AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  / Isabella

Isabella

13 Vastausta 281 Lukukertaa
Kertokaa aurinkomatkojen Isabella huoneistohotellista kokemuksia. Olisi tarkoitus lähteä sinne toukokuussa 2 viikoksi :)
muualle kyselemään typeriä.
Mä oon menossa sinne seuraavalla viikolla ja voin sen jälkeen viestitella tuoreita tietoja :)
nussiiko Ali vielä ryhävalaita vai onko vaihtanut sotanorsuihin?
Ai jaa, onkos siellä sellaista toimintaa, vai onko tuo vain jonkun mustamaalaamista.
Kirjoittele kokemuksia kun olet palannut.:))
Oltiin vuosi sitten marraskuussa, ihan ok paikka.
-HELKKY- mimmonen porukka teitä on lähdössä toukokuussa isabellaan??
Meitä on viis tytsää ja ollaan Ali-faneja!
Ihan ok hotelli huolimatta siitä, että palstalla sitä moititaan. Ystävällinen palvelu ja kiva puistikkoreitti rannalle. Ollaan pidetty ja taas kerran menossa sinne viikoksi (lähtö ensi perjantaina). Toivotan hyvää reissua sinulle!
Jos tykkäät siitä, että moskeija on 50 metrin päässä hotelista ja heräät joka aamu viiden jälkeen rukouskutsuun, niin Isabella on juuri sinua varten. Huoneet olivat vaatimattomat, ulko-oven lukko ei tahtonut toimia, ei myöskään sähköavain vaan joutui remputtamaan moneen kertaan. Ilmastoinnilla oli kaksi asentoa - on tai off. Lämmin vesi viikon aikana kolme kertaa poikki, siis loppui kokonaan.

Aamupalalla on kakta erilaista leipää, vaaleita molemmat. Kananmunia ainoastaan keitetynä ja hiin heelvetin kuumiksi ettei voinut kuoria polttamatta sormiaan. Kahvia joutui odottamaan jokaikinen aamu, kun valmistivat sitä kuumalla vedellä nescafe muruista. Sen joutu hakemaan itse tiskiltä ja ennen ensimmäistä kupillista oli muu aamiainen jo syöty.

Suomalaiset örvelsivät uima-altaalla aamusta iltaan ja heitä oli 90% asiakkaista.
Kyllä on Tomppa sellaisen trauman saanut Alanyan matkastaan, että mahtaako siitä päästä yli ikinä!
Olen jo päässyt siitä irti, se tapahtui paluulennolla kotiinpäin, kun lentokone nousi ilmaan. Sillä hetkellä tiesin etten koskaan enää palaa Turkkiin.
Olen viettänyt viikon elämästäni Isabella hotellissa enkä mene sinne enää koskaan!!

Huone oli likainen ja todella kolho. Ja eniten ärsytti, ettei lämmintä vettä tullut suihkusta koko viikon aikana...

Suosittelen lämpimästi toista hotellia!
 /   /  /  /  / Isabella

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta