mun elämän kerta

VdoG

Moi mä oon vdog ja täässä on mun elämänkerta se alkaa ku mä olin 7v ja menin ykköselle, olin jo seittemän vuotiaan kova tappelee ja nii me sit koulus tapeltii. Mut se vuon meni iha hyv, ku mä olin 8v nii mä kävin ykkösen uuestaa ja tutustuin jappee, josta tuliki mun paras kaveri. Kakkos luokalla mä maistoin tupakkaa, ja siitä sitte tuli parin viikon tapa mennä leiksalle röökäämää. Kolmos luokalla mä menin japelle yöks ja me nukuttii teltas siellä oli myös sen kaks siskoo ja siinä sitte ku yö muuttu synkemmäks nii siinä mä ja sen sisko alettii panee. Myöhemmin nelosella me perustettii jengi nimeltä THE MAU MAU se kylläki päätty lyhyee ku me hakattii yks tyyppi koulun pihalla ja se kerto opettajalle. Vitos luokalla mä ja sen jengin pomo NiggaAA päätettii kokeilla huumeita mut en innostunnu niiist mut me kyl vähä poltettii sitte pari viikkoo mä tulin uskoo ja me perustettii nettisarja Karri & kana. ELI TÄS ON MUN LYHYT ELÄMÄNKERTA HEIPPA

4

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trtgyhu

      Ei jumalauta. Ei saatana. Trolli.

    • Tobias de luxe

      Elämä on rakaa

    • väinö harha

      tost sais jo kirjan..ja pari leffaa.. sen nimi vois olla vaik risti ja leipäveitsi..

    • Elämänkoulu

      No voi voi..tuleppa tähän ikään..kaikki on nähty..47v.Tosta se alkaa,jos tyhmänä valitset väärän tien......?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe