kreatiini

mattikotilainen

Olen 28v jannu. saan natuna penkistä 100kg. olen treenannut 10 vuotta. tulokset eivät ole nousseet viiteen vuoteen. kokeilin kreatiinia 4kk ajan ja penkkitulos nousi 30%. eli saan nyt 130kg. pidin taukoa kreatiinista 3kk ja saan enää penkistä 100kg eli ei ole kehitystä tullut. kreatiinista minulle uskomaton hyöty. suurin osa ei saa siitä kuulemma mitään hyötyä. ja harva saa edes 5-15% hyödyn (olen kysynyt dopinglinkin asiantuntijoilta). mulla vaan sellanen elimistö et saan siitä maksimaalisen hyödyn ja olen näin aika onnekas. onko muilla vastaavia kokemuksia. kiinnostaisi tietää kuinka paljon tehokkaampia ovat susta ja deca verrattuna kreatiiniin?? entä metandienon tai kaikista tehokkain oraali eli anadrol??varmaan saisin niistä todella paljon enemmän

hyötyä tavallisiin ihmisiin verrattuna. Vastatkaa voimailugurut ja älkää te teinit,jotka eivät tiedä niin kommentoiko mitään ok!!!

17

1626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grgr3grg34g34

      Olet treenatnnt 10 vuotta ja saat vaivaiset 100 kiloa penkistä?

      • penkki ei oo mitään

        Joo, mutta kyykky on 230kg ilman vyötä ja mave 270kg ilman vyötä.


      • kalkkis!
        penkki ei oo mitään kirjoitti:

        Joo, mutta kyykky on 230kg ilman vyötä ja mave 270kg ilman vyötä.

        Kerrankin tulokset ovat oikean suuntaisessa suhteessa ja siten jopa uskottavat!

        Monella höheltäjällä ne ovat päin p:tä ja kaiken lisäksi ilmoittelevat omituisia kiloja.
        167kg, 191kg jne!?

        Mikähän lienee vyöttömyytesi syy?
        Itse en ole käyttänyt vyötä vuosikausiin koska anukseni verisuonisto ei siedä kovasta paineesta vatsaontelossa.


      • sfhsfhsfh
        kalkkis! kirjoitti:

        Kerrankin tulokset ovat oikean suuntaisessa suhteessa ja siten jopa uskottavat!

        Monella höheltäjällä ne ovat päin p:tä ja kaiken lisäksi ilmoittelevat omituisia kiloja.
        167kg, 191kg jne!?

        Mikähän lienee vyöttömyytesi syy?
        Itse en ole käyttänyt vyötä vuosikausiin koska anukseni verisuonisto ei siedä kovasta paineesta vatsaontelossa.

        meinasko toi lopun anusletkautus peräpukamia? itsellä ainakin tuli aina kun treenas kovaa ja oli kreakuurit päällä. En sit tiedä oliko sattumaa, mut tuli nyt edellisen vastaajan kommenteista mieleen


      • kalkkis!
        sfhsfhsfh kirjoitti:

        meinasko toi lopun anusletkautus peräpukamia? itsellä ainakin tuli aina kun treenas kovaa ja oli kreakuurit päällä. En sit tiedä oliko sattumaa, mut tuli nyt edellisen vastaajan kommenteista mieleen

        Anuksen tulkintasi on oikea!
        Yläpuoliset pukamat on vuosia sitten kertaalleen leikattu.
        Oli niin paska savotta, etten enää tämän ikäisenä lähde siihen.

        Olen myös vaihtanut syväkyykyn tangolla tehtyyn hack:iin.
        Ei rassaa peffaa yhtä pahasti ja toimii kuitenkin hyvänä maven aputreeninä.


    • Otahan selvää

      Krea ja testot vaikuttavat aivan eri tavoilla. Ei voi verrata.

    • kotilaiselle

      kotilaiselle, jos kreatiinista saat hyötyä 30 % niin hormoneista hyötysi on n kolminkertainen. eli pari kk kuuria niin saat penkistä ehkä 220kg. mut mitä järkea ku tulokset tippuvat. mullaki yks tuttu joka kyykkäs kuurilla 350 mave 330 ja pena 220 tulokset nykyisin samalla jannulla ( treenaa kovaa mut aineitta) pena 110 mave 160 ja kyykky jotain 170

    • kotilaiselle2

      maailmassa ei ole ketään, joka saisi penkistä yli 130kg puhtaana, siis ilman kreatiinia ja monta kertaa tehokkaampia hormoneja.

      se on ihan paska puhetta et natuna joku vois saada esim 200kg penkistä, jos tää pitäs paikkaansa niin olis ukkoja jotka saisivat aineilla 400kg ilman penkkipaitaa penkistä.

      • raw

        No tääl ois yks kenel ois 185kg raw pena!! Ja ihan natu oon. En käytä kreatiinia tai muita lisäravinteita. Kunnon safkaa vaan:D


      • rawille
        raw kirjoitti:

        No tääl ois yks kenel ois 185kg raw pena!! Ja ihan natu oon. En käytä kreatiinia tai muita lisäravinteita. Kunnon safkaa vaan:D

        niin sitä sanotaan, mut totuus on toinen. mullakin on yks kaveri joka natuna saa 197,5. mut kas kummaa kaveri olikin vain puheillansa natu!!


      • Jrv:

        Vaikuttaisiko nostajan paino ja pituus jotenkin asiaan?
        Salilla kävijöistä ehkä 5% on vaivautunut ottamaan selvää voimanoston perusteista! ei se ykkönen millään 3x10-treeneillä paljoa nouse.


      • raw
        rawille kirjoitti:

        niin sitä sanotaan, mut totuus on toinen. mullakin on yks kaveri joka natuna saa 197,5. mut kas kummaa kaveri olikin vain puheillansa natu!!

        Mullakin on noit kavereita... Pilaa koko lajin:( itelle tää on vaan harrastus, ni en panosta tähän muutaku sen et vaivaudun salille ja katon mitä syön;) keinotekoisesti nostetussa hormooni tasossa on se huonopuoli, kun kuurittelun lopettaa häviää lihaksetkin.


      • kaikenlaista jumppaa
        Jrv: kirjoitti:

        Vaikuttaisiko nostajan paino ja pituus jotenkin asiaan?
        Salilla kävijöistä ehkä 5% on vaivautunut ottamaan selvää voimanoston perusteista! ei se ykkönen millään 3x10-treeneillä paljoa nouse.

        En pidä 200 kg:n penaa mahdottomana yksilöllä, jolla on siihen lajiin oikea ruumiinrakenne. Olen harjoitellut voimailua 20:stä alkaen, milloin mitäkin lajia. Alussa paino oli 80 kg ja nyt se on yli 100. Kun täytin 50, nostin ennätykseni 167.5 kg. En ole ollenkaan lahjakas. Mulla on liian pitkät raajat penkkiin. Vedossa ne auttaa.
        Matkan varrella on treenikavereita vaihtunut. Vain yksi on ollut sellainen, jonka uskoisin sen 200 nostavan. Hän käy joskus salilla moikkaamassa ja aina nostaa sen 150, vaikka olisi puoli vuotta käymättä. Hän on sen verran vahva, ettei ole motivaatiota pitkäjännitteiseen treenaamiseen.
        Toki joukkoon on mahtunut monikin 200:n penkkaaja, mutta sen puhtauden tiedän vain omalla kohdallani.


      • kaikenlaista jumppaa
        kaikenlaista jumppaa kirjoitti:

        En pidä 200 kg:n penaa mahdottomana yksilöllä, jolla on siihen lajiin oikea ruumiinrakenne. Olen harjoitellut voimailua 20:stä alkaen, milloin mitäkin lajia. Alussa paino oli 80 kg ja nyt se on yli 100. Kun täytin 50, nostin ennätykseni 167.5 kg. En ole ollenkaan lahjakas. Mulla on liian pitkät raajat penkkiin. Vedossa ne auttaa.
        Matkan varrella on treenikavereita vaihtunut. Vain yksi on ollut sellainen, jonka uskoisin sen 200 nostavan. Hän käy joskus salilla moikkaamassa ja aina nostaa sen 150, vaikka olisi puoli vuotta käymättä. Hän on sen verran vahva, ettei ole motivaatiota pitkäjännitteiseen treenaamiseen.
        Toki joukkoon on mahtunut monikin 200:n penkkaaja, mutta sen puhtauden tiedän vain omalla kohdallani.

        puhut löpölöpöä. kaveri on sen takia pois kun ei saa mitään. tulee sit muka nostamaan 150kg todellisuudessa aineilla treenannut salaa vaik kotona ja sit vetää sen 200. kaikkihan toki on puhtaita kunnes toisin todistetaan.


    • Testatkaa

      Penkin voi tehdä joko puhtaasti tai sitten selkä kaarella ja päin helvet*iä!

      Jokainen lesoaja voi seuraavalla salikäynnillä kokeilla paljonko menee puhtaalla tekniikalla, (pyytäkää joku varmistamaan) saatatte yllättyä.
      Onko penkkitulos sitten se maailman tärkein asia?
      No ei se taida olla:)

    • Aukoja

      10 vuotta reenannu ja 100 penaa kyykky on 230kg ja mave 270kg? Paljos jätkä painat?, Ei mikään kummonen. Uskoisin että tulokset nousis kun vyötä käyttäisit, itseä ainakin tuo auttaa aika paljon, ja milläs tekniikalla mavetat? Sumolla tulee kiloja lisää. Ja kyllähän tuosta kreasta on hyötyä mutta että 30kg? Kuulostaa aika omituiselta mutta jos totta on niin olet helvetin onnekas.

    • Hauis Harteikko

      Tiedän yhden joka nosti 150 kg 15 vuotiaana ja160kg 16vuotiaana superlahjakkuus isä kuuluisa voimistaan! 80kymmentä luvulla ja yhden nykynostajan joka saa noin 205 kg. Tulokset tehty tpaidalla ja takuu puhtaina !! Ei helppoa uskoa mutta totta ! ite arvostan enemmän 140 puhtaana kun 340 pellepaidoilla ja aineiila !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe