sain

fanipostia

Sain kirjeen jossa oli dollarin ja euron seteleitä ja pyydettiin lähettämään takaisin kortti useammalla henkilöille.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unien tulkinta on nukkumisen aikana koettujen tunteiden ja ajatusten selvittämistä. Tämä on siis psykologinen tapa taikka psykoanalyyttinen tapa "tulkita" unia. Vanhalla kansalla on ihan omat metodit ja selitykset. Niistä en tiedä mitään.

      Ensiksi huomiota kannattaa kiinnittää unen aikana koettuun tunnelmaan. Oliko se ahdistunut, iloinen, surullinen, kiihkeä, jännittävä?

      Tässä tapauksessa tunnelma lienee ollut iloinen ja ihmettelevä. Kukapa ei nauttisi fanipostista, varsinkin kun se tuo rahaa mukanaan.

      Seuraavaksi kannattaa miettiä yksityiskohtia ja mitä niistä tulee mieleen. Tässä tapauksessa rahat voivat olla olennainen elementti. Oliko rahaa paljon vaiko vähän? Oletko itse rahan tarpeessa? Rahat olivat dollareita ja euroja. Kenties sinulla on ystäviä taikka sukulaisia USAssa tai jossain kaukana. Toisaalta saatat toivoa pääseväsi sinne. Muistuttavatko setelit sinua jostain tietystä tapahtumasta?

      Faniposti-teema voisi liittyä harrastukseesi, jonka myötä toivot julkisuutta. Tämä olisi kuitenkin erikoista. Yleisemmin ajateltuna faniposti voisi viitata ajatukseen, että on olemassa ihmisiä, jotka ajattelevat sinua tai ainakin toivoisit niin. Tämä puolestaan voi viitata ystäviisi taikka vanhempiisi.

      Kortti takaisin useammalle henkilölle-teema. Olivatko nämä henkilöt täysin tuntemattomia? Tuleeko heidän nimistään, osoitteistaan taikka asuinpaikkakunnistaan mitään mieleen? Yleisesti ottaen sinua siis pyydettiin ottamaan yhteyttä joihinkin henkilöihin.

      Voimme yhdistellä näiden teemojen perusajatuksia seuraavasti. On olemassa ihmisiä, joiden koet ajattelevan sinua ja heihin liittyy jokin taloudellinen näkökulma taikka intressi. Lisäksi koet, että nämä henkilöt haluaisivat sinun olevan yhteydessä heihin.

      Vain sinä voit tietää unesi taustalla olevat ajatukset.

      Kiitos, että jaoit erikoisen unesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe