Secret Garden nettikauppa

Huijattu

Onko muilla kokemusta tästä kyseisestä yrityksestä, tämähän on paljon esillä mm. messuilla ja heillä on myös nettikauppa. Heidän liikkeensä sijaitsee Fiskarsissa. Myyvät erittäin romanttisia kauniita naisten puutarhavaatteita ja tarvikkeita.
Itsellä on huono kokemus tästä yrityksestä. Tilasin sieltä kumpparit ja maksoin luottokortilla 78 €, palautin saappaat saman tien koska ne olivat liian aivan isot - rahapalautusta en ole vieläkään saanut heiltä ja nyt on kulunut 3 kuukautta maksusta. Olen soittanut sinne ja sain jonkun henkilön vastaamaan puhelimeen ja hän lupasi selvittää asian ja soittaa pian takaisin, mutta soittoa ei kuulunut eivätkä vastaa sähköposteihin lainkaan, kun kyselen palautuksesta. Heidän sivuilla luvataan suorituksen palautus parissa päivässä. Ensimmäinen kerta kun törmään nettikaupassa tällaiseen ja tuntuu tosi pahalta tällainen ja pelkään että en saa rahojani takaisin ollenkaan.
Pankkini on nyt alkanut selvittää tätä ja laittanut Secret Gardenille selvityspyynnön ja kuluttaja –asiamiehen kanssa aletaan myös hoitaa asiaa. Varokaa vaan tätä yritystä!

13

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijattu

      Tasan kolme kuukautta kesti että tuo firma palautti rahat, tosin Luottokunnan avustuksella! Nettisivuilla lukee hienosti että palautus kahdessa viikossa. Olkaa siis varovaisin tuon yrityksen kanssa.
      Terveisin huijattu

      • En siis olekaan ainut

        Täällä samanlaisia kokemuksia. Kuluttajaneuvontaan oltu
        yhteydessä. Kaksi vuotta olen jo odotellut. Älkää todella tilatko
        täältä mitään!


      • En siis olekaan ainut

        Täällä samanlaisia kokemuksia. Kuluttajaneuvontaan oltu
        yhteydessä. Kaksi vuotta olen jo odotellut. Älkää todella tilatko
        täältä mitään!


    • Toinen huijattu

      Lukuisia yhteydenottoja minultakin. Rahat meni, tavaraa ei tullut. Kuluttaja-asiamieheen minäkin olen ollut yhteydessä.

      • Kolmas huijattu

        Varoituksen sana myös minulta! 4 kuukautta tilauksesta mennyt, eikä tilaamaani tuotetta ole minulle lähetetty yhteydenotoistani huolimatta ja ilman selityksiä siitä, miksi tilaustani ei toimiteta.


      • haizuli
        Kolmas huijattu kirjoitti:

        Varoituksen sana myös minulta! 4 kuukautta tilauksesta mennyt, eikä tilaamaani tuotetta ole minulle lähetetty yhteydenotoistani huolimatta ja ilman selityksiä siitä, miksi tilaustani ei toimiteta.

        Jep, huijaripulju. Vastasivat kerran puhelimeen ja lupasi mennä välittömästi tarkastamaan asian, mitään ei tapahdu... ÄLKÄÄ OSTAKO SECRET GARDENISTA jos on pienikin pelko että tuote joudutaan palauttamaan. Kunpa olisin lukenut tämän ketjun enne kuin tilasin mitään...


    • Harmittaa !!!

      Minullakin on huonoja kokemuksia. Tilauksestani on kohta kuukausi eikä ole kuulunut halaistua sanaa, vaikka olen sähköpostilla heitä lähestynyt.

      Kiltisti sain maksaa summan tilille, koska muuten ei toimiteta... Eikä välttämättä näköjään edes sen jälkeen... Summa ei ollut iso, mutta harmittaa silti ! Olisin voinut haaskata rahani johonkin kunnolliseen ja asiakkaistaan välittävään yritykseen.

      Ensimmäinen kerta, kun näin käy minulle nettikaupoissa. Jollei tilaustani kohta saavu, olen yhteydessä kuluttajasuoja-asiamieheen.

    • Se toinen huijattu

      Olen ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja yrittäjä oli luvannut palauttaa rahat virkailijan mukaan. Yrittäjä oli ensin väittänyt virkailijalle, että asia on jo kunnossa.

      Rahoja ei ole kuulunut. Seuraava askel on asian vieminen kuluttajariitalautakunnalle, mutta eipä heilläkään ole mitään pakkokeinoja. Edes mitään kuluttaja-asiamiehen mustaa listaa ei ole enää käytössä. Tämän kaiken yrittäjä tuntuu tietävän hyvin.

      Ainoastaan oikeusteitse on mahdollista saada omansa pois. Yrittäminen on helppoa nykyään.

    • Harmittaa !!!

      Uskomatonta, että tällainen toiminta onnistuu.

      Minua ei harmita edes se oma menetetty rahasumma niin paljon kuin se,
      että siellä ne nettisivut ovat edelleen hienosti verkossa ja jotkut tienaavat edelleenkin tällaisella "yrittämisellä" leipänsä.

    • Pettynytnettiostaja

      Ostin Secret Gardenilta, nettikaupasta tavaraa kesällä 2015. Edelleen tavarat ja rahat saamatta(n.150 €). Asialla myös Poliisi. Secret Garden on harhuttanut myös viranomaisia, kertomalla heille että rahat on minulle lähtenyt. Näin ei kuitenkaan ole tapahtunut. Odotan sitekästi ja vaadin kuluttaja oikeuttani.
      ÄLKÄÄ OSTAKO HEILTÄ MITÄÄN!! KESÄSIN YMMÄRTÄÄKSENI FISKARSIN RUUKISSA MYYMÄLÄ. JOS TULEE KESÄKSI 2016, BOIKOTOIKAA. LIIKE ON SAATAVA VASTUUSEEN TOISTUVISTA HUIJAUKSISTA.

    • Missäsivut

      Tilasin Secret Gardenin nettikaupasta kaksi viikkoa sitten. Meinasin mennä nettisivuille katsomaan tilaukseni tilan, mutta sivut ovat kadonneet! Sivuilla on vain ilmoitus: account suspended. Niin vain taisin minäkin menettää rahani.. Hälytyskellojen olisi tietysti pitänyt soida jo siinä vaiheessa, kun totesin, että tarjottu Visa maksuvaihtoehto ei toiminut ja jouduin maksamaan ennakkomaksuna yrityksen tilille.

    • llllllmmmmmmmmmm

      Mihin nyt voidaan ottaa yhteyttä kun ei sivuja ole käytössä enää lainkaan? Minultakin saamatta vieläkin kaikki.

    • Anonyymi

      Netistä löytyy hakemalla Secret Garden Öppet bolag puhelinnumero. Myös kuluttajaviranomaiseen voi ja kannattaa olla yhteydessä.

      Voitte olla suoraan tekstiviestitse yhteydessä yritykseen, laittakaa tilaustiedot ja tieto summasta. Voitte myös kysyä poliisilta olisiko tässä aihetta tutkintaan. Ja myös yksityishenkilö voi periä saataviaan aivan laillisesti.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe