Mies painostaa aborttiin

valmisäidiksi

Sain kuulla olevani raskaana ja en tahdo tehdä aborttia.. Kuitenkin mies, miehen äiti ja sisko painostavat minua abortin tekoon!
En pidä aborttia murhana mutta haluan kuitenkin pitää lapseni. Mies vetoaa siihen ettei ole valmis isäksi ja päätökseni koskettaa häntäkin..

APUA! mitä teen!

14

1054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmisäidiksi

      olen siis jo 26 vuotias nainen ja mieheni on kolme vuotta vanhempi

      • kuinka ollakaan

        "Aloitus on selkeä provo"

        Ainahan ne on suosijafanaatikolle "provoja" kun joku kyselee yhtään mitään lapsen elämää kunnioittavaan suuntaan ;DDDD naurettavan säälittävää todellakin.


    • Sinun päätöksesi

      Sinä se raskaana olet ja saat myös itse tehdä päätöksen. Mies lähtee jos on lähteäkseen. Osa miehistä on ikuisia pentuja, seksi on kivaa, mutta sitten valitetaan jos nainen tulee raskaaksi.

    • no tietenkin

      suojelet lastasi, muilla ei ole siihen yhtään mitään sanottavaa eikä valtaa. Pysyttele tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan erossa painostajista niin kauan että viikkorajat ylittyy. Kerro jollekin ulkopuoliselle, esim. neuvolassa painostuksesta, saat sieltäkin apua.
      Tuo voi olla miehen alkujärkytystä, mutta jos tilanne ei muutu myöhemminkään, voi ero olla parempi. Usein lapsen synnyttyä ja hänet nähtyään mies on vain iki kiitollinen ettei nainen suostunut aborttipainostuksiin ja häpeää käytöstään.
      Asiat järjestyy kyllä parhain päin vaikka nyt tuntuu vaikealta. Lapsesi on loppujen lopuksi tärkeintä ja suurin onni mitä sulla tässä elämässä on!

      • Samat sanat abortiss

        ""muilla ei ole siihen yhtään mitään sanottavaa eikä valtaa. Pysyttele tarvittaessa ja mahdollisuuksien mukaan erossa painostajista...""

        Ihan samat sanat varmaan sanot sitten aborttiin menevälle? Mä ainakin sanoisin. Ei muilla ole siihen yhtään mitään sanottavaa eikä valtaa, pitää vaan pysytellä mahdollisuuksien mukaan erossa painostajista. No, eihän raskaudesta edes tarvi kertoa kellekään, eikä kukaan siis voi painostaakaan vaan käy kaikessa hiljaisuudessa lääkärissä tekemässä hakemuksen ja voi vaikka kertoa, että painostetaan synnyttämään, niin saa aivan varmasti abortin.


      • jpl3

        Ehkäisy on keksitty !!


      • tidiidididi
        jpl3 kirjoitti:

        Ehkäisy on keksitty !!

        Taitaa olla vähän myöhästä ku pulla jo uunissa?


    • Suojele lastasi

      Suomessa vallitseva täysin pidäkkeetön aborttikäytäntö on naisten ja lasten oikeusturvaonvelma nro 1. Raaka aborttiväki voi panostaa äitiä "anomaan" lapsensa tappamista mukavuusabortissa. Lääkäreiltä on hallintokäytännöillä viety lain määräämä päätösvalta ja lääkärit on poljettu kumileimaisimen asemaan. Hulttiomiehet ja telaketjufeministit lyövät kättä toisilleen kuolleiden lasten ja äitien surun äärellä.

      Mukavuusabortti on suomalaisen sosiaalipolitiikan verinen häpeätahra ja konkurssijulistus.

      Ainoa keino pelastaa oma ja lapsen elämä on suojella lasta ja vastustaa peräänantamattomasti aborttiin pakottamista. Näin tekee jokainen oikea nainen ja jokainen todellinen mies. Lapsen suojelu saattaa aborttiväen häpeään ja tuo perheelle onnen.

      • bbbeeerrrtttaaa

        Hulttiomiehet ja telaketjufeministit lyövät kättä toisilleen kuolleiden lasten ja äitien surun äärellä.


      • Aborttiväkeä...
        bbbeeerrrtttaaa kirjoitti:

        Hulttiomiehet ja telaketjufeministit lyövät kättä toisilleen kuolleiden lasten ja äitien surun äärellä.

        Aborttiasiamies asettuu jälleen kyykyttämään aborttiin pakotettavaa naista. Aborttien edistäjä kieltää naisparan ahdingon ja asettuu hulttiomiesten ja muiden naisen painostajen kanssa samaan rintamaan. Aborttiasiamies pitää aborttiin pakottamista "parhaana mitä voi olla".


      • bbeerrttaa
        Aborttiväkeä... kirjoitti:

        Aborttiasiamies asettuu jälleen kyykyttämään aborttiin pakotettavaa naista. Aborttien edistäjä kieltää naisparan ahdingon ja asettuu hulttiomiesten ja muiden naisen painostajen kanssa samaan rintamaan. Aborttiasiamies pitää aborttiin pakottamista "parhaana mitä voi olla".

        En ole puhunut pakottamisesta, vaan naisen omasta päätöksestä aborttiin. Puhuin naisten oikeuksista enkä kenenkään pakottajan. Lue ennen kuin kirjoitat.
        Ahdingosta onneksi pääsee kun meillä on saatu inhimillinen aborttilaki.


      • niinpä sitä sitten
        Aborttiväkeä... kirjoitti:

        Aborttiasiamies asettuu jälleen kyykyttämään aborttiin pakotettavaa naista. Aborttien edistäjä kieltää naisparan ahdingon ja asettuu hulttiomiesten ja muiden naisen painostajen kanssa samaan rintamaan. Aborttiasiamies pitää aborttiin pakottamista "parhaana mitä voi olla".

        "kun meillä on saatu inhimillinen aborttilaki. "

        ihan "inhimillisesti" se "paras oikeus" jättää jälkeensä10 tuhatta huvikseen tapettua pientä vainajaa vuosittain.


    • Äitien painostusta

      Kuinka kävi?

      Saiko aborttiväki muilutettua lapsen manan majoille? Vai saiko lapsi pitää elämänsä ja saiko äiti pitää lapsesa?

    • RakenteellinenVäkivalta

      Liukkaaksi rasvattu mukavuusaborttijärjestelmä on lasten tuhoamis- ja naisten kyykytysjärjestelmä, jossa heidät erilaisin tavoin ja tavoittein painostetaan "anomaan" lapsensa surmaamista.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe