Sepon Baari/Via Esta...

Alanyaan kohta

Onks kellään kokemusta kyseisestä paikasta? Minkäläinen on ruoka,juoma,henkilökunta? Pari kaveria on kehunut kovaasti tätä paikka....nyt olisin menossa koht Alanyaan ... Kannattaisko käväistä myös siellä?

29

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • factor1

      Kyllä kannattaa käväistä. Ruoka hyvää ja henkilökunta pirteää ja huumorintajuista.

    • peelospede

      mulkvisti miks poistat viestei iha paineissas=DD

    • IINA

      HYVÄ PAIKKA KÄYTY MONTA KERTAA SUOSITTELEN ;)

    • PALJON NÄHNY

      TARKOITITKO SEPON BAARILLA ONNELAA PAIKKA OK :)

      • Teeman aloittelija..

        En tarkoittanut Onnelaa,ihan niin kun otsikkossa lukee,niin Sepon Baari/Via Esta :) Mutta kiitos Iina ja Factor1 suosittelemasta :)


      • FAHISE FAHISE
        Teeman aloittelija.. kirjoitti:

        En tarkoittanut Onnelaa,ihan niin kun otsikkossa lukee,niin Sepon Baari/Via Esta :) Mutta kiitos Iina ja Factor1 suosittelemasta :)

        FAHISE FAHISE FAHISE!


    • Kans menossa

      Entäs ne baaripojat? Onks samanlainen meininkki kun esim. Heikin baarissa?

      • Naimisiin nopeasti

        Baaripojat ovat kaikki varattuja miehiä älä niistä välittää
        mutta jos tekee mielin niin naimisiin pääset vaikka seuravana viikonloppuna eli tämä on todellisuutta.Ja jos
        on lapsia ei ne haittaa ,tärkein on saada äiti rakastumaan
        sittenpä helvetiksi menee.Kokeiltu on parin otteeseen.Nyt
        en enää etelään matkustaa.


    • Factor1

      Olen käynyt Heikin baarissa myös ja ei siellä minusta muuta vikaa ollut, kuin se että oli ehkä liian tyrkkyjä tarjoilijoita. Sepolla käytiin muutaman kerran ja meno oli rentoa eikä tarvinnut olla kokoajan tilaamassa jotain. Huumorintajuisille ihan mukava paikka:)

    • zldkf

      Nuoremmille ihmisille varmaan aivan kiva paikka, Vanhemmatkit viihtyy lounasaikaan, kun musiikki hiljemmalla.

    • painepoika xd

      lol iha paineissaa poistelee viestei :D

    • typykkä22

      mun mielestä parempi paikka kun Heikin baari, Sepolla oon käynyt useemmin. Täälä on komeammat tarjoilijatkin ;)

      • Saitko keppiä

        kellarissa? Vaiko rannalla?


    • Kannatan

      Sepon baari on rento paikka ja henkilökunta mukavaa väkeä. Seppo itse aina paikalla ja hauska tyyppi. Suomalaista humppaa soitteli ja lauleskeli rennoin fiiliksin, että nuorempikin väki viihtyy. Myös suomalaista nuorisomusiikkia youtubesta laittoi pyynnöstämme :D Sielä sitten cheekin tahtiin tossua toisen eteen.

    • Seppo&Sammy

      Käytiin Sepon baarissa, kiva paikka itäisellä rannalla, mukavia tarjoilijoita, näkyivät hoitavan pieniä lapsia ihan mielellään, silläaikaa että vanhemmat saivat syödä rauhassa. Ruoka oli ihan hyvää ja palvelu myös, käytiin alkuillasta, joten musiikkipuolesta ei ole kokemusta. Toinen paikka oli Sammys Place, joka oli Kleopatra rannan puolella Aladdin Beachin kohdalla, siellä myös hyvä meininki samoin ruoka ja leikilliset tarjoilijat ja Sammy osasi aika hyvää suomeakin.

      • <<<<<<<<<<<

        Sammylla taitaa olla liuta lapsiakin turistityttöjen kanssa . pitäähän se osata lapsilleen puhua.


      • Aina alanya
        <<<<<<<<<<< kirjoitti:

        Sammylla taitaa olla liuta lapsiakin turistityttöjen kanssa . pitäähän se osata lapsilleen puhua.

        Mukava paikka, ja hyvännäköiset pojat töissä! Varsinki se sisäänheittäjä!


      • Sipsu
        Aina alanya kirjoitti:

        Mukava paikka, ja hyvännäköiset pojat töissä! Varsinki se sisäänheittäjä!

        Minkäläinen niistä? Onhan siellä niitä aika monta ;)


    • looooveee

      Joo, mulla oli sen kanssa aika paljo sutinaa viime lomalla heinäkuussa! Kiva poitsu

      • 35V

        Menin naimisiin sen sutinaan jälkeen heti seuraavalla reissulla.Olen nyt onnellinen ja ainoa tärkeää ihminen hänelle.


    • fsan

      Varokaa ottamasta vastaan ilmaista drinkkiä.Parilla ystävälle on käynyt huono tuuri ja tullut psyykkinen trauma.

      • Reiska

        Mulle tahtoo tulla ilmaisista drinkeistä krapula.


      • gtg

        Mulla pari kaveria piikitti marihuanaa suoneen ja meni tsykoottiin.


    • Seppoforever

      On hyvä paikka, itse käynyt monesti. Baaripojat mukavia, mutta ei liian tungettelevia. Lähtevät mukaan bilettämäänkin kun pyytää, ainakin meidän kans :D

      • Jihaaaa

        Hienoksi rempattu paikka talven aikana!


      • eri mieltä
        Jihaaaa kirjoitti:

        Hienoksi rempattu paikka talven aikana!

        Ei ainakaan wc.


      • Looooveeee
        eri mieltä kirjoitti:

        Ei ainakaan wc.

        Suleyman on ihana!


    • HURAAT

      Suomih uora HURAA

      • Loooveeee

        Ehdottomasti!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe