19 v opiskelija etsii kipeästi töitä!

opiskelijatyttö93

Olen kohta 20 vuotta täyttävä nuori nainen Helsingistä ja kaipailen kipeästi jotain työtä opiskelun rinnalle. Tällä hetkellä pystyn maksamaan vuokran juuri ja juuri, mutta muuhun ei rahaa sitten jääkään. Työkokemuksen puutteesta huolimatta olen reipas ja luotettava työntekijä.

Työn löytäminen on todella hankalaa joten vinkkejä mistä kannattaisi etsiä tai jos jollain on mielessä jotakin? Olisin erittäin kiitollinen kaikesta avusta.

16

1140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J W
      • tytsy psilasta

        älä vastaa huijareita.


      • milla vaan

        älä vastaa! tällä ei ole aikomus maksaa. haluaa ilmaiseksi!!!!!!!!!!


    • Työtätarjolla

      Hei. Etsimme bisnekseemme iloisia ja ulospäinsuuntautuneita ihmisiä.
      Meillä on tarjota itsenäinen työ luotettavassa 35v. perheyrityksessä, jonka luottoluokitus on AAA, liikevaihto noin 3 miljardia€. Koulutusta ja muuta apua työtekemiseen annetaan jatkuvasti. Meillä työskentelee jo useita nuoria opiskelijoita jotka ovat menestyksekkäästi pystyneet hoitamaan työnsä opiskelujen ohella. Jos kiinnostaa laitappa yhteystietojasi meille niin kerromme lisää.
      S-postit: [email protected] tai [email protected]

      • KukaMitäHäh2013

      • Pyramidihuij!!

        Huoh! Verkostomarkkinoijat ovat kuin sakaalit täällä haistamassa verta..


    • hullucatti

      Hei. joko olet saanut töitä? Minä etsin henkilökohtaista avustajaa yhtenä päivänä viikossa n.5 t. Yhteensä 20 t. kk. Työ olisi arkipäivänä sopimuksen mukaan n. klo 10 ja 17 välillä. Työhön kuuluu kaikenlaiset kotiyöt ja asiointi.
      Tuntipalka on 10 €.
      Liikun pyörätuolilla ja minulla on kissoja.
      Työpaikka on Helsingissä.

      s.posti [email protected]

    • Westend C

      VIP Personal Asistant
      Jos olet rento, avoin, sosiaalinen ja aikaan saava mimmi, tarviit sosiaalista unelmaduunia. jossa voi vaikuttaa duuniaikoihisi. jossa sinulla ei oon espoon paskin pomo. ja ajatus assarin toimesta jopa kiinnostaa. Laita PERSOONALLINEN hakemus! Sä et haluu myydä lehtiä, vaihtaa vaippoja, siivota lihatiskiä, kerätä tuoppeja tai olla sivan kassa, tässä sulle onelma duuni.
      Etsitään aktiivista, sosiaalista, vähemmän nipoa, ”sporttista”, aivan ihanaa ikiroudan sulattavaa assaria. Kokemuksesta elämästä etua. Kielitaito välttämätön. Hyvä kirjoitus taito toivottu, kyky reakoida ja joustaa tilanteissa ehdoton.

      Outo ja Reilu huumori auttaa työstä selviytymisessä.

      Työpaikka sijaitsee Espoon kilossa ja pk-seudulla.
      Valmius matkustamiseen joitain kertoja vuodessa.

      Palkkaus sopimuksen mukaan.
      Työ aika 0-44 Tuntia viikko
      Työ alkaa sop. mukaan tai 2.1.2014

      westend confidence

      [email protected]

    • arta

      Hei!

      Ota pian yhteyttä, mulla olis sulla hyvä työtarjous! ;) Laittele postii, niin kerron lisää..

      [email protected]

    • Hei,
      minulla olisi töitä josta saa hyvin lisäansioita ja voit tehdä silloin kun itsellesi sopii.
      laita viestiä [email protected]

    • huumoriarespect

      Hauska viesti toi 3 miljardin euron perheyritys etsii työntekijöitä suomi24:stä gmail-osoitteella. Suomessa on noin 20 yritystä, joiden liikevaihto on tota luokkaa. Herlinitkö siellä etsivät työvoimaa?

    • Heippa! Jos tahdot mukavan työn jonka voit sovittaa koulusi mukaan niin laitappas sähköpostia :) [email protected]

    • tonia1

      Moi etsin henkilökoht avustajaa soitatko num 0445631982

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe