Haavoittuneet jalat

ihmett3

Näin todella oikeantuntuisen unen, mistä muistan aivan kaikki pienetkin yksityiskohdat. aamulla tarkistin varmuudeksi jopa jalat :D

Olimme juhlimassa tuttavani synttäreitä ja kaikki meni oikein hyvin mutta jossain vaiheessa tuli yllätys juhalapaikan vaihto mikä kuului ohjelmaan.
No lähdimme kävelemään uudelle juhlapaikalla ja matkalla päätin poiketa kaupassa. Pääsin kauppaan sisälle ja samantien joku kaupan omistajista laittoi ovet lukkoon ja ilmoitti että kukaan ei lähde kaupasta pois, syytä ei kertonut
Moni kaupassa olijoista tuskastui tähän tilanteeseen ja lopulta joku rikkoi kaupan lasioven ja poistui.

Itse olin myös huolissani että en pääse juhliin ja lähdin pois mutta rikotusta ovesta ulos juostessani astuin pahasti lasinsiruihuin mitkä tuli kengistä läpi
verta tuli todella kovasti jalkapohjista jonka jälkeen hoipertelein tien toisella puolella olevalle lääkäri asemalle.
Kävelin vain ilmoittautumis pisteen ohi ja lähdin kävelemään kellariin vieviä portaita, ja veriset jalanjäljet perässäni.
Hoin/mumisin vain " Nyt sattu pahasti, tarvii apua. nyt sattu pahasti, tarvii apua."
Pääsin puolen väliin portaita tajusin että olen shokissa ja miksi menen oikein tänne kellariin ei täällä ole kun kuolleet, en täältä apua saa ja samalla kun käännyin ympäri viimeisillä voimilla hoitaja ottaa minusta kiinne ja lähtee viemää portaita ylös huolissaan jolloin pahoittelen verta lattioille.

Pääseen makaamaan sänkyyn hoitaja yrittää ottaa kenkiä pois mutta menetän tajunnan, varmaan kivusta. Herään myöhemmin ja jalkani on siteiden peitossa, lääkäri kyselee perus kysymyksiä mistä tuli ja miten jne. Lopulta totean että minun pitää lähtä juhliin mitkä minulta jäi kesken mutta miten pääsen sinne kun en voi kävellä.
Lääkäri vastasi " Kävelithän sinä jo tännekkin, kyllä sinä voit kävellä juhliisikin ja naurahti" Lähdin juhliin hiljaa ja ontuen kävellen ja kun pääsin perille kaikki tuli katsomaan että missä olin ja lähtevät lopulta taluttamaan pöytään syömään..

2

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvailemasi uni erikoinen siinä mielessä, että siinä koetaan sosiaaliseen tilanteeseen liittyvää ahdistusta, tai parempi termi olisi lienee jännitystä. Jatkossa uni tarjoaa siihen ratkaisun ja rohkaisee näkijäänsä. Usein unet jäävät pyörimään vain sen jännityksen tai ahdistuksen kokemisen ympärille.

      Sosiaalinen tapahtuma, mikä unessasi näyttäytyy juhlina, liittynee oikeassa elämässäsi johonkin odottamaasi tärkeään tapahtumaan. Tämä voi liittyä työelämään taikka sukuun/ystäviin, harrastuksiinkin. Tapahtumassa lienee jotain jännitettävää taikka odotat sitä paljon. Unessa koit tulevasi suljetuksi kauppaan vaikka juhlat olivat kesken ja se huolestutti sinua. Pelkosi jäädä juhlista paitsi sai sinut repimään itsesi rikki lasinsiruihin. Lähdit hakemaan hoitoa haavoillesi ja vaikeuksien kautta sitä löysitkin.

      Seuraavaksi koet jälleen uuden esteen "juhlaan" osallistumiseen. Jalkasi ovat haavojen vuoksi kääritty siteisiin ja epäilet kykyäsi kävellä. Lääkäri kuitenkin vakuuttaa, että voit kävellä juhliin, olethan kävellyt lääkäriinkin.

      Unessa voisi taustalla olla tunne omasta riittämättömyydestä ja yhteisön hyväksynnästä. Unessa jatkuvat esteet juhlaan pääsyyn saattavat kertoa myös kaksijakoisesta tahdosta johonkin tulevaan tilanteeseen. Toisaalta haluaisit osallistua, mutta koko ajan ilmaantui parempia syitä olla osallistumatta. Tätä jatkui kunnes auktoriteetti totesi sinun voivan osallistua sellaisena kuin olet. Lopulta ikäänkuin hyväksyt kohtalosi ja matkaat ontuen juhlapaikalle, jossa sinut otetaan ystävällisesti vastaan.

      Olet siis ollut epävärma jostain tulevasta tapahtumasta, mutta velvollisuuden tunnosta päätät osallistua. "Juhlista" pois jäämiseen ei myöskään olisi mitään kunnollista syytä.

    • Ihmett3

      Moikka!
      Aika vastavaa tilanne onkin edessä.

      Olen hakemassa erikoisjoukko koulutukseen ja sinne on kovat kuntotestit minne olen jo vuoden harjotellut mutta tämä on jo toinen kerta kun tulee viivytyksiä vastaan ja aika alkaa menee hilkulle että saan tarpeeksi hyvän kunnon päälle. Minulla on hyvä työ ja kaikki oikeestaan aika hyvin ja minulle tarjottiin mahdollisuuttakin jättää armeija väliin ns "kepuli" konstein ja jatkaa nykyistä työtäni.

      Päätin kuitenkin toisin ja sen salasinkin monelta mutta hiljattain kerroin kaikille. Nyt moni ihminen sanonnut että ei sinusta siihen ole, ei sinne valita kun muutamia, pitää olla haukan näkö ja teräsmiehen voimat sinun pitää unohtaa se" Hulluko olet! sinulla on unelma työ ja silti haluat lähtä armeijaan vaikka voisit sen sivuuttaakin tosta vain."

      Armeijaan kuitenkin aijon lähtä jo vuoden vaihteessa ja sitten talvella hakea niihin kuntokokeisiin.

      SIlti nyt on alkannut jännittää että mitä jos jäisinkin työhöni ja voisin vain olla naisen kanssa kotosalla ja viikot kavereiden kanssa baarissa. Olen kuitenkin jo päättänyt että aijon mennä, eihän se ole kuin pari vuotta maksimissaan ja työt odottaa sen aikaa.. iso muutos silti elämässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe