Stella white strips kokemuksia?

Valkaisija

Onko kellään tietoa Stella white strips hampaidenvalkaisuliuskoista? Grouponin kautta saa aina silloin tällöin tarjouksella tilattua. Outoa on se, että tuotteesta ei löydy kuin maksettuja mainosviestejä googlettelemalla ja tuotteen nettisivutkin näyttävät olevan keskeneräiset.

Itse tilasin tuotteen kun "halvalla sai" ja kun paketti tippui postiluukusta ryhdyin tutkiskelemaan sisältöä. "Käyttöohjeissa" lukee, että vaikuttavana aineena natriumbikarbonaatti, eli tutummin ilmeisesti ruokasooda. Tämä kaikki huonolla suomenkielellä kirjoitettuna A4 paperille, liuskat muovipaketeissa normi kirjekuoressa. Tämän täsmällisempää tuoteselostusta ei paketissa tullut. Grouponin sivuilla taas lukee selosteessa seuraavaa:

•Sodium Bicarbonate
•Punica Granatum Seedextract
•Aloe Barbadensis Leauice
•Glycerine
•Vesi
•Carbomer
•EDTA
•Piparminttuöljy

Oudointa on se, että googlen kautta ei löydy yhtään oikeaa keskustelua aiheesta ja tästä tuotteesta.

Hiukka nyt epäilyttää koko homma? Olenko siis ainut joka on haksahtanut ks. tuotteeseen? Kannattaakohan nakata paketti suoraan roskiin?

16

2903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • someone

      Aattelin itsekin tilata saman. Ootko kokeillut tuotetta?

      • Valkoisemmat hampaat?

        Täällä kans mietin kyseistä tuotetta, uskaltaako tilata?


      • good news!
        Valkoisemmat hampaat? kirjoitti:

        Täällä kans mietin kyseistä tuotetta, uskaltaako tilata?

        Voin valaista itse useampia kertoja hampaitani valkaistuani, että ainoa aine mikä toimii on vetyperoksidi, sillä se läpäisee hammaskiilteen (huom. ei tuhoa) ja valkaisee hammasluun. Crest Whitestripsit sisältävät kyseistä ainetta ja ne toimivat! Hampaiden harjaus ruokasoodalla kyllä vähän saattaa pintalikaa poistaa, mutta se tapahtuu hammaskiilteen kustannuksella, sillä se perustuu ruokasoodan isojen partikkeleiden hammaskiiillettä 'kuorivaan' vaikutukseen. Tämä kuulostaa seinähullulta, mutta mielestäni paras hampaiden valkaisutapa (ja yllättäen myös halvin) on ostaa apteekista pullo 3% vetyperoksidiliuosta, hinta n.5 euroa, kastat pehmeäharjaisen ja mieluiten jo vähän kuluneen hammasharjan pulloon siten että se kastuu, seuraavaksi harjaat hampaitasi sillä hellästi noin puolisen minuuttia ja syljet. Odota lyhyt hetki ja purskuttelee suusi kevyetsti vedellä. Toista tämä enintään 3 kertaa viikossa ja jos herkkyyttä esiintyy, mikä on normaalia, pidä taukoa. Takaan että kyseinen kikka toimii. Jos satut jostain syystä nielemään vetyperoksidiliuosta voin helpottaa mieltäsi kertomalla että jopa Myrkytystietokeskuksen mukaan mitään toimenpiteitä ei vaadita sillä kyseessä on heikko 3% liuos, tämän faktan voitte tarkistaa heidän verkkosivuillaan etsimällä kyseinen aine :) Crest Whitestrips Professional Effects liuskan joita käytin olivat vahvuudeltaan 14% vetyperoksidia. Tämä kikka vain toimii ja se on turvallista, halpaa ja nopeaa, muistakaa vain harjata sillä elsti muutama kerta viikossa ja ne kerrat kun harjaatte, jättäkää normaali hampaiden harjaus välistä etteivät ikenet ärsyynny! :) olen varma että tuutte olemaan tyytyväisiä ja olen jo valmiina odottamaan kiitoksia ;)
        Itse olen käynyt 2 kertaa ammattilaisen hampaidenvalkaisussa, käynyt läpi kaksi laatikkoa Crestin liuskoja, ja tämä kikka on vain paras. Nykyään saavutettuani haluamani valkoisuuden harjaan noin kerran kahdessa kuukaudessa tehdäkseni 'touch-up' käsittelyitä :) ja käyttäkää NORMAALIA hammastahnaa sillä markkinoiden 'valkaisevat' hammastahnat ainoastaan kuluttavat hammaskiillettä.


      • good need!
        good news! kirjoitti:

        Voin valaista itse useampia kertoja hampaitani valkaistuani, että ainoa aine mikä toimii on vetyperoksidi, sillä se läpäisee hammaskiilteen (huom. ei tuhoa) ja valkaisee hammasluun. Crest Whitestripsit sisältävät kyseistä ainetta ja ne toimivat! Hampaiden harjaus ruokasoodalla kyllä vähän saattaa pintalikaa poistaa, mutta se tapahtuu hammaskiilteen kustannuksella, sillä se perustuu ruokasoodan isojen partikkeleiden hammaskiiillettä 'kuorivaan' vaikutukseen. Tämä kuulostaa seinähullulta, mutta mielestäni paras hampaiden valkaisutapa (ja yllättäen myös halvin) on ostaa apteekista pullo 3% vetyperoksidiliuosta, hinta n.5 euroa, kastat pehmeäharjaisen ja mieluiten jo vähän kuluneen hammasharjan pulloon siten että se kastuu, seuraavaksi harjaat hampaitasi sillä hellästi noin puolisen minuuttia ja syljet. Odota lyhyt hetki ja purskuttelee suusi kevyetsti vedellä. Toista tämä enintään 3 kertaa viikossa ja jos herkkyyttä esiintyy, mikä on normaalia, pidä taukoa. Takaan että kyseinen kikka toimii. Jos satut jostain syystä nielemään vetyperoksidiliuosta voin helpottaa mieltäsi kertomalla että jopa Myrkytystietokeskuksen mukaan mitään toimenpiteitä ei vaadita sillä kyseessä on heikko 3% liuos, tämän faktan voitte tarkistaa heidän verkkosivuillaan etsimällä kyseinen aine :) Crest Whitestrips Professional Effects liuskan joita käytin olivat vahvuudeltaan 14% vetyperoksidia. Tämä kikka vain toimii ja se on turvallista, halpaa ja nopeaa, muistakaa vain harjata sillä elsti muutama kerta viikossa ja ne kerrat kun harjaatte, jättäkää normaali hampaiden harjaus välistä etteivät ikenet ärsyynny! :) olen varma että tuutte olemaan tyytyväisiä ja olen jo valmiina odottamaan kiitoksia ;)
        Itse olen käynyt 2 kertaa ammattilaisen hampaidenvalkaisussa, käynyt läpi kaksi laatikkoa Crestin liuskoja, ja tämä kikka on vain paras. Nykyään saavutettuani haluamani valkoisuuden harjaan noin kerran kahdessa kuukaudessa tehdäkseni 'touch-up' käsittelyitä :) ja käyttäkää NORMAALIA hammastahnaa sillä markkinoiden 'valkaisevat' hammastahnat ainoastaan kuluttavat hammaskiillettä.

        Ja anteeksi kirjoitusvirheeni, mutta kirjoitin puhelimellani ja tällä ennakoivalla tekstinsyötöllä oli oma mielipide joistain sanoista


      • Valkoisemmat hampaat
        good news! kirjoitti:

        Voin valaista itse useampia kertoja hampaitani valkaistuani, että ainoa aine mikä toimii on vetyperoksidi, sillä se läpäisee hammaskiilteen (huom. ei tuhoa) ja valkaisee hammasluun. Crest Whitestripsit sisältävät kyseistä ainetta ja ne toimivat! Hampaiden harjaus ruokasoodalla kyllä vähän saattaa pintalikaa poistaa, mutta se tapahtuu hammaskiilteen kustannuksella, sillä se perustuu ruokasoodan isojen partikkeleiden hammaskiiillettä 'kuorivaan' vaikutukseen. Tämä kuulostaa seinähullulta, mutta mielestäni paras hampaiden valkaisutapa (ja yllättäen myös halvin) on ostaa apteekista pullo 3% vetyperoksidiliuosta, hinta n.5 euroa, kastat pehmeäharjaisen ja mieluiten jo vähän kuluneen hammasharjan pulloon siten että se kastuu, seuraavaksi harjaat hampaitasi sillä hellästi noin puolisen minuuttia ja syljet. Odota lyhyt hetki ja purskuttelee suusi kevyetsti vedellä. Toista tämä enintään 3 kertaa viikossa ja jos herkkyyttä esiintyy, mikä on normaalia, pidä taukoa. Takaan että kyseinen kikka toimii. Jos satut jostain syystä nielemään vetyperoksidiliuosta voin helpottaa mieltäsi kertomalla että jopa Myrkytystietokeskuksen mukaan mitään toimenpiteitä ei vaadita sillä kyseessä on heikko 3% liuos, tämän faktan voitte tarkistaa heidän verkkosivuillaan etsimällä kyseinen aine :) Crest Whitestrips Professional Effects liuskan joita käytin olivat vahvuudeltaan 14% vetyperoksidia. Tämä kikka vain toimii ja se on turvallista, halpaa ja nopeaa, muistakaa vain harjata sillä elsti muutama kerta viikossa ja ne kerrat kun harjaatte, jättäkää normaali hampaiden harjaus välistä etteivät ikenet ärsyynny! :) olen varma että tuutte olemaan tyytyväisiä ja olen jo valmiina odottamaan kiitoksia ;)
        Itse olen käynyt 2 kertaa ammattilaisen hampaidenvalkaisussa, käynyt läpi kaksi laatikkoa Crestin liuskoja, ja tämä kikka on vain paras. Nykyään saavutettuani haluamani valkoisuuden harjaan noin kerran kahdessa kuukaudessa tehdäkseni 'touch-up' käsittelyitä :) ja käyttäkää NORMAALIA hammastahnaa sillä markkinoiden 'valkaisevat' hammastahnat ainoastaan kuluttavat hammaskiillettä.

        Kiitos tästä valaisusta, taidanpa kokeilla tuota kikkaa sen sijaan että tuhlaisin rahani noihin stella white stripeihin! :)


      • good news!
        Valkoisemmat hampaat kirjoitti:

        Kiitos tästä valaisusta, taidanpa kokeilla tuota kikkaa sen sijaan että tuhlaisin rahani noihin stella white stripeihin! :)

        Todenteolla kannattaa :) itsekin Grouponista huomasin ton stellan valkaisutuotteen ja oli googletettava että millä se sit muka lupaa valkaisevansa jos on peroksiditon ;) mutta sillä ne lääkäritkin valkaisee :) jos nyt 3 kertaa viikossa harjaat niin kahdessa viikossa huomaat jo varmana säihkyvämmän purukaluston :D


    • asiantuntija4

      Itse käytin noita tuotteita vähän aikaa kunnes hampaiden pinta meni ihan pilalle.
      Tällä hetkellä käytän valkoisen hymyn tuotteita jotka ovat auttaneet kivuttomasti sekä ei ole pilannu hampaitani ollenkaan ja tulokset on ollut pitkäkestoiset sekä näkyvät.Tuolta niitä saa : http://upeahymy.valmiskauppa.fi/index.php

    • tertttu

      itse kävin freshsmilessä. ei vihlo.

    • Silkkaa faktaa

      Nii vai pitäiskö vaan tehdä samallailla kuten kymmenet miljoonat muutkin ihmiset ympäri maailman ja tilata vaan Crestin 3Dwhite tuotteita? :D
      Aito ja alkuperäinen, eniten maailmassa tutkittu ja patenteilla suojattu. Takuu varmasti toimii. Päinvastoin kuin esimerkiksi noi valkoisen hymyn tuotteet, jotka ei käytännössä toimi ollenkaan, kun niissä ei käytetä oikeita aineita. Lähinnä ruokasoodan tyylisiä litkuja. GOODNEWS nimimerkki on aivan oikeassa, että pitää käyttää oikeita aineita jos haluaa tuloksia, niin käyttävät valkaisuja tekevät hammaslääkäritkin. :)
      IWhiten ja valkoisenhymyn sun muiden peroksiidittomien tuotteiden käyttäminen on aivan turhaa. Valkaisutulos on huono ja lyhyt kestoinen.
      Kaikki mikä toimii on suomessa reseptin takana tai pelkästään ammattilaisten käytettävissä.
      Itse tilaan Crestin tuotteet 3dwhite.fi:stä, niitä saa myös ebaysta jos ei tule huijatuksi.

    • pettynyt8

      Oon testannut noita Stella White liuskoja ja mulla ei ainakaan tapahtunut yhtään mitään vaalentumista..

    • Kilpaileva

      Sisäinen kauneus näkyy uloskin päin. Tätä kauneutta saamme eroamalla kirkosta.

      Tästä linkistä asia hoituu helposti:
      http://www.eroakirkosta.fi

    • MerjaT

      Tuolta löytyy hintaan 2,34 euroa (postikuluineen) White light / Hampaiden valkaisu:

      http://samahalvemmalla.webnode.com/koti

    • justiina121

      Kokeilin itse Swiss Whiteningia ja olen ollut tosi tyytyväinen! Hintakaan ei ole huima ja tulos on samaa tasoa kuin hammaslääkärillä! www.swissclinic.fi tuote tulee nopeasti ja toimitus on vielä ilmainen!

      • Omamainosko

        Psst, mainoksia kannattaa vähän peitellä ettei ne näytä niin suoraan mainoksilta...


    • onkokokeiltu

      onko kukaan muu testannut tuota vetypperoksisin 3 prosenttista liuosta

    • HYMY1234

      Stellan liuskat toimii. Käytössä ollut jo pari vuotta. Eikä oo hampaat tippuneet suusta, valkoisemmat kuin aiemmin kylläkin. SMILE!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe