Kokemuksia Banssi etelä oy

.....

Onko kenelläkään kokemuksia vuokratyöpaikasta Banssi Etelä Oy?
Kannattaako ylipäätään ottaa vastaan vuokratyöpaikkaa?
Miten palkkaus ja lomat?

20

1419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hello691

      Palkka 10 euro ja lomarahat maksetaan vasta työsuhteen päättyessä kerralla tai sitten jos olet niin pitkään töissä niin kesäloman yhteydessä.

    • metallimies92

      olen ollut töissä banssin kautta keväästä 13. vuoden vaihteessa siirryn tähän yritykseen jossa olen nyt vuokralla. meikällä ei ole ollut mitään ongelmia minkään asian suhteen kuten parin muun vuokfirman kautta ennen.. Palkka tulee tilille kaksi kertaa kuukaudessa ja yhteshenkilöni banssiin on nasta tyyppi. suosittelen banssii.

      • kiinnostunut65

        mitkä oli ne vuokrafirmat joiden kanssa oli ongelmia?


    • Fränä

      Ite laitoin hakemuksen ja heti seuraavana päivänä sain duunin kun kävin haastattelussa. Palkka ihan perus.

      • sähkäri

        Samantien kutsu haastatteluun, seuraavana päivänä kirjoitettiinkin jo sopparit. Palkkaakin maksaa paremmin kuin monissa paikoissa. Vahva 8/10


      • Kokemusta on
        sähkäri kirjoitti:

        Samantien kutsu haastatteluun, seuraavana päivänä kirjoitettiinkin jo sopparit. Palkkaakin maksaa paremmin kuin monissa paikoissa. Vahva 8/10

        Banssi ei maka tessin mukaan ei kannata olla vuokrafirmas töissä


      • huijattuolo
        Kokemusta on kirjoitti:

        Banssi ei maka tessin mukaan ei kannata olla vuokrafirmas töissä

        Olen itse tällä hetkellä banssin kirjoilla. Työnsuhteen päätyttyä en enään halua kuulla koko banssistä enään ikinä! Kokemusta on ollut aikaisemmin muista vuokrafirmoista, ei ole pahaa sanottavaa mutta banssin suhteen! Olkaa tarkkana!


      • Kelkka45
        huijattuolo kirjoitti:

        Olen itse tällä hetkellä banssin kirjoilla. Työnsuhteen päätyttyä en enään halua kuulla koko banssistä enään ikinä! Kokemusta on ollut aikaisemmin muista vuokrafirmoista, ei ole pahaa sanottavaa mutta banssin suhteen! Olkaa tarkkana!

        Miksi "huijattuolo" on sitten töissä kyseisessä yrityksessä töissä jos kerran on tyytymätön, eikö kannattaisi vaihtaa/hakea toista työpaikkaa.. ;-)
        Ja miten koet olevasi huijattu? Kiinnostaisi tietää..
        Itse aloitin kyseisen yrityksen kautta raksahommissa joulukuussa työt ja ei mitään pahaa sanottavaa! Saan muuten tessiä parempaa palkkaa sekä tessin mukaiset korvaukset.
        Minulla on myös kokemusta muista alan toimijoista (ei kaikista positiivista) ja minun mielestäni vuokrafirmoja on turha dissata, sillä nehän niitä töitä meille tarjoavat. Tod.näk ilman vuokrafirmojen työpaikkoja sinä, minä ja moni muu olisimme työttömiä, mietippä sitä!


      • asikainen
        Kelkka45 kirjoitti:

        Miksi "huijattuolo" on sitten töissä kyseisessä yrityksessä töissä jos kerran on tyytymätön, eikö kannattaisi vaihtaa/hakea toista työpaikkaa.. ;-)
        Ja miten koet olevasi huijattu? Kiinnostaisi tietää..
        Itse aloitin kyseisen yrityksen kautta raksahommissa joulukuussa työt ja ei mitään pahaa sanottavaa! Saan muuten tessiä parempaa palkkaa sekä tessin mukaiset korvaukset.
        Minulla on myös kokemusta muista alan toimijoista (ei kaikista positiivista) ja minun mielestäni vuokrafirmoja on turha dissata, sillä nehän niitä töitä meille tarjoavat. Tod.näk ilman vuokrafirmojen työpaikkoja sinä, minä ja moni muu olisimme työttömiä, mietippä sitä!

        Itse olen kirjoilla kuudessa eri vuokrafirmassa ja menossa Banssin haastatteluun maanantaina. Keskittyminen mahdollisimman harvaan firmaan on fiksua, sillä silloin he ovat valmiita maksamaan esimerkiksi tulityökorttikurssin yms.


      • 3+7
        asikainen kirjoitti:

        Itse olen kirjoilla kuudessa eri vuokrafirmassa ja menossa Banssin haastatteluun maanantaina. Keskittyminen mahdollisimman harvaan firmaan on fiksua, sillä silloin he ovat valmiita maksamaan esimerkiksi tulityökorttikurssin yms.

        Ei yksikään vuokrafirma maksa yli työehtosopimuksen.
        Banssin kehujilla ketunhäntä kainalossa.


    • kyselijä

      banssi hakee porukkaa listoilleen mutta ei heillä mitään duunia ole tarjolla.
      palkat alinta tasoa mitä voi olla.

    • työllistynyt

      Pitkään pyörin vuokrafirmoissa ja nyt vihdoin sain vakkaripaikan kun olin 6kk ollut ensin Banssin kautta hommissa. Itsellä ei mitään ongelmia minkään suhteen ja tällä hetkellä onnellinen että löytyi mieleinen paikka.

    • vellu123

      ei mitään ongelmia tilit tulee niin kuin pitää

    • uskomatonmeininki

      En voi suositella.

    • 5kktaistelu

      Palkat myöhässä ihme syillä, loppupalkkoja ei makseta oikein eikä korjata pyynnöistä huolimatta. Ja kun yrität selvittää palkanmaksu ongelmia niin kukaan ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Vievät kaikki riidat oikeuteen kun kukaan ei jaksa oikeuden käyntejä alkaa jauhaa. Eli en voi suositella kenellekkään. Vain jos haluat joka kuukausi yrittää selvitellä miksi palkka on maksettu väärin tai ei ollenkaan ja sit jäät ilman loppupalkkaa niin ihan oikea firma siihen.

      • TyytyväinenAsiakas

        Kuullostaa huonolta mustamaalauksesta..
        Oikeuteen "turhien" keissien vieminen EI muuten ole halpaa lystiä sekä myös tyhmää, varsinkin jos tietää olevansa häviämässä juttua. Joten väittämäsi kuulostaa perustavan omaan arvailuusi.
        Tällaisia asoita sekä myös henkilöstöpalvelualan toimijoita valvoo viranomaiset sekä liitot erityisen tarkasti, joten tämä kyseinen yritys ei varmasti olisi pystyssä jos toimisi tietoisesti väittämälläsi tavoilla.. Ei mul muuta.


      • HyväVuokrafirma

        Vuokratyöntekijän näkövinkkeli:
        Viidestä vuokrafirmasta Banssi on ylivoimaisesti paras. Hommat loppuu toiselta työmaalta ja heti seuraavaksi päiväksi on päässyt jo uudelle. Useammat henkilöt ovat sinuun yhteydessä, joten jos joku on lomalla tai et muuten vaan saa yhteyttä se ei haittaa mitään. Palkat on ainakin TES ja keskustelemalla voi saada hieman ylikin (tapauskohtainen). Tämä firma on oikeasti sellainen, että voisin melkeinpä jopa väittää, että johto pitää vuokratyöntekijöitä oikeina ihmisinä ja pitää heistä huolta, toisin kuin muissa vuokrafirmoissa, jossa olet ns. "tuote". Jos olet ahkera ja teet työsi hyvin hoitaa Banssi hyvin myös sinun asiasi. Jos jotain valittamista täytyy keksiä niin keikat ovat luonteeltaan lyhytkestoisia, joten vaikka taukoa ei tulekaan väliin se voi aina periaatteessa tulla ja hirveän läheisiä suhteita et ehdi muodostamaan työkavereiden kanssa. Toisaalta kiva aina tietää, mitä joku muu on tehnyt elämällänsä.


      • piälikkö

        Jaa kuulostaa siltä että jokin yhteyspäälikkö tai pääliköitten päälikkö tai aluejohtajan johtaja on kirjoittanut tuon. Firmassa ei näytä juuri muita olevan töissä kun suuri johtajia ja pääliköitä.


    • Mvaaaa

      Banssi paskahuussi kestää isältä pojalle!

    • blaah_

      Surkea työnantaja. Työ loppui kuin seinään juuri ennen koeajan loppua ja kovasti lupailtiin uutta työtä.. No tuosta on kulunut jo 4kk ja mitään ei ole kuulunut.. Työntekijät heillä on muutenkin ihan pihalla joka asiasta tai sitten kysyvät samat asiat moneen kertaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe