lvi-priimakodit

keuruu mies

olen saanut tarjouksen sieltä, mutta onko jollain kokemusta tai muuta tietoa? googlettamalla ei oikein löydy tietoa. (lämpöremontti)

32

2764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -63 rintamamiestalo

      Mitä ite olen vertaillut niin ei ole edullisin. meillä tehtiin remontti (käyttövesi) ja asiat kyllä suju just niinku pitiki ja suomalaiset asentajat ja muutenki olivat ihan mukavaa väkeä.. suosittelen jis on valmis vähän ekstraa laadusta

    • bab1

      naapuriin oli tehny eikä suositellut. naapuri mulle

    • uuraisilta

      Meille tehtiin lämpöverkko ja ei halvin mutta laadukkaine

    • diipadaap

      diipadaapa firma ihan pelkkää mummojen huijausta koko firma alusta loppuun

      • puhtaat jauhot

        Juuri sama käsitys ko. "firmasta". Kalliilla hinnalla ja puoliamnattilaisasentajilla...


    • Erno.k

      Meillä tehtiin Tampereella -76 ikäseen omakotitaloon käyttövesiremontti , mukava myyjä ja hyvin tekivät pintavetoina . ei tosiaan halvin ollu , mutta suomalaiset oli asentajat ja laatu hyvä .

      • Laukaalta

        Suosittelen ottamaan paikallisesta lvi-liikkeestä tarjouksen.
        hinta jopa tuhansia euroja halvempi ja mahdollisesti sama putkimies hoitaa myös lvi-priiman työt.
        eli laatua saat molemmilta!
        paikallisella voi olla vain pitempi tausta yrittäjänä.


    • adedasxzc

      Myyjät katselivat putkia ja olivat sitä mieltä, että 20v vanhat kupariputket ovat käyttöikänsä päässä ja halusivat vaihtaa koko talon putket..

      Kehoitin poikia poistumaan.

      • oioioioi

        Eipä taida tämän firman myyntipojilla olla kokemusta lvi-alalta.
        Antaisitko sinä tehdä kokin autoosi koneremontin?


      • Rehellisyys kunniaan!

        Ainakin tuhansia euroja kalliimpaa kuin muilla vastaavilla yrityksillä. Eikä tuotteessa mitään erityistä vastinetta em. rahalle. Mikä lie perimmäinen myynti-ideologia?


      • Hiukan pettynyt
        Rehellisyys kunniaan! kirjoitti:

        Ainakin tuhansia euroja kalliimpaa kuin muilla vastaavilla yrityksillä. Eikä tuotteessa mitään erityistä vastinetta em. rahalle. Mikä lie perimmäinen myynti-ideologia?

        ( Priimakodit )Älkää ottako. Jälki huono putket vinossa seinällä.Ylimääräisiä reikiä tehdään.Hinta ja laatu eivät kohtaa.


      • fjknfefnnwereer
        Rehellisyys kunniaan! kirjoitti:

        Ainakin tuhansia euroja kalliimpaa kuin muilla vastaavilla yrityksillä. Eikä tuotteessa mitään erityistä vastinetta em. rahalle. Mikä lie perimmäinen myynti-ideologia?

        Hmmm.... nimimerkki "Rehellisyys kunniaan!" on päätynyt dissailemaan kyseistä firmaa joulupäivänä 2014 kello 19-20 välillä, aivan kuten toinen yhtä tuohtunut asiakas ketjun yläpäässä eli nimimerkki "puhtaat jauhot". Mielenkiintoinen sattuma tusinan viestin ketjussa, eikö vain? Ettei suinkaan olisi vaan kyse kilpailevan firman edustajasta? :)


      • minni06

        Kaupat tehty toukokuussa -14 eikä vieläkään kaikki toimi kuten sovittiin"avaimet käteen" periaatteella. Liian monta kokkia, huono soppa, syyttelevät toinen toistaan eikä kukaan kanna lopullista vastuuta! Liian kova hinta palelemisesta!!


    • Ossi12345

      En suosittele. Ei ole putkifima vaan aggressiivistä myyntiä harrastava paja joka tilaa hommat sitten joltain putkiliikkeeltä ja vetää ite välistä.

    • Jyväskylästä

      Eikö tämä ole sama firma joka lupasi jakaa remontteja köyhille??? Liekkö tullu pupu pöksyyn

      • Mainoskikka

        Niinpä! Missä ovat ne köyhät, jotka luvatut remontit saivat??


    • semmonenSE

      No joo Jyväskylässä asuessamme tarjouksen heiltä sain, tuolloin asuin vuonna 67 rakennetussa ok-talossa.LVI-remontti oli ajankohtainen ja minä ja vaimomme juttelimme myyjän kanssa pitkän tovin, jotenkin myyjä vaikutti niin sanottaisiinko robotilta... "meiltä kannattaa ottaa siksi koska että". Sanoimme tuolloin että harkitsemme, ja kilpailutin paikalliset yritykset ja sain remontin n.2800 e halvemmalla, iso raha ainakin meille! Mutta suomalainen yritys, suomalaiset asentajat! En hauku kyseistä yritystä, mutta kehoitan kilpailuttamaan ja harkitsemaan sitä oikeaa tekijää. Itse ainakin maksoin laskun mieluiten palkalliselle yrittäjälle kuin salaman lailla ympäri suomen levinneelle myynti yritykselle! Ei pahalla... :)))

    • helppoheikkejä

      Samanlainen välittäjäfirma kuin LVI-turva. Työn laatu voi olla hyvääkin, riiippuu millasen diilin saavat. Idena olisi ihan hyvä, että ammattilaiset myyvät ja suunnittelevat, niin oikeille putkiyrittäjille & asentajille jäisi asnnnustyöt eikä tarjousten kanssa säätäminen. Muttta nämä myyntijannut, joihin olen törmännyt ovat alaa tuntemattomia räkänokkia. Yksikin kävi sohvalla istumassa, tutustumatta talon putkiin ja piirrustuksiin. Heitti sitten aivan mielikuvituksellisen tarjouksen. Kauluspaita oli kyllä silitetty ja auto kiilsi.

    • Huijausta

      Menin lankaan heikkona hetkenä ja tehtiin kaupat käyttövesiremontista.2 miestä oli päivän hommissa ja lasku yli 7000€! Homma meni sujuvasti ja miehet olivat kohteliaita. Laskin jälkeenpäin kiinnostuksesta paljonko olisi maksanut jos olisin itse ostanut tarvikkeet kaupasta,,2000€!. Paikallisesta putkiliikkeestä tarvikkeet ja asennus ostettuna, olisi maksanut 3000-3500€. On se vaan hassua miten puhumalla vedätetään tällaisia hoopoja..

    • remppareija

      Me otettiin remppa ja oli aika arvokas. Jälki kuitenkin hyvää. Miehet kohteliaita. Myyjä vastas puhelimeen (yllätys yllätys)

    • HuolestunutHemmo

      Mikä lie tilanne yrityksellä, ku nimiä kadonnut nettisivuilta aikas paljon????

      • taunoA

        konkrukissa on firma. eipä yllätä. onneksi en tehnyt kayppaa kun vielä mutama viikko sitte yrittivät.


    • Odottavan_aika

      Ei kovin hyvää sanottavaa. Marraskuussa 2014 aloitettu kolmen päivän remontti ( neljäs varapäivä) on edelleen kesken, eikä firmasta tunnu saavan ketään kiinni - sen paremmin itse kuin alihankkijana toimiva sähköliikekään. Ettei olisi konkurssissa? Sitä tietoa itse asiassa lähdin netistä etsimään, kun törmäsin kysymykseesi.

      • olsby

        Kuulemani mukaan yritys on mennyt viimeviikolla konkurssiin....


    • Muualta

      Konkurssin tehnyt kuulemma.

    • analyytikko42

      mielenkiintoista keskustelua. Osa sanoo, että ylihinnoittelee raskaasti ja sitten yritys tekee konkurssin. Joku ei täsmää, mutta itse epäilen et myivät liian halvalla.

      • Virtapäälle

        No sehän on tietenkin ainoa asia joka vaikuttaa yrityksen menestymiseen, että millä hinnalla palvelua myydään... Hohhoijaa... Voisikohan yrityksen kannattavuuteen vaikuttaa muutkin asiat? Kulurakenne, myyntivolyymit, palkkausmallit, yms.


    • MitäKävi

      Mitä niille "Jaetaan Hyvää" kamppanjan neljälle ilmaiselle putkiremontille kävi? Vai oliko semmoisia koskaan tarkoituksenakaan jakaa? Näin käy firmoille jotka pyytävät ala-arvoisesta työstä ylihintaa, vihainen asiakaslauma kasvaa isoksi yllättävän nopeasti...

      • EiKaikkiKohillaan

        On vanha sanonta: ahneella on ____ tietynlainen loppu. Se sitten siitä "virmasta".


    • LLL---0

      Tuliko konkurssi yllätyksenä? No ei minullekkaan. Huvittaa kaikkien idioottien puolesta ketkä ovat heiltä yhtään mitään työtä tilanneet ja rahaa syytäneet heille.

    • mitäsanooraati

      Eräs putkifirma teki tarjouksen 12 000€
      - rintamamiestalo, yäkerrassa keittiö ja WC
      - keskikerrassa keittiö ja WC
      - kellarikerroksessa sauna pesuhuone, lavuaari, suihku, pesukoneliitäntä
      - komposiittiputkitus vesimittarilta alkaen

      - 13 kpl lämpöpattereita uusiksi, 600 -2000 cm
      - kotitalousvähennys n. 3000€ (työ n. 7000€)
      Mitä mieltä olette kustannuksista ???

      • Tuntuuedulliselta

        Edullinen on


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3471
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1538
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1287
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1154
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      782
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe