Ikaalisten sivut avuksi asukasmarkkinoinnissa

Reijolan Hoikka Täti

Hyvin usein olen huomannut, että ihmiset ovat seuranneet tätä Ikaalisten palstaa. Palstaa seuraavat paikkakuntalaiset, paikkakunnalta poismuuttaneet sekä Ikaalisiin muuttoa harkitsevat.

Tämä palsta herättää yllättävän paljon mielenkiintoa ja intohimoja paikkakuntamme ulkopuolellakin.

Pitäkäämme palsta vireänä, monipuolisena ja vauhdikkaana. Tervetuloa asukkaaksi Ikaalisiin.

8

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos tästä palstas

      Totta varmaan on että moni kiinnostuu ikaalisista juuri tämän sivuston kautta.

      Keskustelut ovat ylivoimaisia muihin kuntiin verrattuna.

      • Aikuinen nainen

        Myös LAPSET JA NUORET lukevat tätä palstaa ja saavat kyllä SAIRAAN kuvan paikkakunnan aikuisista ihmistä !!!!!!


    • kunnontyöntekijä.

      "Myös LAPSET JA NUORET lukevat tätä palstaa ja saavat kyllä SAIRAAN kuvan paikkakunnan aikuisista ihmistä !!!!!! "

      trosin fiksut nuoret osaa suodattaa netistä lukemaansa eikä tee vääriä päätelmiä koko kaupungin asukkaist muutaman yksilön kirjoitusten perusteella. Lapsilla taas toivon mukaan valveutuneet vanhemmat jotka kertovat heille nämä asiat ja kouluissakin jo opetetaan ettei piä uskoa kaikkea netistä lukemaansa.

      Mikäli ap olisi aidosti kiinnostunut antamaan Ikaalisista oikeellista kaupunkikuvaa markkinointitarkoituksissa luopuisi hän nykyisistä kirjoitusaiheistaan joita kommentoi ja ymmärtää vain pieni ryhmä. tuollaiset sisäpiirin omat jutut eivät edistä asiaa matkailun tai paikkakunnalle muuton toivossa.

      • Rouva Hoikkala

        Tarkoitatko kenties, että minä ja Jarmo Hoikkala olemme ne "muutama yksilö"?


    • kunnontyöntekijä

      "Tarkoitatko kenties, että minä ja Jarmo Hoikkala olemme ne "muutama yksilö"? "

      En. Luen vain asiat, en niiden nickejä...tai no lukiessa ehkä paan merkille nickin sivumennen muttei ne niin mieleen jää saati että jäisin miettiin keitä kirjoittajat ovat mutta pointti tässä onkin että kirjoitusasusta ja aihepiireistä (samat teemat toistuvat aina vain) päätellen asialla lienee samat hlöt.

      Samoista aiheista avattu turhan monta ketjua ja nekin ketjut jotka käsittelevät ihan eri aiheita on täynnään samaa paskanjauhantaa mitkä vaikuttavat joltain pienen piirin keskinäiseltä kinastelulta. Aivan sama keitä nämä hlöt ovat...kuten aina; tärkeintä ei ole se kuka sanoo vaan mitä sanoo.

      • aiheeksi muut miehet

        Palstan ongelma on Rouvan rakkaus erääseen isännöitsijään
        joka ei vastaa Rouvamme kutsuihin joten päivittäinen jauhanta
        yhden henkilön ympärillä jatkuu.
        Yritäppä Rouva olla kokonainen viikko kirjoittamatta niistä
        homoista.


      • Rouva Hoikkala
        aiheeksi muut miehet kirjoitti:

        Palstan ongelma on Rouvan rakkaus erääseen isännöitsijään
        joka ei vastaa Rouvamme kutsuihin joten päivittäinen jauhanta
        yhden henkilön ympärillä jatkuu.
        Yritäppä Rouva olla kokonainen viikko kirjoittamatta niistä
        homoista.

        On totta, että olen kiinnostunut sinusta ja sinun edesottamuksistasi. En osaa sanoa, onko tämä rakkautta vai mitä!?

        Myönnän, että kirjoitan paljon homoista. Sinä annat minulle niin paljon aihetta näihin kirjoituksiin - kuten nytkin!


      • ikhaalisista nääs
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        On totta, että olen kiinnostunut sinusta ja sinun edesottamuksistasi. En osaa sanoa, onko tämä rakkautta vai mitä!?

        Myönnän, että kirjoitan paljon homoista. Sinä annat minulle niin paljon aihetta näihin kirjoituksiin - kuten nytkin!

        Kyllä varmaan muuttoryntys Ikaalisiin tulee tämän sivuston myötä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe