Otakut kuulolle!!

-ShyGirl-

Rakkaat otakut!
Onko ketään kuhmon suunnalla!?
Olen 16w naikkonen ja kyllä olen hurahtanut animeen ja mangaan! Ja kuten arvata saattaa olen yksinäinen ja kaipaan seuraa.Infotkaa missäpäin asutte!!

55

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otaku?

      18v poika, asun Vantaalla. Animee oon seurannu täs pari vuotta ja sarjoi oon kattonu jotain 115. Mangaa en hirveesti lue, koska suomesta vaikeasti saatavilla ja ne vie hirveästi tilaa, muutaman olen silti lukenu.

      • -ShyGirl-

        Owo mahtavaa että pojatkin katsoo : D mä en osaa seurata animesarjoja xp joten luen mieluiten mangaa


      • 700
        -ShyGirl- kirjoitti:

        Owo mahtavaa että pojatkin katsoo : D mä en osaa seurata animesarjoja xp joten luen mieluiten mangaa

        Tulee ehkä järkytyksenä, mutta suurin osa japsipiirrettyjen harrastajista on työttömiä aikuisia miehiä.


      • -ShyGirl-
        700 kirjoitti:

        Tulee ehkä järkytyksenä, mutta suurin osa japsipiirrettyjen harrastajista on työttömiä aikuisia miehiä.

        Tota en allekirjoita.


    • splrösröösrö :---D

      kaikki animea kattovat on ainakin stnan säälittäviä ihmishirviöitä :---DDDD

      • Anonyymi

        Kaikki animea dissaavat ovat epätoivoisesti omaa kuvitteellista statustaan pönkitteleviä kaakattelevia pissiksiä, joiden jutut kuulostavat 11v tasolle jääneiltä, tai sitten sosiaalisesti taidottomia, ÄO:ltaan kengänkoon tasoisia alkoholi- ja huumeriippuvaisia kamelinmölinää päästeleviä junttikloppeja, jotka elämää vain sossutuilla.


    • joona-san

      17w deathnoten L näköinen poika helsingin lähiöstä ilmoittautuu :D lukenut suunilleen kaikki ilmestyneet shoonen mangat (ja jotai fruits baskettii yms...)

      • -ShyGirl-

        How nice :D harmi että kaikki on jossain etelässä! Perkule tänne pohjoiseen immiset kipin kapin >:c


      • Blase

        Onkos Muonio tarpeeksi pohjonen, ko täältä olen ja animea kattonu nyt joku päälle 50 sarjaa


      • Blase

        Ja ikää löytyy 14 vuotta


    • 20v poika kainuusta kans :3 tykkään ite lukea ehkä enemmän mangaa mut jotku animetkin on kyllä hyvii. Animekamuja ei oo liikaa! Jospa huomaisit tän viestin :'D

      • Animefangirl

        SANJI-KUUUUNN!!!<3
        Hehe top 1 husbando


    • ImKillerBunny

      Vähän nuorempi näytän olevan ku valtaosa, 12-vuotias ilmottautuu :D Animet on jotain niin inspiroivaa ja hienoa ^w^ Pukeudunkin useinn cosplay-asuihin.
      Niiden kautta oon innostunut alkemiasta ja kemiasta (Fullmetal alchemist) ja monesta muustakin ja niistä on ollut hyötyä paljon ku ennen en millään jaksanu opetella mitään "turhaa" :< Kiitos anime.
      Ja pääkaupunkiseudulla asun.

      • alkemistiabi

        ite hurahdin lukion ekalla Fullmetal alchemist:iin ja rupesin lukemaan kemiaa. nyt oon kolmosella ja on pakko sanoa, että tähän aineeseen tarvitaan aivan perkeleesti intohimoa ja aikaa XD


    • Kuina

      To Kwsk250: Sorry, I don't understand what you're saying, but I LOVE YOUR SANJI PIC!!!! :D

    • Well, thanks :D

    • Stalkkarinkohde

      : D taidan tietää kuka olet, tulisin mieluusti sinne, mutta siellä ei ole kouluja mulle. Muuta kuopioon niin on keskiviikkoisin anime/manga kerho.

    • Otakuuu

      Oon tyttö 13 Ja Kuusamon läheltä oleva otaku. En tunne ku pari jotka lukis mangaa:33 mun sisaruksia ja yks poika. Ja sitäki aika vaikee lähestyä.

    • くろうさぎ

      15v otaku poika espoosta ilmottautuu

    • RenaRyuugu

      18v otaku tyttö ilmoittautuu.
      Olen seurannut animea 12 vuotiaasta asti ja mangaakin on tullut keräiltyä.

      Lempi sarjojani:
      Death Note
      Mirai Nikki
      Higurashi
      Dangan Ronpa
      Fullmetal Alchemist

      • Rocky blue

        Mirai nikki ja higurashi ovat niin parhaita


    • 137 Animen mies

      Animee oon muutaman vuoden kattonu.
      Lempisarjoi on useita, mut täs muutama:
      Elfen Lied
      Soul Eater
      Usagi Drop
      Zero No Tsukaima
      Pandora Hearts

      Ja kaiken kaikkiaan sarjoi oon kattonu 137
      Nii ja ikä on 18 ja sukupuoli mies

    • tyttö:3

      Animee kattonu n.1 vuotiaasta asti (muumit) ja sitten hurahdin animeen n.46-7vuotiaana koska love hina :3
      Ja sitten 2011 vuonna rupesin oikein kunnolla katsomaan eri anime sarjoja, ja lukemaan mangaa.
      Niin ja sitä ikää on nyt 13 vuotta.
      Meillä päin (täällä somerolla) ei ole paljon (ehkä n.70-190) anime manga harrastajia, mutta tunnen / tiedän myös pari aikuista harrastaa täältä :) !!
      Pari kaverii seuraa eri animeita ja manga sarjoja, ja yks käy coneissa.
      Nii ja sukupuoli on tyttö.

    • justiceknight

      Parhaat 3 animea mitä on

      1:death note
      2:code geass
      3:DBZ->lapsuuden ohjelma

      • ei ilmettä

        Loppuko animet kesken vai kuinkas tossa kolmossijalla on tollasta paskaa?


      • ilmettä on.
        ei ilmettä kirjoitti:

        Loppuko animet kesken vai kuinkas tossa kolmossijalla on tollasta paskaa?

        On DBZ parempaa kuin homoseksuaalit kawaiiiii iiih oooh senpai-sama so kawaiiii.


      • ei vittu ilmettä
        ilmettä on. kirjoitti:

        On DBZ parempaa kuin homoseksuaalit kawaiiiii iiih oooh senpai-sama so kawaiiii.

        Implikoi ettäkö kaikki muu anime olisi yaoita


    • anime fani

      14v tytö. asun joutsas.olen katonut 82 sarjaa. rakastan animeta ja mangaa. muta mangaa en hirveesti lue. skype nimi on izabella.vitola.hujanen. voi daan keskustella kaikenlaista animeesta ja muusta. (>.

      • romaniko?

        Ootko joku romani vai kuinkas noi huonoati kirjotat?


    • 17 v poika kiinnostuin kaikesta japaniin liittyvästä suunnilleen kun alotin lukion syksyllä 2012. Tykkään kovasti katsoa animea ja lukea mangaa vaikka aina ei kerkeäkään, kivaa olisi saada samanhenkinen kaveri.....

      • Zidane Tribal

        Oon 22v mies Vantaalt ^_^ Olen kova Anime/Manga fani: kik zidanetribal92 Kaikki Tervetuloa keskustelee kanssani Animest yms! ^_^


    • AnimeenIhastunut :3

      Tutustuin animee viime kesänä ja ihastuin sarjoihin: Swort Art Online, Death Note ja Familar of Zero. Sankarea on myös hyvä mutta toista kautta en löytäny enkuks dubattuna :(
      Oon 13v. ja asun Keski-Suomessa ja todnäk oon ainut anime fani tääl päin

      • Friendpls

        Mä oon myös keski-suomesta. Mulla ei oo suunnillee yhtää anime kaveria nii voi tulla kikkaamaan Alice_op


    • Pikuli

      Kuhmolainen 14w otaku täällä näin

      • Chio

        Olen paljon nuorempi kuin te muut.....
        Olen 12 vuotias likka Humpilasta ja oon kattonut animee nyt sellasen reilun vuoden. Mangaa oon lukenut 8 vuotiaasta. Oon ite kiinostunut kaikista japanilaisesta.
        Lempi sarjani:
        1. Rozen Maiden
        2. Soul Eater
        3. Kurohitsuji

        Eli joo oon kiinostunut jonkun kaa jutteleen. : )


    • kehitystä

      Miksei joku tee vain kik ryhmää jossa saa jutella vappasti animesta?

    • RandomJätkä

      Animea katon kyllä mutta enimmäkseen moe animea asuinpaikkaa en tohdi kertoa mutta ikää on se 12 vuotta

    • otakupoika

      Oon 13 vuotias poika joensuusta. Itsekin kaipaisin seuraa, kun en tunne ketään, joka ois kiinnostunu mangasta tai animesta(paitsi isosisko). 11 vuotiaana aloin kiinostua mangasta, animesta ja suurinpiirtein kaikista japanilaisista jutuista. Parhaat sarjat on mielestäni: Fullmetal Alchemist(ehdottomasti brotherhood), naruto ja sit vielä Kingdom Hearts. Kaikki KH:t on hyviä peleinä ja mangana. ^_^

    • Sanig

      No kai minäkin kirjoitan sit tänne...
      Olen 12-vuotias tyttö..... Turusta... Olen yrittänyt nyt puoli vuotta saada kavereitani kiinnostumaan animesta ja mangasta, turha toivo...
      Olisi kiva saada jotain juttu seuraa vaikka skypen tai kikin välityksellä...
      Ja tykkään kaikenlaisesta animesta ja mangasta :D

    • Eli vähän vanhemmasta päästä täälläkin - 20v mies Paraisilta. Sarjoja mennyt suunnilleen noin 200 ja myös muutama manga on tullut luettua. Olisi ihan mielenkiintoista saada juttuseuraa. :)

      kik: Razhler

    • hetaliaotaku

      mäki sitte kirjottelin tänne ^.^
      oon 13-vuotias ja vantaalta
      Mun lempi anime on Hetalia <3

      Kaikki mun luokkalaiset suunnilleen vihaa mua koska tykkään mangasta........:'(
      joten ois kiva saada jotai juttuseuraa

      • Harmi kuulla, mutta älä välitä liikaa muiden mielipiteistä. Ihmisiä on moneen junaan ja kaikki eivät voi tykätä samoista asioista. Monet pitävät ihmisiä epäkypsänä, kun katsoo jotain animea, lukee mangaa ym. mutta yleensä se meneekin juuri toisinpäin todellisuudessa. :)


    • Okei joo... Tos oli nii paljon et en jaksanu lukee kaikkii... mut joo.. Oon 14v tyttö hesast. Ite alotin kattoo animee 12v kiitos mun isosiskon. Alotin sailor moonist ja nyt oon kattonu kähes kaikki shoujo animet, jotain shoujo ai ja muutamia shuonen ai. Mun fav animet on ehkä kaikki studio ghiblin, fairy tail, utapri, sao, aot/snk, naruto, akatsuki no yona, deaht note, durarara, love stage, show by rock, kill la kill, akame ga kill, another, ghost hunt, clannad, anohana, ohana sakuhana, ghost stories ja monta muuta. Oon kattonu jotain 587 animee, katon joka päivä.
      Mä luen kans mangaa. Luen korea ja japanimangaa ja no niist suurimmaks osaks vaa shoujo mangaa.
      kik on onsvanspink, joten tervetuloa juttelee. Ig on @emilia.chan, @hime.alice.and.toya ja @cosplayerhime. mulle saa tulla juttelee aina ku haluu. oon aika paljon online.

    • doubt

      15v tyttö Vantaalta. Oon kattonu animee n. 2 vuotta. Eka anime minkä katoin oli Soul Eater. Lempi animet ovat, mirai nikki, naruto, tokyo ghoul, death parade ja death note muut lukuisat animet joita en jaksa luetella :D kattelen kaikenlaisia corps partysta K-ON:iin. Eli suurinpiirtein kaikki menee. Kiinnostuksena pelihahmojen suunnittelu tietokoneella ja animointi. Luen mangaa ja cosplay on yks harrastuksista :)

      • Luffysenpai

        Ah tokyo ghoul on ihana


    • Animekonkari

      Minä taidan mennä sitten taas siihen vähän vanhempaan porukkaan. 23 vuotias mies Pieksämäeltä. Yläasteelta asti katsonut animea ja älkää nyt järkyttykö, mutta sarjoja, elokuvia, spesiaaleja, ova ja ona katsonut yhteensä 850 ja katson edelleen aktiivisesti animea kun töiltäni ja muilta harrastuksiltani ehdin kuten tietokone pelin väsäämiseltä :D En tunne kovin montaa oman ikäistä harrastajaa kun en noissa coneissakaan pahemmin pyöri. Osittain juuri tuosta syystä kun ei porukkaa oikein tunne ja omat kaverit ei animea pahemmin katso, lue mangaa, cossaa tai käy coneissa. Ex ja pari kauempana asuvaa kaveria harrastaa näitä, mutta ei kukaan lähiseudulta :)

      • Epäilevä

        En kyl usko, että kukaan noin paljon pystyis kattomaan. Pitäs olla hirveästi vapaa-aikaa tuommoseen ja muutenkin tuollanen määrä animea. Miten ees pystyy muistamaan kaikki mitä on katsonut jne?


      • Animekonkari

      • bodestuff
        Epäilevä kirjoitti:

        En kyl usko, että kukaan noin paljon pystyis kattomaan. Pitäs olla hirveästi vapaa-aikaa tuommoseen ja muutenkin tuollanen määrä animea. Miten ees pystyy muistamaan kaikki mitä on katsonut jne?

        Kyllä sitä helpostii ehtii noin paljon katsoa jos on monta vuotta katsonut. Esim itse olen katsonut kaikki dragon ball jaksot, yli puolet one piecestä ja monta lyhyempää sarjaa. Ja noistakin tulee varmaan 600-700 anime jaksoa yhteensä :)


    • FellowOtaku

      Mä meen taas siihen nuorempaan porukkaan. 14v tyttö Helsingistä. Tutustuin animeen viime kesänä ja lempi anime on Hetalia.
      Mun kaverit ei ole kiinostunut aiheesta yhtään ja pitävät minua hiukan outona. Niin on vähän yksinäistä. Olen ainakin itse kiinostunut aiheest ja haluisin joskus kokeilla cosplayata, mutta ilman kaveria se vaikuttaa hieman tylsältä. Niin toivon että löydän kaveriporukan jonka kanssa vois jutella aiheest ja pitää hauskaa. En välitä iäst tai mistään sellaisest.
      Anteeks jos täs on outo sanajärjestys tai sanavalita. Mun oikea äidinkieli on englanti.

      • bodestuff

        Ootko kik:issä :) ?


    • elikkäs mä ny sitten viissiin kuulun keski ikäisiin. 18v poika pohjanmaalta (pienestä kylästä XD). ei sitä juttelu seuraa niin hirveesti oo, muutama kaveri jokka myös on kiinnostunu animesta ja mangasta. mieluusti keskustelisin uusien ihmisten kanssa. parhaiksi anime sarjoiksi täytyis nimetä: deathnote, tokyo ghoul, fullmetal alchemist, kuroshitsuji, mirai nikki ja eden of the east. nyt en oo oikeen kerenny kattomaan mitään sarjoja mutta pian taas rupeen(lukion kolmas vuosi).

    • Kasumijapan

      Hei ^^ olen 14v tyttö ja olen katsonut animea 6vuoden ikäisestä asti. Kik kasumijapan jos haluu tulla jutteleen animesta yms. Lempianimeni on diabolik lovers jota suosittelen kaikille jotka pitävät romance genren animeista :3

      • Kiinnostunutttttrtr

        Hei mistä päin olet? :)


      • Kiiiiiiinnostunutrtrtt2

        Mistäpäin oot? ^^


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3684
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      578
      3445
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3339
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2167
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2091
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      317
      1921
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      156
      1624
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe