Prostituutio ja Ikaalinen

Ota Jarmo ruohoa

Katselin juuri mielenkiintoisen Docventures-dokumentin, joka käsitteli prostituutiota Thaimaassa, Bangladeshissa ja Meksikossa.

Jäin miettimään millainen vaikutus ilotalolla voisi olla Ikaalisten elämään. Kovin ristiriitaisia ajatuksia aihe sai aikaiseksi. Vaikutuksia olisi niin sosiaalisesti kuin yhteiskunnallisesti ja taloudellisestikin.

Mitä sinulle merkitsisi jos Ikaalisissa olisi oma ilotalo?

22

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna työ ainolle

      Virallisella ilotalolla saadaan harmaata taloutta kuriin ja
      Kukkalalle työpaikka Madamen virassa.

      • Rouva Hoikkala

        Minä en lähtisi seksialalle töihin. Sinun käsiin ilotaloa ei ainakaan voisi antaa. Putsaisit vain kassan ja hankkisit rahoilla huumeita!


      • veronkierto seis
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Minä en lähtisi seksialalle töihin. Sinun käsiin ilotaloa ei ainakaan voisi antaa. Putsaisit vain kassan ja hankkisit rahoilla huumeita!

        Tuollainen ilmainen palvelu syö yhteiskunnalta verotuloja joten
        laitappa itsellesi Y-tunnus ja ala maksella yrittäjäeläkettäsi.


      • Rouva Hoikkala
        veronkierto seis kirjoitti:

        Tuollainen ilmainen palvelu syö yhteiskunnalta verotuloja joten
        laitappa itsellesi Y-tunnus ja ala maksella yrittäjäeläkettäsi.

        Jos palvelu on ilmainen, kertyykö siitä verotettavaa tuloa? Luulisi sinunkin ymmärtävän tilitoimistoyrittäjänä näiden asioiden päälle!


      • veronkierto seis
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Jos palvelu on ilmainen, kertyykö siitä verotettavaa tuloa? Luulisi sinunkin ymmärtävän tilitoimistoyrittäjänä näiden asioiden päälle!

        Juuri siksi sinun pitää avata toiminimi ja alkaa ottaa pieni
        korvaus alv palveluistasi vaikkapa kahvirahan nimikkeellä.


      • Rouva Hoikkala
        veronkierto seis kirjoitti:

        Juuri siksi sinun pitää avata toiminimi ja alkaa ottaa pieni
        korvaus alv palveluistasi vaikkapa kahvirahan nimikkeellä.

        Mikä sinä olet minua neuvomaan, mokomakin asuntohuijari! Sitä paitsi neuvosi oli jälleen aivan älytön!


      • osta lentolippu
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Mikä sinä olet minua neuvomaan, mokomakin asuntohuijari! Sitä paitsi neuvosi oli jälleen aivan älytön!

        Ivalon keskustelupalstalla kaivataan Ainoa takaisin.


      • Rouva Hoikkala
        osta lentolippu kirjoitti:

        Ivalon keskustelupalstalla kaivataan Ainoa takaisin.

        Minulla riittää aivan tarpeeksi työsarkaa Ikaalisten palstalla puolustamassa sinun vainoamiasi ihmisiä!


      • Rouvan työsarka
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Minulla riittää aivan tarpeeksi työsarkaa Ikaalisten palstalla puolustamassa sinun vainoamiasi ihmisiä!

        Kotipitäjäsi varmsti on halukas lukemaan kirjoitusiasi joten
        osallittuppas samoilla teemoilla tuttavillesi sielläkin vai
        laitetaanko heille vinkki ?


      • Rouva Hoikkala
        Rouvan työsarka kirjoitti:

        Kotipitäjäsi varmsti on halukas lukemaan kirjoitusiasi joten
        osallittuppas samoilla teemoilla tuttavillesi sielläkin vai
        laitetaanko heille vinkki ?

        Ivalossa ei ole samanlaisia ongelmia kuin Ikaalisissa. Täällä minua tarvitaan puolustamaan epäasiallisen kirjoittelusi uhreja. Mitä sanoisit, jos lopettaisimme molemmat nämä kirjoittelut täällä? Jotenkin vain tuntuu, että pian munaamme itsemme tällä palstalla!


      • vaihda aihetta
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Ivalossa ei ole samanlaisia ongelmia kuin Ikaalisissa. Täällä minua tarvitaan puolustamaan epäasiallisen kirjoittelusi uhreja. Mitä sanoisit, jos lopettaisimme molemmat nämä kirjoittelut täällä? Jotenkin vain tuntuu, että pian munaamme itsemme tällä palstalla!

        Rouvan sukulaiset ja tuttavat ovat varmasti kiinnostuneita
        noista elämäsi monista kokemuksista ja luultavasti
        saamme sieltä myös lisää tietoa menneisyydstäsi
        koska et lopeta täällä tuota pitkään jatkunutta
        Hoikkalan rääpimistä.
        Pallo on Rouvalla joten mieti jatkatko peliä ?


      • Rouva Hoikkala
        vaihda aihetta kirjoitti:

        Rouvan sukulaiset ja tuttavat ovat varmasti kiinnostuneita
        noista elämäsi monista kokemuksista ja luultavasti
        saamme sieltä myös lisää tietoa menneisyydstäsi
        koska et lopeta täällä tuota pitkään jatkunutta
        Hoikkalan rääpimistä.
        Pallo on Rouvalla joten mieti jatkatko peliä ?

        Minulle on kutakuinkin yhdentekevää se, että jatkammeko vaiko emme! Olen alentuneesti syyntakeinen, joten minulla ei ole juurikaan mitään hävittävää.

        Pallo on Herralla, joten mieti, jatkatko peliä?


      • Kary more
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Minulle on kutakuinkin yhdentekevää se, että jatkammeko vaiko emme! Olen alentuneesti syyntakeinen, joten minulla ei ole juurikaan mitään hävittävää.

        Pallo on Herralla, joten mieti, jatkatko peliä?

        Hei kamoon!! Jos nyt pistätte pillit pussiin ja maitootte tää palsta hiljenee totaalisesti.Järki nyt käteen ja jatkaakaa samalla tavalla.Teillä ei oo mitää syytä lopettaa just ny kun ootte päässy niin hyvään vauhtiin.


      • Avaranäkö
        Kary more kirjoitti:

        Hei kamoon!! Jos nyt pistätte pillit pussiin ja maitootte tää palsta hiljenee totaalisesti.Järki nyt käteen ja jatkaakaa samalla tavalla.Teillä ei oo mitää syytä lopettaa just ny kun ootte päässy niin hyvään vauhtiin.

        Olen mielestäni antanut tälle palstalle paljon. Nyt olisi aika myös muiden kirjoittaa. Jarmokaan ei enää jaksa kirjoitella palstalle, joten uusia yrittäjiä tarvitaan. Ei tarvitse pelätä, että minä kokonaan poistuisin palstalta!


      • Anonyymi
        vaihda aihetta kirjoitti:

        Rouvan sukulaiset ja tuttavat ovat varmasti kiinnostuneita
        noista elämäsi monista kokemuksista ja luultavasti
        saamme sieltä myös lisää tietoa menneisyydstäsi
        koska et lopeta täällä tuota pitkään jatkunutta
        Hoikkalan rääpimistä.
        Pallo on Rouvalla joten mieti jatkatko peliä ?

        Aino ei ikäpäivänä rääpinyt ketään eikä mitään, hän oli herttainen ihminen.


    • vihertävä ruoho

      Jos ikaalisissa olisi ilotalo,niin totta helkutissa käyttäisin talon palveluita hyväkseni. Tietysti täytyisi muistaa se nokialainen pistää keskijalkaan. Ja naisen pitäisi olla sitten XXL-kokoa.

    • Kyröskoskelainen

      Juu komee oli dokumentti kun oikein asiaakin lopuksi näyttivät ;) taitais aamulla olla "työmatkaliikenne" kolmostiellä tämänhetkisestä poiketen ikaalista kohti eikä sieltä poispäin ja tuohon porttolaan tarttis saada semmoinen kortti että vaikkapa kuudella käynnillä seittemäs olis ilmainen

    • Paulin Mokka

      Muutama kaista pitäs saada kolmostiehen lisää tai suora moottoritie alle. Alkas menee porssheja ja lampoja ja mersuja melokosenlailla Ikaalista kohti ulkomaita myöte

    • pillua ei liikaa

      Rakentaisiko joku hauskan ja toimivan ilotalon kauppakeskuksen lähettyville?

    • tasapuolisesti

      Voisiko naisilekin järjestää sellaisen ns."kyr.pälän? Mitä olette mieltä?

      • pesulan pukki

        Eiköös siinä Heinistön tanssilavan lähistöllä ole sellainen naisille ?


    • totuutta ja tehtävää

      kyllä ikaalisissa rahalla saa, pitää tietää vaan oikee puhelinnumero, ja vielä aikas yllättävältä taholta, ei iki päivänä uskois, mutta vain hyvin valikoidulle piirille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe