KUVA = Ei kiinnosta!

Nettiapinako

Näistä kuvista on täällä jankattu aika paljon, mutta haluaisin vielä kysyä, että kun lähetätte kuvan, kuinka usein loppuu viestittely siihen?

Kun minulla on ollut kuvaton profiili, niin saan kyllä vastauksia erittäin hyvin takaisin ja samoin naiset vastaavat oma-aloitteisesti aika useinkin. Mutta käytännössä aina homma lopahtaa siihen, kun lähetän kuvan.

Viimeksi kokeilin kuvallista profiilia, mutta se ei herätä juurikaan kenenkään kiinnostusta. Jonkin verran tulee vastauksia takaisin: "et ole minun tyyppiä".

Hauskin juttu on se, että en ole ikänä pitänyt itseäni rumana, vaikkakaan en erityisen komeanakaan. Kroppa on ihan hyvässä kuosissa ja huolehdin itsestäni. Olen myös itsekriittsesti tutkaillut kuviani, onko niistä jotain vikaa, mutta en nyt enää keksi mitä parantaisi, ellei ala lähettää vääriä kuvia.

Sen vielä ymmärrän, että pakkeja tulee paljon, mutta näin paljon, niin olen vähän ihmeissäni. Vaikka baareissakaan en mikään magneetti ole, mutta seuraa saan kuitenkin tarvittaessa kohtuullisesti. Harmi vain, että teoriassa nettitreffaillu olisi mukavempi juttu kuin alkaa taas juosta baareissa. Mutta muu ei kai auta.

60

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varovainenmies

      16 .sta 1 natsas,joten eläpä vielä heti luovuta.ei mullakaan ole kuvaa,kuvan saa pyytäessä

    • Unelmien Pokamies

      Laita kuva profiiliisi niin säästyt paljolta. En keksi oikeastaan yhtään hyvää syytä pantata kuvaansa jos tosissaan kumppania etsii.

      • liian tavallinenko

        netissä ollaan superkriittisiä ulkonäön suhteen. Kannattaa se kuva laittaa näkyviin jos elättelee toiveita löytyy oikeesti joku nettitreffeistä. Jäi itselle käsitys nettitreffeistä komeiden ja kauniiden temmellyskenttänä. Joo, ei se ulkonäkö ole pääasia plaplaaplaa... Monille on.


      • miesvm1967

        Samaa mieltä, kyllä kuva on hyvä pistää, säästyy monelta murheelta ja vaivalta sen kanssa.


      • liian tavallinenko kirjoitti:

        netissä ollaan superkriittisiä ulkonäön suhteen. Kannattaa se kuva laittaa näkyviin jos elättelee toiveita löytyy oikeesti joku nettitreffeistä. Jäi itselle käsitys nettitreffeistä komeiden ja kauniiden temmellyskenttänä. Joo, ei se ulkonäkö ole pääasia plaplaaplaa... Monille on.

        Hei aloittaja Nettiapinako ja muut vastaajat,

        tämä kieltämättä on aihe joka suuresti kiihottaa nettitreffikansaa.

        Olen kirjoittanut hyvästä profiilikuvasta blogiimme E-kontakti.fi/blogi: http://bit.ly/1fHRfVG

        E-kontakti.fissä kuva on mahdollista laittaa myös salaiseen kuva-albumiin, jonka avaimen voi halutessaan jakaa profiilikuvan kyselijöille. Vaikka kuva olisi tällä tavalla "lukkojen takana" lisää se ehdottomasti profiilin luotettavuutta ja tunnetta siitä, että olet varmasti tostarkoituksella liikenteessä.

        Nettideittiterveisin,
        E-kontakti.fin Heli
        www.e-kontakti.fi

        PS: Jos vastaat meille tähän viestiin, käytäthän merkintää @e-kontakti.fi niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle


      • logiikka hukassa?
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei aloittaja Nettiapinako ja muut vastaajat,

        tämä kieltämättä on aihe joka suuresti kiihottaa nettitreffikansaa.

        Olen kirjoittanut hyvästä profiilikuvasta blogiimme E-kontakti.fi/blogi: http://bit.ly/1fHRfVG

        E-kontakti.fissä kuva on mahdollista laittaa myös salaiseen kuva-albumiin, jonka avaimen voi halutessaan jakaa profiilikuvan kyselijöille. Vaikka kuva olisi tällä tavalla "lukkojen takana" lisää se ehdottomasti profiilin luotettavuutta ja tunnetta siitä, että olet varmasti tostarkoituksella liikenteessä.

        Nettideittiterveisin,
        E-kontakti.fin Heli
        www.e-kontakti.fi

        PS: Jos vastaat meille tähän viestiin, käytäthän merkintää @e-kontakti.fi niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle

        Mitä hyötyä siitä on, että kuvan saa salaiseen kuva-albumiin, jos naamansa sitten paljastaessaan ei kuitenkaan vastapuolelle koskaan kelpaa? Ei tuohon ongelmaan auta edes maksullisen e-kontaktin profiili. Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa.


      • logiikka hukassa? kirjoitti:

        Mitä hyötyä siitä on, että kuvan saa salaiseen kuva-albumiin, jos naamansa sitten paljastaessaan ei kuitenkaan vastapuolelle koskaan kelpaa? Ei tuohon ongelmaan auta edes maksullisen e-kontaktin profiili. Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa.

        Hei nimimerkki Logiikka hukassa?,

        Kuvalla ja hyvällä profiilitekstillä on kuitenkin niin suuri merkitys nettideittailussa, että niitä kannattaa yrittää parantaa.

        Kuvassa pelkästään se, että se on terävä ja otettu ulkoilmassa versus tietokoneen kameralla näpsäisty kuva hämärässä on valtava merkitys, siksi tuota asiaa korostin.

        Aaamukahviterveisin,
        E-kontakti.fin Heli
        www.e-kontakti.fi

        PS: Jos vastaat meille tähän viestiin, käytäthän merkintää @e-kontakti.fi niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle


    • Samaa suosittelen

      Muutama vuos sitte oli minulla sama hommeli.

      Osa naisista kuvattomasta profiilistani olivat superkiinnostuneita. Olin heidän mielestään fiksu, persoonallinen ja ennen kaikkea hauska.
      Naisia ympäri Suomen laittoi viestiä miten profiilini oli napakymppi vaikken ole erityisen pitkä, varakas jne.

      Kiinnostuneita kuvan jälkeen? Eipä oikeastaan ketään.

      Ne harvat joiden kanssa kävin treffeillä olivat sokkotreffejä joissa oikeastaan todettiin ettei kemioita löytynyt.
      Ne jotka olisivat olleet kiinnostuneita kuvan jälkeenkin olivat pyöreitä tai yh-äitejä vaikka olin heidät karsinutkin haettujen joukosta pois.

      Totesin että parempi varmaan jättää etsimättä netistä kun en pärjää naamakilpailussa muiden miesten kanssa.
      Yleisesti ottaen varsinkin kuvissa naamatauluni on nähtävästi naisten mielestä särmitön ja seksitön.
      Paitaa en viitsinyt ottaa pois vaikka kropan paljastaminen olisi voinut ehkä auttaa asiaa.

      Viimeiset naulat arkkuun olivat ehkä kuitenkin se tapa joilla pakit naiset antoivat netissä eli että hävisivät tuhka tuuleen ilman mitään näkemiin-viestejä.

      EN jaksa olla kakaroiden kanssa tekemisissä kun aikuisten suhdetta kuitenkin etsin. Ehkä netti ei ole sinun paikkasi.

      Nykyisellään uskoisin että halutessani löytäisin seuraa ihan live-elämästä koska kyselijöitä on ollut.

      Yksi kuva kun ei paljoa kerro ihmisestä joka on eläväinen ja päättäväinen tosielämässä, mutta jos sinulla ei ole sitä sexya naamaa netissä niin tarjolle törräytyvät lähinnä ne naiset jotka eivät itse usko olevansa hyvännäköisiä tai ovat epätoivoisia.

      Mitään sielujen sympatiaa netistä ei kannata etsiä, naiset eivät sellaista tunnista nuoremmissa ikäluokissa tärkeintä kun ovat panonaamakemiat.

      • miesvm1967

        "Ne jotka olisivat olleet kiinnostuneita kuvan jälkeenkin olivat pyöreitä tai yh-äitejä vaikka olin heidät karsinutkin haettujen joukosta pois"

        Onko nuo jotenkin viallisia ihmisiä? Mikä vika on esim. yh-äideissä? Onko se sun pienelle sielulle liikaa jos naisella on lapsi toisen miehen kanssa, etkö kykene hyväksymään lasta vai mistä kiikastaa?

        Mulla on jo toinen yh-äiti kierroksessa pitkässä juoksussa enkä mä näe siinä mitään ihmeellistä että niillä on muksuja jonkun muun kanssa. Suhtaudun lapsiin kuin omiini, autan kaikessa missä pystyn. Vaikka eivät omia olekaan, ei se ole multa pois. Lapsiahan ne vaan ovat jotka tarvii tukea ja rakkautta.


      • tee muodonmuutos

        Ihan kuin sinulla olisi vara karsia ketään painon tai sen perusteella, onko naisella lapsia, jos olemuksesi on naisten mielestä luontaantyöntävä! Itsellesihän tässä naisen ulkönäkö ja muu vähäpätöinen seikka on tärkeä, sinulle eivät syvemmän tason asiat siis merkitse mitään!

        Et vaikuta fiksulta alkuunkaan! Ei ole naisten vika, jos naamasi ei miellytä, vaan ihan oma on naamasi.

        Ei kiitos -viestit ovat osoittautuneet rasittaviksi lähettää, kun vastauksena voi tulla sontaa niskaan, tai vänkäämistä syistä, miksi ei kelvannut, ja vielä blokkaukset päälle. On myös tosi vaikea muotoilla sanoja kuvan lähettäneelle, jos ei kuva nappaakaan, joten parempi vaan joskus vetäytyä hiljaa..


      • tykkään :-)
        miesvm1967 kirjoitti:

        "Ne jotka olisivat olleet kiinnostuneita kuvan jälkeenkin olivat pyöreitä tai yh-äitejä vaikka olin heidät karsinutkin haettujen joukosta pois"

        Onko nuo jotenkin viallisia ihmisiä? Mikä vika on esim. yh-äideissä? Onko se sun pienelle sielulle liikaa jos naisella on lapsi toisen miehen kanssa, etkö kykene hyväksymään lasta vai mistä kiikastaa?

        Mulla on jo toinen yh-äiti kierroksessa pitkässä juoksussa enkä mä näe siinä mitään ihmeellistä että niillä on muksuja jonkun muun kanssa. Suhtaudun lapsiin kuin omiini, autan kaikessa missä pystyn. Vaikka eivät omia olekaan, ei se ole multa pois. Lapsiahan ne vaan ovat jotka tarvii tukea ja rakkautta.

        Sulla on sydän paikallaan.


      • Kaksipenniä
        miesvm1967 kirjoitti:

        "Ne jotka olisivat olleet kiinnostuneita kuvan jälkeenkin olivat pyöreitä tai yh-äitejä vaikka olin heidät karsinutkin haettujen joukosta pois"

        Onko nuo jotenkin viallisia ihmisiä? Mikä vika on esim. yh-äideissä? Onko se sun pienelle sielulle liikaa jos naisella on lapsi toisen miehen kanssa, etkö kykene hyväksymään lasta vai mistä kiikastaa?

        Mulla on jo toinen yh-äiti kierroksessa pitkässä juoksussa enkä mä näe siinä mitään ihmeellistä että niillä on muksuja jonkun muun kanssa. Suhtaudun lapsiin kuin omiini, autan kaikessa missä pystyn. Vaikka eivät omia olekaan, ei se ole multa pois. Lapsiahan ne vaan ovat jotka tarvii tukea ja rakkautta.

        Ei ketään kiinnosta toisen siittämät äpärät. Olet aina vain sijaisisä heille. Ymmärrän jos miehellä on lapsia entuudestaan, mutta ei kukaan täysjärkinen itsestään huolta pitävä sinkkumies ota toisen kakaroita riesakseen, ellei ole todella epätoivoinen. Tästä syystä yh-äidit eivät ole kovin suuressa suosiossa nettideiteillä.


      • Ei voi mittää

        "Totesin että parempi varmaan jättää etsimättä netistä kun en pärjää naamakilpailussa muiden miesten kanssa."

        No ei voi mitään, jos sinulle ei kelpaa ne joille kelpaisit. Kyllähän sinäkin karsit heti pois ne pyöreät ja yh-äidit (varmaan muitakin), joten onko kauheasti varaa voivotella jos naiset karsivat sinut naaman perusteella? Kroppaahan on sitäpaitsi helpompi muokata kuin naamaa.


      • Samaa suosittelen
        miesvm1967 kirjoitti:

        "Ne jotka olisivat olleet kiinnostuneita kuvan jälkeenkin olivat pyöreitä tai yh-äitejä vaikka olin heidät karsinutkin haettujen joukosta pois"

        Onko nuo jotenkin viallisia ihmisiä? Mikä vika on esim. yh-äideissä? Onko se sun pienelle sielulle liikaa jos naisella on lapsi toisen miehen kanssa, etkö kykene hyväksymään lasta vai mistä kiikastaa?

        Mulla on jo toinen yh-äiti kierroksessa pitkässä juoksussa enkä mä näe siinä mitään ihmeellistä että niillä on muksuja jonkun muun kanssa. Suhtaudun lapsiin kuin omiini, autan kaikessa missä pystyn. Vaikka eivät omia olekaan, ei se ole multa pois. Lapsiahan ne vaan ovat jotka tarvii tukea ja rakkautta.

        Toisten spermapalleroita en siedä elämässäni.


      • Samaa suosittelen
        Ei voi mittää kirjoitti:

        "Totesin että parempi varmaan jättää etsimättä netistä kun en pärjää naamakilpailussa muiden miesten kanssa."

        No ei voi mitään, jos sinulle ei kelpaa ne joille kelpaisit. Kyllähän sinäkin karsit heti pois ne pyöreät ja yh-äidit (varmaan muitakin), joten onko kauheasti varaa voivotella jos naiset karsivat sinut naaman perusteella? Kroppaahan on sitäpaitsi helpompi muokata kuin naamaa.

        Aivan.

        Mikseivät ne naiset muokkaa omaa kehoonsa jos ovat niin läskejä?

        Minä en mahda naamalleni mitään mutta he läskit mahtavat.

        Kumpikohan on sitten pinnallisempaa?

        Odottaa että nainen on muutakin kuin laiska läski paska vai että mies olisi komea syntymästään?


      • """"""""""""""""""""
        Samaa suosittelen kirjoitti:

        Toisten spermapalleroita en siedä elämässäni.

        Olisikohan niin, että tuo tunteettomuutesi/tunne-elämän ongelmasi näkyy kasvoistasi, siis silmistä ja ilmeestä. Aika usein ainakin itse näen tällaiset jutut miehen kasvoista, ihan kuvastakin jo. Eli siinä voisi olla syy niihin naamapakkeihin.


      • tsib
        Kaksipenniä kirjoitti:

        Ei ketään kiinnosta toisen siittämät äpärät. Olet aina vain sijaisisä heille. Ymmärrän jos miehellä on lapsia entuudestaan, mutta ei kukaan täysjärkinen itsestään huolta pitävä sinkkumies ota toisen kakaroita riesakseen, ellei ole todella epätoivoinen. Tästä syystä yh-äidit eivät ole kovin suuressa suosiossa nettideiteillä.

        Aina kun on kyse miesten inhosta yh-äitejä kohtaan, haluan muistuttaa että itse te miehet olette lapsenne siittäneet ja hylänneet.

        En ymmärrä miten nykyaikana edelleenkin halveksutaan naisia yksinhuoltajuudesta O.o Miehethän ne niitä kusipäitä ovat, jotka ottaa nuoremman vaimon ja tekee taas uusia "äpäriä" ja vähät välittää ensimmäisestä perheestään...

        Aivan sairasta touhua ja kertoo paljon miesten ajatusmaailmasta.


      • fuckety fuck
        tsib kirjoitti:

        Aina kun on kyse miesten inhosta yh-äitejä kohtaan, haluan muistuttaa että itse te miehet olette lapsenne siittäneet ja hylänneet.

        En ymmärrä miten nykyaikana edelleenkin halveksutaan naisia yksinhuoltajuudesta O.o Miehethän ne niitä kusipäitä ovat, jotka ottaa nuoremman vaimon ja tekee taas uusia "äpäriä" ja vähät välittää ensimmäisestä perheestään...

        Aivan sairasta touhua ja kertoo paljon miesten ajatusmaailmasta.

        "Miehethän ne niitä kusipäitä ovat, jotka ottaa nuoremman vaimon ja tekee taas uusia "äpäriä" ja vähät välittää ensimmäisestä perheestään..."

        Naisethan ne niitä tyhmiä on, kun sekaantuvat tuollaisiin miehiin.


      • 5et7k5ee
        miesvm1967 kirjoitti:

        "Ne jotka olisivat olleet kiinnostuneita kuvan jälkeenkin olivat pyöreitä tai yh-äitejä vaikka olin heidät karsinutkin haettujen joukosta pois"

        Onko nuo jotenkin viallisia ihmisiä? Mikä vika on esim. yh-äideissä? Onko se sun pienelle sielulle liikaa jos naisella on lapsi toisen miehen kanssa, etkö kykene hyväksymään lasta vai mistä kiikastaa?

        Mulla on jo toinen yh-äiti kierroksessa pitkässä juoksussa enkä mä näe siinä mitään ihmeellistä että niillä on muksuja jonkun muun kanssa. Suhtaudun lapsiin kuin omiini, autan kaikessa missä pystyn. Vaikka eivät omia olekaan, ei se ole multa pois. Lapsiahan ne vaan ovat jotka tarvii tukea ja rakkautta.

        Mitä ihmettä sinä oikein lässytät, miesvm1967.
        Jos kriteereistä rajaa pois tietynlaisia henkilöitä niin luonnollisesti se ärsyttää jos sellaisilta tulee viestejä.
        Jos sinua ei naisen lapset haittaa niin sehän on ihan sinun asiasi. Ei siinä silti mitään yleismaallisen hienoa ja hehkutettavaa ole jos hoivaa toisen miehen jälkeläisiä.

        Naisilla on ihan samalla tavalla rajattuna asioita iästä ja pituudesta lähtien eivätkä hekään tykkää siitä että kyseisiltä heeboilta tulee viestejä. Ovatko he silti kaikki viallisia? Tuskin. He eivät vain kiinnosta.

        Itsekin ajattelen AP:n kaltaisesti vaikken sitä tuolla tavalla kärjistäisikään miksikään sodan julistamiseksi.
        Naisen lapset ovat aina vain ja ainoastaan hänen (ja toisen miehen) lapsiaan eikä heidän kasvattamisensa isäpuolena muuta asiaa.


      • jessebarabbas
        Kaksipenniä kirjoitti:

        Ei ketään kiinnosta toisen siittämät äpärät. Olet aina vain sijaisisä heille. Ymmärrän jos miehellä on lapsia entuudestaan, mutta ei kukaan täysjärkinen itsestään huolta pitävä sinkkumies ota toisen kakaroita riesakseen, ellei ole todella epätoivoinen. Tästä syystä yh-äidit eivät ole kovin suuressa suosiossa nettideiteillä.

        Oletko katkera kun et tuntenut omaa isääsi! ;)


      • 6+6
        Samaa suosittelen kirjoitti:

        Aivan.

        Mikseivät ne naiset muokkaa omaa kehoonsa jos ovat niin läskejä?

        Minä en mahda naamalleni mitään mutta he läskit mahtavat.

        Kumpikohan on sitten pinnallisempaa?

        Odottaa että nainen on muutakin kuin laiska läski paska vai että mies olisi komea syntymästään?

        Plastiikkakirurgia on keksitty. Jos sulla on kaulahelttaa tai kolmoisleukaa, niin ne saa hoidettua aika pikkurahalla pois ja leuastasi tulee miehekkäämmän ja jämerämmän näköinen. Myös parturissa käynti auttaa monesti - turhan moni mies pilaa ulkonäkönsä typerällä kampauksella.

        Ulkonäöstään huolehtimatta jättäminen on laiskuutta. Nykymaailmassa omalle naamalleen mahtaa vaikka mitä. Leikkauksiakaan ei välttämättä tarvita - hoidata hampaasi kuntoon ja käy ihonhoitajalla jos on aknea. Niin naisetkin käyvät.


      • hohhoijaa deitit
        tee muodonmuutos kirjoitti:

        Ihan kuin sinulla olisi vara karsia ketään painon tai sen perusteella, onko naisella lapsia, jos olemuksesi on naisten mielestä luontaantyöntävä! Itsellesihän tässä naisen ulkönäkö ja muu vähäpätöinen seikka on tärkeä, sinulle eivät syvemmän tason asiat siis merkitse mitään!

        Et vaikuta fiksulta alkuunkaan! Ei ole naisten vika, jos naamasi ei miellytä, vaan ihan oma on naamasi.

        Ei kiitos -viestit ovat osoittautuneet rasittaviksi lähettää, kun vastauksena voi tulla sontaa niskaan, tai vänkäämistä syistä, miksi ei kelvannut, ja vielä blokkaukset päälle. On myös tosi vaikea muotoilla sanoja kuvan lähettäneelle, jos ei kuva nappaakaan, joten parempi vaan joskus vetäytyä hiljaa..

        Ei kiitos -viesteitä jotkut tosiaankin ärsyyntyvät! Outoa, koska kirjoittelu ei kyllä sido mihinkään. Ehkä miehet saavat niin vähän vastauksia, että valikoivat yhden ja tulevat riippuvaiseksi naisen vastausviesteistä.


      • Kiitosjaaamen
        hohhoijaa deitit kirjoitti:

        Ei kiitos -viesteitä jotkut tosiaankin ärsyyntyvät! Outoa, koska kirjoittelu ei kyllä sido mihinkään. Ehkä miehet saavat niin vähän vastauksia, että valikoivat yhden ja tulevat riippuvaiseksi naisen vastausviesteistä.

        Kyllä. Miehet saavat hyvin vähän vastauksia ja tästä syystä pitää valita usein ihminen jonka saa. Sitten pidetään breikkiä hetki, minkä jälkeen metsästetään itselle hieman parempi nainen ja vanha saa jäädä sille tielleen. Näin se menee tässä naisten maailmassa. Jos naiset haluu pelata tätä peliä kasvattavamalla omaa markkia-arvoa teennäisesti kilpailuttamalla miehiä, niin miehet tekee ihan samaa, mutta pidemmällä tähtäimellä.


    • Vilwa

      Omaa viehättävyyttä on aika vaikeaa arvioida. Vaikka minullekin olisi useampi sanonut, että olen viehättävä nainen, niin löytyy myös paljon joiden mielestä en sitä varmasti ole. Asia täytyy vaan hyväksyä. Kaikkia ei voi miellyttää. Voit olla toisen roska ja toisen aarre.

      Ja kyllä, olen pyytänyt itsekin miehen kuvaa ja sanonut sen jälkeen ei kiitos. Ja syy on ollut puhtaan fyysinen, ei ole vain iskenyt.

    • viallinen

      Syytät muitaa samasta asiasta mitä itse teet? Pyöreä? Onko se maailman kauhein asia ja oikeuttaa sinua kohtelemaan heitä mitätöimällä ja olemalla vastaamatta? Luulet, että muidenkin mielestä hoikka on aina kiinnostavan ja hyvän näköinen.

      • Kaksi penniä

        Ketä oikeasti kiinnostaa ruokaa suuhunsa mättävä sohvalla istuva valas, jos itse on aktiivisesti treenaava ja terveellisiä elämäntapoja noudattava henkilö? Oletan että aloittaja tarkoitti pyöreällä näitä hieman enemmän pyöreitä naisia.


      • ao on luuseri
        Kaksi penniä kirjoitti:

        Ketä oikeasti kiinnostaa ruokaa suuhunsa mättävä sohvalla istuva valas, jos itse on aktiivisesti treenaava ja terveellisiä elämäntapoja noudattava henkilö? Oletan että aloittaja tarkoitti pyöreällä näitä hieman enemmän pyöreitä naisia.

        Ketäänhän ei kiinnosta nettiapina, joten siinähän ovat yksinään molemmat osapuolet.

        Olen useasti törmännyt nettideiteissä suorastaan sairaalloisen ylipainoisiin miehiin, ja hakukriteereinä heillä on siro ja hoikka nainen! Huh huh missä fantasioissa nuokin elävät!


      • Samaa suosittelen
        Kaksi penniä kirjoitti:

        Ketä oikeasti kiinnostaa ruokaa suuhunsa mättävä sohvalla istuva valas, jos itse on aktiivisesti treenaava ja terveellisiä elämäntapoja noudattava henkilö? Oletan että aloittaja tarkoitti pyöreällä näitä hieman enemmän pyöreitä naisia.

        Nimenomaan tarkoitan.

        En katsele mitään ruuan lapioijaa elämässäni.

        Jos ei saa ennen suhdetta persettään irti sohvalta niin ei saa sitä kyllä suhteessakaan.


      • uliuliuli691
        Kaksi penniä kirjoitti:

        Ketä oikeasti kiinnostaa ruokaa suuhunsa mättävä sohvalla istuva valas, jos itse on aktiivisesti treenaava ja terveellisiä elämäntapoja noudattava henkilö? Oletan että aloittaja tarkoitti pyöreällä näitä hieman enemmän pyöreitä naisia.

        "Ketä oikeasti kiinnostaa ruokaa suuhunsa mättävä sohvalla istuva valas, jos itse on aktiivisesti treenaava ja terveellisiä elämäntapoja noudattava henkilö? Oletan että aloittaja tarkoitti pyöreällä näitä hieman enemmän pyöreitä naisia."

        Luulisi tuollaisten karsiutuvan pois, kun tekee haun kriteereillä "hoikka" tai "sopusuhtainen" ja laittaa vielä painorajat päälle. Jos joukkoon silti jää muutama, jolla on vääristynyt minäkuva, niin ei kai sitä profiilia tarvitse edes avata. Kuvattomista profiileistakin lukee hyvin nopeasti mitä siellä harrastuksissa sanotaan eli onko samanlaiset elämäntavat. Olen aina kuvitellut, että naisten profiileja on vähemmän kuin miesten, joten miten on mahdollista että miehet eivät edes jaksa avata profiileja katsoakseen kannattaako kirjoittaa?

        Jos taas ongelmasi on, että sinulle tulvii posteja vastenmielisiltä naisilta niin kirjoita ihmeessä tiukempi profiiliteksti tai laita sellaiset asetukset, että ei saa lähestyä ellei täytä kriteerejäsi. Tässäkin suhteessa luulin, että miehet eivät saa edes päivittäin viestejä joten olen yllättynyt että joitakin väärät naiset lähestyvät suorastaan riesaksi asti.

        Itseäni ei kiinnosta mies, joka ei pidä matkailusta. Ei ole ollut iso juttu käydä aika ajoin läpi KAIKKIA sopivan ikäluokan miesprofiileja ensin muiden kriteerien perusteella ja sitten vielä tsekata että mitä mies kirjoittaa harrastuksistaan.


    • E i ymärrä

      Näinhän se menee ulkomaailmassakin toisessa pitää olla sitä jotain ulkoista mikä viehättää. Miksi se netissä ei sitten saisi olla vaan leimataan pinnalliseksi. Itsellä kun oli profiili niin ne aloitteet tuli naisten puolelta suurimmaksi osaksi kuvan perusteella. Tosin sillein itsekkin eksyin profileihin... Myös moni kuvaton vaikutti mukavalta, mutta kuvan saatuani toisessa ei vaan ollut mitään mikä olisi sytyttäny. Tässä vaiheessa kerroin että kyseinen ihminen ei ole minua varten. Se ei tarkoita että kyseessä olisi ollut ruma tai jotain muuta. Ei vaan minussa herättänyt minkäänlaista tunnetta. Kun omaan elämää netin ulkopuolellakin niin en nää mitään järkeä tuhlata enää kummankaan aikaa jatko viestittelyyn. Enhän minä ole kuiteskaan hakemassa vaan parisuhdetta. Vaan ihmistä kenen kanssa viihdyn ja voisin sen parisuhteen aloittaa. Niin kyllä se on iso asia että toinen jollain tavalla alkuun omaa silmää mielyttää.


      Netissä vedetään turhan helposti herneet nenään. Eihän sitä jokaiseen hymyyn tai kohteliaisuuteen saa vastakaikua kaikilta vastaan tulevilta sinkuiltakaan. Vaan niille vastaillaan joissa jokin ulkoisesti mielyttää. Tai sitten pelkästä kohteliaisuudesta.

    • VitullaPäähänn

      P@skaa koko homma!!!!

    • gggggggggggg

      Profiilikuvalla saa paljon enemmän naisia käymään omassa profiilissa. Ensimmäisen kuukauden aikana 35 kävijää, nyt kuvan lisäämisen jälkeen vuorokauden aikana 11. Profiilikuvaukseni on pidempi kuin keskimäärin ikäisilläni. En ole ruma, töykeä tai ehdotteleva ja kirjoitan vastaanottajalle räätälöidyn avausviestin.

      Valitettavasti juuri kukaan heistä ei kuitenkaan kirjoita tai vastaa kirjoituksiin. Onneksi sentään joka viides jaksaa pari viestiä kirjoittaa ennen kuin juoksee karkuun.

      • kokemusta on

        Itselläni ei ole koskaan ollut profiilissa kuvaa ja olen kokenut sen hyväksi - profiiliini kiinnitetään huomiota muiden kuin ulkonäköasioiden perusteella. Mielellään itsekin katselen kuvattomia profiilejA, tekstin sävyä ja rivienvälejä. Olen tavannut deitin kautta muutaman ns. fiksun miehen - kemiat tai jokin muu eiv'ät vain riittäneet muiden kuin yhden kanssa muutamaa tapaamista pidemmälle.n Siihen yhteen ihastuin. Ulkonäöstä asia ei ollut kiinni kuin ehkä osittain yhden kohdalla - myös oma ulkonäköni on mielestäni ok. Tapaamalla selviää kuitenkin kokonaisuus parhaiten, kuva voi tässä mielessä luoda vääriäkin mielikuvia.
        En myöskään työni takia halua laittaa kuvaani kuten ei uskoakseni moni muukaan. Se, paljonko saa yhteydenottoja kuvan takia, ei auta yhtään siinä, löytyykö omaa tyyppiä oleva ihminen, joka kiinnostaa itsekin.


    • juupa jaapa

      Harvemmin niitä vastauksia enää tulee kuvan laitettua, mutta en minä millään vastauksilla mitään tee, vaan sillä että joku oikeasti kiinnostuisi minusta. Jos joku "suostuu" vastaamaan minulle sillä perusteella että ei vielä tiedä miltä näytän, niin ei helvetti soikoon se lämmitä millään tavalla.

      MItä enemmän on tyyppejä jotka lähtevät nostelemaan kuvan nähtyään, sitä enemmänhän sitä sitten iloitsee sellaisesta joka ei lähde. Olettaen että hän vastaavasti viehättää omaa itseä.

      Sitä en ymmärrä että niin moni tulee tänne julistamaan miten hän saa tosielämässä naista/miestä kuin pipoa ja nettideiteissä ei ketään. Miksette te livenä ihmisiä löytävät sitten etsi sitä omaanne sieltä livestä, vaan pitää tännekin ängetä tappelemaan raivoraittiiden ja muuten rajoittuneiden ihmisten kanssa vähistä kumppaniehdokkaista...?

      • 43v.

        Koska livenä löydän itselleni aivan vääriä tyyppejä, niin etsin mieluummin netistä. Kyllä minä melkein joka kerta baarissa käydessäni saan miesten katseita ja yleensä muutama tulee illan aikana myös juttusille. Mutta... Ne miehet ovat aina 10-15 vuotta minua nuorempia, etsivät yhden illan seuraa, ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, innostuneita kroppani muodoista, varattuja tai/ja liian yksinkertaisia minun makuuni jne... Itse toivoisin löytäväni jonkun täysjärkisen ja suurinpiirtein ikäiseni miehen ( /- 5 v.), joka on hyvä keskustelemaan, hauska ja näkee minussa muutakin kiinnostavaa kuin kroppani yhdeksi yöksi. Menee liian hankalaksi...


      • juupa jaapa
        43v. kirjoitti:

        Koska livenä löydän itselleni aivan vääriä tyyppejä, niin etsin mieluummin netistä. Kyllä minä melkein joka kerta baarissa käydessäni saan miesten katseita ja yleensä muutama tulee illan aikana myös juttusille. Mutta... Ne miehet ovat aina 10-15 vuotta minua nuorempia, etsivät yhden illan seuraa, ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, innostuneita kroppani muodoista, varattuja tai/ja liian yksinkertaisia minun makuuni jne... Itse toivoisin löytäväni jonkun täysjärkisen ja suurinpiirtein ikäiseni miehen ( /- 5 v.), joka on hyvä keskustelemaan, hauska ja näkee minussa muutakin kiinnostavaa kuin kroppani yhdeksi yöksi. Menee liian hankalaksi...

        Minulla tuo sama ongelma on netissä. Ihan samanlaiset miehet, paitsi että nuorten seksiä etsivien lisäksi minut tietenkin löytävät myös vanhat seksiä etsivät, sellaiset 10 - 25 v vanhemmat.

        Ei niitä täysijärkisiä taida sitten olla tarjolla yhtään missään, eikä varsinkaan suurinpiirtein ikäisiäni miehiä - siis minulle, tottakai ne jotain etsivät, mutta ilmeisesti sitä 10 - 15 v itseään nuorempaa...


    • Nyyyyyyyyyyyyh

      Tämä touhu raunioitti minun itsetuntoni puolessa vuodessa. Huomasin, etten kelpaa juuri kenellekkään kuvan perusteella, vaikka luulin toisin. Ei voi mitään, kaikilla on valinnanvapaus.

      • dgbsb

        Mullakin tää touhu joskus nuorempana romutti henkisen puolen aika huolella, ne jotka ei kuvaani lähteny karkuun antoi viimeistään naamatusten kylmää lapasta ja ne joiden kanssa sokkotreffeille lähdin saattoivat treffipaikalta lähteä vaan kävelemään. Kai sitä vähemmästäkin voi masentua, luulisin.


    • itseni_ikäistä_etsin

      Minulla ei ole koskaan ollut kuvaa ilmoituksessani. Joitain olen tavannut ja lyhyt suhdekin tullut. Mutta usein kyllä kun kuvan lähettää niin eipä siitä miehestä enää mitään kuulu.
      Toinen ongelma on minusta se että miehet eivät etsi ikäistään seuraa vaan n. 10 vuotta nuorempaa :(
      Minä taas etsin omanikäistäni, joten siinäkin on ongelmaa löytää. Niin ja miehet taitavat enemmän hakea silmänruokaa kuin mitään muuta.

      • Hei itseni_ikäistä_etsin,

        olen havainnut saman tendenssin nettideittisivustoilla että miehillä tuntuu olevan hieman hurjiakin joskus nuo ikätoiveet että minkä ikästä naista lähdetään etsimään. Tämä on hyvin surullista kun se ei ole ehkä se kaikkein toimivin taktiikka.

        Monet naiset myös pelästyvät miehen roimasti nuorempaa ikätoivetta niin, että vastaaminen jää siihen vaikka ihminen muutoin saattaisi tuntua hyvinkin sopivalta itselle.

        Ohjeeni onkin miehille se, että kannattaa pitää ikähaarukkana sellaista kohtuullista esim. 10 vuoden ikähaarukkaa ylös- ja alaspäin. Kannattaa myös käyttää tasavuosia, vaikkapa "40-55" eikä 43-52, sillä se jättää niin monta ihmistä ulkopuolelle. Liian tiukalla ikähaarukalla sitä vain ikään kuin ampuu itseään jalkaan enenn kuin on päässyt edes naisten kanssa tekemisiin.

        On sellaisiakin tapauksia, jossa hurjimmillaan mies on 60-vuotias ja etsii 20-40-vuotiasta seuraa. En osaa sanoa tuolaisten ilmoitusten toimivuusprosenteista mutta epäilisin ihan näin yleisen elämänkokemuksen mukanaan tuomalla tiedolla että ei taida toimia hirvittävän hyvin...

        Viikonlopputerveisin,
        Heli E-kontakti.fistä

        PS: Jos vastaat meille tähän viestiin, käytäthän @-merkintää niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle


      • IRL aina parempi
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei itseni_ikäistä_etsin,

        olen havainnut saman tendenssin nettideittisivustoilla että miehillä tuntuu olevan hieman hurjiakin joskus nuo ikätoiveet että minkä ikästä naista lähdetään etsimään. Tämä on hyvin surullista kun se ei ole ehkä se kaikkein toimivin taktiikka.

        Monet naiset myös pelästyvät miehen roimasti nuorempaa ikätoivetta niin, että vastaaminen jää siihen vaikka ihminen muutoin saattaisi tuntua hyvinkin sopivalta itselle.

        Ohjeeni onkin miehille se, että kannattaa pitää ikähaarukkana sellaista kohtuullista esim. 10 vuoden ikähaarukkaa ylös- ja alaspäin. Kannattaa myös käyttää tasavuosia, vaikkapa "40-55" eikä 43-52, sillä se jättää niin monta ihmistä ulkopuolelle. Liian tiukalla ikähaarukalla sitä vain ikään kuin ampuu itseään jalkaan enenn kuin on päässyt edes naisten kanssa tekemisiin.

        On sellaisiakin tapauksia, jossa hurjimmillaan mies on 60-vuotias ja etsii 20-40-vuotiasta seuraa. En osaa sanoa tuolaisten ilmoitusten toimivuusprosenteista mutta epäilisin ihan näin yleisen elämänkokemuksen mukanaan tuomalla tiedolla että ei taida toimia hirvittävän hyvin...

        Viikonlopputerveisin,
        Heli E-kontakti.fistä

        PS: Jos vastaat meille tähän viestiin, käytäthän @-merkintää niin löydämme viestisi helposti ja pääsemme vastaamaan sinulle

        "Ohjeeni onkin miehille se, että kannattaa pitää ikähaarukkana sellaista kohtuullista esim. 10 vuoden ikähaarukkaa ylös- ja alaspäin. "

        Että mitä siis?

        Kolmekymppisen miehen pitäisi siis hakea esimerkiksi 22-42 vuotiasta naista?
        Ymmärrätköhän nyt yhtään asioiden päälle että miksi lapseton kolmekymppinen mies hakisi 10 vuotta vanhempaa naista suhteeseen?

        No, Heli on menettänyt lopullisesti järkensä.

        "Monet naiset myös pelästyvät miehen roimasti nuorempaa ikätoivetta niin, että vastaaminen jää siihen vaikka ihminen muutoin saattaisi tuntua hyvinkin sopivalta itselle. "

        No, sehän on niiden typerien naisten ongelma.
        Mikset anna niille naisille ohjetta että turha sitä ikätoivetta pelästyä?


    • ruma mies.

      Mulla on aina ollut kuva näkyvillä ja koskaa en ole vastausta saanut takas naiselta.

    • sinkku1

      Minä ainakin lopetan viestittelyn, jos kuvassa on oman isäni ikäinen mies. Valehtelemalla ei pitkälle pötkitä! Miesten keskuudessa tämä tuntuu olevan melko yleistä ...

    • xxxxxxwqxxxxxxxxxx

      Itsellä on kokemusta nettideittailusta noin kuusi vuotta sitten ja nyt palasin näihin hommiin taas. Pinnallisuus on nousst tähtiin tässä välissä; kuvan viehättävyys on kaikki kaikessa ja sen pitää olla justiin eikä melkein.

      Tottakai ulkonäöllä on aina merkitystä, mutta jotenkin ihmetyttää kuvan korostaminen liikaa. Live- tapaaminen voi olla aikamoinen pettymys, vaikka kuva suorastaan kiiltäisi. Ihmisen ulkonäköön vaikuttaa myös eleet, ilmeet, puhetapa, hymy, yleinen tyyli jne., joista ei aina saa kuvan perusteella juurikaan kovin hyvää käsitystä...

      Jokainen saa kuitenkin tietysti tehdä niin kuin haluaa.

      • Hei xxx...,

        aika jännä huomio tuo että kuvien korostaminen on noussut viimeisen kuuden vuoden aikana. Tuona aikana myös Facebook esimerkiksi on noussut vasta meidän elämäämme, olisikohan näissä jotain korrelaatiota?

        Totta on että kuva on kyllä hyvin yksipuolinen tapa kertoa itsestään, sillä persoonallisuudestahan se kertoo hyvin vähän.

        Jos jotain oman profiilikuvan hiominen paraatikuntoon kiinnostaa jotain, kirjoitin ohjeita aiheesta E-kontakti.fin blogiin hiljattain, käy lukemassa:http://www.e-kontakti.fi/blogi/tarkein-asia-nettideittailussa-10-vinkkia-profiilikuvaan/

        Terveisin Heli E-kontakti.fistä
        www.e-kontakti.fi


    • IRL aina parempi

      Kyllä tuo hajotti kun naiset olivat todella kiinnostuneita aikoinaan profiilistani nimenomaan fiksuuteni, huumorintajuni jne. asioiden vuoksi ja olivat suorastaan innostuneita ennen treffejä.
      Olin kuvattomalla profiililla liikkeellä tuolloin ja kaikki sitten kosahti yleensä kuvien vaihtoon. Osa naisista ei sytyttänyt kuvassa, mutta koska kyseessä on vain KUVA niin olisin ollut valmis heidät tapaamaan -naiset eivät.

      Ja ihan rehellisesti sanottuna olen in real lifessa ihan ok näköinen vaalea mies joka nyt vain ei ole erityisen kuvauksellinen komistus. Olen kuullut että joku on pitänyt komeanakin.

      Ehkä edelleen nettideittaisin jos en olisi tajunnut miten homma toimii.

      Miehellä asiaan vaikuttaa vain:

      -Pituus
      -Koulutus
      -Tulot
      -Naamataulu

      Lopuilla asioilla ei ole mitään merkitystä. PISTE.

      Ehkä kuitenkin se mikä kaulan katkaisi nettideittailun osalta oli se tapa jolla siellä kohdeltiin miestä. Naisille kun oli selvää että kysyntää löytää joten yhdelle miehelle viestimisen lopettaminen ilman erillistä ilmoitusta ei ollut mikään ongelma eikä myöskään oman kuvan lähettämättä jättäminen tai vain häipyminen kuvan vaihdon jälkeen.

      Ja nuo Helin ohjeet nyt ovat jokaisen joka vähänkään on harrastanut kuvausta ymmärrettävissä kuten itse olen.

      Jos nettideitti tuottaa pahaa mieltä tai olo tulee kuten minulle että suurin osa naisista siellä on epäkohteliaita vittupäitä niin poistukaa. Siten suhde vastakkaiseen sukupuoleen pysyy myös normaalina kun tapaatte heitä muualla kuin selkäesti ihmisten käytökseen vaikuttavassa tai ehkä sen raa'an pinnallisuuden esiin tuovassa nettideitissä.

      • Pallinaamako

        Olen pitkä, koulutettu, hyvätuloinen ja urheilen aika paljon. Ei vain auta em. asiat yhtään, kun naama ei miellytä.


      • IRL aina parempi
        Pallinaamako kirjoitti:

        Olen pitkä, koulutettu, hyvätuloinen ja urheilen aika paljon. Ei vain auta em. asiat yhtään, kun naama ei miellytä.

        Kyllä se ongelma on sitten siellä kuvassa. Yleensä ottaen vaikka listasin nuo muut kohdat niin yli 90% jutuista on kiinni tuosta kuvasta. Se ratkaisee pääsetkö läpi vai et.
        Joidenkin mukaan kuten ylempänä mainittuna niin tilanne on vain tuolta osin "huonontunut". Samahan koskee mm. Tinderiä. Komeat ja rohkeat pärjäävät, muulla ei ole mitään väliä.

        Toki on mahdollisuus että sinussa on joku sosiaalinen turn-off eli kirjoituksestasi paistaa jotain ettet olisi "ihan normaali". Naiset ovat herkkiä huomaamaan sellaista ja eivät pidä siitä varsinkin kun muuta, "parempaa" on tarjolla. Naiset valitettavasti ovat laskelmallisia laumasieluja joista poikkeusten etsiminen vie aikaa.

        Edes perusstandardit ei riitä sille naiselle jota etsit eli joka varmaan olisi sinun kanssa samanlainen tai samantapainen.
        Jos olet kolmekymppinen esimerkiksi niin kyllä siellä lähinnä on niitä yli-ikäisiä puumia, pyöreitä tai lihavia tai sitten yh-äitejä tarjolla. Heitä voi kiinnostaa viestiä koska huomaavat ettei kiinnostusta niiltä komeammilta jne. riitäkkään.

        Omasta tilanteesta kuvan puolesta en osaisi sanoa kun olin 5 vuotta sitten nettideitissä ja hieman muuttunut kuten partaa kasvatettu ja hiustyyliä muutettu. Mutta mitä väliä jos nuo ovat lähtökohdat jokatapauksessa?
        Jaksanko kaivaa paskakasaa löytääkseni sieltä yhden helmen joka katsoo jotain muuta ihmisessä ja tahtoo tutustua hänen persoonaan?

        Riman pudottaminen omalla kohdalla sitten tarkoittaisi noita edellämainittuja naisia joka tarkoittaisi että valitsisin jonkun joka ei ole kaltaisen (ylipainoinen)i tai elämäntilanne täysin toinen (joku jolla on lapsi).

        Karua kertomaa, mutta näin se menee. Naiset seuraavat suoraan kysynnän ja tarjonnan lakeja vaikka tietysti höpöttävät muuta.

        Lisäksi irtosuhteilut sun muut ei kiinnosta eivätkä naiset jotka moisia harrastavat joten mitä nettideitistä voisi löytyä lopulta vakavasti aikuismaisesti ajatellen?

        Ei mitään.


      • IRL aina parempi
        Pallinaamako kirjoitti:

        Olen pitkä, koulutettu, hyvätuloinen ja urheilen aika paljon. Ei vain auta em. asiat yhtään, kun naama ei miellytä.

        Mut siis vaikka kirjoitan näin niin ainahan voi kokeilla kikkoja joilla parantaa mm. profiiliaan ja viestejä jos tärppäisi.

        Todellisuus nettideitissä voi kuitenkin olla monelle aika raaka.

        Siihen kannattaa suhtautua siten jo alkuun eikä ottaa sitä liian vakavasti.
        Itsellä vain huumori loppui lähinnä tuohon aikuisten ihmisten lapselliseen käytökseen viestimisessä.


      • Unelmien Pokamies

        Panosta enemmän siihen valokuvaan teknisesti. Jos ei osaavaa kaveria löydy hyvällä laitteistolla, mene vaikka ammattilseille. Jos mies on luonnossa komea niin kyllä siitä yrittämällä ammattilainen hyvän kuvan tai pari saa. Itselaukaisimella, huonolla valolla saatika vessan peilillä saa yleensä vain aika kummallisia ilmeitä itsestään kennolle.

        Tuskin pieni retusointikaan on pahasta jos sillä yritetään vain luoda parempi käsitys siitä tosielämässä komeasta miehestä?


      • IRL aina parempi
        Unelmien Pokamies kirjoitti:

        Panosta enemmän siihen valokuvaan teknisesti. Jos ei osaavaa kaveria löydy hyvällä laitteistolla, mene vaikka ammattilseille. Jos mies on luonnossa komea niin kyllä siitä yrittämällä ammattilainen hyvän kuvan tai pari saa. Itselaukaisimella, huonolla valolla saatika vessan peilillä saa yleensä vain aika kummallisia ilmeitä itsestään kennolle.

        Tuskin pieni retusointikaan on pahasta jos sillä yritetään vain luoda parempi käsitys siitä tosielämässä komeasta miehestä?

        Oliko tämä minulle?

        Hyvä vinkki aloittelijalle, mutta ainakin minun tapauksessa kuva oli lopulta otettu harrastelija-ammattilaisen voimin joka ei minua auttanut lainkaan.

        Itsekkin kuvausta harrastaneena ja grafiikkaa tiedän millainen kuvan tulisi olla. En ole vain niin valokuvauksellinen että sitä saa.

        Oikeassa elämässähän ihminen on aina hieman liikkeessä ja luonnollisempi kuin valokuvassa joka kuvaa vain yhtä hetkeä.

        Kaikkien tapauksissa mitään ei ole tehtävissä joten on sääli että porukka on niin pinnallista että arvioi ihmistä sen valokuvan perusteella. Mutta minkäs sille mahtaa että suomalaiset ovat pinnallisia?


    • mököttäjä?

      Ihmisten kuvia katseltua tulee miesten kohdalla usein mieleen ajatus, että hymyileeköhän toi ikinä? Naiset osaa jotenkin valita parempia, iloisempia kuvia itsestään.

      • IRL aina parempi

        Johtuiskohan siitä että on yleisesti tutkittu juttu että miehen hymyily ei lisää heidän viehätysvoimaansa?

        Itseasiassa ne tunteettoman tappajan silmillä tai makuuhuonesilmillä olevat tyypit saavat enemmän varmasti yhteydenottoja kuin iloisesti hymyilevät miehet.

        Mököttäjät on erikseen, mutta päättäväisen oloiset välinpitämättömät psykot vetoavat naisiin enemmän kuin miellyttävän oloisen mukavat miesoliot.

        Ainakin siis naaman perusteella.


      • ei ole noin
        IRL aina parempi kirjoitti:

        Johtuiskohan siitä että on yleisesti tutkittu juttu että miehen hymyily ei lisää heidän viehätysvoimaansa?

        Itseasiassa ne tunteettoman tappajan silmillä tai makuuhuonesilmillä olevat tyypit saavat enemmän varmasti yhteydenottoja kuin iloisesti hymyilevät miehet.

        Mököttäjät on erikseen, mutta päättäväisen oloiset välinpitämättömät psykot vetoavat naisiin enemmän kuin miellyttävän oloisen mukavat miesoliot.

        Ainakin siis naaman perusteella.

        väärin luulet


      • IRL aina parempi
        ei ole noin kirjoitti:

        väärin luulet

        http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014101518747826_lz.shtml

        Tuossa on juttu asiasta ja tästä on tehty tutkimuskin.

        Voi tietysti vapaasti heitellä mutulla noita "väärin luulet" juttuja, mutta miehen avoin hymy ei valitettavasti kutkuttele naisten alkukantaisia viettejä miehestä joka ottaa sen minkä haluaa.


    • 5+4

      Miksi kuvista jankutetaan ja valitetaan noin paljon. Miksi ihmiset valittavat, että naiset/miehet ovat nirsoja, koska MINÄ rakas en kelpaa. Miksi itketään että nettideittailu on se pinnallinen ja raaka. Eihän kukaan arkielämässäkään mene tutustumaan ihmiseen joka ei ulkonäöltä kiinnosta! Ei mene kyselemään naiselta/mieheltä hänen syvällisiä ajatuksia, jos ulkonäkö ei miellytä yhtään. Mikä tämä vatvominen on. AInahan se on ollut, on ja tulee olemaan niin, että ulkonäollä ON VÄLIÄ, ei se kaikkea ratkaisee, mutta on sillä suuri merkitys.

      • shaigai

        Ehkä niin, mutta fakta on myös että ulkonäkökeskeisyys on näissä treffihommeleissa kohonnut ihan naurettaviin sfääreihin.

        Itsellänihän on se tilanne, että oon aivan helvetin ujo ja estoinen ja meen ihan puihin kun oudot naiset lähestyy ja tulee flirttailemaan ja homma kaatuu aina siihen. Ulkonäössäni ei siis ainakaan liene vikaa kun naisia näyttää kiinnostavan. Siksi ajattelin kokeilla nettideittejä kun ehkä tekstinä toiseen tutustuminen alkuun voisi vähän pehmentää asioita ja olla muutenkin sopivampaa minulle, mutta siellä en pärstäni kera näytä kelpaavan kassi-almallekaan.


      • nata_lee
        shaigai kirjoitti:

        Ehkä niin, mutta fakta on myös että ulkonäkökeskeisyys on näissä treffihommeleissa kohonnut ihan naurettaviin sfääreihin.

        Itsellänihän on se tilanne, että oon aivan helvetin ujo ja estoinen ja meen ihan puihin kun oudot naiset lähestyy ja tulee flirttailemaan ja homma kaatuu aina siihen. Ulkonäössäni ei siis ainakaan liene vikaa kun naisia näyttää kiinnostavan. Siksi ajattelin kokeilla nettideittejä kun ehkä tekstinä toiseen tutustuminen alkuun voisi vähän pehmentää asioita ja olla muutenkin sopivampaa minulle, mutta siellä en pärstäni kera näytä kelpaavan kassi-almallekaan.

        Ehkä sinun olemuksesta jo epäilee että olet arka ja ujo, ja naiset ei jaksa. En osa sanoa, jos kerran ulkonäössä mielestäsi ei ole valittamista. Kannattaa myös muista että nettideiteissä on hirveästi ihmisiä jotka hakee vain ja ainoastaan yhden illan juttuja, joten sellaiset ei jaksa pitkään tutustua ja jutella, pärstä ja valmius treffeille ratkaisee.


      • IRL aina parempi

        Ja miksi joku TAMPIO tulee ruikuttamaan siitä että joku asiasta mainitsee?

        Mitä sinä itket ja valitat täällä?
        Oletko ulkokultainen ja pinnallinen paska? Sekö sinun kutkuttaa?

        "AInahan se on ollut, on ja tulee olemaan niin, että ulkonäollä ON VÄLIÄ, ei se kaikkea ratkaisee, mutta on sillä suuri merkitys. "

        Aivan. mutta sillä on merkitystä jos se on muuttunut siten että se ratkaisee lähes kaiken.

        Lopeta itkeminen täällä ja palaa sinne deittaileemaan ihan rauhassa.

        Tässä käydään nyt läpi niiden osalta asiaa jotka ovat teihin pinnallisiin pissapäihin väsyneitä. Ymmärrätkö?

        On syvällisiä ja pinnallisia ihmisiä ja sinä olet jälkimmäinen. Suotta sitä itket täällä jos toiset ovat niitä syvällisiä.

        Sori.


      • 5+4
        IRL aina parempi kirjoitti:

        Ja miksi joku TAMPIO tulee ruikuttamaan siitä että joku asiasta mainitsee?

        Mitä sinä itket ja valitat täällä?
        Oletko ulkokultainen ja pinnallinen paska? Sekö sinun kutkuttaa?

        "AInahan se on ollut, on ja tulee olemaan niin, että ulkonäollä ON VÄLIÄ, ei se kaikkea ratkaisee, mutta on sillä suuri merkitys. "

        Aivan. mutta sillä on merkitystä jos se on muuttunut siten että se ratkaisee lähes kaiken.

        Lopeta itkeminen täällä ja palaa sinne deittaileemaan ihan rauhassa.

        Tässä käydään nyt läpi niiden osalta asiaa jotka ovat teihin pinnallisiin pissapäihin väsyneitä. Ymmärrätkö?

        On syvällisiä ja pinnallisia ihmisiä ja sinä olet jälkimmäinen. Suotta sitä itket täällä jos toiset ovat niitä syvällisiä.

        Sori.

        Olet syvällä omassa narsismissa. Turhaan muita syytät pinnallisuudestasi. Hyvät jatkot sullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe