Sain 205 euroa palkankorotuksen

hyvä fiilis on

Sitä vaan tulin ilmoittamaan että ennen palkka oli 3230 ja ensi kuun alusta se on 3435 euroa kuukaudessa. Brutto.

Suosittelen kaikille, että kannattaa pyytää palkankorotusta pomolta, kyllä rahalle aina käyttöä löytyy.

16

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi...

      Pienellä palkalla teet jos et mitään lisiä tai kulukorvauksia saa.

      • Sulle pienet näytän

        Pienikö?! Meikä eläis tuolla liksalla herroiksi..... en edes muista, millon viimes olis netto ollut yli 1000€!!!


    • kannattaa kysyä

      Itse kysyin kans ja sain 140 euron ko60rotuksen kuukausipalkkaan. nykyään palkka 3260

    • dsfgdfgdf

      Mitä hommia teet?

      Ootko muuten tyytyväinen työhön?

      • fghdf

        P*askat se mitään tyytyväinen on kun täällä pitää kehua..
        Tuollaiset ihmiset eivät ole koskaan tyytyväisiä ja palkankorotuksen tuoma pössis katoaa parissa kuukaudessa ja sit odotellaan taas seuraavaa vuoden päästä..

        Itse sain n. 80€ korotuksen viime keväänä, ei hyvä mutta olin silti tyytyväinen koska palkat eivät oikein ole nousseet monellakaan alalla parin vuoden aikana.

        Ensi keväänä jos nousee saman, olen siltikin tyytyväinen, mun liksalla ylittää juuri inflaation aiheuttaman menetyksen ostovoimassa. Mutta toki 200 ois jo aika kiva. En usko ihan siihen..


    • Siinä kun pyydät

      Joopasenjoo, kannattaahan sitä toki pyytää, mutta moniko oikeasti luulee mitään korotuksia saavansa? Miksi firma maksaisi yhtään enempää kuin on pakko? Ovella on uusia tulojoita jonoksi asti ja näille tulijoille riittää tasan se pienin mahdollinen palkka.... siksi moni firma kierrättääkin pätkäläisiä, ei tarvi maksaa minkäänlaisia korotuksia.

    • Palkka

      Kuinka moni ymmärtää sen, että saadessasi palkankorotuksen esim 5v jälkeen, 300 euroa lisää, niin olet käytännössä myynyt itseäsi liian halvalla ainakin kaksi vuotta.

      Oikeasti arvostettava työpaikka tarkistaa palkkoja osaamisen perusteella kerran vuodessa. Itse olin tällaisessa työpaikassa ja palkkani nousi kahdessa vuodessa 2700 e -> 3500 e ja sitten kolme vuoden päästä kertapompsauksella 4700 e/kk, toki tehtävä vaihtui esimiestehtäväksi.

      Olen aina ihmetellyt keskusteluja palkkatoiveista ja korotuksista, sehän on työnantajan homma määrittää mitä palkkaa mistäkin duunista maksetaan. Jos siitä pitää neuvotella, niin hataralla pohjalla on. Työnantajan tulee tietää paljonko on varaa maksaa ja paljonko kukin työntekijä tuo firmaan rahaa.

      Tuollaisen työnantajan jälkeen on hyvä hakea firmaan joka maksaa oikeaa palkkaa, itselläni nyt 11,5ke/kk autoetu ja ins (amk) koulutuksena.

      Jos et halutessasi saa palkankorotusta niin se tarkoittaa että työpanoksesi on riittämätön, sinulle maksetaan jo oikea tai liian suuri palkka.

      • Vituri

        Sie olet takuulla se pillumaakari joka parittaa naisia Vantaalla, ilmoitan
        sinut poliisille!!


      • Helsingistä...

        Juurikin näin. Itsellä näkökulmalla tuottavalta puolelta, kun olen ikäni myyntiuraa rakentanut näyttöjen avulla. Sitä on hyvä käyttää perusteena ja toki työntantajan vaihto tietyin väliajoin tässäkin kannattaa. Toki siinä kohtaa kun löytää aidosti sellaisen position jossa viihtyy ja näkee sitoutumisen pitkälle ajalle, niin moni muukin asia merkitsee kuin pelkkä korvaus menetetystä "vapaa-ajasta".
        Itsellä juurikin tämän tuottavuuden kautta oma ansio nousi tässä viim. 6kk aikana noin 2ke/kk peruspalkan osalta. Iso osa ansiosta tosin tulee tulospalkkiona, mikä on myyntitykille vaan hyvä asia :) (kokonaispalkka 7-10ke/kk)

        Tsemppiä syksyyn kaikille!


      • Hakukone

        "Jos et halutessasi saa palkankorotusta niin se tarkoittaa että työpanoksesi on riittämätön, sinulle maksetaan jo oikea tai liian suuri palkka. "

        Oli tilanne kumpi tahansa, niin siinä tilanteessa alkaa uuden työpaikan haku. Sieltä sen korotuksen kuitenkin saa varmasti.


    • sipoolainennuori

      Köyhä oot silti.

      t. miljoonaperijä

    • eiriitä

      Minä sain 1200 euro lisää, mutta halusin yli 2000, vituttaa...

    • suomi ja vero

      Sain 300e palkankorotuksen, joka vaikutti nettotuloihin 40e. Eli verottaja vie 260€ johtuen veroprosentin noususta. Hieman vitutti, mutta pääasia että on töitä.

    • olenniinonnellinen

      Joo joo, mulla nousi vuokra 250 €.

    • Palkkamaltti

      Oujee, bruttopalkka nousi bauttia 100 euroa. Ensimmäinen korotus koko 5 vuoden työhistorian aikana IT-alalla pääkaupunkiseudulla. Ny rillataan!

      • Nimimerkki-varattu

        Oma palkka nousee heinäkuun alussa 12euroa, ja se on kaataa koko suomen talouden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe