GTA 5 ei vastaa odotuksia?

gtaplayer

Olen jo muutamalta kaverilta kuullut että he ovat hieman pettyneitä kyseiseen peliin. Itse en osta ennenkuin pc:lle tulee mutta kertokaahan toki mielipiteitä jos olette jo konsoleilla kokeilleet.

3

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gta vvv tga

      Onhan se parempi kuin muut mutta itsekin odotin enemmän. Suurin osa autoista on samoja mutta paras gta kuitenkin. Iannattaa OSTAA

    • Alexyyyy

      Great work! This is the kind of information that should be shared across the net. Disgrace on the seek engines for now not positioning this put up higher! Come on over and seek advice from my website . Thanks =) http://e-brokerforex.com/free-forex-signals/

    • yksi pettynyt

      Juu no GTA5 on hyvä peli ja visuaalisesti nätti kuin mikä. Huumori irrotti muutamaan otteeseen ihan oikeat räkänaurut ja satiirikin on paikoitellen ihan toimivaa, joskin ei hirveästi kehittynyt aiemmista generaatioista, vaan aika pitkälti samaa amerikkalaisen kulttuurin tutuille tyhmyyksille naureskelua kuin kymmenen vuotta takaperinkin.
      Mutta että oliko peli pettymys? Kyllä oli. Tulihan siltä odotettuakin aika pirkuleen paljon (en odottanut siltä enempää tai vähempää kuin että se olisi koko sarjan tähän asti paras peli) mutta silti. Se mihin olin itse pelissä pettynyt oli sen tarina; juoni alkaa kyllä hyvin, mutta loppua kohden homma lässähtää todella ikävästi ja itse lopetus (mikä tahansa niistä, vaikka vaihtoehto C onkin lähes itsestäänselvä valinta) tuntui jotenkin triviaalilta tyyliin "tässäkö tämä nyt oli?". GTA ei vain oikein minusta tunnu GTAlta, jollei siinä ole yliampuvaa rytisevää pakokaasun ja ruudinkatkuista lopetusta, jossa protagonisti tekee stuntin poikineen. Viitosessa (SPOILERS AHEAD!) on enemmän semmoinen fiilis (siinä C-lopetuksessa), että ensin tulee pelin mittakaavassa melko keskikokoinen tulitaistelu, jonka jälkeen kukin protagonisti ajaa paikasta A paikkaan B listiäkseen pahiksen X ja päästettyään viimeisenkin antagonistin päiviltä, kaikki palaavat yks kaks elämään omia kaistapäisiä elämiänsä. Pelissä on tosin jokunen muukin kauneusvirhe (yhdessä kohtaa ei esimerkiksi pääse juonessa eteenpäin ennen kuin olet hankkinut kolme spesifiä autoa kolmesta spesifistä paikasta, jotka sinun pitäisi paikantaa valokuvan perusteella), mutta tarina ja lopetus ovat ehdottomasti minun mielestäni se pahin. Tuntui melkein kuin juonen kirjoittamisessa olisi loppunut aika kesken ja loppu olisi äkkiä koetettu kuroa kasaan.
      Ja toisin kuin joku muu sanoi tässäkin ketjussa, minä en tosiaankaan tituleeraisi tätä parhaaksi GTAksi. Se on varmasti parhaimpia jo ihan pelkän visuaalisuutensa ja miljöönsä ansiosta, mutta ironisesti se ei kaikkien päivitettyjen rahkeidensa kantamana ole mielestäni likimainkaan parempi kuin melkein kymmenen vuotta vanhempi San Andreas, se oikeasti yhä edelleen paras kaikista GTAista. Parhaimmillaan Viitonen tosin tuntui siltä, kuin olisin pelannut San Andreasta HD-grafiikoilla, mutta lopultakaan se ei ollut mielestäni läheskään yhtä hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe