Pääsiäinen 2014 mihin rantalomalle?

lomalleee

Olemme kaksi 19-vuotiasta ja tarkoitus olisi lähteä ensi vuonna pääsiäisen aikoihin 9-11 vuorokauden lomalle johonkin lämpimään. Olemme kai jonkin verran vaativia, koska sopivaa kohdetta ei vieläkään ole löytynyt, vaikka useita iltoja olemme kohteita selanneet. :p
Toivomuksina olisi:
- lämpöä ja aurinkoa, jotta voi löhötä rannalla eli uimaranta myös
- kuitenkin kaupunkia vieressä niin voi shoppailla ja käydä vähän bilettämässä (eli esim malediivit ei käy;)), mutta bilettäminen ei oo the juttu meidän reissulla
- turvallista
- kiva luonto (Espanjan Menorca olis niin hyvä, mutta pääsiäisenä siellä on kylmä..)
- toki se hintataso aina vaikuttaa, mutta kaikkea saa ehdottaa!

11

1397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • canaryman

      Canary Islands!

    • Eilatgirl

      Eilat!

      • ei hitossa

        Ei ainakaan israeliin, sotaisa kansa.


    • kuolen nauruun

      minä en vaan näitä kirjoituksia ymmärrä. Minne menisin lomalle...kertokaa please?

      • koittakaa valita

        Taitaa ihmiset olla huonoja päättämään lomakohteesta. Jos on vaikee päättää niin valitsee nyt jonkun ja seuraavalla kerralla toisen.


    • kertokaa please

      Lomamatkat on niin kiinnostava keskusteluaihe, että kyllä minäkin tutuilta vinkkejä kyselen, vaikka omaakin kokemusta on ja loppuviimein päätöksen teen itse. Se on rainstorming -menetelmän vahvuus, että saa ideoita ja vinkkejä muiltakin kuin itseltään ;P.

    • Havaiji

      takuula löytyy tuhansia paikkoja ja jopa niitä missä ei tarvitse paleleltua.

    • Travel safe

      Malesia, Miami/Florida, Kapkaupunki...tässä pari kohtuuhintaista. Lämpöä riittää ja hepot yhteydet. Nuo Ibizat sunmuut Torremolinokset kannattaa jättää junteille ja venäläisille niinkuin jo ovatkin.

    • nähty on

      kun loma-aikaa on noin vähän niin kaukomatkat voi kyllä unohtaa. Kanaria on silloin ainoa tai Dubai missä on kohtuu lämpätilat.

    • vasta käynyt

      Dubaita minä suosittelen.. se biletys siellä tapahtuu sit bilemestoissa ei niinkään näy "katukuvassa".. mut kyllä esim. Taxikuskit tietää mihin mennä.. kaikilta muilta vaatimuksilta dubai täyttää teän kriteerit.. :-) suosittelen lämpimästi.

    • soi6

      Pattaya, Pattaya!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe