Paljonko Musta Barbaari nostaa??

punttijorma

48

1858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loooverg

      Muista en tiedä, mut penkki 80-90 kg, riski mies.

      • MOIKKELISMAISTERI

        khyl


    • mutiainen1

      127,5kg

    • fdsvcxfdsfds

      Ihan hyvä kondis ikäisekseen, mutta tuskinpa ilman aineita on kuntoaan saavuttanut. Voisi pärjätä ihan hyvin kehonrakennuksessa jos menisi kunnon valmennukseen.

      Taitaa mies keskittyä bodaukseen eikä voimannostoon.

    • Arjalainen tappokone

      Takuulla sijpottii 90-105 kilon välille. Olen 20 vuotta katsonut erilaisia miesvartaloita ja kuinka paljon he nostavat ja Barbaari sijoittuu noihin lukemiin. tuosta jos keskiarvon nappaa niin 97.5 kg.

    • käsipaino88

      Epäilen kyllä että enemmän pojalta nousee. TIedän jonkun verran 17-19 vuotiaita jotka eivät kovin montaa vuotta lihaskuntoaan ole kasvattaneet mutta satanen silti nousee penkistä. Ja vartalot kyseisillä kavereilla ei satu olemaan samaa luokaan tämän artistin kanssa. Ja jos MB mainitsee vielä suosikikseen penkin, eiköhän se tarkoita että poika osaa hommansa. Itselle ei ole koskaan penkki napannut, tiedä sitten miksi.

    • setämiäs

      Ihanan tiukka suoli...

    • 123223

      Kyllä 130 kg nousee..

    • 29+4

      Menkää katsomaan Liikuntamyllyyn paljon nousee ja hakatkaa se samalla. Kyykystä luku on ainakin helppo sanoa kun on perinteinen RHP paviaani. 0kg.

      • Uskollinen aviomies

        Jo on halvat hinnat tuolla Liikuntamyllyssä. No kävikö joku katsomassa, kai täällä nyt joku sielläpäin asuu. Jokatapauksessa aika sama mitä penkkaa kun on yli 20cm pitkä mieskakka-aukon nussintavehje haaroissa.


    • Unkka T

      En tiedä paljo nostaa mutta punainen barbaari nostaa tuplat ja sininen vielä enemmän.

    • ilmoitin

      Ilmoitin poliisille hakkaamisuhkailusta

      • Vittuako ilmoitat

        et sinä siinä mikään asianosainen ole. Itse en kenenkään hakkaamista kannata,mutta silti pöllökö olet?


    • Killll ret
    • pwoeir

      Narubarbaari.

    • ddd1

      penkki on kyl 97.5-110

    • vlog3

      Saatais syytteet rasismista kun kaveri kuolis lämmittelyissä kun lämppärit olis jo liian kovaa kaverille. Ei sillä, mut tommoinen riisikeppi kuolee noissa treeneissä. Valitettavasti ei voida ottaa sitä riskiä, että saa laakin jossain pudotussarjassa

    • Mies-21v

      Ostaisin ton Mustan Barbaarin orjaksi kotitilalleni koska tahansa.

      • Hän syö dopingia

        Hyvät kaupat tekisit. Kyllä tuollainen 130kg penkkaaja jaksaa painaa plantaasillasi. Tosin joutuisit ruokkimaan häntä thaikuilla eli aika hintavaksi tulisi ellet sa thaikkuja halvalla.


    • Mustabarbaari hh

      Mustabarbaari lasi kossua ja turkin pippuri pohjalle

    • tavisaatu

      harva nostaa yli 100kg penkistä joten..

    • kuukgv

      Jaa-a, tämmönen Musta Parturi, nousi 40-50kg penkistä raakana, paidalla 65.5kg.

    • Salitttt

      Ainakin tässä vähän yli vuoden vanhassa videossa barbaari tekee aika kevyen näköistä sarjaa 26kg ja 38kg käsipainoilla tasapenkillä videon lopussa siis. Tässä linkkiä https://www.youtube.com/watch?v=BAGH--CBfsU Että voisihan tuosta nyt ainaki jotain päätellä. Itse saan ehkä nipin napin tehtyä yhden 8 toiston sarjan 30kg käsipainoilla tasapenkillä, ja oma penkki maximi tangolla tehtynä on noin 100kg. Ja kyllä tolla barbaarilla sen verran kevyen näköisesti näytti noi 38kg hanttaleet liikkuvan että ainakin veikkaisin hänen saavan vastaavan tiukan 6-8 toiston sarjan vähintään 43-45kg käsipainoilla. Että tästä kaikesta pääteltynä penkki max tangolla olisin hänellä reilusti yli sadan kilon, ehkä jopa sen 130-145kg.

    • realismia

      musta barbaari ja 145kg :DDDDDDD sehän kuolis sinne alle ja menis katki... sanotaan et 100kg saattaa mennä

    • lkjljlj

      No miksei Musta Barbaari voisi nostaa yli 145 kiloa? eihän se tietenkää mikään kauhea järkäle ole, mutta ei nyt mikään hernekeppikään. Kyllä itse tiedän tyyppejä jotka ovat kokoonsa nähden todella vahvoja, kyllä ihan hyvin joku 70 kilonenkin mies voi nostaa yli sen 145kg jos vaan treenaa ja syö oikein ja tietysti onhan se geeneistäkin paljo kiinni että mitenkä hyvin se voima tarttuu.

    • käyttäkää aivoja

      No jos 70 kilonen mies nostaa yli 145kg on sen oltava älyttömän lyhyt.. musta barbaari taas on rintakehäst ohkanen ku mustalaisen palkkapussi

    • Salitttt
    • diiip

      Eikös musta barbaari harrasta lihasten kasvatusta? sillonhan se menee vähä toisinpäin et yleens ollaan vahvemman (lihaksikkaammaan) näkösiä mitä voimat antaa ymmärtää.. toki joku painonnostaja voi olla rimpulanaki vahva hyvän hermotuksen ansiosta

    • liiibalaabaa
    • jhs3

      puhuu paskaa minkä kerkee.. ei ikinä kyykkää niillä tikuilla 130 kilolla kympin sarjaa.. niil 50cm kanankoivilla hyvä jos 100 nousee syväkyykystä,tietty jotain 10cm nitkuttelua voi 130 kilolla tehdä

    • SS666

      "no maastavedossa oon tehnyt 180 kilolla 8-10 toiston sarjaa ja kyykyssä 130 kilolla 10-12 toiston sarjoja. Isompiakin painoja varmaan liikkuisi, mutta tällä hetkellä painojen määrällä ei oikeastaan ole mulle väliä, mulle treenatessa on tärkeää painojen sijasta mind-muscle -connection, tuntuma treenattavassa lihaksessa."

      Ei huhhuh mitä törkyä tuo paviaanimulaaatti jauhaa. Menisi takaisin sinne Keniaan ja veisi sukulaisensa mukana.

    • oranssi barbaari

      Minä olen oranssi barbaari ja hakkaan kaikki muut barbaarit aina tavattaessa. jaksan nostaa penkissä 35 kiloa ja mulle ei vittuilla. en voi kyykkyä koska sain nuorena seikkailijana nuolen polveeni.

    • jeppi

      Liikuntamyllyssähän tuota tullu nähtyä,kyykkyä ei kyllä kertaakaan ole tehny,joten taitaa olla prässitulos toi 130kg ja maastavetoa tekee korokkeen päältä aina ja senki polven yläpuolelta.Penkissä tainnu parhaimmillaan olla 90kg ja sillä tiukka vitonen

    • JuusoM1992

      Nostin polvilta 125kg. Mietteitä?

    • Ottakaa rennosti!

      Kyllootte naurettavia!
      Mitä helevetin väliä sillä on paljonko siitä penkistä nousee, oikeastaan yhtään kenelläkään. Älkää vaivatko pikkupäitänne epäolennaisilla asioilla vaan keskittykää niihin omiin nostoihinne ja ennenkaikkea oikeaan tekniikkaan.
      Penkkituloksella ei realimaailmanmenossa ole kovinkaan suurta merkitystä...
      Ei kannata ottaa salillakäyntiä liian vakavasti.

      Kunnon bodaria ei teistä tule kenestäkään ilman steroideja, ikävä kyllä.
      Onko ne lihakset sitten sen arvoiset että kannattaa menettää terveytensä niiden takia?
      Sitä sopii miettiä.

    • Elisa..

      MInkä mittanen mies on? Näyttää olevan aikamoiset lihasmassat. Jos ei ihan pätkä ole niin penkki on 120-135kg. Itse paljon ruikumpi ja otan 110kg, joten jos ei noilla lihaksilla vähintään 120kg nouse niin ihme homma.

      • pukki75

        No naisen silmään tietysti voi siltä näyttää,todellisuudessa tuohon kuntoon pääsee kun alottaa nälkädietin ja muistaa pari kertaa viikossa käydä tekemässä vatsoja ja habaa


    • öalkj

      kyykkäsi viime viikolla satasella kolmosen.

      • 4+12

        Ja taisi olla pyllistyksiä.

        Itse menen joku kerta Myllypuroon ja nappaan niitä sompppuja kurkusta kiinni ja opetan miten tässä maassa ollaan.


    • rrfjjfkjff

      Ainakin yhdessä videossa teki kevyttä kympin sarjaa 38 kilon käsipainoilla penkkiä.

    • abubabu

      Näin saman videon ja olivat 28 kiloset,kantsis hommata ne silmälasit..

    • Voevoe233

      Näyttää vähän siltä että täällä porukka ei edes halua uskoo siihen että barbaari mahdollisesti nostaiskin kohtuu paljon rautaa :D Itse katsoin tuon videon missä se teki kyllä 38 kilon hanttaleilla kevyttä sarjaa penkillä, tarkemmin ottaen teki ensin 26 kilosilla ja sen jälkeen ne 38kg. Eikä millään 28 kilosilla missään vaiheessa! Tarkennan nyt vielä varmuuden vuoksi, eli siis tuossa ''musta barbaari treenaa hauiksia-tee perässä!'' videon lopussa se liikuttaa hyvinkin kevyen näköisesti kyseisiä hanttaleita. Vaikeehan tuosta on lähteä tanko penkin maksimiykkösiä arvioimaan, mutta kyllä nyt ainakin luulisin että vähintään sen 115-120 nousee. Voi olla mahdollista että isompiinkin rautoihin olisi rahkeita hänellä.

      • Veksi 19

        Laittaisiko joku linkkiä tuohon videoon kun en löydä?


    • Voevoe33
    • hess567

      uuh..musta berbeeri

    • Nivvver

      Musta barbarinekeri on ottanut penkistä 215kg.

    • Penkkitulospaljastui

      Ylex kysy mitä vaan jutskassa hän väitti saaneensa 170kgx2 penkistä.

      • Pallomeripoika

        No niin vissiin. Noilla massoilla lähempänätodellisuutta on 70kgx2.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe