Tässä 10v elämänkerta

Aku wall

Ensimmäiset 6 vuotta meni ihan hyvin.kesä ennen ekaa luokkaa oli ihana.olin 4 vuotiaana tavannut minua vuoden nuoremman pojan.sinä kesänä leikimme niinkuin yleensä kaksi poikaa leikkii.ajettiin pyörillä,leikittiin star warssia ja ammuttiin leikki aseilla.kun aloitin ekan luokan sain melkein heti ystävän nimeltä kimmo.olin ekalla luokalla todella hyvä matikassa ja juoksin älyttömän lujaa.ekan luokan keväällä kimmon ja minun ystävyy tuli suuremmaksi.tokan luokan syksyllä me ystävystyimme todella hyvin.tykkä simme paljon dinosauruksista.leikimme niitä usein.talvella menimme koulun vessaan ja kun pisulaarissa luki:ei paperia pisulaariin,niin mehän sitä sinne laitoimme.mutta keväällä sain tietää että vaihdan kissanmaan koulusta linnainmaan kouluun.en olisi halunnut vaihtaa.sitten isä ja äiti erosivat.se oli minulle hyvin vaikeaa.suren sitä joskus vieläkin.sitten kesä loma alkoi.sen jälkeen en ole nähnyt kimmoa kertaakaan.en ole ollut missään yhteydessä.sinä kesänä se meidän pihassa asuva nuorempi poika leevi muutti pois.seuraavan kerran näimme seuraavana talvena.menin linnainmaan kouluun ja se on vieläkin ihan mukava.ekaksi ystävystyin eliakseen meistä tuli parhaat ystävät.sitten tutustuin henriin ja vitsailimme kaikella lapsellisella.minulla oli hauskaa.talvi meni ihan hyvin mutta huomasin ettet pystynyt juoksemaan enää kovin nopeasti.keväällä oli kivaa.kesällä pyöräilin paljon.me mentiin leevin kanssa ekaa kertaa vuoteen pyöräileen.me mentiin kaukajärven mac donaldsille.koko kesä tuntui ihanalta.menin sitten nyt tämän vuoden alku syksystä linnainmaankoulussa 4 luokalle.alku vuosi meni hyvin.mun ja henrin kanssa vitsin aiheet oli mennyt paljon aikuisempaan suuntaan.mutta sitten kaikki kaatui niskaan.henri yhtäkkiä jätti meidän kaveri piirin johon kuului minä,henri,daniel,elias ja arttu.se lopetti meidän kanssa olemisen.masennuin ja kaveri yhteisö hajos osiin.minä jatkoin yksin,elias jatkoi artun kanssa ja niitten mukaan tuli myös akseli laakso.minä liittouduin akseli ojalan ja danielin kanssa.meidän koulun pihassa on sellanen suo alue ja me perustettiin sinne paikka nimeltä suo kylä.eräänä päivänä elias,arttu ja akseli.l tuli sanoon meille että me mennään valittaan että te ootte ojassa.olin pitänyt paljon pahaa oloa sisälläni ja karjuin sille että älä tuhoa tätä hommaa niinkuin henri pilasi sen yhden.ne vaan meni.seuraavalla välkällä ne seuras meittä ja niinkuin vahti että mitä me tehdään.sit me mentiin rajojen ulko puolelle.ne meni kertoon ja sit mä suutuin.kun ne tuli takas välkkä valvojan kanssa ja elias alko lällättään mä hyppäsin eliasta päin.elias alko itkeen ja mun kaverit lähti pois.karjuin välkkä valvojalle että haista vittu.sit kellot soi.juoksin kavereitten luo ja mentiin terkan ovesta sisään.luokassa elias pääsi lähtemään kotiin koska "aku löi mua".mä olin niin raivona että heittelin tavaroita pitkin poikin.huusin:VIHAAN KAIKKIA!(taisin vihata itseäni silloin eniten).loppu viikko meni paskaksi.tein kaksoisääni projektin nimissä kappaleen siitä nimeltä lost friend.jatkoimme kuitenkin suo kylää.sen jälkeen koulussa meni tosi huonosti.eilen olin niin surullinen että en halunnut syödä.mutta minun piti syödä.sitten sain hirveen raivarin ja aloin riehumaan.jouduin sänkyyn arestiin.kun pääsin sieltä menin ville ja isin tyttö ystävän essin kanssa ulos.siellä suutuin ja jouduin sisälle.aloin itkeen täyttä kurkkua ja huusin että haluan kuolla.tänään juttelimme opettajan kanssa siitä kaikesta.minulla on todella paha olo.

Tästä kaikesta syntyi suo kylä sekä kaksoisääni metal bändi.

Terveisin:Aku Wall

2

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43434343

      jippiaijou...

    • 54545454

      uuuuuuugifugifugi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3305
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      151
      1320
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1045
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe