Talleja Porin Ruosniemen lähellä

tallityttö

Eli tietääkö onko Ruosniemen lähellä mitään talleja? Ja en tarkoita ratsastuskouluja ym. vaan jotain jossa pääsisi hoitamaan heppoja ym. juttuja tekemään. Oon kuullut että Isojoenrannassa on joku talli, mutta paikasta ei ole tietoo. Eli jos ite käyt, tai tiiät ni olis kiva jos kertosit tai sit jos ite asut täällä päi ja haluut kans jonnekki tallille, ni voitas yhes men ettii. Ja ite oon koht 14 w. ja ratsastanukki oon. Valitettavasti oon liia ujo menee mihinkää yksi:/

Lisäks en haluis ehdotusii Ruosniemes olevast Katjan tallista. Oon joskus käyny ja mun kaks "kaverii" käy siä, mut ne ei oo mitää sellassii kovi mukavii toisii kohtaa.

mut pliis!! tarviin jonku kivan paikan jos käydä. ja ei haittaa vaiks olis ulvilanki puolel, kuha ei kauhee kaukan oo. Lisäks käyn kerra viikos Zilpal, et oon ratsastanukki.

26

5938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhh666890

      On ratsastuskoulu kyläkorpi ! Tosi mukava paikka ja Zilpakin mukava :D

    • talli tyttö

      saaristo talli stenin tien pääs

      • Tiedoton

        Olisko kellään mitään tietoa että onko tällä isojoenrannassa sijaitsevalla tallilla nettisivustoa yms. Mistä vois vähän tutustua?


      • Anonyymi
        Tiedoton kirjoitti:

        Olisko kellään mitään tietoa että onko tällä isojoenrannassa sijaitsevalla tallilla nettisivustoa yms. Mistä vois vähän tutustua?

        Facebookista löytyy Saaristentalli ja instagramista; saaristen_talli nimellä löytyy
        kuvia ja videoita yms. 🙂Hienoja poneja / hevosia kyllä kannatan kyllä käydä kokeilemassa.


    • Owlet

      Mä oon käynyt siellä Isojoenrannassa kerran ja oli ihan mukavia poneja ja hevosia siellä. En mä muuta kun harjaillut niitä kavereitten kanssa ja sitten käytiin taluttelemassa niitä paria nuorta ponia. Itse en enää jatkanut siellä tallilla käymistä, mutta joo kannattaa käydä siellä edes katsomassa :)

    • minä

      Kullaalla on ratsastutalli Cruise todella mukiava paikka!

      http://rtcruise.webs.com/

    • minä
      • minä

        hups


    • janetteblom

      Missä Isojoenrannassa on talli, ois kiva käydä :)

    • tallipöhkö

      moikka juu isojoenrannalla on harraste heppa talli jonka osote on stenintie86 että jos kiinnostusta on niin uskaltaa mennä mikä päivä vaan.. yleensä on kyllä joku paikalla.

    • ulvoo

      Kaikilla on aina kaikesta jotain sanottavaa ja en ymmrrä jos jollai on jotai niin miks ei sano suoraa tallin omistajilleen kun netissä pitää niitä kertoa.. tää on ihan yleisesti sanottu. Kaikesta ei voi aina tykätä ja mun mielestäni noissa isojoenrannan ja ruosniemen tallit on ihan tavallisia harraste talleja jossa käy jokunen likka niitä hoitelees ja jne.

    • keppari23

      ruosniemen talli on ihan kiva paikka . Tallilla on jokusen shettiksiä ja isojakin ratsuja. Suosittelen .

      • ponipampula

        ite käyn katjantallilla ja paras paikka näytin tän sen omistajalle ja se mitä te sanotte ei oo totta


      • Tiedoton

        Missäs nää tallit on? Katjan ja ruosniemen talli?


      • Anonyymi
        ponipampula kirjoitti:

        ite käyn katjantallilla ja paras paikka näytin tän sen omistajalle ja se mitä te sanotte ei oo totta

        Käyn silloin tällöin katjalla ja siellä ei pidetä tunteja joten vain itsenäistä ratsastusta.


    • SAAARAPONI

      Yyterin ratsastuskoulu on myös kiva paikka.
      Siellä on kiltit hevoset ja hyvä opetus :)

    • toinen.tallityttö

      Moi! Mä oon nyt 16 v tyttö, asun harjunpäässä. Oon ettinyt kanssa talleja jostain ja ois kiva mennä vaikka yhdessä joskus, siis jos haluaisit vielä seuraa:) Olen harrastanut ratsastusta myös ehkä kolmisen vuotta.

    • piupau010101

      Älkää ainakaan sinne Isojoenrantaan menkö... Ruosniemi/Harjunpää alueella varmaan kannattaa suunnata Cruiseen.

    • Anonyymi

      Olen käynyt molemmilla Katjalla ja Saarisilla, mutta jo 15-10 vuotta sitten. Kummallakin oli ihana käydä, mutta saarisilla oli isompia poneja ja hevosia, joten siellä kävin enemmän. Kun Katjalla melkein pelkkiä shettiksiä.
      Kaikki hevoset ja ponit olivat ihan terveitä ja normaali painoisia kummallakin tallilla. Ratsastus tunnit maksoi silloin 8€ katjalla ja 10€ saarisilla. Ilmaista ratsastusta sai jos meni auttamaan markkinoille esim taluttamaan poneja.
      Silloin jo kuulin kuinka kumpaakin tallia haukuttiin ja väitettiin eläinrääkkäyksestä, mutta sellaista ei todellakaan ollut. On turha odottaa että harraste tallilla olisi yhtä hulppeat talli rakennukset tai varusteet kuin ratsastuskouluissa. Kuitenkin molemmissa talleissa oli isot laitumet, joissa hevoset saivat olla päivät pitkät, eivätkä kiertäneet ympyrää joka päivä koko päivän maneesissa, kuten ratsastuskouluissa.
      Lisäksi kummassakin tallissa oli tervetullut olo, eivätkä omistajat oleet mitenkään ilkeitä vaan ystävällisiä.
      Hyvät muistot etenkin saarisilta!

      • Anonyymi

        Ainiin se unohtui vielä sanoa, että kummallakaan tallilla ei missään nimessä käytetty lapsia orjina, kuten joku tuolla oli sanonut.
        Kukaan ei ikinä pakottanut tai edes pyytänyt tekemään mitään talli töitä. Vaikka olisimme mielellämme tehnyt! Jos joskus kehtasimme pyytää tehdä jotain talli töitä, saatoimme saada jotain pientä tehtävää, mutta vain jos itse pyysimme. Meistä oli kivaa tehdä mitä tahansa hevosiin liittyvää, kuten vaikka karsinoiden siivoamista :D


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe