiinnostaa seksi huomattavasti vähemmän kuin 18-vuotiaana, ja se lienee syynä siihen että eipä se parisuhdekaan sitten kiinnosta. Jos miestä ei kiinnosta seksi, häntä ei kiinnosta yhtään mikään muukaan. Paitsi sitten 50 iässä tajutaan että tosiaan saattaa olla viimeiset hetket käsillä hyväksikäyttää naisia.

        "Ai niin, paitsi että S24:ssä ei enää vastauksia saakaan ollenkaan, kun kaikki panttaavat ja pihtaavat yhteydenottoja ettei vaan mene vahingossa yksi viesti hukkaan liian rumaan ämmään. "

        niin, mitäs jos kuitenkin kirjoittaisit itse niille asiallisille ja itsellesi sopiville miehille avauksia, etkä itse " pihtaisi ja panttaisi" niitä yhteydenottoja, turha urputtaa tänä päivänä että se on miehen tehtävä aloite..


      • jumpsis jömpsis
        hakemalla löytää kirjoitti:

        "Ai niin, paitsi että S24:ssä ei enää vastauksia saakaan ollenkaan, kun kaikki panttaavat ja pihtaavat yhteydenottoja ettei vaan mene vahingossa yksi viesti hukkaan liian rumaan ämmään. "

        niin, mitäs jos kuitenkin kirjoittaisit itse niille asiallisille ja itsellesi sopiville miehille avauksia, etkä itse " pihtaisi ja panttaisi" niitä yhteydenottoja, turha urputtaa tänä päivänä että se on miehen tehtävä aloite..

        Niin, mitäs jos mahtaa olla sillä tavalla että otan yhteyttä miehiin, mutta nämä eivät vastaa.

        Kumpikin sukupuoli odottaa että tulee parempi kohdalle, siksi on aina "parempi" ilmeisesti olla vastaamatta.


      • hakemalla löytää
        jumpsis jömpsis kirjoitti:

        Niin, mitäs jos mahtaa olla sillä tavalla että otan yhteyttä miehiin, mutta nämä eivät vastaa.

        Kumpikin sukupuoli odottaa että tulee parempi kohdalle, siksi on aina "parempi" ilmeisesti olla vastaamatta.

        Hyvä niin, jos itse myös etsit ja teet aloitteita itellesi sopiville mieskandidaateille, ymmärsin vaan aluksi kirjoituksestasi odottavasi pelkästään, että sopivat ja täyspäiset mehet lähestyisivät sinua.

        Tuo vastaamattomuus tuntuu olevan aika yleistä ja todellinen varjopuoli tässä nettideittailusssa, syystä tai toisesta, mutta ei pitäisi paljon vaatia lähettää edes"Kiitos viestistäsi, mutta ei kiitos" tyylisen vastauksen takaisinpäin., toki typeriin aloituksiin tyyliin " mulla on iso työkalu, saanko porata sua" ei tarvitse vastata mitään, jollei itse ole kerjännyt sellaisia viestejä esim.iskurissa

        lopuksi vielä, itse olen 40 mies ja minua kiinnostaa moni asia, en ala niitä tässä sen enempää luettelemaan, mutta seksi on niistä yksi asia;)


      • jumpsis jömpsis
        hakemalla löytää kirjoitti:

        Hyvä niin, jos itse myös etsit ja teet aloitteita itellesi sopiville mieskandidaateille, ymmärsin vaan aluksi kirjoituksestasi odottavasi pelkästään, että sopivat ja täyspäiset mehet lähestyisivät sinua.

        Tuo vastaamattomuus tuntuu olevan aika yleistä ja todellinen varjopuoli tässä nettideittailusssa, syystä tai toisesta, mutta ei pitäisi paljon vaatia lähettää edes"Kiitos viestistäsi, mutta ei kiitos" tyylisen vastauksen takaisinpäin., toki typeriin aloituksiin tyyliin " mulla on iso työkalu, saanko porata sua" ei tarvitse vastata mitään, jollei itse ole kerjännyt sellaisia viestejä esim.iskurissa

        lopuksi vielä, itse olen 40 mies ja minua kiinnostaa moni asia, en ala niitä tässä sen enempää luettelemaan, mutta seksi on niistä yksi asia;)

        Hienoa että sanot noin - "seksi on niistä yksi asia". Meinaan tuntuu olevan niin että joko ei kiinnosta mikään, tai sitten kiinnostaa pelkkä seksi.

        Kun sellaisen miehen löytäisikin joka jaksaa kiinnostua asiasta kuin asiasta, ja haluaa ihmissuhteen, eikä pelkkää röörinrassausta silloin tällöin...


      • 5kk_sivustolla-ei_yht.ot
        jumpsis jömpsis kirjoitti:

        Hienoa että sanot noin - "seksi on niistä yksi asia". Meinaan tuntuu olevan niin että joko ei kiinnosta mikään, tai sitten kiinnostaa pelkkä seksi.

        Kun sellaisen miehen löytäisikin joka jaksaa kiinnostua asiasta kuin asiasta, ja haluaa ihmissuhteen, eikä pelkkää röörinrassausta silloin tällöin...

        Sitten kun sattuu olemaan juuri sellainen herkkä mies joka haluaisi muutakin ja olisi asioista innostuva nii ei kelpaa ei sitten kellekään :)


      • Naamapuinen
        jumpsis jömpsis kirjoitti:

        Pakkoko sinne on laittaa hakuun ne 50 tyypit jotka ovat hoksanneet että kuolo voi yllättää justiinsa ja sitä ennen pitää vielä ehtiä irstailla niin että tyrä paukkuu...

        On siellä nuorempaakin väkeä. Mutta enimmäkseen tietysti seksin perässä. Jos laittaa itse oman ilmoituksen näin 40 naisena, niin aika kirjavaa on tulos. Välillä tulee asiallisia, tavallisia miehiä vastaan, välillä on idioottien joukkohyökkäys ja ei meinaa sönköttävistä vastauksista saada edes selvää. Mutta ihan samaa paskaa tulee välillä S24:ssäkin, seksinhakua ja sekoilua.

        Kaikki nettideittisivustot ovat samojen tyyppien mellastuskenttänä, että se on ihan turha lässyttää jostain "maineesta" jollain sivustolla.

        Ai niin, paitsi että S24:ssä ei enää vastauksia saakaan ollenkaan, kun kaikki panttaavat ja pihtaavat yhteydenottoja ettei vaan mene vahingossa yksi viesti hukkaan liian rumaan ämmään.

        Luin juuri että 40 iässä miehiä kiinnostaa seksi huomattavasti vähemmän kuin 18-vuotiaana, ja se lienee syynä siihen että eipä se parisuhdekaan sitten kiinnosta. Jos miestä ei kiinnosta seksi, häntä ei kiinnosta yhtään mikään muukaan. Paitsi sitten 50 iässä tajutaan että tosiaan saattaa olla viimeiset hetket käsillä hyväksikäyttää naisia.

        Joo, ja 40 naiset kuvittelee kelpaavansa kolmekymppisille, nyt pääsee yökkäys. 40 naiset siellä riehuu, kun tajuaa että viimeinen mahdollisuus saada mitään, koska 50 niillä on jo ihan sama lähestyykö kuolo vai ei, koska mummoluokkaa muutenkin.
        - Eli onpa idiootti naisten edustaja. Jos kuvittelet itsesi niiiiin paljon paremmaksi, kuin muutaman vuoden vanhemmat, niin joo-o.


      • Savannaha
        jumpsis jömpsis kirjoitti:

        Niin, mitäs jos mahtaa olla sillä tavalla että otan yhteyttä miehiin, mutta nämä eivät vastaa.

        Kumpikin sukupuoli odottaa että tulee parempi kohdalle, siksi on aina "parempi" ilmeisesti olla vastaamatta.

        Ulosannin ollessa teinin tasolla ei ole ihmeteltävää, ettei yhteydenottoja tule.


      • tuhatnelja
        jumpsis jömpsis kirjoitti:

        Niin, mitäs jos mahtaa olla sillä tavalla että otan yhteyttä miehiin, mutta nämä eivät vastaa.

        Kumpikin sukupuoli odottaa että tulee parempi kohdalle, siksi on aina "parempi" ilmeisesti olla vastaamatta.

        Koita ymmärtää että sinun iässäsi ne ovat miehet jotka tekevät valinnan. Toisin sanoen, isoäiti-ikäisellä kurppaantuvalla naisella (jota ei oikein enää ulkoisten avujen perusteella aniseksi tunnista), ei ole käytännössä mahdollista saada kunnollista omanikäistään miestä. Ainakin sen on vaikeaa.

        Koska niille miehille löytyy kysyntää niin paljon, he valkkaavat sitten sitä parempaa.

        Jos olet itse ok, niin sitten vaan aktiviisesti ottamaan yhteyttä ja jos sulla on joku erityunen avu, kuten suulliset taidot, niin hyödynnä.

        Sitten jos vähänkään koet tarvetta pihtailla, niin säästä omaasi ja miesten aikaa äläkä hae ketään.


    • ( ( ( ( ( :(

      Voi hömpsis. Enhän minä "lässyttänyt maineesta" vaan pervoista äijistä.
      Saa sieltä hakea seuraa, jos siltä tuntuu,,mutta joku tolkku tossa ikä
      asiassa sentään pitää olla.

    • 1985sinkku

      www.nettideitti.net sivustolta löytyy rehelliset arvostelut muutamasta suurimmasta suomessa toimivasta sivusta. Olen kokeillut muun muuassa elliittikumppania, jolta löysin muutamatkin treffit.

      • TotuusEsiin--

        Mainostaja työssään!


    • moderni deittailija
    • ukkomies-48v

      Suomi24 on ukkomiehen suosikki. taas yksi parikymppinen pimu suostui lähtemään ulos, joka tarkoittaa vain yhtä asiaa. vierasta jaossa!

      • taesäfjsdaäjf

        Oliskohan lähtenyt, jos olisit kertonut ikäsi.


      • Taitaa papparainen nähdä päiväunta..jos laitetaan vastakkain 30v ja 50 papsu niin nuori ja komea mies.voittaa 100-0.Nuoria miehiä paljon tarjolla..eikä kukaan 20v halua vanhaa ja kulahtanutta ukkoa,jolla parasta ennen päiväys jo mennyt!!


    • Tietäjä_tietää
      • werre323

        Tämä "miesasia" sivu nostetaan näköjään tällä keskustelulla vuoden välein esiin. Ei kannata klikata.


    • Kultakimppu

      Ei Suomi24 voi deittailla ilmaiseksi, siellä voi kyllä muutaman viestin päivässä lähettäämään, mutta esim. kuka on profiilia katsonut en ainakaan minä pystynyt näkemään. Sama on 50 . Olen aina maksanut parinviikon jäsenmaksun niin pystyy seuraamaan kuka käy profiilissa ja vastaamaan kirjoituksiin ja lähettämään itse. Molemmissa on ainakin vanhemmat miehet vain ja ainoastaan seksi haussa, tämän olen näistä kahdesta sivusta huomannut. Treffikutsu kun tulee ja tapaat kaverin joka tuntuu olevan oikeanlainen niin vähän aikaa tapailtuanne ei ole se joka profiilissa on mainittu valitettavasti. Itse olen sen nyt pariin otteeseen todennut. Sama on varmaan kaikilla sivustoilla. Yksikin kehui että on löytänyt tässä olevan nimimerkkini mutta hyvinmenneen viikonlopun jälkeen maanantaina ilmoitti että ei meistä mitään paria tule sen enempää selityksiä en saanut kun kysyin, olimme yhdessä tiiviisti 1 1/2kk. Nyt on blokannut minut että en voi ottaa yhteyttä mitenkään häneen. Joten kypsät naiset varokaan S24 nim.merk. mjl48, kuuluu juuri tähän kastiin josa minulla on liian kova kokemus.

    • UwantRussianWoman

      Jos on jo kokeillut suomalaisia sivustoja ja suomalaisia kumppaneita, mutta ei vaan itseä miellyttävää kokonaisuutta tunnu löytyvän, niin kannattaa harkita ulkomaalaista sivustoa ja ulkomaalaisten deittailua. Suomesta löytyy paljon esim. hyvän näköisiä thaimaalaisia ja venäläisiä naisia, jotka etsivät suomalaista miestä. Lue tästä, miten venäläinen nainen isketään http://www.asumaansuomeen.fi/kansainvalinen-avioliitto/seurustelu-venalaisen-naisen-kanssa/

      • Hei-ja-Joo

        Ihan yleismaailmallisia vinkkejä. Toimivat varmaan myös aasialaisiin ja suomalaisiin naisiin. Tai kehen vaan. Veikkaan, että toimii myös miehiin. Entäs Tinder? Toimiiko siellä?


      • Onnellinen_2017

        Russian-Ukrainian-women.com ja ei ehdi edes kaikkien halukkaiden kanssa kirjoittamaan. Feikit poistetaan palvelusta nopeasti. Yhteinen kieli on tietysti edellytys, jos meinaa oikeaa parisuhdetta rakentaa.


    • Tavallinen_Matti

      Itse suosittelen kyllä täältä kurkaamaan listaa jos haluaa upean naisen :) Itse olin ihan yllättynyt, että sain viestejä vaikka olen ihan perus ukko, enkä omaa mitään sen kummempaa varustustakaan, mutta hyvin on ollut kiinnostusta ulkomaalaisten naisten keskuudessa ^^

      http://www.miesasia.fi/2015/07/parhaat-deittisivustot-miehille.html

    • totuustekeekipeää

      MIETI ENSIN ITSEKSESI:
      - Onko minulla traumoja/huolia, joista pitäisi ensin käydä jutustelemassa psykiatrille ennen kuin uskallan aloittaa suhdetta? Pystynkö kertomaan ongelmistani avoimesti toiselle?
      - Tarvitsenko todella kumppanin juuri nyt? Miksi en haluaisi/voisi olla vielä sinkkuna?
      - Olenko vain ihastunut häneen, koska hän näyttää hyvältä, vaikuttaa mukavalta ja on juuri sopivan ikäinen?
      - Tiedänkö hänestä ja hänen luonteestaan oikeasti mitään? Suuttuuko hän helposti?
      - Pitääkö hän lapsista? Onko hän allerginen koirille/kissoille? Olenko valmis mahdollisesti luopumaan omista lapsi-/lemmikkihaaveistani hänen takiaan?

      KYSY IHASTUKSELTA:
      - Seurusteletko?
      - Oletko koskaan seurustellut?
      - Haluaisitko seurustella vai viihdytkö sinkkuna?
      - Mitä ihailet tytöissä/pojissa ja mitä inhoat?

      KYSY TREFFEILLÄ:
      - Mitä harrastat?
      - Minkälaisisessa asunnossa asut?
      - Onko sinulla lemmikkejä, haluaisitko?
      - Mitä teet työksesi? Millä alalla olet?
      - Mikä on lempivärisi/-elokuvasi/-ruokasi?
      - Kuinka kauan olet ollut sinkkuna?
      - Mitä haluaisit tietää minusta?

      SEURUSTELUN ALKAESSA KÄYKÄÄ LÄPI:
      - Toivommeko tulevaisuudelta samoja asioita? Lemmikki? Lapsi?
      - Missä haluaisimme asua tulevaisuudessa? Maalla vai suurkaupungissa?
      - Missä menee pettämisen raja? Mikä on pettämistä? Onko lupa käydä vieraissa jos ei toiselta saa?
      - Haluaako molemmat yhtä usein ja samanlaista seksiä? Onko toisella erityistoivomuksia tai jotain, mitä ei halua tehdä?
      - Miten hoidamme yhteiset menot (raha-asiat)?
      - Osaavatko molemmat kokata ruokaa vai tuleeko ruuanlaitto vain toisen tehtäväksi?
      - Kumpi tiskaa, pesee vessan jne. vai tekeekö molemmat tasapuolisesti kaiken? Voiko tästä syntyä riitatilanteita?

      • ölökölköklk

        Tosi hyvä.. Kiitos! (Harmi, että mulla on tulostin rikki. Muuten pistäisin tämän seinälle!)


      • foolishing

        Todellakin hyvä lista! Ja minulla karahti heti homma ykkös kohtaan ja tajusin sen parissa viikossa kun profiili oli ollut. Olin masentunut, ihan kiinni exässä ja elämä tuuliajolla. Pistin profiilin pois ja lopetin etsimisen ja nyt alkaa tuntua jo niin hyvälle elämä, että en taida ketään halutakkaan. Exällä on profiili myös ja kysyin miksi hän haluaa uuden suhteen kun hänellä on useampi avioliitto ja avoliittojakin varmaan yhden käden määrä siihen päälle ja lyhyitä seurusteluja varmaan kymmeniä. Hänellä vaan täytyy olla joku, ei hän aidosti välitä ja mieluiten parikymmentä vuotta nuorempi ja täysin ulkona hänen liigastaan. Silti hän sellaisen aina onnistuu löytämään. Itseäni ihmetytti kun täällä on samat naamatkin vuodesta toiseen. Ihan kuin vanhoja tuttuja olisi katsellut vain ryppyisempinä kuin melkein vuosikymmen sitten. Ei nämä suomi24 treffi ihmiset mitään aitoa ja oikeaa edes taida etsiä. Minä hoidan sydämeni ja itseni ehjäksi ja rakkaus löytää jos löytää. Kävelihän se viimeksikin vain vastaan yhtenä päivänä ja vei jalat alta.


      • näinhänseon

        Oletpas hyvän kokoelman laatinut.
        Tuo pitäisi olla jokaisen takataskussa ennenkuin mitään suhdetta hakee. Elämää ei vaan aina pysty yksinkertaistamaan noin. Jos pystyisi niin deittipalstat olisi mennyttä.
        Ihmiset pariutuisi aivan itsestäänkin. Rakkaus ei kävele vastaan, mutta se tulee jos on siis tullakseen,totta tuokin.
        Minullakin on ongelmia aivan riittävästi itselläni ja suhde olisi aivan jotain muuta kuin oikeasti haluaisin. Joten aivan turhaan etsisin ketään. Lääkäri ei pysty minua auttamaan, ainoastaan itse voisin auttaa itseäni, mutta en kykene.
        Yhä enemmän ajattelen että minun on oikeasti oltava yksin. Se ei oikeasti masenna, siihen ajatukseen vain tottuu.
        Ihmistä ei ole tarkoitettu elämään yksin sen voin monen vuoden kokemuksesta kertoa myös.
        Ei kaikki löydä sitä oikeanlaista suhdetta. On varmaan enemmän niitä suhteita missä listasi ei edes puolittain toteudu, mutta ovat suhteessa silti.
        On helpompaa olla suhteessa ylipäätään kuin saada suhteen mistä voisi oikeasti olla onnellinen.


      • jokseenkinNäin

        KYSY IHASTUKSELTA:
        - Haluatko laittaa minulle myllynkiven kaulaan, ja viskata venhosesta Näsijärveen??
        - Kenties tintat turpiin??
        - Kenties tehtailla minulle perättömiä rikosilmoituksia?
        - Onko posliini?


    • Kokeillut

      Varoitan fi.match.com-sivusta. Uusivat tilauksen automaattisesti ja vaikka perut niin silti jatkavat. Kun valitan sanovat: Et kai vahingossa jatkanut tilausta? Kumma kyllä maksoivat takaisin väärin perimänsä kun oikein valitin. Sain myös epäilyttävän viestin Nigeriasta ja Venäjältä. E-kontakti tuntuu paljon paremmalta. Sitten on Happypancake joka on hyvä ja täysin ilmainen, en tiedä onko sitten niin paljon jäseniä, eikö ihmiset tiedä sen sivun olemassaoloa?

    • Surullinen-palvelusta

      Eliittikumppaneita kannattaa välttää viimeiseen asti. Ei mahdollisuutta selailla kumppaneita ja irtisanoutuminen on erityinen taitolaji. Eli pitää OIKEESTI haluta erota ja lukea kaikki "pikkupräntit". Muista kokeilemistani saiteilla ei ole yhtä vakavia puutteita tullut esiin.

    • Treffailija_mies

      Ehdottomasti parhaat deittisivut löytää täältä - www.miesasia.fi/2015/07/parhaat-deittisivustot-miehille.html

      Voin ihan omasta kokemuksestani suositella kaikille.

    • paikkahaku
      • okseon

        Se hyvä on kyllä :)


      • PETERHUUKAJA

        TE MAKSATTE MILJOONIA VEROPARTIISIIN, EHTO ON AINA SAMA - LUOTTOKORTTI

        EI JÄÄ JÄLKEÄ, MISTÄ TIEDÄTTE, ETTÄ KUVA ON AITO HUORA. OLETTE AIVOTTOMAT LEHMÄT, HELPPO LYPSÄTÄ.


    • sande16

      www.twoo.com

      Itse löysin oman rakkaani sieltä. Yhdessä 3v10kk (28.03.2012). Avoliitossa 3v8kk (10.05.2012). Kihloissa 3v7kk. Häät heinäkuu 2017.

      • sande16

        Unohdin tuohon kihlakohtaan tämän, eli (12.06.2012).


      • mistänäitäsikiää

        Päivämäärä - Sannako se siinä. :D

        Älkää hitossa vaan tuohon Twoohon haksahtako! Pelkkä spämmisivusto, josta ei pääse irti ikinä!


    • Eioletarjolla

      Tuntuu kaikki olevan pintaliitäjiä,olisko oikeasti joku saitti mistä löytäisi kunnollisen rehdin naisen viisikymppiä ohittaneelle. Kertokaahan jotka ovat löytäneet vielä kristillisiä arvoja kunnioittavia naisihmisiä.

    • Kokeneempi_treffailija

      Itselläni ollu hyviä kokemuksia Victoria Milanista. Ehkä paras sivu tähän asti ainakin seksisuhteen ettimiseen. Kaikkihan on ittestä enemmän kiinni mutta täällä kyl tuli vastauksia ja yhteydenottojakin naisilta.

    • DeittailijaX
    • treffailija69

      Paljon treffi ja deittisivuja löytyy myös http://www.treffailua.com/ sivustolta. Siellä on sekä maksullisia ja ilmaisia sivustoja listattuna.

    • ilmainen___

      happypancake

    • Nettipöö

      Älkää koskaan kirjautuko IWantU sivustoon. Ensin tarjotaan kolmen päivän kokeilua (1,39€), joka aukeaa vasta kun todennat henkilöllisyytesi luottokortilla. Sen jälkeen he lähettävät viestejä ja ehdottavat, että kokeile tätä ja katso tota. Jokaisen viestin avaaminen tarkoittaa, että olet antanut heidän mielestään luvan laskuttaa. Kun katsot profiilistasi jäsenyyden maksuhistoriaa, niin huomaat, että melkein 85€ mennyt laskutukseen. Kun kyselet asian perään, niin he eivät vastaa.
      Täyttä kusetusta ja naisten profiilit pääsääntöisesti maksullisten tai muuten keksittyjä. Naiset eivät vastaa viesteihin, vaan odottavat, että lähdet videohuoneeseen, joka tietenkin maksaa ja paljon.
      Joo, ei tarvi huomautella tyhmyydestä, jotain rakentavaa kiitos!

    • Topisan

      "Perinteisistä" kyllä suomi24 on paras.

      Tässä päätin kokeilla OkCupid sivua ja se on kyllä todella mielenkiintoisen ja toimivan oloinen formaatti. Ongelma vaan, että ei tarpeeksi suomalaisia käyttäjiä. Helsingistä kohtuu paljon, mutta täältä Lahen kylän nurkilta vain kourallinen.
      Jos väkeä riittäisi, niin olisi mahdollisesti paras, jopa noilla ilmaisominaisuuksillaan.

      • mahd.kauvas

        Ongelmana tuolla sivustolla on että siellä on suomalaisia jotka hakevat toisiaan. Mikähän sivusto olisi sellainen että etsitään vain kansainvälistä seuraa?


      • Hyväksihavaitut

        Ilmaiset:
        date24.ee (Viro)
        Iskuri.net (sivustolla pyörii välillä virottaria, romaneja, espanjalaisia.. haku kenttään kannattaa laittaa ''suosikki'' maansa nimi suomeksi/englanniksi, ja kokeilla löytyisikö)
        Happypancake
        TInder (Laajenna hakua 160km etäisyydelle lähelle rajaa)

        Maksulliset:
        www.amoremi.ee (6e/kk)
        https://www.thaicupid.com (löytyy miehiä, naisia sekä ymmärtääkseni ladyboy:ta eli joka makuun)
        http://volgagirl.com


    • einejaksaenää

      Sääliksi käy vanhaa miestä eli yli 60v joka hakee nuorta naista, ei vanha nainenkaan enää halua riskiä elämäänsä.

    • Tietäjä_PP
    • helvetti_mitä_skeidaa

      kaikki bisnesluontoisia kusetus sivustoja tuleville malleille tuntuu olevan

    • sj123
      • melkoisenpaksua

        Miten voi puhua parhaista deittisivustoista? Annoit vastauksen mutta kuka ihminen edustaa deittisivustoa jos ei ole siellä työssä? Aivan sairasta.
        Ette edes hae ihmisseuraa vaan huonoa viihdykettä.


    • ndaa

      No Sehän On Tietysti www.treffihaku.net !

    • reebe

      Kaikki goottisivut, no nyt jossei Instagram.

    • hapypancak

      ok.

    • Hanna832j
    • eitarviisääliä

      Miksi yksinoloa pelätään?, kunhan tapaat jonkun deitin kautta, ja kohta huomaat miten ihanaa on elämä ilman kumppania.
      Saa kuorsata ym. eikä ole jatkuvan kontrollia alla, kun jo pari kertaa kokenut parisuhteen, niin rakastaa yksin asumista ja elämistä.

    • Enni3
      • massi_juha

      • tinderiii1
        massi_juha kirjoitti:

        Mun mielestä paras treffisivusto on http://www.treffihaku.net

        Joo Tinderin lisäks käytän kanssa Treffihakua!


    • Elinak23

      Nyt tarkkana! Paljon on huijauksia liikkeellä näissä deittisivuissa ja tämä näkyy myös edellisissä kommenteissa. Parhaat deittisivut ovat yleensä maksullisia, jotta feikkiprofiileja ym. saadaan karsittua. Riippuen siitä, minkälaista seuraa olet etsimässä, niin se "paras deittipalvelu" myös vähän vaihtelee. Suosittelen katsomaan ainakin tämän vertailut: https://deittisivut.wordpress.com/

    • Tietäjä_deittailijha
      • vils1

    • Vihainen-mamma
      • Ketuttaamyös

      • Albufeiraaa

        Mun ukon nettiselaimesta löyty taas http://www.aviorikos.net .Eli on käynyt pettämissivustolla. En tiedä miten pitäisi asiaan suhtautua? Pitäisikö minunkin ettiä seuraa aviorikos.net sivustol?


      • aviorikos
        Albufeiraaa kirjoitti:

        Mun ukon nettiselaimesta löyty taas http://www.aviorikos.net .Eli on käynyt pettämissivustolla. En tiedä miten pitäisi asiaan suhtautua? Pitäisikö minunkin ettiä seuraa aviorikos.net sivustol?

        Tuo on kyllä hyvä sivusto pettämiseen tai jos olet sinkku ja ukkomiehet / varatut naiset kiinnostavat...


      • soopaaaa1
        Albufeiraaa kirjoitti:

        Mun ukon nettiselaimesta löyty taas http://www.aviorikos.net .Eli on käynyt pettämissivustolla. En tiedä miten pitäisi asiaan suhtautua? Pitäisikö minunkin ettiä seuraa aviorikos.net sivustol?

        Olen käyttänyt kyseistä palvelua


      • tsokkinne
        Albufeiraaa kirjoitti:

        Mun ukon nettiselaimesta löyty taas http://www.aviorikos.net .Eli on käynyt pettämissivustolla. En tiedä miten pitäisi asiaan suhtautua? Pitäisikö minunkin ettiä seuraa aviorikos.net sivustol?

        En kyllä syty noista pettämissivustoista, rikkoo ihania perheitä....


    • mikan_faija_beeÄMvee

      Onko mitään uusia hyviä sivustoja?

      • bakkoli

      • assste

        Toi on kyl hyvä sivusto jos etsii seksiseuraa....


    • Armeijan_Poeka
    • eisivustoja

      Helposti etsitään parempia ja parempia sivustoja, kun flaxi ei käy :) Unohdetaan autuaasti se, että sama ihmismassa se joka sivustolla liikkuu, eikä tilannetta sivuston vaihtaminen helpota yhtään, rahaa vaan palaa täysin hukkaan.

      Kannattaisko hakea peilin kautta muutosta epätoivoiseen tilanteeseen?

    • pelimies2

      Jos ettii jotain rennompaa niin tätä kautta oon ainaki ite käyny muutaman kerran treffeillä: https://bit.ly/2pBVniY

      Uus ja hyvin moderoitu sivu. Itellä tullu ehkä pari feikkiä vastaan.

    • Anonyymi

      Tää on kans hyvä somedeitti.com

      • Anonyymi

        somedeitti.com on täälläkin nyt kokeilussa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta sivustolta.


      • Anonyymi

        Affiliaatti taas suuressa äänessä. Painu vittuun. :-)


    • Anonyymi

      Onko kokemusta? Moni on laittanut paljon rohkeitakin kuvia: https://love4.singles?acid=1844

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aikuistensuomi.com ( varmaan samaa kun alastonsuomi? ) on hyvä ja tosi hyvin jengiä sekä miehiä että naisia ja aikalailla kaiken ikästäkin

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe