Mistä tietää onko tyttö ihastunut

ihastunut (aloittaja

Eli oon ihastunut samalla luokalla (seiskalla) olevaan tyttöön. Tapasimme toisemme ensimmäistä kertaa kun koulut tänä syksynä alkoivat ja voi olla että ihastuminen on molemminpuolista. Katsekontaktia on ollut ym. Joten kertoisitteko mistä tietää onko tyttö ihastuihaatunut. Siis molemmat ollaan 13v.

61

5577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihastunut (alottaja)

      Ja sori kirjotusvirheet. Kirjoitin kännykällä. Ja vastauksia kiitos :)

    • ihastunut (aloittaja)

      Eli voiko tuo tyttö olla ihastunut? Itse ainakin olen häneen PALAVASTI IHASTUNUT. Joten vastauksii kiitti?

    • tilaisuus meni

      mahdollisesti ku ite 13v ja ku mä kerran olin mun serkun luona mementiin uimaan siellä tyttö ja mä huomasin ku se vaan tuiotti ja tuiotti nii mä rupesin tuiottamaan takas kyl vituttaa ku ei uskaltanu puhua (ujo) ja mun pitilähtee ja selvästi tykkäs musta ja mä siitä ois pitäny pyytää puhelin numero

      olen tosi pitkä ja oon muute aika ruma kukaan tyttö ei kyllä usein puhu tai varsinkaan tolleen tuiotta eikä se ollu mikään epätoivone se oli aika kaunis ja uimahalli oli rauhanlahti ja asun siilinjärvellä kuopion lähellä vittu ku menin sen sössimään mutta kuitenki oota että jäät sen kaa kaksin ja puhu tai pyydä numero ok TSEMPPIÄ!

      • ihastunut (aloittaja)

        Juu. Kiitti vastauksesta :) Ja muutki voi vastata ja toivottavasti tulee paljon vastauksia. Vinkkejä, kokemuksia, faktoja voi kertoa :)


      • ville=tikaisuus meni
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Juu. Kiitti vastauksesta :) Ja muutki voi vastata ja toivottavasti tulee paljon vastauksia. Vinkkejä, kokemuksia, faktoja voi kertoa :)

        Niimpä ittee vituttaa se ku menny lysymään tai puhumaan mitää joo mut onnee sulle


    • Sonja2

      HUomaat sen kun tutustut häneen paremmin.

      Hän on luultavasti ihastunut jos hän:
      katsoo sinua hymyillen tai ujosti
      kuiskii sinusta hymyillen kavereilleen
      hihittää paljon seruassasi

      • ihastunut (aloittaja)

        Kyllä se kuiskii kavereilleen usein ja katsoo minua ja osoittelee. Ja kyllä kun katson sivusilmällä huomaan että hän katsoo hymyillen minua. Miten saisin hänen huomionsa minuun enemmän, kuitenkin silleen hellävaroen vihjaisten. Vinkkejä (kokemuksiakin saa kertoa) PLEASE?!?


      • ihastunut (aloittaja)
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Kyllä se kuiskii kavereilleen usein ja katsoo minua ja osoittelee. Ja kyllä kun katson sivusilmällä huomaan että hän katsoo hymyillen minua. Miten saisin hänen huomionsa minuun enemmän, kuitenkin silleen hellävaroen vihjaisten. Vinkkejä (kokemuksiakin saa kertoa) PLEASE?!?

        Vastauksii nopeesti kiitos.


      • 13vtyttö
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Vastauksii nopeesti kiitos.

        no mä ainakin jos tykkään jostakin pojasta niin tuijjotan sitä aika paljon ja hymyilen yleensä, yritän olla aina olla aika paljon siellä missä hänkin meen puhumaan chatissa janii söhin hiuksia ja kaikkee oon semmone ilonen ja semmonen.. mut jos tyttö hymyilee sulle useesti niin se on sen merkki että saattaa olla ihastunut ...mutta muista että tytöt on yleensä aika ujoja ja ei uskalla hirveemmin mennä puhumaan mitään koska luulee että tulee nolatuksi sun pitää vaa mennä puhuu sille suoraan päin naamaan tai chatissä siitä se sit lähtee jos lähtee ja aina jos tyttö hymyilee sulle niin hymyile takaisin! ps. älä hirveästi pyöriskele muiden tyttöjen seurassa sillä tyttö voi luulla että olet kiinnpstunut heistä etkä hänestä 10 näistä mun hienoista selitystaidoista :D


    • ihastunut (aloittaja)

      Kertokaa kokemuksia, neuvoja / kokemuksia ja neuvoja. Kun ees aattelen sitä nii

      • ihastunut (aloittaja)

        Laittakaahan vielä jotain...


      • hanna H
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Laittakaahan vielä jotain...

        mulla on samanlainen tilanne, oon kans 13w. Oon kuullu mun kaverilta että yks poika tykää musta mutten tiijä sitte jotta onko se totta..


      • ihastunut (aloittaja)
        hanna H kirjoitti:

        mulla on samanlainen tilanne, oon kans 13w. Oon kuullu mun kaverilta että yks poika tykää musta mutten tiijä sitte jotta onko se totta..

        Kato sitä aina sillee puolsalaa ja ku teidän katseet kohtaa nii hymyile. Kato mite se reagoi siihe. Ja jos itekki tykkäät siitä nii tee sille seleväksi se puhumalla. Tai jos et halua/uskalla puhua sille nii hae katsekontaktia. Pääasiassa hymyile ain kun katseenne kohtaavat. Lisää vastauksia, kokemuksia ja vinkkejä kiiz?


      • Neuvoja
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Kato sitä aina sillee puolsalaa ja ku teidän katseet kohtaa nii hymyile. Kato mite se reagoi siihe. Ja jos itekki tykkäät siitä nii tee sille seleväksi se puhumalla. Tai jos et halua/uskalla puhua sille nii hae katsekontaktia. Pääasiassa hymyile ain kun katseenne kohtaavat. Lisää vastauksia, kokemuksia ja vinkkejä kiiz?

        Oon ite ihastunut ja tällasta on ainakin itselläni(oon ujo):
        - jähmetyn kun tulee paikalle
        - punastun jos katsoo minua
        - haron hiuksiani ja yritän muuten näyttää siistiltä hänen seurassaan
        Toivottavasti auttoi edes vähän:)


      • ihastunut (aloittaja)
        Neuvoja kirjoitti:

        Oon ite ihastunut ja tällasta on ainakin itselläni(oon ujo):
        - jähmetyn kun tulee paikalle
        - punastun jos katsoo minua
        - haron hiuksiani ja yritän muuten näyttää siistiltä hänen seurassaan
        Toivottavasti auttoi edes vähän:)

        Voipi olla. Joskus hän katsoo silleen nopeesti muhun ja huomaa että katseemme kohtaavat, niin kääntää nopeeesti katseen pois. Itse myös jähmetyn. Olen sellaisia ihmisiä jotka ei punastu. Vaikka kuinka katseemme kohtaavat. Saattaa "sydän pompata kurkkuun" ja jähmetyn ym. muttaen punastu...


      • ihastunut (aloittaja)
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Voipi olla. Joskus hän katsoo silleen nopeesti muhun ja huomaa että katseemme kohtaavat, niin kääntää nopeeesti katseen pois. Itse myös jähmetyn. Olen sellaisia ihmisiä jotka ei punastu. Vaikka kuinka katseemme kohtaavat. Saattaa "sydän pompata kurkkuun" ja jähmetyn ym. muttaen punastu...

        Vielä tällainen että "tykkääkö tytöt lyhyistä hiuksista (itselläni on) tykkääkö ne enemmään vähän pitemmistä?"


      • vivutsi
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Vielä tällainen että "tykkääkö tytöt lyhyistä hiuksista (itselläni on) tykkääkö ne enemmään vähän pitemmistä?"

        Mielestäni se riippuu ihan pojan ulkonäöstä että sopiiko 'pitkät' vai lyhyet hiukset :)


      • ihastunut (aloittaja
        vivutsi kirjoitti:

        Mielestäni se riippuu ihan pojan ulkonäöstä että sopiiko 'pitkät' vai lyhyet hiukset :)

        Jotenkin tuntuu että hän ei ole enää niin kiinnostunut minusta. Kertokaa tytöt, millaisesta vihjaisusta tykkäisitte että saisitte tietää että olen kiinnostunut? Kertokaa vinkkejä myös, että miten teidän sydämmenne saisi "sulatettua". Miten voisin ilmaista tunteistani hellävaroen? Niin että saisin tietää onko hän kiinnostunut minusta...


      • ihastunut (aloittaja)
        ihastunut (aloittaja kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu että hän ei ole enää niin kiinnostunut minusta. Kertokaa tytöt, millaisesta vihjaisusta tykkäisitte että saisitte tietää että olen kiinnostunut? Kertokaa vinkkejä myös, että miten teidän sydämmenne saisi "sulatettua". Miten voisin ilmaista tunteistani hellävaroen? Niin että saisin tietää onko hän kiinnostunut minusta...

        ... Nyt kaikki (etenkin tytöt, mutta pojatki) niitä neuvoja ja vinkkejä


      • besthanna00
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Kato sitä aina sillee puolsalaa ja ku teidän katseet kohtaa nii hymyile. Kato mite se reagoi siihe. Ja jos itekki tykkäät siitä nii tee sille seleväksi se puhumalla. Tai jos et halua/uskalla puhua sille nii hae katsekontaktia. Pääasiassa hymyile ain kun katseenne kohtaavat. Lisää vastauksia, kokemuksia ja vinkkejä kiiz?

        en tykkää tyypistä joka musta tykkää..

        (oon hanna H eri nimi vaan) :))


      • ihastunut (aloittaja)
        besthanna00 kirjoitti:

        en tykkää tyypistä joka musta tykkää..

        (oon hanna H eri nimi vaan) :))

        Mistä tiesit että hän tykkää sinusta? Olet kai kertonut/kerro hänelle tarpeeksi aikaisin että et tunne samoin ;) että hän tietää sen nopeasti, ettei se ole niin karvas totuus?


      • besthanna00
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Mistä tiesit että hän tykkää sinusta? Olet kai kertonut/kerro hänelle tarpeeksi aikaisin että et tunne samoin ;) että hän tietää sen nopeasti, ettei se ole niin karvas totuus?

        meillä on yhtenen kaveri ja se sanoo jotta se mysteeri tyyppi tukkääs musta mutta en sit tiijä :D toivottavasti ei pidä paikaansa :)


      • TwilightKaren
        ihastunut (aloittaja kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu että hän ei ole enää niin kiinnostunut minusta. Kertokaa tytöt, millaisesta vihjaisusta tykkäisitte että saisitte tietää että olen kiinnostunut? Kertokaa vinkkejä myös, että miten teidän sydämmenne saisi "sulatettua". Miten voisin ilmaista tunteistani hellävaroen? Niin että saisin tietää onko hän kiinnostunut minusta...

        Ite oon ainaki lähettänyt lappusen, mukana numero.


    • Iwont

      Itse oon tyttö, ja itse mun kiinnotus ns. loopahtaa, jos näyttää, että poika ei enää vastaa katseisiin (vaikka katsoisi huomaamattani, kun en sitä näe, niin oletan ettei oo kiinnostunut) tai ei oo tullu juttelelmaan laisinkaan. Koulun alkaessa oli pientä katsekontaktia pojan kaa ja etsin sitä katseellani joka välkkä, nyt varmistan vaan et se on koulus ja se on siinä..

    • ihastunut tyttö

      mistä päin sä oot?? :) aattelin vaan kysyä

    • minävaan11

      No jos mä oon ihastunu niin yleensä nauran melkein kaikille sen pojan jutuille, ja hakeudun sen seuraan ja laittaudun aina kun tiiän näkeväni sen.
      sit jos se kehuu mua niin oon ihan pilvissä ja hymyilen silleen ettei sitä voi olla huomaamatta. tai jos taphtuu jotain muuta ihanaa niin en vaan voi olla hymyilemättä vaikka yrittäisin. Esim. perjantaina oltiin junassa kaveriporukalla ja kaikki ei mahtunu istumaan nii tää pyys mut syliinsä ja piti tiukasti kiinni niin olin sen jälkeen koko illan ihan huuruissa :D

      • PojatPuhukaaMulle

        Ihanaa tosta mäkin unelmoisin ;) Oon itekki tyttö.


    • 12v Tyttö

      Olin kerran matikan tunnilla, ja ihastukseni on samalla luokalla kuin minä. Sitten minä tajusin sen matikan tehtävän, ja se mun ihastus oli melkein tajunnu sen, ja sitten mä selitin siitä vähän ja sitten sekin tajus sen, mutta muut luokkalaiset ei tajunnu sitä. Sitten kun meidän opettaja tuli ja kysy sillee että tajusitteko, niin se mun ihastus sano että: "Mää ja *****(Mun nimi) tajuttiin se." Ja se vaan tuntu niin ihanalta, kun se sano mun nimen... Äh... Oon tulossa varmaan ihan hulluks... Tää ei varmaan kuulu tänne keskustelualstalle mutta... No, tuli kirjoteltuu ;D

    • tyttö :)

      Yleensä, kun kerrot jonkun jutun, niin sinuun ihastunu tyttö ei naura sille vaan KIKATTAA. Kun juttelet toiselle tytölle niin hän hakeutuu seuraan mukaan, koska on hiukan mustasukkainen. Kun katseenne kohtaavat pitkäksi aikaa, nii kehu hänen silmiään kauniiksi. Tytön vastauksesta voi usein päätellä, mitä hän ajattelee. Seuraa muutenkin hänen katsettaan, koska kun tytön katse harhailee silmistäsi huuliisi, hän on luultavasti kiinnostut.

      • Tyttö:)

        Onko täällä ketään tyttöö joka on ihastunu tyttöön?


      • möö
        Tyttö:) kirjoitti:

        Onko täällä ketään tyttöö joka on ihastunu tyttöön?

        Minä! Ja tässä tapauksessa voi puhua rakastumisesta :3


      • ihastunut (aloittaja)
        möö kirjoitti:

        Minä! Ja tässä tapauksessa voi puhua rakastumisesta :3

        Jaa. Tämäkin on näemmä vielä pystyssä. Eli siis oon pohjois-pohjanmaalta, jos joku vielä haluaa tietää :)


      • utelias ihastunut
        ihastunut (aloittaja) kirjoitti:

        Jaa. Tämäkin on näemmä vielä pystyssä. Eli siis oon pohjois-pohjanmaalta, jos joku vielä haluaa tietää :)

        Ootko vielä ihastunut? Mites homma edennyt? ;)


      • Ihastunut (aloittaja)
        utelias ihastunut kirjoitti:

        Ootko vielä ihastunut? Mites homma edennyt? ;)

        Tämäkon on vielä täällä... olin aivan unohtaa :D Olen nyt 14 ja olen yhäkin ihastunut, mutta katseet ovat hävinneet vähitellen. en viitsisi kertoa hänelle että olen ihastunut, mutta hieman voisin vihjailla... juu se johtunee siitä etten vielä halua mitään suurempaaa, mutta pelkään silti että joku muu vie hänet... niin ihana tyttö, mikä nauru, varsinkin hänen hymynsä on jotain niin mahtavaa


    • Tsemppiä

      Kannattaa jutella sille jotain, kysyy fb:ssä tai jossain kamuks ja hakeutuu sen seuraan, ja jos näät että se katsoo sua niin katso takasin ja koita tulla huomatuksi että hän näkee sut :)

    • tytön_kommentti

      Siis mä oon 12v tyttö ja TOOOSI ihastunut yhteen 13v poikaan (samalla luokalla, ollaan yhdysluokka). Se huomioi mua aika paljon ja uskon et se on ihastunut tai ainakin vähän kiinnostunut musta.
      Jaa miten tietää onko tyttö ihastunut? No, (ihastuneena) tyttönä alan puhua ehkä hieman kovemmalla äänellä (oon aika puhelias ja äänekäs). En punastu helposti, mutta kaikki ihmiset ovat erilaisia joten aika vaikeata sanoa... Hakeudun ihastukseni läheisyyteen ja pyrin juttelemaan hänelle paljon. Yritän saada millä hinnalla tahansa häneltä POSITIIVISTA huomiota. Ja katselen häntä paljon.

    • wowowo

      jaaha oon ite ihastunu meiän luokan tyttöön :D mutta se ei sit varmaankaan tykkää musta sillä se ei yleensä hymyile mulle ja ja kun se on aika hiljanen niin ei oo tullu puhuttua sen kaa oikeestaan mitään :/ ja HUOM! se on tosi NÄTTI!!

    • heikka2

      mun luokalla on yks tyttö johon oon ihastunut . mul on sen puhelin numero .haluaisin tietää onks se kiinnostunut

    • xDAuttakaa

      Oon 12-vuotias poika ja oon iha semi hyvä koulus ja urheilen. Ja siis luokan (ihan hyvän näköset) tytöt ahdistelevat mua xDDD. Ne siis soittelee koko ajan lähettelee alax viestejä :D. Kertokaa kuinka pääsen niistä eroon ilman loukkauksia tai koulun vaihtamista xD. Ja älkää pliis ruvetko heti negatiivisiks. Auttakaa pliis.
      Mulla on jo muija.

      En ole joku 11v jonne huutelemas. Ja anteeksi xd:n määrä.

      • XdAikKusesOot

        Kannattaa olla piittaamatta niistä ja välttelemällä niitä.


      • Keijo991

        Sanot suoraan ettet ole kiinnostunut. Niin tein itse, ja nykyään ihan vain frendejä ollaan :3


      • Saapas

        Saapas


    • Seurustelua.

      Mulla on aik jännä tapaus kans.. Oon 13v poika ihan semi urheilullinen ja hyvä koulus. Äh miten sanoisin tän :D Mä siis oon ollu tokasta luokasta lähtien (oon ny seiskal) kuses yhtee tyttöön (on hyvän näkönen) ja se muhun

      • Mialana

        Moi!
        Tulee iha oma nuoruus mieleen, kun luin viestiäs! Tuo on koulussa harmillisen yleistä, että on hankala saada olla kaksin, kun molempien kaverit änkeää väliin. Ehkä voisit vihjata omille kavereillesi, että haluaisit olla kaksin tytön kanssa? Oletteko jutelleet? Suosittelisin pyytämään häntä esim. koulun jälkeen kävelylle kotiin / kirjastoon / ostarille tms. muuhun yleiseen paikkaan, mutta missä saisitte olla ja jutella kahdestaan ja tutustua... Tyttö selvästi on ihastunut sinuun, joten mikä teitä estää! ;) etenkään uljaan prinssipelastuksesi jälkeen ;) oikeesti, seuraavan kerran kun kaverit tulee väliin sanot vaan "miehisesti" että nyt lähette meneen tai sit lähdette pois kahdestaan. Myös viesti tytölle kännykällä/FB:ssä/chatissa tms. on hyvä aloitus, siinä kukaan ei ainakaan pääse väliin. Sen jälkeen tapaaminen luonnossa vois olla helpompaa :) Tsemppiä!


      • Mialana
        Mialana kirjoitti:

        Moi!
        Tulee iha oma nuoruus mieleen, kun luin viestiäs! Tuo on koulussa harmillisen yleistä, että on hankala saada olla kaksin, kun molempien kaverit änkeää väliin. Ehkä voisit vihjata omille kavereillesi, että haluaisit olla kaksin tytön kanssa? Oletteko jutelleet? Suosittelisin pyytämään häntä esim. koulun jälkeen kävelylle kotiin / kirjastoon / ostarille tms. muuhun yleiseen paikkaan, mutta missä saisitte olla ja jutella kahdestaan ja tutustua... Tyttö selvästi on ihastunut sinuun, joten mikä teitä estää! ;) etenkään uljaan prinssipelastuksesi jälkeen ;) oikeesti, seuraavan kerran kun kaverit tulee väliin sanot vaan "miehisesti" että nyt lähette meneen tai sit lähdette pois kahdestaan. Myös viesti tytölle kännykällä/FB:ssä/chatissa tms. on hyvä aloitus, siinä kukaan ei ainakaan pääse väliin. Sen jälkeen tapaaminen luonnossa vois olla helpompaa :) Tsemppiä!

        Ja vielä, jos joku kysyy, mistä tietää onko tyttö ihastunut.
        - Katselee sinua paljon
        - Katsoo silmiisi aina kuin mahdollista
        - Hymyilee sinulle, nauraa jutuillesi
        - Kuiskii sinusta kavereilleen (katsoo sinua ja supisee)
        - Huomaat, että hän on useasti samassa paikassa samaan aikaan kuin sinä
        - Hän keksii tekosyitä saadaksesi olla lähelläsi / puhua kanssasi
        - Punastuminen on monilla aika varma merkki! Valitettavasti :D ja yleensäkin nolostuminen sinun ollessasi lähellä.
        - Pyytää kaveriksi esim Facebookissa / tykkää / kommentoi positiivisesti / paljon hymyjä
        - Panostaa normaalia enemmän ulkonäköönsä


      • Seurustelua.
        Mialana kirjoitti:

        Ja vielä, jos joku kysyy, mistä tietää onko tyttö ihastunut.
        - Katselee sinua paljon
        - Katsoo silmiisi aina kuin mahdollista
        - Hymyilee sinulle, nauraa jutuillesi
        - Kuiskii sinusta kavereilleen (katsoo sinua ja supisee)
        - Huomaat, että hän on useasti samassa paikassa samaan aikaan kuin sinä
        - Hän keksii tekosyitä saadaksesi olla lähelläsi / puhua kanssasi
        - Punastuminen on monilla aika varma merkki! Valitettavasti :D ja yleensäkin nolostuminen sinun ollessasi lähellä.
        - Pyytää kaveriksi esim Facebookissa / tykkää / kommentoi positiivisesti / paljon hymyjä
        - Panostaa normaalia enemmän ulkonäköönsä

        Kiitos vastauksistasi! Noi auttaa paljon. Taidan ihan lähettää viestiä, että nähtäis jossain kun en jaksa kavereille valittaa.. Ja ihanaa, että otit ton tosissaan :) Kiitos!
        Tuolta löytyy noita leffa lippuja.. vois joskus pyytää sen jotain leffaa kattomaan. :)


      • 12v boy
        Mialana kirjoitti:

        Ja vielä, jos joku kysyy, mistä tietää onko tyttö ihastunut.
        - Katselee sinua paljon
        - Katsoo silmiisi aina kuin mahdollista
        - Hymyilee sinulle, nauraa jutuillesi
        - Kuiskii sinusta kavereilleen (katsoo sinua ja supisee)
        - Huomaat, että hän on useasti samassa paikassa samaan aikaan kuin sinä
        - Hän keksii tekosyitä saadaksesi olla lähelläsi / puhua kanssasi
        - Punastuminen on monilla aika varma merkki! Valitettavasti :D ja yleensäkin nolostuminen sinun ollessasi lähellä.
        - Pyytää kaveriksi esim Facebookissa / tykkää / kommentoi positiivisesti / paljon hymyjä
        - Panostaa normaalia enemmän ulkonäköönsä

        En liity asiaan mitenkään mutta toi on hyvä tietää koska yks meidän luokan tyttö aina vaan kattelee mua ja nauraa mun jutuille.


    • Vastatkaa:/

      Oon 13v poika. Harrastan futista (oon kohtuu hyvä siinä). Urheilen muutenki paljon, käyn lenkillä ja nii. Oon ihastunu/rakastunu yhteen tyttöön. Se nauraa mun jutuille ja laittaa viestejä wapissa, mut kertooks se viel mitään? Ehkä se haluu vaa olla mun kaveri. Tyttö on suosittu ja harrastaa urheilua. Välillä mua häiritsee ku se nauraa kaikille mun jutuille, välillä se ei huomioi mua ollenkaa. Mun mielipide on, et se on korkeintaa ihastunu.

    • boyy

      Yks tyttö katselee minua ja hymyilee minulle joka päivä koulussa ja on kokoajan jossain lähellä että nään hänet ja kuiskii kavereilleen kun katsoo minua onko hän ihastunut minuun. :)

      • tyttövaa

        luultavasti voi olla :))


      • AmuK
        tyttövaa kirjoitti:

        luultavasti voi olla :))

        Tytön käytös ainakin viittaa siihen. Suosittelen sinun tekevän rohkeasti aloitetta, sillä tytöt ovat useimmiten tällaisissa asioissa aika ujoja ja odottavat pojalta aloitetta!


    • tytttö

      mistä tietäö onko poika ihastunu?? ollaa samal luokal (seiskal) ja se kattoo mua välillä tunnella. välil se kiusaa mua ;) mut sit seuraavana päivän se on iha erillaine?

      • AmuK

        Erilaisuus jonakin toisena päivänä saattaa johtua siitä, että poika josta olet kiinnostunut esittää "kovaa" kaveriporukassaan. Suosittelisin tekemään jonkinmoista aloitetta sinunkin puoleltasi, ettei vaan ala myöhemmin kauttaamaan. Mutta onnea sinulle!


    • 13typy

      Jos oot ainaki 99% et se on ihastunu suhun, niin sun ehdottomasti pitäis kysyy vaik et voisiks olla munkaa jonain päivänä ja sit ku tunnette jo toisenne paremmin( mut ei liian hyvii kavereita) niin voit sanoo et oot ihastunu! Suhteeseen on niin paljon kivempaa mennä ku tietää kumppanista tärkeitä tietoja ja voi olla oman itsensä!:) nimimerkillä varustettuna:)

    • lifestoory

      Kerronpa teille nyt aika lailla koko oman ihastumis tarinani, joka ei valitettavasti päättynyt hyvin :/. Eli olen 15 v poika, ja kolme vuotta sitten seiska luokalla päivää ennen musiikki iltaa ihastumisen kohteeni, Iitu (nimi muutettu) aloitti faceboo ketjun kirjoittamalla musiikki-illasta, jossa molemmat esiinnyimme. Tästä johtuen ystävystyimme ja keskustelimme facessa aina aika-ajoin. Mutta joskus seiska luokan tammikuussa hän kertoi ettei halua olla muuta kuin kavereita ja masennuin ja pidin kaiken sisälläni ja en kertonut asiasta kenellekkään. Seuraavana kesänä hän kuitenkinnaloitti keskustelun uudestaan ja minulla oli häneen edelleen ihastus mutta en aloittanut keskustelemaan hänen kanssaan aktiivisesti. Mutta 8-luokalla ihastuminen saa uuden liekin ja aloitan tekstaamisen uudelleen ja keräsin kaikekn rohkeuteni ja kerroin aika epäsuorasti että minulla on häneen ihastus ja hän halusi edelleen olla pelkkiä ystäviä/kavereita. Silloin olin jälleen hukassa ja en kertonut edelleen kenellekkään. Jatkoin joka tapauksessa satunnaista keskustelua hänen kanssaan ja pidin taas paussia kesällä. Nyt 9-luokan alussa rupesin taas juttelemaan hänelle ja minun oli pakko kertoa hänelle ihastumisesta suoremmin. Keräsin rohkeutta ja viimein joulu leirin jälkeen päätin kertoa rakkaudesta häntä kohtaan ja kuten aina Iitu halusi pysyä vain kavereina. Olin kuitenkin vielä toiveikas ja päätin olla luovuttamatta. Nyt hypätään vähän taaksepäin koska täytyy kertoa pieni yksityiskohta , syksyn musaillassa kaverini uteli ihastumisesta ja sai selville kuka ihastus oli ja sanoi että hänen pitää kertoa jotain, mutta vain jos toinen kaverini olisi paikalla koska hän pelkäsi, vaikka ilman syytä saatan olla hieman tempperamenttinen mutta en löisi ystäviäni tai ketään ylipäätään, riippuu tietyti, mutta takaisin aiheeseen. Eli minä mietin todella paljon mikä se asia saattaisi oll, mutta hän ei kertonut vaikka kuinka kärkyin. Sitten päivä enne n joululomaa todistustenjaon jälkeen koulun käytävällä huomasin että ihastukseni jäi yksin istumaan, jöin odottelemaan että kaikki ihmiset löhtisivät pois ja ystävänikin jäi sinne, se sama joka oli musaillassa ja hän meni juttelemaan hänelle ennen, järkytyin aika pahasti vaikka olinkin miettinyt hiukan mahdollisuuksia. No en minä vielä luovuttanut menin vielä ystävänikin jälkeen juttelemaan ihastukselleni, mutta ei se paljon auttanut. Olin siis aika allapäin koko joulun ja vieläkin vähän häiritsee. Sitten kokosin itseni joulun jälkeen ja pyysin Iitua ulos kahville ja juttelemaan. Eipä siinä jutellessa mitään ihmeempiä, mutta kun pääsin kotiin hän kertoi facessa että hän tykkää toisesta ja luulin että se oli kaverini, mutta juttelimme aikamme ja sain selville että hänen ihastus olikin joku toinen. Sain helpotuksen mitta silti harmittaa. Emme ole sen koommin jutelleet yhtään ja yritän pärjätä asian kanssa olen kertonut asiasta parhaalle ystäcälleneni jolta olen saanut hieman helpotusta kipuun. Näen vieläkin ihastuksestani unia ja joskus tulee kaipuu kohtauksia. Mutta aika parantaa haavat. Huh tulipa jonkun verran tekstiä, en tiedä mikä on tarinan opetus sen voitte varmaan itse päättää ja kaikki outokumpulaiset jotka luette tätä menen joensuuhun opiskelemaan jotta pääsisin pois yäältä ja saisin uuden alun

    • jokurandomityyppi

      Oon 11 vuotias poika ja olen aika urheillinen. Huomasin muutama päivä sitten että yks 12 vuotias tyttö vilkuilee ja hymyilee mulle, ja välillä se kehuu minua ja juttelee minulle. Huomioon ottaen sen että se viime vuonna tiuski minulle näin suoraan sanottuna, ja nykyään se puhuu 5x ystävällisemmin. Onkohan se ihastunut

      • jokurandomityyppi

        Minuun?*


    • Sekukaonjännä

      Voisko joku kertoo mistä tiän onko tyttö ihastunut oon siis 13.v. Ja oon ihastunu yhteen meiän luokan tyttöön

    • asersafasf

      "Ja vielä, jos joku kysyy, mistä tietää onko tyttö ihastunut.

      - Katselee sinua paljon

      - Katsoo silmiisi aina kuin mahdollista

      - Hymyilee sinulle, nauraa jutuillesi

      - Kuiskii sinusta kavereilleen (katsoo sinua ja supisee)

      - Huomaat, että hän on useasti samassa paikassa samaan aikaan kuin sinä

      - Hän keksii tekosyitä saadaksesi olla lähelläsi / puhua kanssasi

      - Punastuminen on monilla aika varma merkki! Valitettavasti :D ja yleensäkin nolostuminen sinun ollessasi lähellä.

      - Pyytää kaveriksi esim Facebookissa / tykkää / kommentoi positiivisesti / paljon hymyjä

      - Panostaa normaalia enemmän ulkonäköönsä"

      Tuossa aika hyvä lista minkä joku kirjoitti aikaisemmin ketjuun.
      Itse olen mies ja ilmeisesti aika huonoitsetuntoinen koska kerran kun yksi tyttö koulussa rohkeasti lähestyi minua ja juteltiin ja sen jälkeen kun näin hänet kaverinsa kanssa niin he kuiskivat yhdessä ja samalla katsoivat minua, tulkitsin sen heti negatiiviseksi vaikka se olikin varmaan jotain positiivista..

    • Ootihana

      Olen tyttö ja tälläinen olen ihastuneena..
      Puhun siitä ystävilleni paljon. Kun meen sen ohi katon sitä silmiin tai oon muka muissa maailmoissa. (Yleensä meidän katseet kohtaa) yritän laittaa hiukset, paidan, ja housut hyvin. Jos se kattoo saatan kattoo normaalisti eteenpäin ihanku en olisi huomannu, että se kattoo ja mua saattaa alkaa hymyilyttää tai sitten näytän tylyltä vaikka mun sydän lyö nopeaa ja mietin miten ihana se on. Jos musta tuntuu rumalta tai en tykkää mun vaatteista tai hiuksista yritän olla mun kavereitten takana. Mun kaverit on huomannu, että se on kattonu mua aika monesti niin, että en oo huomannu. Saatan kävellä nopeaa sen ohi vaikka oikeasti haluaisin koko ajan olla sen lähellä. Ja en kato sitä usein vaikka haluaisin koko ajan tuijottaa sitä.. Musta saattaa saada päinvastaisen kuvan kuin ihastuneen. Mutta uskon, että se aavistelee, että tykkään siitä. Se on niin ihana❤

    • Juhistankki

      Mul on toi sama ongelma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe