Liettua, Kaunas, Saulius Viksraitis

kirurgia etsimässä

Onkohan täällä kenelläkään ihan oikeita kokemuksia Saulius Viksraitiksesta ja Plastic Surgery Centeristä Liettuan Kaunasissa?

Ja mietin, miksi kaikki keskustelut lääkäreistä näyttävät menevän ihme tappeluksi, mitä ihmettä täällä tapahtuu, keitä nämä ihmiset ovat, käykö jotkut tosiaan keskustelupalstoilla mainostamassa jotain klinikkaa ja haukkumassa ja keksimässä juttuja muista? Pistää hirvittämään koko kauneuskirurgia yleisesti, mistä sitä ikinä tietää kuka osaa asiansa?

Suomalaisia kirurgeja tutkiessani näyttää että niillä on monilla aika vähän loppujen lopuksi kokemusta enkä luottaisi näihin yhtään enempää vain siksi että ovat suomalaisia. Enkä haluaisi maksaa tuplasti ilman syytä.

Kuka vaikuttaa parhaalta esim. rintojen kohotusleikkaukseen ihan missä maassa vaan? Suomessa voisi olla Hilkka Peltoniemi?

Onko kukaan käynyt Viksraitiksella, tai kenelläkään muulla ulkomailla, siksi että vaikutti osaavammalta eikä pelkästään hintojen takia? Onko kukaan käynyt sekä Suomessa että muualla ja päässyt ketään vertailemaan?

75

4172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hankalaa on

      Kävin Virossa osaavammalla lääkärillä implanttien laitossa. Halvempi hinta ja takuut tulivat tavallaan kaupan päälle. Selvittelin vaihtoehtoja huolellisesti ennen leikkauspaikan valintaa, onneksi en ollut silloin vielä "löytänyt" tätä haukkumispalstaa.

      • kirurgia etsimässä

        Hei, viitsitkö kertoa kuka lääkäri oli Virossa?

        Kai joka maassa on osaavia ja vähemmän osaavia, kiinnostaa tietää kenestä ihmisillä on hyviä ja huonoja kokemuksia erityisesti.


      • omaterveys

        Oma nenä on iso onni.


      • Olet_tyhmä_trolli
        omaterveys kirjoitti:

        Oma nenä on iso onni.

        Oli pas pohjanoteeraus. Viestihaarassa puhutaan rintaimplanteista ja sinä kirjoitat nenästä.


    • rasvaimu1

      Kävin Christina clinicin kautta Virossa rasvaimulla ja olen todella peittynyt:(. Kuopat joka paikassa.

      • Xlxlxl

        Christinas clinic pilasi sen Miss XL tyypin rinnat..en muista nimeä, mutta se tumma rääväsuu...


      • megamimmi2
        Xlxlxl kirjoitti:

        Christinas clinic pilasi sen Miss XL tyypin rinnat..en muista nimeä, mutta se tumma rääväsuu...

        Suvi Pehkonen, Miss XL, valitteli facessa että Christinas Clinic pilasi eikä ottanut vastuuta


    • Berly93

      Hei. Minä olen käynyt Liettuassa Sauliuksen klinikalla. Minun operaationi oli 8.4 tänä vuonna ja olen todella hyvin parantunut leikkauksesta. Minut konsultoi suomessa Diana Ball. On muuten tosi mukava tyyppi :)

      Leikkauksesta voin sen verran kertoa, että mulle laitettiin 470cc ultra high profile implantit lihaksen alle ja ne on allegran natrelle implantit. Sain sellaiset passit mukaan leikkauksesta ja natrellen jonkun oppaan mis lukee kaikkii teknillisä juttuja.

      Liettuaan lähdettiin yhdessä siskoni kanssa 7 päivä eli päivää ennen leikkausta ja yövyimme klinikan vieressä olevassa majatalossa, Taksi haki meidät Vilnan kentältä. Lensimme sinne siksi, kun siihen aikaa vuodesta ei tehty suoria lentoja kaunasiin.Se majatalo vaikutti aluks vähän oudolta paikalta, kun joku ''pordelli'' mut olikin oikeesti tosi ystävällinen ja mukava paikka. Ei tarvi pelätä jos on menossa sinne :) Siellä oli myös ilmanen wifi :)

      Aamulla kun herättiin mentiin käymää ostoksilla yms. Klinikalle piti saapua kello 12. Täytimme aluksi esitietoja yms. Sen jälkeen piti mennä omaan huoneeseen ja pukea punaset sairaala vaatteet päälle. Klinikka muuten vaikutti ihanku joltain hotellilta. Oli tosi moderni paikka :) Huoneesta mut tuli hakemaan vastaanoton tyttö joka vei hoitajan huoneeseen missä otettiin sydänfilmi ja verikoe. Sen jälkeen annoin myös virtsa näytteen ja sain rauhottavan lääkkeen. Mentiin siskoni kanssa huoneeseen vähäks aikaa kattoo leffaa, siellä on dvd soitin sekä erilaisia leffoja katottavana. Sitten kävin tapaamassa kirurgia joka otti kuvia ja piirsi tussilla sen ''leikkauskartan'' ja vastasi kaikkiin kysymyksiini ja näytti ja selosti leikkauksen kulun yms. Takas huoneesen ja noin 30 min meni ja nukutuslääkäri tuli käväsemään kyselemäs tietoja ja sen jälkeen lähettii leikkaussaliin. Laittoivat nukutusaineen ja sen jälkeen en paljoo muista kun et leikkaussalin ikkunoista näky puita ja pikkulintuja.

      Heräsin heräämöstä ja oli kyl tosi lämmin tunne ja heti mua tuli kattoo hoitaja sekä kirurgi. Pääsin omaan huoneeseen noin 2 tunnin päästä heräämisestä ja siellä oli moottorilla toimiva sänky ja kaikkea hyvää syötävää sai tilata menu listasta :)

      Minua kävi katsomassa hoitajat monta kertaa päivässä sekä vaihtamassa tiputusaineita jotka oli kiinni viimeseen päivään asti. Vietin siis 2 yötä klinikalla. Myös sain kipulääkkeitä ja piikin aina yöksi. Kaikki hoitajat eivät osanneet kunnolla englantia mutta ymmärsivät, jos sattui tai oli nälkä yms.

      Tulos on täydellinen. Itseäni miellyttävä sekä miestäni. Tykkään tosi paljon ja suosittelen kaikille !

      Lähden itse uudestaan ensi vuoden keväänä laittamaan vielä suuremmat, kun ekalla kerralla ei saanut tämän isompia. Leikkaus siis kustansi 3000e

      !

      • Diana B

        Naurettavaa ja pelotavaa että transu nimeltä Diana Boll ilman minkään valtakunnan koulutusta pitää konsultatioita ja vastaanottoa!!!! Onpas tämä esteettinen ala hyvin" suojettu" Suomessa!!! Tiina Ylhä on jopa professuuri verratuna tohon olioon!! Hän on vitsi! Ja suomalaiset ollaan niin tyhmiä näköjään että mennään jopa pistoksiin tolle. Siis mun joku tuttavakin oli käynyt ja HUO! oli tyytyväinen :-))) No mihin hän on tyytyväinen kuin ei edes tiedä miten sen pitäisi olla. Ymmärän että liettualainen lääkäri saattaa olla hyväkin. Mutta kuka käy oikeasti transulla ilman koulutusta ? Kokemuksia!!!Kiitos!!!


    • Hmmmmmm123456

      Tuleeko konsultti Diana mukaan Liettuaan leikattavan tueksi, vai hoitaako hän käytännön asiat Suomesta käsin? Itseäni houkuttelisi tuo Liettua mutta minulla ei ole ketään, kuka voisi tulla mukaan leikkaukseen ja itseä pelottaa yksin lähteä vieraaseen maahan...

      • 8g7f7f7f

        Minulla vaikutti paljon kielitaidon puute. Tallinnassa lääkäri ja suurin osa hoitajista puhui kanssani suomea, ei tullut väärinymmärryksiä.

        Virossa on wi-fi yhteydet aika yleisesti avoimia. Olen käyttänyt niitä mm. hotellissa ja Tallinnan kauppakeskuksissa, ei tule kalliita datasiirtomaksuja.


      • pirkko75

        Mulla pilattiin rinnat Liettuassa kyseisellä lääkärillä. Maksanut 15tonnia tähän mennessä korjausleikkauksista, ja vieläkään ei ole hyvä. Älä helvetissä mene! Valitse Peltoniemi ja Salmi leikkamaan! Tekevät paljon tutkimustyötä ja ovat todella osaavia!


    • rujo tulos

      Diana Ball - järkyttävä esimerkki mitä plastiikkakirurgia pahimmillaan on. Kova kehumaan itseään, vaikkei ole minkäänlaista terveydenhoitoalan koulutusta. Nimikin tulee Dianabal nimisestä steroidista.

    • daaniela1982

      Täällä myös yksi Liettuassa käynyt. Palvelu ensiluokkaista ja tulos olis se, mitä odotinkin.

      Olin suoraan yhteydessä klinikkaan ja varasin ajan ilman erillistä konsultaatiota, tosin olin ennen Liettuaan päätymistä käynyt Suomessa konsultaatiossa, joten minulla oli jo hyvä käsitys impanteista ja leikkauksesta.

      Lyhyesti sanottuna suosittelen lämpimästi Sauliusta!

      • viksu likka

        Elikkä kävit konsultaatioissa aikomattakaan mennä kyseisten paikkojen kautta leikkaukseen. Olet varmaan ylpeä itsestäsi kun säästit rahaa antamalla muiden tehdä työt ja sitten menit halvimpaan paikkaan.


      • Aidosti fiksu
        viksu likka kirjoitti:

        Elikkä kävit konsultaatioissa aikomattakaan mennä kyseisten paikkojen kautta leikkaukseen. Olet varmaan ylpeä itsestäsi kun säästit rahaa antamalla muiden tehdä työt ja sitten menit halvimpaan paikkaan.

        Kuka sen kieltää? On vain järkevää hakea useampi mielipide eikä uskoa täällä itseään kehuvia firmoja.


    • Berly93

      Hei. Voit toki kysyä Dianalta lähteekö hän kanssasi mukaan Liettuaan sillä hän lähtee joidenkin potilaiden tueksi sinne hyvin useasti. Itse minulla oli sisko mukana niin ei tullut minun tuekseni. :) Mutta tämän ensikäynnin jälkeen uskaltaisin varmasti yksinkin lähteä sinne, kun on paikat jo tutuksi tullu. Mut onhan se kiva et siellä on joku mukana. Kysy jotain ystävääsi tai sitten keskustelet Dianan kanssa ja sovitte ajankohdan jolloin hän itse lähtee Liettuaan, että saat tukea leikkaukseen. Tsemppiä sulle ! Minkä valinnan ikinä teetkään :)

    • wJDOIJOF

      Moi!

      Täällä kans yksi joka on ollut jo yheydessä Sauliukseen :)
      Olen suunnitellut nenäleikkausta jo pidemmän aikaa ja kyseinen lääkäri vaikuttaa osaavalta. Kuulisin mielelläni lisää kokemuksia!?

      • huhhuhhei

        Kyseinen tohtori on pilannut usean ihmiset kasvot, pliis ihmiset järki käteen älkää menkö hinnan perässä, HALVALLA EI SAA KOSKAAN HYVÄÄ!!! Ja nenäleikkauksista 35% joudutaan aina uusimaan, huolimatta kuka leikkaa, koska rustot liikkuu, ottakaa selvää asioista ennen toimenpidettä ettei tule yllätyksiä!


    • kirurgia etsimässä

      Ai, tosiaan, näyttää ettei Kaunasiin ole lentoja tähän aikaan vuodesta ollenkaan, tai marraskuun alussa viimeiset Ryanairilla. Mitkähän kuukaudet vuodesta ovat tätä reittiä lentämättä... Olisi ollut kätevä vaan lentää suoraan, ja halvalla.

      Vilnaanko pitäisi tulla sitten lentoja Tampereelta marraskuusta eteenpäin? Kai niin.

      Mutta eikö Vilnasta ole Kaunasiin parin tunnin matka? Eikö taksi tule tosi kalliiksi?

      Viro olisi ollut vähän helpompi mutta en löydä sieltä kirurgia johon luottaisin.

      Kiva kun sai lukea kokemuksia, ja niin yksityiskohtaisesti, pelottaa heti vähän vähemmän. :) Että kiitoksia. Lukisin myös mielelläni lisää. Pelkkää hyvää olen tähän asti lukenut.

      • dianabol steroid

        Kyllä on kova Liettuamainostus palstalla.


      • lukenut12

        Moi,

        edellinen viesti on multa. Olen siis menossa nenäleikkaukseen ulkomaille heti kun löydän mieleisen kirurgin ja saan rahat kasaan. Olen tehnyt todella intensiivisen tiedonhaun eri kirurgeista. ja lähetellyt kuvia eri lääkäreille Ruotsiin, Liettuaan ja Viroon.
        Päädyin ensin Sauliukseen, sillä sen nimi pompsahti heti esiin täällä suomi24-keskusteluissa ja googlehaussa. Olen käyttänyt todella paljon aikaa googlettamalla herrasta tietoa englanniksi ja liettuan kielellä. Olen kääntänyt Liettualaisten keskustelupalstojen sisältöä googlekääntäjän avulla suomeksi TUNTIEN ajan! Ja olen onnellinen että sen tein: Minulle jäi vahvasti se mielikuva että saulius on varmasti leikannut neniä kymmenien vuosien ajan. MUTTA en pidän hänen käenjäljestään enkä ole todellakaan ainoa. Sen mitä sain keskustelupalstoilta irti niin tosi monet ovat valittaneet että hän leikkaa liikaa ja tekee liian matalan tai lusikkamaisen(hyppyrimäisen) nenän! Jotkut kirjoittivat että ovat joutuneet käymään uusintaleikkauksessa tämän jälkeen. Ymmärrän että aina löytyy potilaita jotka eivät ehkä ole realistisia ja odottavat täydellistä tulosta, mutta olen itse sitä mieltä että jos netistä löytyy useimpia pettyneitä asiakkaita, on tämä tarpeeksi hyvä syy miettiä toista lääkäriä! Jos nenästä tehdään liian matala ja se pilataan, on sen korjaaminen varmasti haastavaa!

        Tässä mm. yhden potilaan postaus. Hän oli lentänyt Liettuaan ulkomailta mm. halvan hinnan perässä (hän ei sano kirurgin nimeä suoraan, mutta jos luet postauksen ymmärrät kuka on kyseessä. Esim. "kyseinen lääkäri harrastaa maalausta jnejne.") :

        http://www.realself.com/review/lithuania-lithuania-for-rhinoplasty-countdown

        Etsin itsekin vielä nenäkirurgia, mutta tosiaan kannustan tekemään helvetin hyvän taustatyön ennen sitä, varsinkin jos on lähdössä ulkomaille leikkaukseen. Itse olen miettinyt Ruotsissa yhtä kirurgia, Liettuassa dr.Jankunasia ja Virossa Priit Kasenomia( jolta sain kaikkein asiantuntevimman vastauksen.) Hän jopa lähetti paluupostissa alustavat jälkeenkuvat operaatiosta, eli miltä lopputulos voisi näyttää. Jankunasia taas on kehuttu Liettuan keskustelupalstoilla.

        Hankalaa kun ei tiedä kelle menisi. Suomalaisiin en luota, itsellä kun sattuu olemaan tyypillinen kyömynenä, joita suomessa ei operoida niin usein kuin ulkomailla ja olen lukenut että suomessa leikataan nenästä liian vähän/maltillisesti.. Plus hinta on tietenkin murto-osa siitä mitä Suomessa.

        Toivottavasti tämä auttoi jonkun verran ja toivotan onnea joka tapuksessa leikkaukseen mihin ikinä päädytkään :)


      • lukenut122
        lukenut12 kirjoitti:

        Moi,

        edellinen viesti on multa. Olen siis menossa nenäleikkaukseen ulkomaille heti kun löydän mieleisen kirurgin ja saan rahat kasaan. Olen tehnyt todella intensiivisen tiedonhaun eri kirurgeista. ja lähetellyt kuvia eri lääkäreille Ruotsiin, Liettuaan ja Viroon.
        Päädyin ensin Sauliukseen, sillä sen nimi pompsahti heti esiin täällä suomi24-keskusteluissa ja googlehaussa. Olen käyttänyt todella paljon aikaa googlettamalla herrasta tietoa englanniksi ja liettuan kielellä. Olen kääntänyt Liettualaisten keskustelupalstojen sisältöä googlekääntäjän avulla suomeksi TUNTIEN ajan! Ja olen onnellinen että sen tein: Minulle jäi vahvasti se mielikuva että saulius on varmasti leikannut neniä kymmenien vuosien ajan. MUTTA en pidän hänen käenjäljestään enkä ole todellakaan ainoa. Sen mitä sain keskustelupalstoilta irti niin tosi monet ovat valittaneet että hän leikkaa liikaa ja tekee liian matalan tai lusikkamaisen(hyppyrimäisen) nenän! Jotkut kirjoittivat että ovat joutuneet käymään uusintaleikkauksessa tämän jälkeen. Ymmärrän että aina löytyy potilaita jotka eivät ehkä ole realistisia ja odottavat täydellistä tulosta, mutta olen itse sitä mieltä että jos netistä löytyy useimpia pettyneitä asiakkaita, on tämä tarpeeksi hyvä syy miettiä toista lääkäriä! Jos nenästä tehdään liian matala ja se pilataan, on sen korjaaminen varmasti haastavaa!

        Tässä mm. yhden potilaan postaus. Hän oli lentänyt Liettuaan ulkomailta mm. halvan hinnan perässä (hän ei sano kirurgin nimeä suoraan, mutta jos luet postauksen ymmärrät kuka on kyseessä. Esim. "kyseinen lääkäri harrastaa maalausta jnejne.") :

        http://www.realself.com/review/lithuania-lithuania-for-rhinoplasty-countdown

        Etsin itsekin vielä nenäkirurgia, mutta tosiaan kannustan tekemään helvetin hyvän taustatyön ennen sitä, varsinkin jos on lähdössä ulkomaille leikkaukseen. Itse olen miettinyt Ruotsissa yhtä kirurgia, Liettuassa dr.Jankunasia ja Virossa Priit Kasenomia( jolta sain kaikkein asiantuntevimman vastauksen.) Hän jopa lähetti paluupostissa alustavat jälkeenkuvat operaatiosta, eli miltä lopputulos voisi näyttää. Jankunasia taas on kehuttu Liettuan keskustelupalstoilla.

        Hankalaa kun ei tiedä kelle menisi. Suomalaisiin en luota, itsellä kun sattuu olemaan tyypillinen kyömynenä, joita suomessa ei operoida niin usein kuin ulkomailla ja olen lukenut että suomessa leikataan nenästä liian vähän/maltillisesti.. Plus hinta on tietenkin murto-osa siitä mitä Suomessa.

        Toivottavasti tämä auttoi jonkun verran ja toivotan onnea joka tapuksessa leikkaukseen mihin ikinä päädytkään :)

        ...ja siis ei toi edellinen viesti vaan wJDOIJOF :)


    • kirurgia etsimässä

      Oho, enpä edes ajatellut alkaa kääntää liettualaisia keskusteluita suomeksi!

      Onkohan tämä lääkäri parempi joissakin toimenpiteissä kuin muissa... kai ne kaikki ovat. En ole vielä ainakaan löytänyt mitään muista vartalojutuista kuin rintojen suurennuksista, taisi olla joku hyvä kokemus kohotuksesta mutta ei mitään tarkempaa. Kiinnostaa kokemukset kohotuksista ilman implantteja ja rasvansiirroista, rasvaimuista/vartalonmuotoiluista.

      Onko kenelläkään kokemusta muistakaan lääkäreistä joilta sujuu tällaiset toimenpiteet?

      Pitää varmaan alkaa tutkimaan liettualaisia keskusteluita seuraavaksi!

      Tuntuu kyllä mahdottomalta löytää kirurgi joka parhaiten osaisi asian, kunhan löytäisi ainakin sellaisen joka välittää mitä saa aikaan, vaikuttaa ettei kaikkia edes kiinnosta työnsä lopputulos.

    • kirurgia etsimässä

      Kaunasiin kun ei näköjään ole suoria lentoja ennen huhtikuuta, olen harkinnut muitakin kirurgeja vähän helpomman matkan päässä.

      Törmäsin nimeen Katrin Krüünvald, Artia-klinikalla Viimsissä Virossa: Onko kenelläkään kokemuksia?

      Kauhutarinoita löydän Viimsistä muuten, hirveistä hoitajista ainakin, mutta koskevat kai kaikki eri klinikkaa, Fertilitasta, ja Kullamaa tainnut siellä leikata?

      Vaikka kirurgi on tietysti tärkeämpi kuin muut asiat, eipä huvittaisi lähteä sellaiseen paikkaan missä hoitajat naureskelevat keskenään potilaille, nimittelevät ja tönivät. :) Sellaistakin pitää näköjään pelätä.

      Kaikki hyvät ja huonot kokemukset mistä vaan kiinnostaa, rintojen kohotuksissa ja vartalonmuotoiluissa erityisesti.

      • niuvaniemi3

        "nimittelevät, tönivät"

        Mitäs jos lopetat noiden satujen levittelyn. Ja kun ensi kerran keksit niitä, yritä keksiä uskottavampia. Suosittelen sinulle leikkausta Suomessa. Pyydä samalla mielialalääkitys


      • No offence

        Mitä oikein selität? Lähteehän Kaunasiin suoria lentoja Tampereelta, jopa kolme kertaa viikossa. Mutta ehkä parempi hankkia leikkaus Suomessa, jos noinkin yksinkertaisen asian tarkistaminen tuottaa ongelmia. :)


    • kirurgia etsimässä

      No, lueskelin siis Ellit-keskustelua Laatukirurgiasta, ja siellä oli mm. tällaista, kai juuri tuosta Fertilitaksesta?:

      "Kävin 2003 Laatukirurgian Kullanmaan vo:lla laittamassa silikonit. Leikkaus onnistui hyvin ja kapseloitumista ei ole ollut. Sairaalaan tilat olivat aivan järkyttävät, neuvostotasoa. Hoitohenkilökunta ei puhunut suomea ja ohi kulkiessaan nimitti minua apinahuoraksi (luullen etten kuule/ymmärrä viroa). Kullanmaata voin suositella."

      "Sairaala oli ihan ok puitteiltaan, mutta henkilökunta oli hyvin töykeää ja komentelevaa: "Nouse ylös!", "Nyt lähdetään!", "Nosta kädet ylös!" jne."

      "Aivan varoittamatta, nopeasti 2 hoitajaa sitoivat ranteeni sänkyyn ja yksi hoitaja tökkäsi tipan käteeni. Tämä tilanne pelästytti!"

      "Hämmästykseni oli suuri, kun hoitaja tuli kärryn kanssa, jota hetken kaiveltuaan otti minulle D-kupin halpis, ns. "mummorintsikat", jotka olivat kaikkea muuta kuin sopivat(liian pienet)eivätkä mitenkään tukevat. Muita kokoja ei kuulemma ollut. Huonenaapurini ei saanut liivejä lainkaan, koska oli niin pienikokinen!"

      Enemmänkin oli mutta nämä nyt äkkiä löysin. Ei vaan kuulosta kovin hyvältä.

      • rauhotuppa

        Ja se vuosi oli ? Ja tuo oli varmasti oikea kokemus? Ja sille perustat näkemyksesi? Miksi sitten kyselet täällä jos ne mielestäsi ovat yhtä töykeitä nyt 10 vuoden kuluttua tuon ehkä oikean kokemuksen mukaan. Kyselet muuten samaa asiaa kolmessa eri ketjussa. Olet herännyt siis yhtäkkiä valtavaan tiedonjanoon. Vastineeksi saamme Ellijuttuja 10 vuoden takaa. Olisko paikallaan rauhoittua ja kerätä lisää rahaa ja leikkauttaa Suomessa kun tuo luja usko keskustelupalstoihin tietolähteenä on noin vankka


    • kirurgia etsimässä

      No enhän minä tiedä ovatko oikeita kokemuksia vai ei, enhän minä tiedä mitään, siksipä kyselen! :)

      Kertokaa toki kuka tahansa mitä tahansa mikä voisi auttaa valitsemaan oikean paikan.

      Toki on valtava tiedonjano kun on iso asia kuitenkin, yritän lukea kaikkialta kaiken mahdollisen.

      Joistakin paikoista löytyy juttuja apinahuoraksi nimittelystä, toisista paikoista ei. Uusia tai vanhoja juttuja, pieni miinus on kuitenkin.

      • uskoisit jo

        Keskustelupalstoilta ei saa luotettavaa tietoa, varsinkaan jos on niiden kokematon tutkija, kuten sinä. Käy konsultaatioissa ja tee valinta sen perusteella. Vai onko vaikea tajuta että tänne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa.


      • Ei uskota kaikkea
        uskoisit jo kirjoitti:

        Keskustelupalstoilta ei saa luotettavaa tietoa, varsinkaan jos on niiden kokematon tutkija, kuten sinä. Käy konsultaatioissa ja tee valinta sen perusteella. Vai onko vaikea tajuta että tänne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa.

        Olen samaa mieltä, keskustelupalstojen jutut on mitä on (Ellit on eräs huonoimmista). Olen käynyt Fertilitaksessa muutama vuosi myöhemmin kuin nuo kirjoitetut jutut. Minusta Fertilitas muistutti pitkälti samanikäisten julkisen puolen suomalaissairaaloita varustukseltaan. Huonosti suomea osaavan hoitajan ohjeet voi todellakin tuntua käskyiltä koska hän ei hallitse kunnolla kieltä. Leikkaussalissa aina sidotaan käsi kiinni leikkauspöydän "siipeen" ennen kuin aletaan pistämään kanyyleita ym. (näin myös suomalaissairaaloissa).

        Valitettavasti kunnollista tietoa ei enää löydy netistä koska moderoidut keskustelupalstat ovat lopettaneet. Tällaisille anonyymipalstoille voi kirjoittaa vaikkapa nämä klinikat haukkuen kilpailijoitaan.


    • kirurgia etsimässä

      Taidan kyllä olla Viksraitikselle menossa, vaikuttaa parhaalta osaamisensa ja kokemuksensa puolesta, ja kyllä se vähän myös helpottaa päätöstä että löytyy hyviä kokemuksia luettavaksi, ei mitään hirveyksiä, tulee parempi kuva yleisesti. Ja klinikkakin vaan näyttää hyvältä, että sinne olisi mukava mennä, sekin on jotain.

      En ole muuta keksinyt varsinaisen konsultaation lisäksi kuin lääkärin CV kaikki kokemukset mistä kuka tahansa netissä kirjoittelee. Jos on monta huonoa kokemusta, voi olla ettei yksikään ole totta, mutta sitten voi myös olla että ovatkin, että täytyy ottaa huomioon.

      Miltähän klinikoilta täällä kirjoitellaan ja haukutaan kilpailijoita? Aika häiritsevää sellainen, kun sitä on ihan oikeaa asiallista lääkäriä etsimässä jonka käsiin uskoa itsensä, ja sitten nekö kirjoittelee täällä toisiaan haukkuen?

      Miksi joku sanoo että mene sitten suomalaiselle? Ei minusta ainakaan suomalaisuus tee mitenkään parempaa, yleisesti täällä vaikuttaa olevan vähemmän kokemusta, mutta yritän ottaa kirurgit erikseen enkä miettiä että mikä maa olisi paras. Paitsi matkustamisen puolesta ihan käytännössä, ja sitten on hinta.

      Eikä täältä tosiaan ole suoria lentoja Kaunasiin marraskuun alusta huhtikuulle, piti Ryanairilta kysyä kun ei löytynyt tietoa muuten mistään että mitkä kuukaudet ovat reittiä lentämättä. Eikä lennä kukaan muukaan, että tämän ajan pääsee vaan Vilnaan, välilaskulla Riiassa, ja Vilnasta Kaunasiin vielä pari tuntia.

      • pässinpää

        Kannattaa vähän miettiä että esim Peltoniemen Hilkasta et löydä ainuttakaan pahaa kirjoitusta, luulisi kertovan sinulle jotain jos Liettuan kirurgista löytyy useita pahoja kirjoituksia. LOL.


    • Kaunasissa käynyt

      Moikka. Minä kävin suurennuttamassa rintani Kaunasissa Saulius Viksraitiksella. Klinikka oli todella moderni ja palvelu ensiluokkaista. Minulle laitettiin Natrelle 410- mallin anatomiset implantit 255cc.

      Oma kokemukseni oli todella positiivinen. Toivuin leikkauksesta nopeasti ja arvet ovat todella huomaamattomat. Arven muodostus on tietysti yksilöllistä, mutta ainakin muutamilla henkilöillä, joille on tehty sama operaatio, arvet ovat olleet selkeämmät.

      Toki rintojen suurennusta kannattaa harkita tarkoin. Itselläni kävi niin, että rinnat jäivät tunnottomiksi leikkausarvesta nänniin saakka. (koko rinnan alaosa siis)

      Ennen leikkausta klinikalla piti täyttää kyselylomake, jossa mahdolliset tuntohäiriöt rinnoissa mainittiin mahdollisena sivuvaikutuksena. Paperiin tuli kirjoittaa suostumus leikkaukseen.

      Kannattaa siis muistaa, että vaikka leikkauksesta usein toipuukin hyvin, arvet ovat pienet ja normaalia elämää voi elää melko pian leikkauksesta, pysyviä haittoja voi jäädä. (Operaatio tehtiin minulle keväällä 2012.)

      • Vieläkö?

        Onko tuota tunnottomuutta vieläkin jos leikkaus on tehty keväällä 2012? Minullakin oli vastaavaa tunnottomuutta rinnan alla, mutta se korjaantui ehkäpä puolessa vuodessa.


      • Kaunasissakäynyt
        Vieläkö? kirjoitti:

        Onko tuota tunnottomuutta vieläkin jos leikkaus on tehty keväällä 2012? Minullakin oli vastaavaa tunnottomuutta rinnan alla, mutta se korjaantui ehkäpä puolessa vuodessa.

        Hei!

        Törmäsin sattumalta tähän ketjuun. Olen siis tuo henkilö joka kävi suurennuttamassa rinnat ja tuntohäiriöitä jäi. Operaatiosta on nyt aikaa siis reilu 4 vuotta eikä tunto koskaan palautunut.

        Nyt vanhempana ja viisaampana kun miettii asioita niin olisi kannattanut jättää väliin tuo leikkaus. Suuremmat rinnat eivät tehneet onnellisemmaksi ja kaipaan entisiä rintojani.

        Aijon poistattaa implantit mahdollisimman pian. Miettikää oikeasti todella tarkoin että kannattaako lähteä leikkaukseen!


      • Ollutta_ja_mennyttä
        Kaunasissakäynyt kirjoitti:

        Hei!

        Törmäsin sattumalta tähän ketjuun. Olen siis tuo henkilö joka kävi suurennuttamassa rinnat ja tuntohäiriöitä jäi. Operaatiosta on nyt aikaa siis reilu 4 vuotta eikä tunto koskaan palautunut.

        Nyt vanhempana ja viisaampana kun miettii asioita niin olisi kannattanut jättää väliin tuo leikkaus. Suuremmat rinnat eivät tehneet onnellisemmaksi ja kaipaan entisiä rintojani.

        Aijon poistattaa implantit mahdollisimman pian. Miettikää oikeasti todella tarkoin että kannattaako lähteä leikkaukseen!

        Varaudu kuitenkin siihen että et saa enää takaisin entisiä rintojasi kun implantit poistetaan. Jos joku hermo on vioittunut noin pahasti, se ei enää korjaannu, lisäksi rintojen kudokset ovat venyneet ja implanttien poiston jälkeen rinnat riippuu entistä enemmän.


      • implantinvaarat

        Älkää ottako implantteja. Tällaista jälkeä voi syntyä. Miksi tehdä itselleen pahaa?


    • dianabol steroid

      Diana Ball alkanut markkinoimaan bisneksiään oikeen tosissaan. Liettuassa käy äärimmäisen harva, mutta palstalla juttua on paljon. Selvä epäsuhta joka tarkoittaa sitä että joku mainostaa.

      • Huh huh mikä tyyppi

        Olet kyllä naurettava tyyppi, hanki elämä! :D Kyllähän jo kirjoituksesta huomaa, että Diana ei ole näiden kirjoitusten takana (hän ei ole kovin hyvä äidinkielessä ilmeisesti). Itse tunnen kolme henkilöä jotka ovat käyneet Viksraitisilla, ja minäkin olen menossa. En tosin ole ollut yhteydessä Dianaan vaan suoraan kirurgiin, kuten myös muut tuntemani kolme henkilöä olivat. Ehkä kukaan ei mainosta (sanon EHKÄ koska ei koskaan voi olla 100 % varma), mutta sinä olet vain niin pirun harhaluuloinen ja ilmeisesti kaunainen Dianaa, kirurgia tai vaikkapas Liettuaa kohtaan. Tai olet kilpailevasta yrityksestä. Ihan sama, mutta kannattaa tosiaan hankkia se elämä. Voisit vaikkapas opiskella jotain, sinulla kun näyttää tuota energiaa riittävän spekulointiin ja haukkumiseen! ;)


      • kesäöinen älähdys
        Huh huh mikä tyyppi kirjoitti:

        Olet kyllä naurettava tyyppi, hanki elämä! :D Kyllähän jo kirjoituksesta huomaa, että Diana ei ole näiden kirjoitusten takana (hän ei ole kovin hyvä äidinkielessä ilmeisesti). Itse tunnen kolme henkilöä jotka ovat käyneet Viksraitisilla, ja minäkin olen menossa. En tosin ole ollut yhteydessä Dianaan vaan suoraan kirurgiin, kuten myös muut tuntemani kolme henkilöä olivat. Ehkä kukaan ei mainosta (sanon EHKÄ koska ei koskaan voi olla 100 % varma), mutta sinä olet vain niin pirun harhaluuloinen ja ilmeisesti kaunainen Dianaa, kirurgia tai vaikkapas Liettuaa kohtaan. Tai olet kilpailevasta yrityksestä. Ihan sama, mutta kannattaa tosiaan hankkia se elämä. Voisit vaikkapas opiskella jotain, sinulla kun näyttää tuota energiaa riittävän spekulointiin ja haukkumiseen! ;)

        Dianan (Teemun) facebook sivulta voi tarkistaa että äidinkieli sujuu ihan hyvin. Miksi hermostuit noin kovasti ? ;) Aivan kuin olisi kalikka kopsahtanut :)


      • Huh huh mikä tyyppi
        kesäöinen älähdys kirjoitti:

        Dianan (Teemun) facebook sivulta voi tarkistaa että äidinkieli sujuu ihan hyvin. Miksi hermostuit noin kovasti ? ;) Aivan kuin olisi kalikka kopsahtanut :)

        Ainakin Viksraitisin suomenkieliset sivut ovat täynnä kielioppivirheitä, ja luultavastihan konsultti ne sinne on kirjoittanut. Minulla ei ole tarvetta stalkata tuntemattomien ihmisten Facebook-profiileita. Eiku hetkinen, eihän Diana ole tuntematon, nimittäin minähän OLEN DIANA BALL!!!! No joo en, mutta sitähän sinä ilmeisesti kuvittelet... Melko harhaista. Tietenkin hermostuin, en ole ikinä sietänyt toisten ihmisten kiusaamista, eikä tämä tilanne tee poikkeusta. Tämä keskusteluaihekin on Saulius Viksraitisista, ei Dianasta, joten miksi ihmeessä hänestä jauhetaan täällä? Dianan ulkonäkö tms. ei vähennä kirurgin pätevyyttä, ja nuo mainostamisepäilyt ovat täysin naurettavia ja lapsellisia, mutta kuten sanoin, eivät mahdottomia. On täällä mainostamista ollut aiemminkin, mutta en usko mainostamisen olevan nyt kyseessä. On kyllä surullista, että joillakin ihmisillä on niin huono olo, että sitä pitää tänne purkaa ja pilata koko keskustelualue harhakuvitelmillaan ja yksittäistä ihmistä haukkumalla. Paineita voi purkaa esim. terapeutille keskustelupalstan sijaan.


      • kesäöinen älähdys
        Huh huh mikä tyyppi kirjoitti:

        Ainakin Viksraitisin suomenkieliset sivut ovat täynnä kielioppivirheitä, ja luultavastihan konsultti ne sinne on kirjoittanut. Minulla ei ole tarvetta stalkata tuntemattomien ihmisten Facebook-profiileita. Eiku hetkinen, eihän Diana ole tuntematon, nimittäin minähän OLEN DIANA BALL!!!! No joo en, mutta sitähän sinä ilmeisesti kuvittelet... Melko harhaista. Tietenkin hermostuin, en ole ikinä sietänyt toisten ihmisten kiusaamista, eikä tämä tilanne tee poikkeusta. Tämä keskusteluaihekin on Saulius Viksraitisista, ei Dianasta, joten miksi ihmeessä hänestä jauhetaan täällä? Dianan ulkonäkö tms. ei vähennä kirurgin pätevyyttä, ja nuo mainostamisepäilyt ovat täysin naurettavia ja lapsellisia, mutta kuten sanoin, eivät mahdottomia. On täällä mainostamista ollut aiemminkin, mutta en usko mainostamisen olevan nyt kyseessä. On kyllä surullista, että joillakin ihmisillä on niin huono olo, että sitä pitää tänne purkaa ja pilata koko keskustelualue harhakuvitelmillaan ja yksittäistä ihmistä haukkumalla. Paineita voi purkaa esim. terapeutille keskustelupalstan sijaan.

        Mulla on aivan hyvä olo :) Olen tässä just lähdössä kahville. Sinä taas kirjoitat piiiitkiä puolustelevia ja selitteleviä vastauksia ja lopuksi haukut minut :)


      • Huh huh mikä tyyppi
        kesäöinen älähdys kirjoitti:

        Mulla on aivan hyvä olo :) Olen tässä just lähdössä kahville. Sinä taas kirjoitat piiiitkiä puolustelevia ja selitteleviä vastauksia ja lopuksi haukut minut :)

        Kirjoitan ammatikseni, joten kun kirjoitan, kirjoitan myös pitkästi. Missä kohtaa haukuin sinua? Puhuin yleistävästi enkä kohdistanut sanomisiani tiettyyn henkilöön, vaan kaikkiin tätä keskustelupalstaa harhakuvitelmillaan ja epäasiallisella käytöksellä pilaaviin henkilöihin. Sanoin sinun kuvitelmiasi henkilöllisyydestäni harhaiseksi, mikä ei kyllä mitään haukkumista ole, vaan ihan tosi asia.

        Sinulla ei selvästi ole tekstin sisäistämisen jaloa taitoa. Ei olisi kannattanut lintsata lukion äidinkielentunteja. En todellakaan aio tuhlata aikaani kirjoittamalla turhia viestejä, mikäli vastapuoli ei edes tajua mitä kirjoitan... :D Jättäkäämme tämä keskusteluketju niille, kuten minulle, jotka haluavat tietoa Saulius Viksraitisista, eikä täytetä koko ketjua turhilla ja asiaan kuulumattomilla viesteillä.

        Olisi kiva, jos palstalaiset osaisivat käyttäytyä.


      • ...
        Huh huh mikä tyyppi kirjoitti:

        Kirjoitan ammatikseni, joten kun kirjoitan, kirjoitan myös pitkästi. Missä kohtaa haukuin sinua? Puhuin yleistävästi enkä kohdistanut sanomisiani tiettyyn henkilöön, vaan kaikkiin tätä keskustelupalstaa harhakuvitelmillaan ja epäasiallisella käytöksellä pilaaviin henkilöihin. Sanoin sinun kuvitelmiasi henkilöllisyydestäni harhaiseksi, mikä ei kyllä mitään haukkumista ole, vaan ihan tosi asia.

        Sinulla ei selvästi ole tekstin sisäistämisen jaloa taitoa. Ei olisi kannattanut lintsata lukion äidinkielentunteja. En todellakaan aio tuhlata aikaani kirjoittamalla turhia viestejä, mikäli vastapuoli ei edes tajua mitä kirjoitan... :D Jättäkäämme tämä keskusteluketju niille, kuten minulle, jotka haluavat tietoa Saulius Viksraitisista, eikä täytetä koko ketjua turhilla ja asiaan kuulumattomilla viesteillä.

        Olisi kiva, jos palstalaiset osaisivat käyttäytyä.

        Luulet paljon jos oletat älähtäjän käyneen lukion.


      • kesäöinen älähdys
        ... kirjoitti:

        Luulet paljon jos oletat älähtäjän käyneen lukion.

        Kävin lukion ja kirjoitin laudaturin äidinkielestä. Se ei kuitenkaan ole oleellista, vaan se miten tämä henkilö reagoi kirjoitukseeni: "Liettuassa käy äärimmäisen harva, mutta palstalla juttua on paljon. Selvä epäsuhta joka tarkoittaa sitä että joku mainostaa."

        Mikäli tuosta lauseesta pystyy päättelemään minun olevan lukio dropout, naurettava tyyppi ilman elämää, harhaluuloinen, kaunainen, kiusaaja, jauhaja, lapsellinen, uudestaan naurettava henkilö, joka purkaa paineita, niin selvä.

        Lintsasin tosiaan muutamalta äidinkielentunnilta. En olisi sitä tehnyt jos olisin tiennyt että juuri silloin käsiteltiin tekstin sisäistämistä, jonka avulla nähtävästi sitten pystyy päättelemään henkilöstä mitä moninaisempia asioita. Kiitos ilmaisesta analyysista. Puran jatkossa holtittoman energiani lisäopiskeluun.


      • kokemuksia kiitos
        kesäöinen älähdys kirjoitti:

        Kävin lukion ja kirjoitin laudaturin äidinkielestä. Se ei kuitenkaan ole oleellista, vaan se miten tämä henkilö reagoi kirjoitukseeni: "Liettuassa käy äärimmäisen harva, mutta palstalla juttua on paljon. Selvä epäsuhta joka tarkoittaa sitä että joku mainostaa."

        Mikäli tuosta lauseesta pystyy päättelemään minun olevan lukio dropout, naurettava tyyppi ilman elämää, harhaluuloinen, kaunainen, kiusaaja, jauhaja, lapsellinen, uudestaan naurettava henkilö, joka purkaa paineita, niin selvä.

        Lintsasin tosiaan muutamalta äidinkielentunnilta. En olisi sitä tehnyt jos olisin tiennyt että juuri silloin käsiteltiin tekstin sisäistämistä, jonka avulla nähtävästi sitten pystyy päättelemään henkilöstä mitä moninaisempia asioita. Kiitos ilmaisesta analyysista. Puran jatkossa holtittoman energiani lisäopiskeluun.

        Naurettavaa ja pelotavaa että transu nimeltä Diana Boll ilman minkään valtakunnan koulutusta pitää konsultatioita ja vastaanottoa!!!! Onpas tämä esteettinen ala hyvin" suojettu" Suomessa!!! Tiina Ylhä on jopa professuuri verratuna tohon olioon!! Hän on vitsi! Ja suomalaiset ollaan niin tyhmiä näköjään että mennään jopa pistoksiin tolle. Siis mun joku tuttavakin oli käynyt ja HUO! oli tyytyväinen :-))) No mihin hän on tyytyväinen kuin ei edes tiedä miten sen pitäisi olla. Ymmärän että liettualainen lääkäri saattaa olla hyväkin. Mutta kuka käy oikeasti transulla ilman koulutusta ? Kokemuksia!!!Kiitos!!!


      • Hauku muitakin
        kokemuksia kiitos kirjoitti:

        Naurettavaa ja pelotavaa että transu nimeltä Diana Boll ilman minkään valtakunnan koulutusta pitää konsultatioita ja vastaanottoa!!!! Onpas tämä esteettinen ala hyvin" suojettu" Suomessa!!! Tiina Ylhä on jopa professuuri verratuna tohon olioon!! Hän on vitsi! Ja suomalaiset ollaan niin tyhmiä näköjään että mennään jopa pistoksiin tolle. Siis mun joku tuttavakin oli käynyt ja HUO! oli tyytyväinen :-))) No mihin hän on tyytyväinen kuin ei edes tiedä miten sen pitäisi olla. Ymmärän että liettualainen lääkäri saattaa olla hyväkin. Mutta kuka käy oikeasti transulla ilman koulutusta ? Kokemuksia!!!Kiitos!!!

        Eihän niillä muillakaan neuvojilla ole välttämättä terveysalan koulutusta, vain perehdytys tehtävään.


    • kaveri matkaan

      Moikka, olisiko kukaan lähdössä tammikuussa operoitavaksi., olisi kiva lähteä yhdessä. Menen Liettuaan vaikka kuin haukkuisitte :-)

      • älämee

        älä mee


    • kokemuksia kiitos

      Kerrotko miksi sinne? Sorry nyt haluan tietää? Vai tekikö Diana-Teemu vaikutuksen? Miksi suomalaiset lääkärit eivät kelpää?

      • Oma lehmä ojassa?

        Olisiko hinta ratkaiseva? Halvimmat suomalaiset lääkärit voivat olla ammattitaidoltaan huonompia.


    • johanna3

      Kaveri matkaan -nimimerkillä kirjoitteleva!

      Oletko jo varannut ajan operaatiolle & matkat? Olen käynyt Liettuassa rintojen suurennuksessa ja nyt olen menossa toiseen operaatioon. Kaipailisin myös matkaseuraa ja olisin valmis lähtemään vaikkapa heti Tammikuussa, jos Klinikalta löytyy esim. peruutusaika!

      • Ruuhkaako?

        Onko tuo klinikka noin suosittu ettei tammikuulle löydy enää kuin peruutuspaikkoja? Yleensä näille yksityisklinikoille pääsee muutamassa viikossa ihan normaalistikin.


      • lopeta Teemu
        Ruuhkaako? kirjoitti:

        Onko tuo klinikka noin suosittu ettei tammikuulle löydy enää kuin peruutuspaikkoja? Yleensä näille yksityisklinikoille pääsee muutamassa viikossa ihan normaalistikin.

        Ei siellä mitään ruuhkaa ole. Mainostaja Diana Ball- siis oikeasti Teemu vailla koulutusta- vaan yrittää saada sinut uskomaan niin.


    • w234567890+

      Moi!
      En ole käynyt Sauliksella, mutta kävin paikassa nimeltä Grozio Chirurgija joka sijaitsee myös Kaunaksella. Oot varmaan saanut paljon infoa täältä jo, mutta nopeasti sanottuna a) Mielettömän moderni klinikka b) Mun rintojen pienennys/kohotus leikkaus tulos parempi kuin osasin odottaa! c) Maksaa n 1/3 Suomen hinnoista d) Lensin suoraan Vilniukseen koska sinne saa halvempia lentoja ja menee useammin. Sieltä otettiin lentokenttäbussi (maksoi 2e) bussiasemalle josta otettiin bussi joka lähtee Kaunakseen. Lentokenttä infosta voi kysyä lisää infoa miten Kaunakseen pääsee parhaiten. Matka kesti n 2h.
      onnea!

    • Hymyhuulella

      Hei, Kyllä se on ruuhkainen ja todella huippu. Itse juuri toipilaana ja en voi muutako kehua kaikinpuolin.Kokemusta minulla on myös suomesta. Suosittelen kaikille todella lämpimästi. Minä otin yhteyttä ihan itse sinne. Ei välikäsiä tarvita henkilökohtaisiin toimenpiteisiin.

    • Ei silpojalle

      En todellakaan voi suositella. Itse klinikka päällisin puolin vaikutti hyvältä ja henkilökunta pätevältä, mutta leikkausjälki.... Sanotaan vaikka, että olisin itsekin pystynyt parempaan. Kävin vielä nenäleikkauksessa, eli ruma töpselikärsä ja todella amatöörimäinen arpi näkyivät keskellä naamaani vuoden. Kävin lopulta Tukholmassa korjaamassa nenäni ja paikallinen kirurgi kauhisteli Sauliuksen aikaansaannosta ja epäili, ettei kyseessä todellakaan ole kirurgi, jonka erikoisalaa ovat nenäleikkaukset. Nenäni oli ihan kamala ja kadun edelleen, että menin Sauliukselle. Toivottavasti muut eivät tee samaa virhettä. Ilmeisesti hän on taitava tekemään silikoneja ja muita ei-niin-vaativia operaatioita, mutta ÄLKÄÄ MENKÖ HÄNELLE NENÄLEIKKAUKSEEN ellette halua epätasaista ja epäsymmetristä, todella omituisen muotoista possunenää jonka toisen sieraimen kautta et voi hengittää.

    • kirurgiaetsimässä

      Hei taas,

      Aloitin tämän keskustelun, näköjään jo 7.9.2013.

      Kävin Saulius Viksraitiksella ensimmäisen kerran huhtikuussa 2014, enkä ole sitten täällä käynytkään keskustelua seuraamassa, meni nimittäin ihme tappeluksi.

      Tulin nyt kertomaan miten meni, jos jotakuta kiinnostaa.

      Olin siis laihduttanut paljon ja oli löysää ihoa kaikkialla. Suomessa ei olisi ikinä ollut varaa teettää kaikkea mitä halusin.

      Etsin ensin kirurgia Virosta mutta yksikään kirurgi siellä ei näyttänyt tarpeeksi hyvältä paperilla.

      Päätin että menen kirurgille joka on IPRAS-järjestön tai vastaavan jäsen. Siltä sivulta löysin Sauliuksen, joka vaikutti ehkä vielä paremmalta kuin suomalaiset, joille olisin halunnut mennä jos olisi ollut varaa.

      En osannut siinä vaiheessa luottaa mihinkään arvosteluihin ja kokemuksiin kun joka palstalla tuntuu olevan joku kilpailija haukkumassa, tai jotain kummaa näissä on.

      Jos olisin rikas tai olisi ollut vähemmän tehtävää, olisin varmaan mennyt Hilkka Peltoniemelle.

      Olin sitten Sauliukseen yhteydessä suoraan, en tavannut mitään konsultteja.

      Olin Algiro-hotellissa ihan lähellä klinikkaa, kävelin klinikalle. Suosittelen hotellia, olin "sviitissä" jossa oli minikeittiö, ruokakauppa vieressä. Oli tosi halpa hotelli tasoonsa nähden.

      Ensimmäinen leikkaus oli vaikein, tehtiin abdominoplastia, mastopexia/rintojen kohotus ilman implantteja, ja rasvansiirto rintojen yläosaan. Lopputulos on minusta täydellinen, ihmeellistä kuinka niistä tyhjistä lapasista sai omalla kudoksella rinnat aikaiseksi. Rasvansiirto olisi Suomessa maksanut todella paljon, ei olisi ikinä ollut varaa.

      Poistatin ompeleet Suomessa, ja tarkistutin vielä plastiikkakirurgilla. Sanoi että tosi hyvää jälkeä. Samoin sanoneet hoitajat joka kerta.

      Toisen rinnan alaosaa kiristettiin vähän, oli vielä pikkuisen epäsymmetriset. Olivat todella epäsymmetriset aluksi. Kaikki korjaukset ovat ilmaisia, ainakin toisen leikkauksen yhteydessä, en ole varma veloittaako jotain jos pitää tehdä erikseen. Ehkä sitten vaan leikkaussalin käytöstä jne., en tiedä.

      Se on pakko ottaa huomioon ulkomaille lähtiessä (ja Suomessakin!), että korjattavaa voi olla, ei voi olettaa että selviää yhdellä käynnillä. Ja täytyy miettiä kuka hoitaa jos tulee mitään komplikaatioita myöhemmin.

      Seuraavaksi tehtiin lisää rasvansiirtoa. Sitä suosittelen, toimi minulla hyvin ja se oli yksi syy miksi valitsin tämän kirurgin, kun on tehnyt paljon rasvansiirtoja ja hinta on niin muuta kuin Suomessa.

      Nyt viikko sitten palasin käsivarsien kiristyksestä. Se oli kyllä todella helppo, ja nyt oli jo niin tuttu paikka että oli mukava mennä.

      Klinikka on sellainen moderni hotellimainen, ei pelottava sairaalamainen.

      Koko henkilökunta on ihana, kivoja tyyppejä, mutta Liettuassa moni ei puhu hyvin englantia. On pitänyt pyytää paremmin englantia puhuvaa hoitajaa paikalle kun on ollut kysyttävää. Mutta saa kaiken lopulta aina selitettyä.

      Vaikeinta on matkustaminen. Suosittelisin kyllä ottamaan jonkun kaverin mukaan mihin tahansa leikkaukseen ja miettimään tarkkaan mitä saa itse tehtyä leikkauksen jälkeen ja mitä ei. Nytkin oli pakko kun ei saa itse nostaa raskaita juttuja enkä saa itse esim. hiuksia pestyä.

      Näistä voisi kertoa vaikka kuinka paljon. Itsestä olisi ollut kiva keskustella ensin jonkun kanssa joka on jo käynyt saman läpi. Nyt kun vasta myöhemmin tulee mieleen että olisikin ollut parempi järjestää asiat ja pakata vähän erilailla, kaikenlaista pientä mikä onkin lopulta isoa.

      Vieläkään ei ollut viimeinen leikkaus, pitää reisienkin iho kiristää, ehkä muutaman kuukauden päästä. Se vähän pelottaa kun voi olla jopa vaikein leikkaus näistä kaikista.

      Rankkaa on ollut mutta sen arvoista ehdottomasti.

      En ole muualle harkinnutkaan meneväni. Ehkä joku lähtee Suomesta kaveriksi ensi kerralla?

      Kyselkää jos keksitte kysyttävää, yritän muistaa tämän keskustelun.

      • abdominoplastia

        Hei, etsin kirurgia abdominoplastiaan ja minäkin olet törmännyt Sauluksen nimeen. Ainakin eri alojen koulutusta hänellä tuntuu olevan runsaasti. Voinko saada jostain kautta Sinun yhteystietojasi, haluaisin keskustella ihan livenä. Jäisi nämä muut joutavat haukkumiset pois.


    • Minullamenihyin

      Itse olin kyseisellä kirurgilla nenäleikkauksessa. Sanotaan nöin että aluksi en ollut muotoon tyytyväinen, nenä oki jotenkin hassun mallinen, nyt kuitenkin Leikkauksesta yli puoli vuotta ja voin kertoa että nenä on aivan täydellinen. Ei mitään hengitysongelmia, sieraimet samankokoiset, arpi näkyy vähän mutta varmasti vaalenee. Aamuisin edelleen nenä saattaa olla turvonnut joten joskus pidän öisin vielä ihoteippiä. En tiedä olinko sitten poikkeus mutta sen kyllä sanon että ottaen huomioon aikaisemman nenän josta piti luuta ym korjailla niin lopputulos täydellinen. En pitänyt kirurgista ihmisenä kovinkaan paljon mutta mitäpä sillä väliä kun tällä hetkellä jokaista valokuvaa katsellessa ei rupea nenä enää ahistamaan. Toivon todella että muillakin tulee yhtä hyviä kokemuksia ja sailius kyllä korjaa nenän jos siihen ei ole tyytyväinen!!!!!

    • kirurgiaetsimässä

      Moi taas,

      Näyttääkin että vakuutus voisi ehkä korvata reisien kiristykseni, joten etsinkin suomalaista kirurgia, jos jollakulla on kokemuksia/suosituksia?

      Menisin mieluiten tutulle Sauliukselle mutta ei ole varaa turhaan maksaa jos täällä korvataan.

      Ajattelin sitten että taas ainakin IPRASiin kuuluva kirurgi, että tietää päteväksi. Sieltä kun Sauliuksenkin löysin.

      Hilkka Peltoniemi ehkä, jos lähtisin Helsinkiin, mutta entä Tatu Tarkka? Operoi omassa kaupungissani. Sattuuko kenelläkään olemaan kokemuksia?

      (Aloitin tästä omankin keskustelunsa.)

    • kirurgiaetsimässä

      Voitte kirjoitellakin kokemuksista jos haluatte: anonyymi3284[at]gmail.com

    • abdominoplastia

      Hei, etsin kirurgia abdominoplastiaan ja minäkin olet törmännyt Sauluksen nimeen. Ainakin eri alojen koulutusta hänellä tuntuu olevan runsaasti. Voinko saada jostain kautta Sinun yhteystietojasi, haluaisin keskustella ihan livenä. Jäisi nämä muut joutavat haukkumiset pois.
      Olen menossa marraskuussa 2015

    • abdominoplastia

      Hei, etsin kirurgia abdominoplastiaan ja minäkin olet törmännyt Sauluksen nimeen. Ainakin eri alojen koulutusta hänellä tuntuu olevan runsaasti. Voinko saada jostain kautta Sinun yhteystietojasi, haluaisin keskustella ihan livenä. Jäisi nämä muut joutavat haukkumiset pois.

      Olen menossa marraskuussa 2015

    • abdominoplastia

      Mennäänkö yhdessä ?

      • kirurgiaetsimässä

        Olinkin sattumoisin juuri marraskuuta ajatellut, marraskuun loppupäätä tai joulukuun alkua... Missäpäin asut? Tai, kirjoittele vaan osoitteeseen [email protected], niin suunnitellaan?


    • kirurgiaetsimässä

      Joo, tuossa kirjoitinkin aikaisemmin, eli minä, ketjun aloittaja, käytän sähköpostia: anonyymi3284[at]gmail.com

      Kirjoittele sinne niin vaihdetaan oikeita yhteystietoja!

    • googlego

      2700e.

    • Anozzi

      Lisää mokailuja Sauliukselta: Blogi: Missi Crista Jaatisen, 18, kauneusleikkaus meni pahasti pieleen: ”Implantti törrötti ikävästi ulos...”

      • Hankalampi_leikkaus

        Kyseessä oli pakaraimplantti ja sellainen leikkaus on melko harvinainen eurooppalaisessa kulttuurissa.

        Jälkikäteen ei pystytä selvittämään johtuiko haavatulehdus ja sen vuoksi haavan avautuminen huonosta hygieniasta klinikalla vai potilaan omasta jälkihoidosta. Oletettavasti takapuolen haavojen hoitaminen ja puhtaanapito voi olla vähän hankalampaa.
        Niin ja malttoiko Crista olla istumatta riittävän pitkään toipuessaan.


      • Sairaanhoitaja9

        Tuollaisen leikkaushaavan avautuminen johtuu yleensä aseptiikan pettämisestä jossain vaiheessa leikkausta. Yleensä kontaminaatio tapahtuu leikkaussalissa.
        Olen nähnyt muutaman tapauksen jossa implantti työntyy ulos leikkaushaavasta, näissä tapauksissa tulehdus on ollut lähtöisin rinnan sisältä. Mitkään antibioottikuurit ei enää tässä vaiheessa tehoa ja jos auttavat tulehdukseen niin loputuloksena keho hylkii vierasesinettä niin että muodostaa sen ympärille kovan kapselin.
        Turha syyttää potilasta hunosta jälkihoidosta kun syy on peräisin leikkaussalista. Jälleen kerran hyvä syy kiertää kaukaa Viron ja Latvian klinikat joissa hygieniataso ei ikinä tule olemaan samalla tasolla kuin meillä.


      • Lopeta_haukkuminen
        Sairaanhoitaja9 kirjoitti:

        Tuollaisen leikkaushaavan avautuminen johtuu yleensä aseptiikan pettämisestä jossain vaiheessa leikkausta. Yleensä kontaminaatio tapahtuu leikkaussalissa.
        Olen nähnyt muutaman tapauksen jossa implantti työntyy ulos leikkaushaavasta, näissä tapauksissa tulehdus on ollut lähtöisin rinnan sisältä. Mitkään antibioottikuurit ei enää tässä vaiheessa tehoa ja jos auttavat tulehdukseen niin loputuloksena keho hylkii vierasesinettä niin että muodostaa sen ympärille kovan kapselin.
        Turha syyttää potilasta hunosta jälkihoidosta kun syy on peräisin leikkaussalista. Jälleen kerran hyvä syy kiertää kaukaa Viron ja Latvian klinikat joissa hygieniataso ei ikinä tule olemaan samalla tasolla kuin meillä.

        Nythän EI OLLUT kyse rintaimplantista vaan pakaraimplantista joka on erilainen ja mekaanisen kuormittumisen (istuminen) takia suurempi vaara haavan avautumiseen.

        Vastaavia kontaminoitumisia voi tapahtua myös Suomessa. Varsinkin julkisen puolen sairaaloitta käytännössä jokaisessa on sairaalabakteeria ja tartunnat on lähinnä tuurista kiinni.

        Eiköhän olisi jo aika että suomalaiset terveysalan ammattilaiset lopettaisivat tuollaisen yleisen haukkumisen eteläisen naapurimme hoito-olosuhteista. Kyllä siellä noudatetaan aivan samoja hygieenisyyssääntöjä kuin täälläkin. Asia on erikseen jos mennään jollekin "nurkkaklinikalle" ja sellaisissa täälläkin hygieniataso voi olla huono.


    • Tintintin

      Saulius on leikannut rintani ja teki vatsanpeitteiden kiristyksen. Kokemuksena hyvä ja uskallan suositella :)

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe