SIIRTOPILLEREISTÄ VAPINAA, MIKSI!?

Anonyyyym

Oon 18v tyttö. Heinäkuun lopussa lähdimme matkalle ja menkkani oli juuri menny siihe ajalle joten päätin, että alotan siirtopillerit äidin kanssa. Kolmentena yönä herään siihen, että, poikaystäväni käsi osui minuun ja saan kauheen paniikin? En pysty rauhoittumaan ja jalat alkaa vapista.. Tuntui, että kuolen koht.. No luulin, että se oli ohimenevää, enkä kertonut alussa äitille. Seuraava päivänä olin kuitenkin niin poikki, että oli pakko kertoo, äiti kerto et edellis iltana hänellä oli aivan sama oire siirtopillereistä.. Päätettii äitin kanssa lopettaa siirtopillerit heti siihen päivään!! Luulimme, että nyt kaikki on hyvin ja mikään ei toistu, mutta turhaan luulin, nimenomaan illalla kun istuimme iltaa viettämässä alkoi mulla kamala paniikki taas, mutta sillon jalat ei vapissu vaan muuten kamala tunne ja itkettää.. Köytiin apteekista ostamas rauhoittavia ja luulin, että nyt varmasti auttaa. Menimme kuitenkin illalla hotellille nukkumaan, niin äitille alkaa vapista jalat ja paniikkia,m ulla alko heti perään sama, mitä hittoa ne lääkkeet tekevätkin niin en kyllä suosittele kenellekkään siirtopillereitä, olen perusterve. Vapistiin koko yö ja se oli kamaalaa, haluttiij o kotiin, soitettii paikallis lääkärille, hän kertoi asian olevan ihan ok, vaikka en näe mitään ok tässä asiassa.
Palasimme matkalta kotiin, olin helpottunut. Viikonloppuna kuitenkin yöllä herään kamalaaan vapinaan, en paniikkiin, vaaan jalat vapis nii paljon et ei mitää rajaa, luuline t leukaki ois lähteny, piti sit soittaa ambulanssi, ne kuitenki totes et mul on kaikki hyvin, et tää on normaalia, he kertoivat että hengitykseni oli nopeaa, että siitä voi tulla tällainen kohtaus pelko niiku siitä miks jalat tärisee, no sen jälkee opin hengittää oikein jos tuntu silt et yöl taas alkais vapina, heräsin sen jälkee kyl parikertaa vapinaa yöllä, onneks osasin jo ite rauhoittaa itteni hengittämöllä oikein... Äidillä toistui myös oireita reissu jälkeen.
VIELÄKIN mietin miks menin kokeilemaan mitään siirtopillereitä,niiden takia mun tämänhetkinen elämä meni sekasin, saatan herää yöl ja iskee kauhee tunne et mitä jos alkaa, jos ajattelen vähänki ni se koko juttu laukee, herään yöl alan aattelee kaikkee tai muuten vaa katon puhelint ja yritän saada ajtukset muualle, en kyl pidä tästä, tää on ihan perseest. Et te jotka haluatte viel siirtopillereitä, olkaa varovaisii, ei ne kaikille oireet mene, mutta en kyl ois uskonu ittellekään niitä tulevan ku oon ihan terve ja normaali. Alkoholilla ei ole osuutta koko juttuun! ONKO KENELLEKKÄÄN TÄMMÖSIÖ KOKEMUKSIA JA OSAISI KERTOO MIKS VAPINAA ESIINTYY VIELÄ JÄLKEEN??

5

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapinaaaaa

      mulla teki pillerit ja siirtopillerit samaa.johtuu hormoonitasosta.

      voi olla myös paniikkihäiriötä.

      tsemppiä

    • varoitus muille

      minkä nimiset pillerit olivat-ja ompa kummaa ettei oireet katoa kun ette ole enää syöneet niitä.

    • Primolut n

      Kyseessä primolut N siirtopillerit. Tällä hetkellä oireet ovat loppuneet ja oon todella helpottunut!! En kyllä ikinä enää koske niihin.. Kamala kokemus:/ oireet loppuivat kuukausi sitten vasta..

    • primot jees

      mä syön niitä muihin terv,ongelmiin ja ei mitään tärinää ja paniikkia .ok.mikähän teille oikeen tuli?

    • vain vaivoihin

      ettei liialla alkoholin osuudella sit osuutta tai henkisillä jännitysongelmilla....en ole ikinä edes kuullut tällasta.pitäkää menkat luomuna terveet naiset ,ei reissu ole syy ottaa primoja,ellei oikeasti ole gynegologista sairautta tai hormonihäiriö taustalla.pinnallista siirtää luonnonmukaisia menkkoja ett pääsee miehelään tai keikistelemään rannalla,pumpata terveenä ylim.hormonia ilman muita terv,ongelmia mitä ymmärtäisin,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe