Huuto.net ihmetyttää

Ei pysty tajuamaan

Onko siellä hävinnyt kaikki ostajat?
Myin itse pelipakettia todella halvalla..niin halvalla, että sain loppujen lopuksi enemmän rahaa myymällä ne käytettyjen pelien liikkeeseen..
Eli ostaja olisi tehnyt voittoa, vain myymällä vaikka eteenpäin.
Mistä johtuu että siellä ei ole ostajia?
En haluisi maksaa melkein 10€ että saan tuotteen kunnolla näkyviin..
Nytkin on suosittuja kirjoja alle puolella ostohinnasta kerran luettuna, mutta kaupaksi ei mene... mikä siellä menee kaupaksi?

111

6773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäkää roskanne

      Suurin osa myy käytettyä tavaraa pari euroa uutta halvemalla niin ei sieltä mitää jaksa selata tai etsiä.

      Käytetty tavara josta haluaa eroon pitääkin myydä halvalla, mutta idiootti myyjät siellä kuvittelee että aina tän joku ostaa vaikka kaupasta sais uuden 5euroa kalliimmalla.

      • ostakaa ostakaa

        Jotkut myyvät myös kalliimmalla kuin mitä uusi maksaa. Katso esim. Asimovin säätiö veitsenterällä pokkari. Voi vähän jarruttaa kaupankäyntiä. Jotkut hintapyynnöt ovat epärealistisia tai ostajia pidetään tyhminä.


      • 919
        ostakaa ostakaa kirjoitti:

        Jotkut myyvät myös kalliimmalla kuin mitä uusi maksaa. Katso esim. Asimovin säätiö veitsenterällä pokkari. Voi vähän jarruttaa kaupankäyntiä. Jotkut hintapyynnöt ovat epärealistisia tai ostajia pidetään tyhminä.

        Muiden haittona vain ovat siellä, he, jotka myyvät uutta kalliimmalla tavaraansa ja olen huomannut että jopa vuodesta toiseen yksikin möi samaa laukkua, eikä hintaa ollut tiputtanut senttiäkään sinä aikana, postikulut olivat kyllä nousseet postin hinnankorotusten seurauksena..
        Itse pudotan hintaa joka kerta kun laitan tuotteen uudelleen myyntiin.
        Tarkistan myös uuden vastaavan tuotteen hintatietoja netistä mikäli olen hinnan suhteen epävarma.


    • ap.

      No itse en todellakaan myynyt lähelläkään uuden hintaa..
      Mutta noita myyjiä kyllä löytyy, jotka todella kalliilla myyvät.. en itse kuitenkaan ihan ilmaitteeksi haluisi tavaraa jakaa pois, niin pitää varmaan etsiä joku toinen sivusto missä myydä..

    • dhjgei0grge

      Kerro toki mihin hintaan möit kyseistä pelipakettia?

      • AP.

        10 xbox 360 peliä ratti 40€


    • pilalla.

      Huuto.netissä taitaa nykyään olla vain myyjiä, 99% tuotteista ei ole yhtäkään huutoa.

      Olen myös itse yrittänyt myydä siellä kaikenlaista hyvää tavaraa halvalla, mutta kukaan ei suostu maksamaan mistään mitään.

      Sen lisäksi muutenkin ihme porukkaa myyjinä, miksi ostaa vitosella näyteikkuna-aikaa 8 euron villasukille tai 9 euron hameelle? Mitä järkeä??

      Ei tuo mikään huutokauppa enää ole, ahneita trokareita koko paikka täynnä ja ostajat kadonneet. Ihan samoin on käynyt kivijalkakirppareille.

      • trolli minäkin ;)

        Ruokakaupassakin hyllyt täynnä tavaraa. Varmaan kauppa ei käy...


    • hyvää lauantaita

      Kauppa huuto.netissä tuntuu paranevan kokoajan,Vaikka siellä se käy parhaiten muutenkin. Taitaa olla kuluttajien luottamus nousussa.

      Taitaa olla ainoa paikka jossa on palautejärjestelmä missä oikeasti näkee myyjän / ostajan palautteita. Ei tarvitse jännittää menettääkö rahat. Tori.fi kautta en meinaa tilisiirtoa uskaltaa enää tehdä tuntemattomaton tilille.

      Huuto on siitä hyvä että sieltä löytyy käytettyjä tavaroita,työkaluja ym tai muuta mitä ei löydä muualta. Ihan laidasta laitaan.

      • makmv

        Huuto netin työntekijä??
        Ennen huudossa sai myytyä helposti, nykyään ei melkein millään.. itsellä oli viikon myynnissä paketti, ei yhtään huutoa.
        Laitoin tori.fi palveluun, myin 5min ilmoituksen julkaisusta, joten tori on kyllä se mitä jatkossa tulen käyttämään..


      • Ja kauppa ei käy

        Huuto.netissä ei kukaan maksa mistään mitään!! Ilmoituksillakin on aina vain muutamia näyttöjä koko huudon aukioloaikana! Myös maksulliset palvelut ovat yhtä tyhjän kanssa, eivätkä lisää myyntiä sen enempää.

        Myykää jossain muualla tai kirpparilla, jos haluatte oikeasti jotain myyntiäkin.


      • ex-tehomyyjä
        Ja kauppa ei käy kirjoitti:

        Huuto.netissä ei kukaan maksa mistään mitään!! Ilmoituksillakin on aina vain muutamia näyttöjä koko huudon aukioloaikana! Myös maksulliset palvelut ovat yhtä tyhjän kanssa, eivätkä lisää myyntiä sen enempää.

        Myykää jossain muualla tai kirpparilla, jos haluatte oikeasti jotain myyntiäkin.

        Totta. Ostajat ovat kaikonneet huutonetistä. Siirryn itsekin muualle.


      • hyvää lauantaita
        makmv kirjoitti:

        Huuto netin työntekijä??
        Ennen huudossa sai myytyä helposti, nykyään ei melkein millään.. itsellä oli viikon myynnissä paketti, ei yhtään huutoa.
        Laitoin tori.fi palveluun, myin 5min ilmoituksen julkaisusta, joten tori on kyllä se mitä jatkossa tulen käyttämään..

        käyttäjä , on hyvä että netin kautta saan hieman tietoa myyjästä palautteiden ansiosta, jos ostan jotain. Olen huomannut jos myyjällä on satoja,satoja ja yksi ,pari negatiivista,ne on annettu perusteettomasti usein. Ja antajalla on sellainen tapa ja jakaa muillekin.

        Tuossa jonkin aikaa sitten hajosi moottorisaha ja tarvitsin tilalle pikaisesti toimivan ja hyvän. Huuto.netistä sellainen löytyi,vähillä tunneilla oleva ammattisaha n 50.% uuden hinnasta.
        En olisi tuntemattomalle 300eur rahoja uskaltanut lähettää.


      • kyllä se siitä
        Ja kauppa ei käy kirjoitti:

        Huuto.netissä ei kukaan maksa mistään mitään!! Ilmoituksillakin on aina vain muutamia näyttöjä koko huudon aukioloaikana! Myös maksulliset palvelut ovat yhtä tyhjän kanssa, eivätkä lisää myyntiä sen enempää.

        Myykää jossain muualla tai kirpparilla, jos haluatte oikeasti jotain myyntiäkin.

        Laittakaa vielä härskimmät hintapyynnöt. Ajattelin juuri laittaa piruuttani herätyskellon myyntiin 200 Euroa osta heti hinnalla.


      • vaihtanut
        makmv kirjoitti:

        Huuto netin työntekijä??
        Ennen huudossa sai myytyä helposti, nykyään ei melkein millään.. itsellä oli viikon myynnissä paketti, ei yhtään huutoa.
        Laitoin tori.fi palveluun, myin 5min ilmoituksen julkaisusta, joten tori on kyllä se mitä jatkossa tulen käyttämään..

        Tori.fi ilmoitus esillä 6 viikkoa huuto.netissä 2 viikkoa.
        Tori.fi selkeä käyttöliittymä huuto.net uudet sivut syvältä.
        Tori.fi kaikki ilmaista, huuto.net kaikki maksaa.

        Goodbye huuto.net, welcome tori.fi


      • Anonyymi

        Ihan selvää huutiksen henkilökuntaan kuuluvan viserrystä!
        Terveiset Juhalle!


      • Anonyymi
        vaihtanut kirjoitti:

        Tori.fi ilmoitus esillä 6 viikkoa huuto.netissä 2 viikkoa.
        Tori.fi selkeä käyttöliittymä huuto.net uudet sivut syvältä.
        Tori.fi kaikki ilmaista, huuto.net kaikki maksaa.

        Goodbye huuto.net, welcome tori.fi

        Tori ja huuto ovat molemmat sanomaa.


    • Massankerääjä

      Jobbarit tukkii huutonetin sadoilla ilmoituksillaan. Ei sieltä ylihintaisen paskan keskeltä enää löydä niitä harvoja kunnon kohteita. Muutos ainakin keräilypuolen tavaroissa jo viiden vuoden aikana on ollut valtava - kohteiden määrä on moninkertaistunut. Huutoja ei kuitenkaan tule edes entiseen malliin, joten 99,9 % kohteista kiertää kuukaudesta toiseen. Onhan noita apuohjelmia jotka kierrättää myymättä jääneet kohteet takaisin myyntiin. Omat vähät kohteeni olen silti saanut edelleen kaupaksi, tosin mitään kilpailua niihinkään ei synny vaan yleensä ensimmäinen huutaja saa kohteen lähtöhinnalla. Sama toimii toki myös toisinpäin, joten joskus saattaa kilpailun puutteen vuoksi saada jotain kohteita sopivasti. Sinällään ihan sama minulle kun mistään isoista summista ei puhuta, harmittaa vain entisen mukavan kauppapaikan puolesta.

      • PER....TÄ

        kävijät huutokohteilla 2-3 hlö .ei siellä mitään kauppa tehdä. SANOMAN RAHASTAMO.AINOA AHNE


    • Vaihdan maisemaa

      Kyllä myymättä jää kun tuolla kauppaat! Huuto.netissä ei kukaan osta vaikka puoli-ilmaiseksi saisi.

    • dbs

      Olen tehnyt paljon huuto.net kauppaa jostain 2000-luvun alusta asti ja silloin se oli hyvä mesta, luotettavia myyjiä ja ostajia ja paljon kauppaa kohtuuhinnoilla.

      Nykyään jos haluaisi ostaa vaikka xbox 360 pelin niin ei sieltä löydä mitään muuta kuin jobbareita ja sivukaupalla jotain täysin turhaa roskaa.

      Pari spesiaalituotetta on mennyt kaupaksi mutta en kyllä muuten jaksa vaivautua (enää).

      • ei toimiva paikka

        Lopetin myös tuolla myymisen kokonaan. Mikään ei mene kaupaksi vaikka hinta olisi alle puolet vastaavasta tuotteesta muilla myyntisivuilla.

        Katsojiakin kohteilla on ollut huudon aikana vain 2-20.. Nämä asiat tarkoittavat vain sitä, että ostajia ei huutonetissä yksinkertaisesti enää ole!


    • kauppaa

      Huuto.net on mielestäni paras paikka myydä ja ostaa jos toimitus on posti/matkahuollon kautta. Näkee millainen myyjä,palautteiden takia.

      En tee tilisiirtoja enää tori.fin kautta enää

    • kukkelikuu1

      Sieltähän tämä Seppo Ahlamaa ja Wannatex toiminimi löytyy, helsingistä. Löytyy kaveri myös facebookista ja kuvasta voi jokainen päätellä kuinka fiksusta kaverista on kyse.

      Vaikka helppo se on päätellä muutenkin kun ei ymmärrä keskustelupalstan sääntöjä ja sitä että tuollainen idioottimainen späämmääminen lähinnä arsyttää eikä varmasti tuo asiakkaita.

      • Ilmainen onko se paljon.

        Kiitos kaikille joilla on aikaa.
        Seurata toisten tekemisiä.
        Onnea ja menestystä valitsemallanne
        Uralla. Hyvää jatkoa jos ei oma riitä.
        Ilmainen ilmoitus palsta.


      • Minulla on Elämä !
        Ilmainen onko se paljon. kirjoitti:

        Kiitos kaikille joilla on aikaa.
        Seurata toisten tekemisiä.
        Onnea ja menestystä valitsemallanne
        Uralla. Hyvää jatkoa jos ei oma riitä.
        Ilmainen ilmoitus palsta.

        Menkää vaikka ulos lenkille.
        Koittakaa hankkia oma elämä.
        Toisten asioiden kyttääminen on
        Aika surullista hommaa todella.
        Hyvää ja kaunista Syksyä kaikille.


      • 17+15
        Ilmainen onko se paljon. kirjoitti:

        Kiitos kaikille joilla on aikaa.
        Seurata toisten tekemisiä.
        Onnea ja menestystä valitsemallanne
        Uralla. Hyvää jatkoa jos ei oma riitä.
        Ilmainen ilmoitus palsta.

        Ilmainen on toki ilmainen, mutta yritä Seppo hyvä ymmärtää, että tämä palsta ei ole sellainen vaan keskustelupalsta. Ihmiset eivät kerta kaikkiaan halua lukea spämmiäsi. Mitä jos kaikki muutkin yrittäjät alkaisivat käyttäytyä samalla tavalla?


      • Kiitos ja näkemiin.
        17+15 kirjoitti:

        Ilmainen on toki ilmainen, mutta yritä Seppo hyvä ymmärtää, että tämä palsta ei ole sellainen vaan keskustelupalsta. Ihmiset eivät kerta kaikkiaan halua lukea spämmiäsi. Mitä jos kaikki muutkin yrittäjät alkaisivat käyttäytyä samalla tavalla?

        Asia on loppuun käsitelty.
        Voit poistaa kaiken ja hyvää
        Jatkoa ja hyvää loppuvuotta.
        Ilmainen ei kyllä maksa paljoa.
        Kiitos ja näkemiin oli hauska tavata.


      • 4+2
        Kiitos ja näkemiin. kirjoitti:

        Asia on loppuun käsitelty.
        Voit poistaa kaiken ja hyvää
        Jatkoa ja hyvää loppuvuotta.
        Ilmainen ei kyllä maksa paljoa.
        Kiitos ja näkemiin oli hauska tavata.

        Onko tämä tulkittavissa siten, että olet päättänyt lopettaa päivittäisen spämmäämisen, jota on kestänyt jo ainakin kaksi viikkoa? Ylläpito on poistanut mainoksiasi kymmenittäin.


      • Hyvää jatkoa sinne päin.
        4+2 kirjoitti:

        Onko tämä tulkittavissa siten, että olet päättänyt lopettaa päivittäisen spämmäämisen, jota on kestänyt jo ainakin kaksi viikkoa? Ylläpito on poistanut mainoksiasi kymmenittäin.

        Kyllä näin tapahtuu.
        Hyvää jatkoa minulle ja Teille.
        Poista kaikki niin hyvä on.
        Ymmärrän kyllä teidän pointtisi.
        Anteeksi ja Kiitos ja Näkemiin.


      • Anonyymi
        Minulla on Elämä ! kirjoitti:

        Menkää vaikka ulos lenkille.
        Koittakaa hankkia oma elämä.
        Toisten asioiden kyttääminen on
        Aika surullista hommaa todella.
        Hyvää ja kaunista Syksyä kaikille.

        Persoonallinen tyyli tuolla Murkulla, kun rustaa runoilematta lyhyitä rivejä ja joka rivillä iso alkukirjain, vaikkei virke välttämättä loppunutkaan edellisen rivin loppuun. Harvalla suomalaisella on näin persoonallinen kirjoitustapa, joten hyvin tunnistaa - on se sitten twiitti tai mikä tahansa someläikähdys LOL

        PS: Toisten asioiden kyttääminen on hauskaa ja opettavaista! Kukaan täällä ei tee sitä työkseen, mutta tarpeen vaatiessa kyllä.


    • kukkelikuu1

      No jo oli aikakin! Toivottavasti saat nyt myös itsellesi hankittua elämän, spämmäämisen ja idioottimaisten mainosten sijasta.

      • Kikkelis kokkelis

        Samoin kukkeli sinulle.
        Minulla on ja tulee olemaan
        Hyvä elämä.
        Jatkoja vaan sinulle !


    • ?!!?!?

      Ei tarvi olla montaa huijaustapausta kun kauppa tyrehtyy..

    • huutonetsucks

      Itse lopetin huutonetin käytön sen ulkoasun uudistuksen jälkeen, ihan hanurista.

    • 60-luvun lasi

      Minä myyn siellä taidelaisa ja kauppa käy.

    • 19+11

      Huuto.net ja Tori.fi on molemmat sellaisia, että ne ovat täynnä liian kallista tavaraa. Tori.fi:ssäkin roikkuu joitain kalliita tavaroita (joita en edes ilman huolisi), ja niitä "nostetaan" vähän väliä. Sinne hukkuu ostettava tavara väliin.

    • 12+13

      en osta mitään netin kautta... tavara on nähtävä ja käsin koettava ja katseltava kaikin puolin... ei sitä voi tietää mitä ne on jollei konkreettisesti näe... kuva on aina vain kuva... millainen se tavara sitten onkaan toiselta puolelta joka ei kuvassa näy.... samaan tyyliin kuin kirppiksillä , lapun alle vain se viallinen kohta.

      • Anonyymi

        Nähtävä on kunnolla juu. Esimerkki: Torilla ilmoitus Pirkanmaan suunnalta virheettömästä 24" Jupiter-polkupyörästä. Otin yhteyttä myyjään ja kerroin, että se ainoa kuva pyörästä ei kerro oikeastaan mitään, kun ei ole edes terävä. Saisinko tarkkoja lähikuvia kohdista, jotka ovat pahimmassa kunnossa, niin tiedän, mistä on kyse? Myyjäherra vastaa: Paha mennä ottamaan kuvia pintavioista, kun niitä ei ole! Vastasin, että ota sitten kuvia niistä kohdista, joissa on vaikka rasvaa tai pölyä, jos pahempaa ei löydy. Sitten tuli kuvia samasta pyörästä - naarmuja siellä täällä ihan pohjamaalinkin läpi metalliin saakka menneitä. Ja 150€ hinta putosi 130€:oon. Ihme kuvitelmia fiksuilla ihmisillä! Toivotin onnea ja kerroin, etten pidä itseäni nolona, kun haluan kunnollisia kuvia.


    • sdködsk

      Kaikilla ei ole varaa ostaa uutena kaupasta, koska sitähän tuo kommenttisi meinaa..
      Kyllä minulla tähän mennessä kaikki ostot netistä on mennyt nappiin, jos jostain syystä ei jatkossa mene, niin eiköhän asialle voi jotain tehdä.

    • Ranold

      Ei ne ostajat oo mihinkään kadonneet, mulla on mennyt koko ajan jotakin kaupaksi.

      • epäilen.

        Varmaan jos on jotain 1500 artikkelia alihintaan myynnissä niin aina joku menee jopa tuollakin kaupaksi...


    • pitäkää koko läjä

      Tunnukset kaapattu ja kesti 5vrk,tta saada salasana ja tunnus omaan käyttöön muuten ihan kiva mutta joku sai tehtyä kusetuskaupat tunnuksellani no jää kiinni kun antoi tilinumeronsa ostajalle ja rahat ovat satavarmasti menneet.

      Maksullinen palvelunumero ja 9-17 avoinna arkena että se siitä turvallisuudesta.

      Maileihin vastataan kun jaksetaan.

      Huutonetti vain änkyröi että sähköpostini saatu purettua en ymmärrä miten sähköpostini liittyy tunnuksiin joita ei edes ole käyttänyt yli 2kk ja sinne tuli vain ilmoitus että tunnustani oli muutettu
      (huutonettiin mennään muualta kuin sähköpostin kautta)

    • Veromyyrä

      Moikka,

      Itse huomannut, että kaikista parhaiten kaupaksi menee sisustus kamat, viihde -ja tietotekniikka.

      Pelipaketit: jos tarkoitit xbox, ps3, konsoleita tai pelejä pelkästään niin luulenpa menevän heikosti kaupaksi nyt.

      Epäilen muidenkin yrittävän kohta kaupata konsoleitaan vuoden vaihteessa tulevien uuden sukupolven konsoloiden tieltä jolloin hinta tippuu entisestään.

      Lopuksi vielä muistu eräs artikkeli mikä menee aina kaupaksi nimittäin lasten vaatteet. Tällä tosin ei kummoista tiliä tee luulisin.

    • Taladala

      Jos myy samaa tavaraa kuin muutkin, niin ei ole ihme, jos kauppa ei käy ja jos myy samaa kuin muutkin, niin hinta pitää painaa reilusti alas ja ne muut myyjät jää nuolemaan näppejään ja eivät saa ikinä mitään kaupaksi, kun muut myy koko ajan näiden edestä, jotka koko ajan pyytää liikaa ja ritisevat ettei kauppa käy. Ja ne jotka on saanut palautteita enemmän, niin niiltä ostetaan tietysti mieluimmin.

      • AP.

        Nyt tuntuu että osalle ei todellakaan mennyt perille.
        Pointti oli että huuto.net palvelussa ei saa kaupaksi, niinkuin sanoin että myin peli pakettia TODELLA halvalla...ketään ei kiinnostanut..
        Siirsin ilmoituksen tori.fi palveluun, niin sama paketti meni alle. 5min. ilmoituksen julkaisusta. Joten se ei voinut olla kiinni siitä mitä möin.


      • 9+1
        AP. kirjoitti:

        Nyt tuntuu että osalle ei todellakaan mennyt perille.
        Pointti oli että huuto.net palvelussa ei saa kaupaksi, niinkuin sanoin että myin peli pakettia TODELLA halvalla...ketään ei kiinnostanut..
        Siirsin ilmoituksen tori.fi palveluun, niin sama paketti meni alle. 5min. ilmoituksen julkaisusta. Joten se ei voinut olla kiinni siitä mitä möin.

        Vai siirsit ilmotuksen tori.fi..... Aloituspostauksessa lukee kyllä jotain aivan muuta.

        "Myin itse pelipakettia todella halvalla..niin halvalla, että sain loppujen lopuksi enemmän rahaa myymällä ne käytettyjen pelien liikkeeseen.."


      • AP.
        9+1 kirjoitti:

        Vai siirsit ilmotuksen tori.fi..... Aloituspostauksessa lukee kyllä jotain aivan muuta.

        "Myin itse pelipakettia todella halvalla..niin halvalla, että sain loppujen lopuksi enemmän rahaa myymällä ne käytettyjen pelien liikkeeseen.."

        Kyllä tämä myös totta. Soitin peliliikkeeseen ja kysyin paljonko peleistä saisi jos toisin ne sinne. Summa oli suurempi kuin pyyntihinta. En kuitenkaan mielellään olisi matkustanut 50km, joten kokeilin sitä ennen tori.fi palvelua. Laitoin ilmoituksen ja n 5min julkaisusta paketti oli mennyt. Tätä ennen paketti oli 1-2 vk ollut huuto.net ilmoituksissa.
        Varmaan kirjoitin väärin, olen pahoillani.


    • huutomyyjä.

      Oli uudehkot sähkörummut myynnissä tori.fi:ssä 2kk. Ei yhtään yhteydenottoa. Siirsin ilmoituksen huutonetiin, samalla hinnalla. 4 päivää, ja meni osta heti-hinnalla, ja ostaja haki 3 tunnin päästä tavarat ja latoi setelipinkan kouraan.
      Yhteenveto: Tori.fi pakaroiden välistä, huutis hyvä.

      • Ilmainen palsta

        On Tori On huuto
        On peruutus.


    • fb kirppis on hyvä

      jengi ostaa tavarat nykyään fb kirppiksiltä.kätevää eikä tartte maksella turhia maksuja tuotteen nostoa varten.

      • kerran 15ooo e vuosi

        millään kirppiksellä ei ole edes 1 % siitä asiakasmäärästä kuin Huutonetissä, toiseksi, siellä varastetaan parhaat.

        minulla on kirppispöytä hyvällä paikalla 5 % provisiolla, paikka jossa on yli 160 aidosti maksavaa asiaksta ja nytkin 6-8 viikon jonotus, viikohinta 35 e, kk 120 e.

        huutonetissä saa kaikesta vakiotavarasta 2-3 x enemmän ja helpommalla, siis vakiotavarasta ja jos on erikoista, antiikkia niin vuieläkin enemmän.


    • v-2010, 15ooo e.

      kerro ainakin heti lähetyskulut, menen aina ohi jos ei ole lähetyskuluja selvästi euroina. on niin hankalaa kysellä ja lukea selityksiä.

      toiseksi, laita myös osta heti hinta ja sekin kuinka pian lähetät, yli puolet ostan heti.

      Laita myös tuotteen oikea nini, otsikko oikein, se on todella tärkeä, ei mikään maksullinen näyteikkuna, tai osasto merkitse niin paljoa kuin OTSIKKO alusta alkaen, ensimmäinen sana.

      Katso tarkennetusta hausta suljetuista ja siellä huudetuista, olisiko siellä kirjasi ja mikä on kiinnostus.

    • kjljlkljlk

      Ensin tuli yritysmyyjät, jotka tukki koko saitin (samaa nippeliä sata kertaa).Sitten tämä uudistus ja siinä vaiheessa taisi kaikota loputkin käyttäjät.

    • faktaa 100%.

      "jengi ostaa tavarat nykyään fb kirppiksiltä.kätevää eikä tartte maksella turhia maksuja tuotteen nostoa varten. "

      Hahhah, fb kirppis on naamakirjatolloille. Menisit ottamaan selvää mitkä on OIKEITA kauppapaikkoja. FB ei ole kauppatori, vaan FB on niiden paikka jotka haluaa tuoda naamaansa julki ja kertoa kaikki asiansa koko suomelle lässyti lässyti.
      Tori.fi on paikka josta jengi myy ja ostaa tavaransa, ja on myös huuto.net mutta se on moannut itsensä typerien välityspalkkioiden vuoksi.

      Jos huutonetissä ostaja tekee oharit, niin ei pitäisi huutonetin veloittaa automaattisesti välityspalkkiota, se on varsin typerää ja saa käyttäjät kaikkoamaan tori.fi:lle.

    • Janne.
    • Hanna Ellinoora Cam

      Ostin ennen paljon kotiin kaikenlaista huuto.netistä ja seurasin sivuja. Sitten se uudistui nin että hinta ei tule näkyviin ja ikäänkuin voitin huudon, mutta tulikin sähköpostiin viesti ettei myyjä myykään tuotetta ko hintaan. Näin kävi pari kertaa ja se riitti sammuttamaan sen homman ilon ja mielenkiinnon. Enpä ole enää siellä turhaan katsellut mitään. Pilasivat hyvän markkinapaikan. Todellisesta huutokauppa meiningistä ei enää tietoakaan. Tyhmä juttu mutta minkäs teet.

    • zero dollards

      En myy mitään, mutta kerään tavaraa.
      -Takkeja,suksia jne...

      • Nyt kannattaa ostaa!

        Ei siellä mitään kannatakaan myydä, koska kukaan ei maksa mistään mitään.

        Mutta huutonetissä on nyt todellakin ostajan markkinat, itse olen myös ostanut pilkkahintaan kaikkea mahdollista, keräilyesineistä käyttötavaroihin.


    • kijujo

      Hyvin käy kauppa ainakin itsellä. Laitan myyntiin kiinnostavia tavaroita mitä ei muut myy.

    • tuurista riippuu.

      sulla käy vain hyvä tuuri.

    • sepppooooo

      Tori.fi ja kauppa käy. Huutonetissä olen yrittänyt kolmea puhelinta myydä noin kuukauden, ei tarjouksia. Tori.fi ja kaikki meni kahden tunnin sisällä ilmoituksen julkaisusta. Jos hinta on kohdillaan niin torissa menee tavara alle vuorokaudessa. myynyt olen mm. 3kpl puhelimia, xbox pelejä, betonisia muurikiviä, puretun keittiön, astioita, purettua laminaattia, puretut kylpyhuoneen kalusteet,

    • sipesklk

      Huutonetin kautta olen ostanut ja myynyt tavaraa vajaat 500 kertaa. Alussa se toimi loistavasti ja jos esimerkiksi hintavaraus ei ylittynyt, niin myyjä pystyi ottamaan tarvittaessa sähköpostitse yhteyttä ostajaan, että mihin hintaan hän voisi tuotteen myydä mikälisikäli hän haluisi myydä tuotteen sen sijaan että laittaisi sen uudestaan myyntiin. Nyt tämä ei enää toimi (ehkä sitten toimii, jos on kumpikin käyttäjä valmis maksamaan jotakin maksullisia paketteja).

      Ongelmana on myös kuvattomuus. Jotta saat kuvan tuotteesta näkyville normaaliin listaukseen, sinun pitää maksaa kuvasta tai käydä kauppaa niin paljon (50 kauppaa vuodessa muistaakseni), että saat yhden kuvan ilmaiseksi. Minä käyn kauppaa nykyisin ehkä noin 40 kertaa vuodessa enkä halua periaatteesta maksaa mitään siitä kuvasta, koska hintani ovat niin halvat muutenkin.

      Into huutonettiin on jotenkin mennyt. Trokarit ja yritykset sekä ulkomailta halpaa roinaa (esim. Thaimaasta) tuovat yrittelijät ovat tukkineet hyvän palstan ihan täysin. Itse käytän paljon haku-toimintoa ja Haku tuo hirvittävät määrät tuotteita, koska nämä ammattimaiset myyjät laittavat kaikkiin ilmoituksiinsa sellaisia kiinnostavia hakusanoja, joita monet käyttävät.

    • Mulla oli monta kuukautta Huutonetissä krääsää myytävänä ja ei tullut myytyä juuri mitään, laitoin kaikki Torille ja kas, pari viikkoa mennyt ja lähes kaikki myyty :-)

      • hansu4

        Tori.fissä pitäisi olla myös jonkinlainen "huijarilista": Itseltäni jäi saamatta yli 30 euron maksu, kaveri Paimiosta huijannee muitakin. Tyhmä olin, kun laitoin paketin ennen maksun saamista. Huutiksessa palautejärjestelmä on erinomainen. Jos ei lunasta, ostaja saa negapalautteen ja mahdollinen välityspalkkio takaisin myyjälle.


      • transu4
        hansu4 kirjoitti:

        Tori.fissä pitäisi olla myös jonkinlainen "huijarilista": Itseltäni jäi saamatta yli 30 euron maksu, kaveri Paimiosta huijannee muitakin. Tyhmä olin, kun laitoin paketin ennen maksun saamista. Huutiksessa palautejärjestelmä on erinomainen. Jos ei lunasta, ostaja saa negapalautteen ja mahdollinen välityspalkkio takaisin myyjälle.

        Ei se palautejärjestelmä auta mitään, jos myyjä on niin aasi että lähettää tavaran ennen kuin maksu näkyy tilillä. Kuititkin on nykyään helppo väärentää kuvankäsittelyohjelmalla, joten sellainen jos tulee ostajalta sähköpostilla, nakkaan sen saman tien roskakoriin.
        Lähetä läppärisi minulle nyt heti, laitoin sun tilille 3 tonnia, näkyy sun tilillä perjantaina.


    • Totuus.

      Monesti kallista,rikkinäistä ja saattaa olla vielä hämärästi hankittua.
      Mitään taluuta ei tietysti ole ja liittymäkin usein jotain kioskimallia.
      Kauppias saattaa olla kauppaamisen "ammattilainen" joka ei maksa asiaan kuuluvia veroja jne maksuja ollenkaan.
      Harmaa talous on se syy mitä en voi varmentaa tuollaisessa kaupankäynnissä ja sen vuoksi en osta sieltä mitään.

    • kierrättäjä

      Olen huomannut saman omakohtaisesti. Mikään ei mene enää kaupaksi, vaikka hintani olivat vähintäänkin kohdallaan. Ilmeisesti ihmisten varovaisuus rahankäytössä heijastuu myös huuto.nettiin. Tori.fi on taas lisännyt suosiotaan, siispä jatkossa siirryn sinne.

      • uuvuttavaa

        Mikähän on perimmäinen syy, että ihmiset ovat kaikonneet..?
        Huomasin ainakin, että sivuston uudistuksen jälkeen väki väheni huomattavasti.
        Huuto.netin ja postin hinnankorotuksilla on varmaan osasyynsä.

        Ennen ei tarvinnut odottaa juuri mitään, jotta sain kaiken myydyksi, nykyään listoillani roikkuu tuotteita, jotka ovat olleet jopa yli vuoden myynnissäni ja hinta alhainen ja laskenut koko ajan. Olen lahjoittanut hyväntekeväisyyteen osan uudenveroisesta tavarasta, jota en ole saanut myytyä.


    • Veromyyrä

      Morjes taas,

      Yksi asia mikä mielestäni syö nettikauppaa on se " Ei se ole tyhmä joka pyytää... "

      Nimittäin ihmisillä on joku jännä juttu päässä, että jos ovat ostaneet telkkurin
      esmes. 42' LCD, ei välttämättä edes Full HD / 100 Hz uutena hintaan 1200 e neljä vuotta sitten.

      Niin luulevat edelleen saavansa 300 - 500 e ? Vaikka gigantti tarjoilee 399 -: Full HD 100 Hzistä lediä.

      Hyvänä esimerkkinä itse katselin puhelimia tori.fi :stä ja törmäsin tämmöseen Nokia Asha 311 merkkiseen ja malliseen luuriin. Jotka tietää, niin ihan perus kosketusnäyttö lärpäke ja hintapyynti sen 80 euroo.

      No menin kattoon niin kuin usein tulee tehtyäkin vertailun vuoksi verkkokauppa.comiin kyseisen Nokian uutta hintaa, joka oli 69,99.

      Elikkä tässäkin tapauksessa mitä ilmeisemmin mamma vaan heittänyt luvut vuosi sitten ostetun puhelimen silloisen uuden hinnan mukaan katsomatta mistään mikä pyynti on tällä hetkellä.

      Sillä avauduin vain, että mielestäni ed. esimerkit syö aika rutosti käytetyn tavaran myyntiä, jos hinta on kovempi kuin kaupassa uutena. Sitten ne herkut mitkä joku persaukinen on ostanu viikko sitten hobby hallista osamaksulla vain myydäkseen pois, että saa pari keissiä kaljaa hautautuu näiden ks. ilmoitusten alle.

      ... niin ja tosiaan myös niiden hameitten ja villasukkian viiden euron kilpalehintojen alle. fuck...

    • Huti.net

      Alkaa kyllästyttämään koko paikka. Samat myyjät on jo VUOSIA myynyt SAMAA krääsää aina vain uusimalla ja uusimalla saman ilmoituksen, edes hintaa muuttamatta. Luulisi jo viimeistään yhden vuoden jälkeen tajuavan että ei mene kaupaksi?? Tietyillä osastoilla todellakin rullannut jo vuosia samat tuotteet.

      Ja huutokaupallahan tuolla ei muutenkaan ole ollut mitään tekemistä vuosiin, se on vain myyntisivu. Täysin pilattu parissa vuodessa, ahneudella tietty kuten kaikki muukin.

    • Perusturvan lain mukainen maksaminen määrältään ja ehdoitta kuten muiden etuuksien merkitsisi ostovoimaa miljardeissa palveluja ja tavaroita myyville ja tuottaville yrityksille jotka ovat myös merkittävä yksityinen työnantaja. Raha palaa takaisin veroina valtionvarain ministeriöön, Ihmis oikeus rikokset loppuvat siihen ja talouden taantuminen vähintään pysähtyy ja lisääntynyt ostovoima synnyttää lisää työpaikkoja sitä voisi ssanoa todelliseksi jälleenrakentamisen aloittamiseksi. Työttömiä on aina vajaat 100 000 miljoonaa ihmistä kohden. Sata komiteaa yhdenluukun systeemistä Presidentti Ahtisaaren Kansalais rahaan. Eikä olisi korkea aika korjata se todellinen ongelma ja lopettaa ihmis oikeus rikokset ? Miksei työttömyys turvaa ja muita etuuksia laiteta maksuun riittävästi ja lopeta järjen vastaista suomalsiten vainoamista. Ei näy tulevaisuutta tässä maassa, kani oli vuosi sitten täynnä sähkökitaroita eoi anatanu lainaa kitaraa vastaan 2007 alkanut massa työttömyys on lopettanut normaalin kaupan käynnin (elinkeinoelämä) myös pienimuotoisen mistä ei makseta veroa.

    • torilla tavataan

      Ostajana ja huuto.netin aktiivikäyttäjänä voin kertoa muutamia seikkoja minkä takia en enään käytä tuota palstaa ollenkaan.
      Uusi käyttöliittymä ei ole onnistunut, vanha oli 100x parempi.
      Kaikki on muuttunut maksulliseksi
      Viestien lähettäminen on tehty liian vaikeaksi
      Huijareita palstalla liian paljon, hinnat kalliimpia kuin kaupassa, myyjät asennevammaisia tai epärehellisiä rosvoja
      Kaverit korottavat pyyntihintaa aivan ylettömän korkeaksi, ylläpito ei reagoi asiaan mitenkään
      Huijari käyttäjien pois sulkeminen todella verkkaista, vähennetty työvoimaa?
      Myyjät eivät vastaa yhteydenottoihin kun tuote huudettu itselle.
      Halpaa tuotteen hintaa nostetaan epärealistisilla pakkaus/postikuluilla.

      Tuossa muutma mieleentullut syy olla ostamatta huuto.netistä.

      Erityisesti pelit, pelikoneet, kännykät, tietokoneet, kamerat, tabletti
      Tietokoneet on punaisella listalla. Jos lähettää ennekkomaksun, mitään ei kuulu ja on tehtävä rikosilmoitus, jos jotain tulee se on rikki tai varastettua tavaraa.

    • huijattu...

      Yhden kerran kokeilin huuto.net sivustolta ostaa jotain, myyjäpä sattui olemaan huijari joka ilmeisesti oli kaapannut jonkun tunnukset joten vaikutti luotettavalta palautteen vuoksi. Sinne meni viiskymppiä ja eipä ole sen jälkeen kiinnostanut ostaa huuto.netin kautta mitään.

      • kylmä fakta.

        Torissa ei tarvi edes kaapata tunnuksia huijauksia varten, koska siellä voi ilmoittaa anonyyminä. Myyjillä ei ole mitään palautejärjestelmää, joten ei voi tietää, minkälainen myyjä on. Siksi huijarit suosii nykyään enemmän toria ja muita anonyymipalstoja.


      • kalla fakta
        kylmä fakta. kirjoitti:

        Torissa ei tarvi edes kaapata tunnuksia huijauksia varten, koska siellä voi ilmoittaa anonyyminä. Myyjillä ei ole mitään palautejärjestelmää, joten ei voi tietää, minkälainen myyjä on. Siksi huijarit suosii nykyään enemmän toria ja muita anonyymipalstoja.

        Ja juuri tuon syyn takia tännekin tulee niiltä samoilta huijareilta huuto.nettiä haukkuvia viestejä jotta he saisivat kaikki siirtymään torille huijattaviksi.


    • keräilijä

      Kirjallisuutta ostaessa lähes kaikissa ilmoituksissa lukee "Hyväkuntoinen" tai "Uudenveroinen", sitten kun avaat kuvan niin tuote onkin ihan hirvittävässä kunnossa, ENINTÄÄN tyydyttävä. Valehtelu on huuto.net:issä siis täysin normaalia.

      Kerran toristakin ostin "hyväkuntoisia" keräilykirjoja ja kuva oli aika huono eikä siitä oikein saanut kunnosta selvää. Myyjä oli kuitenkin luotettavan oloinen joten uskoin että opukset ovat hyvässä kunnossa.

      Paketin saatuani huomasin että laatikossa olikin kuluneita, taittuneita, irtokantisia ja revenneitä täysin arvottomia yksilöitä jotka oli vain aseteltu myyntikuvaan jokseenkin ehjän näköisesti. Haistatin vitut myyjälle ja otin opikseni että siinä oli ensimmäiset ja viimeiset kaupat tori.fi:ssä.

      Jos haluatte kuntoluokitukseltaa hyviä tai mint-tason kirjoja ja lehtiä, niin ei ole tori eikä huuto se oikea paikka.

      • lehti/kirja

        Mikä on mint-taso?


      • onhan sulla INTERNET

      • ihanselvänörtti
        onhan sulla INTERNET kirjoitti:

        Googlella tuokin olisi selvinnyt n. 5 sekunnissa.


        http://lmgtfy.com/?q=kuntoluokitus mint

        ai googlella?
        yleensä käytetään oikeaa tietosanakirjaa eikä mitään
        googleja. taidat olla nörtti


    • huutomyyjänet

      Valikoima on kasvanut keskimäärin yli 5000 tuotteella tunnissa, ja päivittäin on toteutunut yli 10 000 kauppaa. Eniten kauppoja tehdään sunnuntaisin.

      • huutomyyjänet

        10 tuhatta on kuitenkin selvästi alle 1 % myynnissä olevista 1,7 miljoonasta tavarasta.
        10 tuhatta kauppaa päivässä on 3,6 miljoonaa kauppaa vuodessa.


    • Tosi on

      Kyllä kauppa käy Huuto.net:ssä kun vaan osaa ennakoida, mitä ihmiset mahdollisesti ostavat. Pitää kuitenkin olla paljon erilaisia tuotteita myynnissä, jotta kauppoja syntyy joka päivä ja hinnat pitää olla edullisemmat kuin kaupoissa. Joskus tosin joku tuote menee kaupaksi vain pienellä voitolla, mutta parempi sekin kuin ei mitään.
      Itse olen vuosien varrella oppinut sen, että kaikki ei tosiaankaan mene kaupaksi ainakaan ihan heti...mutta kyllä ne tuotteet kuitenkin jossakin vaiheessa menevät kaupaksi, kun sattuu sopiva ostaja kohdalle.
      Ja vinkkinä sellainen asia, että kun lupaat toimittaa tuotteen nopeasti, niin olet paremmassa asemassa kuin ne jotka lupaavat toimituksen suoraan ulkomailta...sieltä kun toimitusaika on monta viikkoa tai jopa pari kuukauttakin pahimmassa tapauksessa tai sitten et saa ollenkaan koko tuotetta. Ja lisäksi saatat joutua maksamaan tullia tilatessasi EU:n ulkopuolelta.
      Ei kovin kannattavaa ole myynti, kun verottajakin on vaatimassa osuuttaan ja jos myynti isommassa määrin, niin ALV kaiken lisäksi. Ja kirjanpitoakin pitäisi pitää.
      Olihan se ennakkotapaus Tehomyyjästä Iltalehdessä, jossa käräjäoikeus ja hovioikeus langettivat tuomionsa---ja kaveri oli ollut työttömänä ja varmaankin vähissä rahoissa.
      Harmillista on se ne isommat tekijät, jotka pyörittävät harmaan talouden firmoja tekevät sitä vuodesta toiseen palkkaamalla pimeitä työntekijöitä. On tuosta ollut paljon puhetta viime aikoina mediassa.
      Ajatellanpa, että kun tuotteesta olet maksanut tullissa ALV:n ja Huutonetille provision ja sitten vielä verottaja on vaatimassa loput, niin mitä siitä enää jää myyjälle käteen...tuotteet kun eivät mene kaupaksi millään isolla katteella!!!!
      Että siinä sitä nyt ollaan!

    • paskoo.net

      Huuto.net täynnä hankalia kusipäitä ylläpitoa myöten, en voi missään nimessä suositella! Koko paikka muutenkin täynnä samaa tehomyyjien turhaa paskaa vuositolkulla.

      • Oikeassa olet

        En ole käyttänyt huutoa enää vuosiin. Aikoinaan se oli hyvä paikka, nyt on ahneus ja ylläpidon välinpitämättömyys pilannut sen täysin.


      • asiakas on roskaa
        Oikeassa olet kirjoitti:

        En ole käyttänyt huutoa enää vuosiin. Aikoinaan se oli hyvä paikka, nyt on ahneus ja ylläpidon välinpitämättömyys pilannut sen täysin.

        Joo, mainostajien rahat kyllä kelpaavat ja maksavat asiakkaat, muut ovat heidän mielestään täyttä roskaa. Ihan sama esim. tälläkin palstalla nykyään.


      • puutiainen
        asiakas on roskaa kirjoitti:

        Joo, mainostajien rahat kyllä kelpaavat ja maksavat asiakkaat, muut ovat heidän mielestään täyttä roskaa. Ihan sama esim. tälläkin palstalla nykyään.

        No nythän se pilipalipulju on tiltissä. Yli kaksi vuorokautta ollut kaatuneena. Tervemenoa vaan!


      • Yrittäjä
        puutiainen kirjoitti:

        No nythän se pilipalipulju on tiltissä. Yli kaksi vuorokautta ollut kaatuneena. Tervemenoa vaan!

        Itse olen lopettamassa vuosien käytön jälkeen.

        Negatiivinen maine kauppapaikalla kun alkoi tässä tapauksessa syödä myös rehdin yritäjän mainetta.Valitettavasti minulle se näkyvyys ei kiinnosta ihan millä hinnalla hyvänsä.

        Kaiken huutonetissä kruunaa niinsanottu keskustelupalsta, joka karkoittaa viimeistään uudet asiakkaat, jos sinne sattuvat vilkaisemaan. Meno on kuin mielisairaalan ryhmäterapiassa.

        Eikä lehtien uutisointi ole parantanut asiaa viimeaikoina.

        Siinä vaiheessa "tappi irtosi veneestä" kun alkoi asiakkailta tulla piruilua että:
        " Kun uutisissa poliisitkin sanoivat, etteivät ostaisi sieltä edes kahdella kympillä, niin miksi maksaisin tästä sun laitteestasi pyytämääsi?"


    • autovantaa

      Olet oikeassa, ennen sentään löytyi mitä etsi.
      Mutta nyt ovat sairaaloiset henkilöt sekoittanet kaikki kohteet omituisilla tuotteilaan.
      Mitään et löydä,tai jos löydät .????????????????????????????????

    • Rahat tai henki

      Eikös jotain vuosi sitten tullut sääntö että 2 vko maksimi voimassaoloaika? Nyt se on taas on 3 KUUKAUTTA... Vittu mitä paskaa.

      • hilloa.tiskiin

        Taitaa olla jo puoli vuotta...


    • EI JÄRKEÄ HUUTO.NET

      LIIAN KALLIIT HINNAT.KETÄ KIINNOSTAA VANHAT ROJUT, KUN SAMAN SAA ILMASENA ROSKISKSESTA. TAI TAVALLISESTA KIRPPUTORILTA.

      • samaa paskaa

        Ei tavalliset kirpputorit ole sen parempia, trokarit ja ylihintaisen krääsän myyjät ovat nekin pilanneet!


    • ..,,,,..,,,,.,

      Eipä myöskään ole huuto-netistä hyviä kokemuksia. Vaikka lähes ilmaiseksi jotain koittasit myydä niin katsojia kahdessa viikossa ehkä neljä. Haha. Itsekn aattelen että ylihintaisen/uuden romun myyjien takia tuolla ei monikaan enää jaksa pyöriä. Tori.fi on toiminut hieman paremmin.

      • Vempaimiajakauhoja

        Varmaan eri tuotteilla on erilainen menekki. Kaikkea ei saa kaupoista, joillain on tosi pitkät matkat kauppaan, siihen yhteen.
        Itse tässä joulukiireissä teen postipaketteja niin että meinaa jo tuskan puolelle mennä.


    • Ostajat puuttuu

      Huuto.net on silkkaa paskaa.

      • ohi on

        Huutonetissä on se hyvä puoli että myyntiaika voi olla nykyään vaikka puoli vuotta.
        Siinä ehtii kaikki mukaan.


    • jotainrajaapitäisi

      huuto.net perustuu nykyään koltiaisten trokaamispaikaksi.

      kylmä totuus on tämä:

      1. koltiaiset ostelevat nyt halvalla ahneen kiilto silmissään vanhaa elektroniikkaa ja kannettavia tietokoneita.

      2. samat heput tilaavat ebay:n kautta pelikonsoleitaja pelejä ja kusevat suomalaisia silmään vetämällä voitot välistä eikä veroa maksella mitään.

      3.katsokaa vaikka kuinka paljon tori.fi on täynnä ostetaan sitä sun tätä ilmoituksia ja samoilla tyypeillä viikon päästä ostetut kamat ylihinnoilla huutonetissä ja torissa.

      älkää myykö trokarikusipäille mitään halvalla.
      ottakaa heistä mallia ja myykää sikahinnalla itse,

      älkäää tukeko trokaamista. se on laitonta ja siitä voi kärähtää.

      asiasta pitäisi saada julkisuutta lisää ja huutonet tunnarit kyllä kaikki
      oppii tietämään ja myös julkistamaan.

      tilaisivat saatana ebaysta omaan käyttöönsä mutta homma ei toiminiin.

      koko paska vaikeuttaa samalla muiden myyntitoimintaa.

    • huutonetinmuulit

      monilla ylihintaa peleistä pyytävillä on tuplatunnuksetkin, osa korottelee tietysti itse hintojaankin huutona.

      vitun muulit. laitakaa verottajalle tiedot vaan kylmästi, itsekin veroa maksatte mutta nämä sällit ei maksa.

      eikä ole edes Y-tunnusta.

      ( ostetaan sitä ja ostetaan tätä )
      ( viikon päästä myydään 50% ylihintaan )

      ja nyt ei ole kyse mistään kirppistavaroista.

    • 2-euroa-kipuraja

      Minkäänmoisista PC-peleistä tai vastaavista ei kyllä tahdo saada juuri mitään sen kummemmin huutonetissä kuin kirpputoreillakaan.
      Kirjat sitten. 2 euroa on jo kipurajalla kirjasta, oli mikä kirja hyvänsä.

    • Entinenhuutaja

      Ennnen ostin levyjä ja leffoja huuto.netistä, mutta nyt meni hermot. Verkkokauppa Viihdemaa on täyttänyt koko sivuston, nytkin yli 100 000 kohdetta myynnissä. Ei jaksa selata enää. Ja heidän hinnoillansa en kyllä osta mitään.

    • huutonetissätämä

      käyttäjä pekper ostelee torista ja myy kalliimmalla huutonetissä.
      samaa touhua kuten palsanmäillä.
      kusettaja.
      25 negatiivistakin.

    • huutopaskanmuulit

      kyllä siellä huuto.paskassa nintendo muulit tilaa kaiken ebaysta ja
      myyvät sikahintaan kusettaen hölmöjä. sana leviämään vaan ja trokareille
      niskalaukaus.
      nesretro.comissa samat tyypit esittelee ostoksiaan.

      ei mitään järkeä.

      huutopaskan kusipää ylläpidossa toimii eräs "juha".

    • astettakovempijätkä

      "Jos haluatte kuntoluokitukseltaa hyviä tai mint-tason kirjoja ja lehtiä, niin ei ole tori eikä huuto se oikea paikka."


      kyllä te keräilijä pelle/trokaajat olette ihan outoa porukkaa vähän kuten nintendo trokaajat nes retro maailma keskustelupalstalla.
      mint sitä ja nes tätä.
      vittuako itkette jos tulee huonompikuntoinen paketissa, menisitte paikan päälle sanomaan.

    • suomenkovinjätkä78

      Niinhän ne onkin. aikuiset kerää jotain nintendon pelejä ja itku kurkussa vinkuvat sähköpostiin ilman omaa nimeä kun joku kehtaa myydä piraattikamaa aitona.
      hahhah.

      myydään jatkossakin ja ovella SAA JA PITÄÄ tulla käymään!

      Piraatit kiertoon ja turpaan näille nes hyypiöille jotka trokaa ebaysta kaikki ylihintaan !!!

    • NESmintconditionfuck

      Sitä se on kun ollaan persaukisten valtakunta. Säästetään kuukausikaupalla johonkin mint-condition pelipakkaukseen josta maksetaan toistasataa, ja sitten se pitää lähettää ehdottomasti kirjeenä. Että säästetään postikuluissa.

      ebay trokarin taas huomaa jo huutonetin palautemäärästä. Toistakymmentätuhatta pistettä ja konsolipaketti toisensa jälkeen myynnissä. Eikä laitteista ehditä edes pyyhkimään paskoja päältä, vaan samat rannut näkyy ebay kuvista kun vaivautuu kaivamaan ebayn myytyjen kohteiden historiasta.

      Huutonetissä näköjään yrittäjäkin myyvät yksityishenkilön tunnuksen alla. Paljastuu vasta rahoja maksellessa.

      Verottajalle on turha lähetellä ilmiantolomakkeita trokareistakaan. Ei niitä kiinnosta.

    • asdfghjklöä4

      Keräilytavaraa joskus laittanut huudettavaksi alhaisella lähtöhinnalla. Lähtevät alihintaan, kun huutajia on maksimissaan yksi viikon tai parin aikana. Noin 20e arvoinen tuote lähtee vitosella ym. Ei mitään järkeä (paitsi sen ainoan huutajan kannalta). Osta heti-hinta on järkevin vaihtoehto, eipähän tule ikäviä ylläreitä.

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Kirjat ja pelit ovat varmasti tavaroina sellaisia joita harvempi ostaa ja etsii. Myös suuret postikulut saattavat estää asiakasta ostamasta, vaikka tuote olisi muuten lähes ilmainen. Myyjän kannattaa laittaa mahdollisimman useita kohteita myyntiin jotta sama asiakas voi ostaa useamman tuotteen samaan pakettiin.

      Huuto.netissä ei ole nettihuutokauppana mitään vikaa, sillä se on turvallinen ja helppokäyttöinen.

    • Ihan-tyytyväinen

      Tjaa, itellä ei ole jäänyt myymättä tuotteet...hinta kohdilleen. Itse ostelen psx-pelejä, elektroniikkaa, yms. Sen olen tosin huomannut että huuto.net issä menee kaupaksi edulliset tuotteet helpommin, tori.fi ssä olen myynyt kalliimmat tuotteet kuten projektorin ja htc viven.

      Toki löytyy yritysten kalliita tuotteita, ja yksityshenkilöitä jotka myy liian kalliilla, mutta kyllä ne oppii tunnistamaan. Palautejärjestelmästä näkee onko luotettava henkilö. Itse en myy niinpaljoa että pitäsi maksaa huuto.net palvelulle, niin siitä en tiedä mitään.

      summa summarum: Itse ostan käytettyjä tuotteita vähintään -30% tämän hetken uuden myyntihinnasta, tärkeä tuo "tämän hetken". Vuoden vanha puhelin josta maksoit 600e uutena, nyt myyntihinta kaupassa 400e ,niin max 250e laittaisin hintaa ja tietty onko tavaralla kysyntää vaikuttaa paljon.

    • Anonyymi

      Ei mikään.........kirjoitettu 27.11. 2023

    • Anonyymi

      Ostajat vielä vähenevät, kun täällä vain moititaan palvelua.
      Parempi se vanha huutonet on, kuin uudistettu tori. Ja onhan sitten vielä huutokaupat-sivusto.
      Moitin sitten minäkin:
      Tori jää itsellä historiaan uudistuksen myötä.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe