HOWRSE EI TURVALLINEN LAPSILLE

ChuckNorris

howrsessa jos käyt esim cafe howrsessa huomaat että pelaajia kiusataan todella paljon ja laitetaan kaikenlaisia kuvia. Jos pelaaja kertoo että hänen vanhempansa ovat kuolleet toinen voi nauraa ja sanoa että tappaisipa itsekin itsensä! Tämä on erittäin julmaa, lisäksi siellä laitetaan jopa k-18 kuvia ja moderointi on hidasta. Lisäksi, yksi howrsen moderaattoreista, unaru okami, taitaa olla avoimesti natsi ja sen takia bannaa heti homoseksuaalit, mustaihoiset, juutalaiset ja muut.

BTW OON HOWRSES BORAT KAIKKI ALLE 12V TYTÖT PYYTÄÄ KAMUKS

12

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellia

      ei ymmärrät ihan väärin !

    • yolodead

      Mä olin aikoinaan howrsessa (joskus 7-9 veenä oon nyt 10) ja siel oli sikana trollei! Cafekin oli vaan tietyn porukan tapaamispaikka eikä siellä otettu keskusteluun mukaan.... Olihan siel kivoiki hetkii mut enempi trollei.. Siks lähin sieltä! Miks tuhlata aikaa tommosee kiusattuna olemisee...

      • Howrse

        No just joo


      • Howrse

        No just joo


    • Howrse fani

      miks pidätte howrsee tyhmänä paikkana jos te ette pidä siitä tai et teitä haukutaan niin lähtekää pois mä oon pelannu howrsee jo monta vuotta eikä mua ole haukuttu
      ja yolodead miks toistat sanaa TROLL se on typerää

    • Hetsu1234

      Minunkin mielestä Howrse on hyvä peli ja vaikka minua on huijattu en anna sen vaikuttaa pelaamiseeni jos minua on haukuttu en välitä tai haukun takaisin Howrse on tosi hyvä peli

    • rousjkjcfrvejhfewqkj

      Älä mollaa hyvää moderaattoria. Unaru okami on hyvä pelaaja. oon tehny ilmoituksen ylläpitoon jos on haukkuttu tai kinuttu passeja tai salasanaa. passeilla tarkoitan et pyydetään yli 10 hevosta mistä saa passeja heti. älä ota nokkiis heti jostain haukunnasta,mä en ainakaan välittäisi :)

    • Kirikaze3

      Se on kyllä ihan totta, että Howrsessa esiintyy liiankin paljon nettikiusaamista, huijaamista ja muuta yleistä häiriköintiä. Minun nähdäkseni ylläpito kuitenkin tekee voitavansa asioiden korjaamiseksi, kun tällaista ilmenee. Kannattaa kuitenkin ajatella asioita myös siltä kantilta, että Howrsessa on monta serveriä ja servereiden moderaattoirella on varmasti muutakin elämää kuin Howrsen valvominen. Heidän pitää mm. käydä töissä, nukkua ja syödäkin välillä. Eivät he ole koneita tai automaattiohjelmia, jotka torjuvat häiriötekijät välittömästi samaan tapaan kuin tietokoneiden viruksentorjuntaohjelmat tekevät. He ovat ihmisiä, kuten minä ja te kaikki muutkin. Yrittäkää siis ymmärtää, että inhimmillisinä olentoina he eivät kykene mahdottomuuksiin.
      KARMA on eräs käsite, jolla pyritään torjumaan ei-toivottuja käyttäjiä. Toki tässäkin - kuten monissa muissakin ihmisten keksimissä järjestelmissä - on aukkoja. Lisäksi asioita vaikeuttaa huomattavasti se, että Howrseen liittyminen nimenomaan on juuri niin helppoa ja vähän aikaa vievää kuin pelin etusivulla mainostetaan. Vaikka ei jaksaisikaan nähdä vaivaa, joutuu pelaamaan päästäkseen kuluttamaan vain kolme minuuttia aikaa elämästään ja heti ovat keskustelupalstat avoinna ja yksityisviestien lähettäminen mahdollista. Mielestäni tämä asia kaipaisi kyllä jonkinlaista muutosta, vaikka se toisaalta taas vaikeuttaisi sitten niiden kunnollisten kansalaisten pelaamista.
      Tuohon aloituskommenttiin sellainen vastakommentti, että kannattaa sinunkin ajatella ennen kuin levittelet huonoa kuvaa antavia tietoja nimetyistä pelaajista. Tuolla tavalla syyllistyt itsekin samantapaiseen toimintaan kuin jotkut Howrsen häiriköintiä harjoittavat käyttäjät.

      • Darcá

        Puhut asiaa, mutta en usko että yli vuoden vanhaa keskustelua enää aloitusviestin lähettäjä tarkastaisi...


    • Kirikaze3

      Ei se minua suoranaisesti haittaa, vaikkei aloitusviestin lähettäjä näkisikään aiempaa kommenttiani. Muut sen äkevät toivottavasti ymmärtävät pointtini, eivätkä haku muita samalla tavoin julkisesti. ^^

    • howrsen-puollustaja

      Saanen sanoa. Olen itse pelannut howrse peliä 8-9 vuotta jaen ole havainnut mitään vastaavaa! Tiedättekö, että jokaista lasta ärsyttää tollanen etjos yhel o käynyvähä huonommi siin pelis ni heti tääl alkaa semmone "Howrse on haitallinen lapsille tai lapset eivät saisi pelata howrsea" Kuulkaas... TEIL EI OO MITÄÄ KÄSITYSTÄ SIITÄ ET MILLASSII PELEJÄ NETISSÄ ON! TIEDÄN YLI KYMMENIÄ VARMAAN TUHANSIA PELEJÄ JOTKA OVAT HAITALLISIA LAPSILLE! JA TÄMÄ PELI ON NIISTÄ KAIKISTA TURVALLISIN, PARHAIN LAPSILLE JA KIVOIN PELI IKINÄ!!! ET ÄLKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET KIELTÄKÖ/PUHUKO MAAILMAN PARHAIMMASTA PELISTÄ NOIN "ILKEÄSTI"

    • Puolustan-vain-Howrsea

      No tohon tokaan juttuun auttaa se ettei kerro ja muihin mun tietääkseni se et pyytää joitain Howrsen modei käymään useemmin cafessa ja joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe