Animetytsy ystävää etsii.. ;3

ErnuOtaku :3

mooih! :3 oon animetyttönen keski-suomesta ja etin kavereita.
Ei oo mitään väliä ootko tyttö vai poika :) .
Oon pian 13v ja oon harrastanu animea ja mangaa parisen vuotta.
Eikäh mulla ole kavereita harrastukseni takia 3:
Ja mua on kiusattu sellaset 6 vuotta... Joten toivoisin ystävii :)
i love j-rock♥
Oon tällanen otaku ja pukeudun yleensä sen mukaisesti ;D mut kyl mä "normaalistikkin" joskun cx ( harvinaista :PP)
Tarkempia tietoja annan sitte :)

25

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HalloweenPartyMafia1

      Moi! Sä et oo ainoa Otaku :)! Mä oon mun luokast ainoo ja asun Hesaris (Helsingis). Ja mä voisin sanoo, ett mä ainakin katon Sailor Moonia (Ässää), Inuyashaa, Tokyoo Mew Mewyytä, Mirai Nikkiä, Soul Eateria, Oh! My Goddesia, Sonic Äksää (kosk kamuni yllyttivät :P) ja Anotheria. Eli 8 animeeta samaan aikaan :D PS. Oon 11-vuotias tyttöskidi :D

      • -ShyGirl-

        Öööm ernuotaku-san! Voisitko ystävällisesti vähän valaista missä päin keskisuomea asut :{ koska koska olen tämmöne pikkune aloittava otaku nainem (16w) ja olen yksinäinen :c joten olisi kiva tutustua. Samoin sinuun halloweenpartymafia1 :DD


      • feikki_hesalainenko

        Sanooks hesalaiset oikeesti et ne asuu hesaris? Täällä hesari tarkottaa Helsingin Sanomia.


    • KAWAII!Yuki

      Oiiii ihanaa kun on muitakin Otakuja :3
      Itestä voisin sanoo että oon Otaku, kun kaikki sillei täsmää :'D ja tuntuu siltä
      Luen joskus mangaa, katon tosi paljon animee, kuuntelen japanilaista musiikkia (siinä sivussa myös korealaista), tungen joskus japanilaisii sanoi puheeseen x), opiskelen japanii kotona :3 yritän pukeutuu söpösti.. ;D sillei erilailla ja erotunkin muista, ite oon tyytyväinen siitä, mut jotkut ärsyttävät lissut/kovikset nyt on aina ärsyttämäs

      • anime fani

        mikä on sun sähköposti :)


    • senpai^^

      www.nyymichan.fi/a jos vähän aktiivisempi animukeskustelu kiinnostaa ^^

    • ErnuOtaku

      mooi :33 ihanaa kun tänne on tullu muitaki otakui ;3 ite oon kattonu;
      candy candya, fullmetal alchemistiä, hopeanuolta, ym :)

      • -ShyGirl-

        Tosiaan sähköpostisi olisi nastaa saada :) jos vaan uskallat antaa sen.


    • ErnuOtaku
      • -ShyGirl-

    • :3333

      Kenties mikkelistä?

    • (blank)

      kuin moni testä asuu mikkelis ps:oon otaku ;)

    • Borskeitto

      Nam nam =)

    • YandereTsundere

      Itekki asun keskisuomessa JKL. Oon otaku ja kattelen paljon animea sekö luen mangaa. Täytin tänä vuonne 14 :) Itelläni ei myöskää oo hirveesti kavereita jotka harrastais animee x,D Kyllä mulla kavereita on,mutta koska oon vähä rämäpäinen (Tai poikamainen) nii ei hirveesti oo sellasii tyyppei jotka tulis nii hyvi toimee mun kaa xD

    • (blank)

      yandere kannattaa instas etti semmone ihmine ku animefanofficial hirveen hyvii anime tyylisii vitsi kuvii jos siis sul on insta

    • (blank)

      Ja onko kukaan täällä kattonu yli 30 anime siis sillee että ne ei kaikki oo suurimaks osaks oo mainstreamii???

      • vähemmistöä_minäkin

        Itelläni on 134 sarjaa katottu ja tällä hetkellä kesken on 18. Nää keskeneräiset on siis just niitä, jotka sieltä tulee tällä hetkellä viikottain telkkarista.


    • AnimeenIhastunut13v.

      Oon tutustunu animee viime kesänä ja ihastuin sarjoihin: Swort Art Online, Familar of Zero ja Death Note. Oon itekki todnäk ainut anime intoilija tääl päin. Asun kans keski-suomes :)

      • (blank)

        On kiva nahä et muutkin on kattonu Familiar of Zeroa :D


      • dubs_suck
        (blank) kirjoitti:

        On kiva nahä et muutkin on kattonu Familiar of Zeroa :D

        Hämäs toi familiar of zero nimi. Jouduin googlaa ja sitte huomasin että zero no tsukaimaa tarkotitte.


    • GirKo-Yo

      Itte oon harrastanu mangan lukemista ja animen kattomista 11 vuotiaasta lähtien, ja olis kiva saada kavereita joitten kanssa vois jutella aiheesta:3 koska monet tuntuu dissaavan sitä ja no sen takia ei oikein ole ollu kavereita :I

    • hrlkl

      Weaboot :'D älä tunge japanilaisii kielii suomen kielen sekaan se kuulostaa tyhmältä ja oon kuullu et se on loukkaavaa japanilaisii kohtaa

    • Sanig

      Moi elikkä olen nyt tälläinen kohta 13-vuotias tyttönen Turusta... ja tuntuu että turkulaiset kammoksuu japanii... ja olen nyt puolen vuoden aikaa katsonut n. 50 eri animea ja vähän kaikenlaista animee... Olen myös aikas poikamainen tyttö, jonka "ihana" äiti pakottaa kaikkeen tyttömäiseen! Tässä kun otaku olen niin sit mä tänne eksyin~

    • Rasuke

      Oon poika hesast(varmaa ainoo täst palstast) mut ihas:))oon ite lukenu ja piirtäny mangaa jo 11v (dradon ball ja oon lukenu ne kaikki myös vähä astro boyta)mut nyt puolen vuoden sisällä oon alkanu kattoo animee esim. Kuroko no Basuke ja aattelin alotaa fairy tailin. Oon kattonu myös kaikki hopeanuolet ja weedit ainaki 50kertaa xDtein just uuden instagramin löydätte nimellä _rasuke

    • senpaianton

      moi!oon koht 14 vuotias otaku poika. jos ei haittaa että oon poika nii voitas puhua animesta vaikka kikillä käyttäjä nimeni on senpaianton.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe