Skodan huolto PK-seutu

Felix

Löytyisikö Skodalle virallista huoltoa pääkaupunkiseudulla, Metro-Auton (Kehä III) ja Helkaman (Espoon Keskus) lisäksi. Nuo kun eivät vastaa sähköpostiin tai verkon yli tehtyihin huoltopyyntöihin. Puhelimeenhan noissa ei vastata lainkaan.

12

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skodillac

      Muistaakseni näissä on myös Skodan merkkihuolto:

      Veljekset Laakkonen Oy (Konala, Hki)
      Stockmann Auto (Lauttasaari, Hki)

      Kokemuksia ei vielä ole kerrottavaksi.

    • ainbakin toistaiseksi ...

      Noita kumpaakin mainittua olen kyllä käyttänyt ja on niissä puhelimeen näihin asti vastattu! Työnjohtajien kanssa olen joskus jutellut ja huoltopyynnöt on kyllä ihan hyvin puhelimella saanut varatuksi, samoin lisätyöt.
      Työn laatua en osaa mennä moittimaan, vaikka Metro-Autossa olen kyllä joskus joutunut käymään saman vian takia toistamiseenkin.

    • Aga

      soita mäkelänautoon järvenpää... palvelupelaa ja ei tarvii uudestaan mennä saman vian takia, ei sillä että olis ollut vikaa vaan huollot tehty siellä...

      • Samu

        ...Mäkelällä huollot ok, mutta omat kokemukset mm. kolarikorjauksesta ja koukun asennuksesta eivät tue väittämää. Palvelu on ystävällistä, mutta ei se yksin riitä.


    • Felix

      Kolmannella yrittämällä vastattiin Larun huollosta, joten sinne siis.

      Kiitos vihjeestä, ko. huolto on lähellä työpaikkaa enkä tiennyt siellä olevan enää huoltoa. Aikoinaanhan siellä oli jopa Skodan myynti.

      • Bobo

        Leppäsuon huolto


    • autokeskus

      Autokeskus on aloittanut 1.6. alkaen uutena SKODA-myyjänä ja merkkihuoltona. Autokeskus Airport on Silvastintiellä Vantaalla kauppakeskus Jumbon vieressä.

      • autokeskus

        www.autokeskus.fi/skoda


    • Yeti-mies

      Eikös ne viralliset huollot löydy suoraan skodan nettisivuilta ?
      Sieltä olen ainakin itse ne löytänyt.
      Helkama on tukku, eli maahantuoja ja siellä ei ole huoltoa.

      Konalassa ja Lauttasaaressa ei ainakaan ole skoda-huoltoja.

    • Vautsi

      Hitsi, kuinka jännää. Avuttomat Skodapojat taas asialla. Noin yleinen rimpula ja kyselette TÄÄLTÄ ohjeita huoltoon.

      • Ja suakin jännittää.

        Huitsi, miten älykäs kikkare suoraan trollipitsun suusta. Mistä noin fiksu kaveri löytyikin.


    • Eikös myös Fixus huolto tee kaikkiin merkkeihin huollot ja nimenomaan niin että takuut säilyy ja huolto-ohjelma on mikä pitääkin merkkikohtasesti?
      Itsellä ei kyllä ole kokemusta ks huollosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe