Äksäkö puolueeton paikallislehti ?

Aika erikoistako ?

Mitä olette mieltä Äks lehden puolueettomuudesta ?
Harakka tuntuu ainakin olevan aika hyvin esillä, miksi ei kukaan muu eurovaaliehdokas saa yhtä paljon palsta/netti tilaa ?
Minä olen pitänyt Äks lehdestä nimenomaan siksi, että sitä ei ole sitonut mikään poliittinen- tai muu järjestö, aina tähän asti, mutta nyt viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että siellä on enemmän Sdp:hen liittyvää materiaalia kuin demareiden omassa sosiaalidemokraatti lehdessä.

12

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äänekoskelainen

      Aika erikoistako kirjoitti ehkä siten kuin helposti ajatellaan ja luullaan.
      Itse kuitenkin ajattelen, että Harakka on osoittanut ainakin tähän saakka viisautta kommenteissaan ja toimittajan roolissa. Mutta jos tilanne muuttuu ja Harakan kannanotot alkavat muistuttaa enenevässä määrin Jutan kannanottoja, olen Harakkaan pettynyt.
      Missään tapauksessa en aio äänestää häntä. Mediana ÄKS on ollut oiva tähän astisessa toiminnassaan.

      • punainen69

        ÄKS on selvästi SDPn uusi paikallislehti


    • ex äx lukija

      Aijaa, olen tähän asti kuvitellut sen olevan vasemmistoliiton lehti.

    • Terho Vuorinen

      Hienoa, että lehteämme luetaan ja se herättää keskustelua. Kuten tarkkasilmäiset lukijamme ovat havainneet, olemme luvanneet antaa kaikille Äänekosken eurovaaliehdokkaille tasapuolisen kohtelun. Toivottavasti muitakin ehdokkaita ilmoittautuu!

      ÄKS on äänekoskelaisten lehti ja toivoo paikallisista juurista ponnistaville menestystä. Lienemme yksimielisiä siitä, että Äänekoskelle on hyväksi, jos Harakka tai kuka tahansa äänekoskelaislähtöinen ehdokas pääsee politiikassa tai missä tahansa asiassa pitkälle.

      Lupaamme silti antaa palstatilaa myös muiden puolueiden keskisuomalaisille ehdokkaille.

      terv. Terho Vuorinen
      ÄKSän päätoimittaja

      • Äänekoskelainen

        Äks lienee paikkakunnan paras paikallislehti. Jyväskylässä ilmestyy vähän parempi Suur-Jyväskylän lehti, mutta se onkin jyväskyläläisten lehti. Kummatkaan eivät maksa mitään. Sen sijaan äänekoskelaisille tarjotaan kallista tilattavaa paikallislehteä. Se kuuluu sanomalehti Keskisuomalainen-konserniin ellette satu tietämäänkin.
        Toivotaan menestystä Äksälle, ei niinkään Harakan poliittiselle uralle. Toimittajan ura jatkukoon.


    • Tallaaja

      Muut euroehdokkaat eivät kai ole vielä avanneet kampanjaansa? Varmaan lehti on paikalla kun toiset ehdokkaat saapuvat paikkakunnalle, sitten vasta voi arvioida onko lehti puolueellinen vai ei.
      Kaipa seudun ensimmäinen - ja mahdollisesti jopa läpimenevä! euroehdokas on sentään juttujen arvoinen???

    • harakka hoh hoi

      "Lienemme yksimielisiä siitä, että Äänekoskelle on hyväksi, jos Harakka tai kuka tahansa äänekoskelaislähtöinen ehdokas pääsee politiikassa tai missä tahansa asiassa pitkälle."

      Miksi ihmeessä pitäisi tätä ajatusta tukea? Että ihan kuka tahansa.. hoh hoijaa.

      Kyllä Äksä on osoittanut sen, mitä koko kuoleva kylä muutenkin - demarit ja hyvä veli - ovat ne avainsanat niin tässä lehdessä kun koko äänekoskelaisuudessa.

      HÄVETTÄÄ asua täällä ja olemmekin alkaneet jo etsiä taloa toisaalta.

    • lukijavielä

      Toivottavasti Äksä ei hirveesti ala harakkaa mainostamaan, voi muuten uskottavuus kärsiä puolin ja toisin aika paljon!

    • Että pom pom pom

      Olisiko tuo nykyään vielä Huiman koripalloliite ?

    • kyllä ottaa pattii

      Ainut huono puoli äksän lehessä on se että jos et halua mainoksia, niin et kyllä saa äks lehteäkään.

      Ja jos haluaisin äks lehden laatikkoon, niin sitten pitäis ottaa vastaan muovikassillinen mainoksia kylkiäisinä :(

    • pienetpiirit

      Kyllä lehti on puolueellinen eikä puolueellisuus rajoitu vain puoluepolitiikkaan. Uutisointi esim. koulujen sisäilmaongelmista keskittyy pääosin Suolahden kouluun. Äänekosken muilla kouluilla on vakavampia ongelmia, mutta lehti pitää otsikoissa vain Asemakadun koulun tilannetta. Johtuuko tämä siitä, että kyse on toimittajan omista kotikulmista ;) Muutenkin jutut keskittyvät pienen piirin juttuihin, kaverinkaverinkaverista tehdään "uutisia".

    • jormantähden

      Hyvä lehti Se on minun mielestä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe