Kreikkalaista vittuilua lomalaisille

Kos ja Hania

Kreikka on surkea maa lomailuun. Aivan ala-arvoista kohtelua hotelleissa ja ravintoloissa lomalaisia kohtaan. En suosittele kenellekään.

84

1516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuanJesus

      Jaa, miksiköhän mä en ole huomannut, eikä moni muukaan joka siellä on matkaillut.

      • Kos ja Hania

        Huomasin vaan, että muuan näytti keskisormea mukamas piilossa pienelle suomalaisryhmälle joka tuli bussilla siihen ravintolaan lounaalle. Ilkikurinen ilme ja mukamas ystävällinen hymynvirnistys kertoi vaan sitä suurta halveksuntaa niitä maksavia suomalaismummoja ja -ukkeja kohtaan. Paska maa ja paskat ihmiset. Kreikka.


      • tapakasvatus
        Kos ja Hania kirjoitti:

        Huomasin vaan, että muuan näytti keskisormea mukamas piilossa pienelle suomalaisryhmälle joka tuli bussilla siihen ravintolaan lounaalle. Ilkikurinen ilme ja mukamas ystävällinen hymynvirnistys kertoi vaan sitä suurta halveksuntaa niitä maksavia suomalaismummoja ja -ukkeja kohtaan. Paska maa ja paskat ihmiset. Kreikka.

        Sehän on samanlainen asenne nykyään Suomessakin, niin aikuisilla kuin nuorillakin.


    • Kreikan matkaaja

      Niinhän se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

      Olisikohon sinun omassa käytöksessä miettimistä.

      Minä olen matlustellut Kreikassa yli 30 vuotta. Saanut aina hyvää ja ystävällistä palvelua.

      Suosittelen Kreikkaa lämpimästi Kaikille!

      • laiskoja ovat

        Kaikenlainen yliammunta on pahasta. Kyllä kreikassa on ylimielisyyttä ja vihaa turisteja kohtaan ilman niidne omaa syytä.
        Mitä on tuo ns. ystävällinen palvelu? onko se huijausta jota harrastavat entistä räikeämmin?
        Olen havainnut että ne jotka eivät ole käyneet edes missään muualla kuin Kreikassa, kehuvat sen olevan maailman paras lomamaa! Naurettavaa.
        Onko veronkierto hyvää palvelua?
        Paljon sivistyneempiä ihmisiä on piktin Eurooppaa, mm. Itävallassa, Sveitsissä, Ranskassa, Liettuassa, Saksassa jne. Nykyään kreikkalaiset valehtelevat suoraan päin naamaa ja me sentään ylläpidetään verorahoillamme koko sitä konkurssissa olevaa maata.


      • kokemusta
        laiskoja ovat kirjoitti:

        Kaikenlainen yliammunta on pahasta. Kyllä kreikassa on ylimielisyyttä ja vihaa turisteja kohtaan ilman niidne omaa syytä.
        Mitä on tuo ns. ystävällinen palvelu? onko se huijausta jota harrastavat entistä räikeämmin?
        Olen havainnut että ne jotka eivät ole käyneet edes missään muualla kuin Kreikassa, kehuvat sen olevan maailman paras lomamaa! Naurettavaa.
        Onko veronkierto hyvää palvelua?
        Paljon sivistyneempiä ihmisiä on piktin Eurooppaa, mm. Itävallassa, Sveitsissä, Ranskassa, Liettuassa, Saksassa jne. Nykyään kreikkalaiset valehtelevat suoraan päin naamaa ja me sentään ylläpidetään verorahoillamme koko sitä konkurssissa olevaa maata.

        Samaa mieltä. Ei turistia palvella kovin ystävällisesti, koskee muitakin kansallisuuksia kuin vain meitä Suomalaisia. Kreetalla vähän aikaa sitten lomailleena jäi vähän ynseä fiilis. Varsinkin ne vähän varakkaammat, hotellinomistajat ym. ei vaivautuneet edes tervehtimään hotellivieraita, vaikka yritin edellä tervehtiä. Taksikuskit oli myös aika epäaiallisia. Eräskin pysähtyi tarjoamaan kyytiään, kun odotimme bussia ja kun sanoimme menevämme bussilla, näytti keskaria!! Toki miellyttävääkin palvelua sai, mutta välinpitämättömyys jäi enemmän mieleen.


      • harmaata taloutta
        kokemusta kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei turistia palvella kovin ystävällisesti, koskee muitakin kansallisuuksia kuin vain meitä Suomalaisia. Kreetalla vähän aikaa sitten lomailleena jäi vähän ynseä fiilis. Varsinkin ne vähän varakkaammat, hotellinomistajat ym. ei vaivautuneet edes tervehtimään hotellivieraita, vaikka yritin edellä tervehtiä. Taksikuskit oli myös aika epäaiallisia. Eräskin pysähtyi tarjoamaan kyytiään, kun odotimme bussia ja kun sanoimme menevämme bussilla, näytti keskaria!! Toki miellyttävääkin palvelua sai, mutta välinpitämättömyys jäi enemmän mieleen.

        Zakinthoksella syyskuussa tänä vuonna sai kyllä ihan asiallista ja ystävällistä palvelua. Joten en allekirjoittaisi tuota.
        Mutta veronkierrosta olen samaa mieltä, joissakin liikkeissä miesmyyjät jättivät kassaan lyömättä.


      • faktaa...
        kokemusta kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei turistia palvella kovin ystävällisesti, koskee muitakin kansallisuuksia kuin vain meitä Suomalaisia. Kreetalla vähän aikaa sitten lomailleena jäi vähän ynseä fiilis. Varsinkin ne vähän varakkaammat, hotellinomistajat ym. ei vaivautuneet edes tervehtimään hotellivieraita, vaikka yritin edellä tervehtiä. Taksikuskit oli myös aika epäaiallisia. Eräskin pysähtyi tarjoamaan kyytiään, kun odotimme bussia ja kun sanoimme menevämme bussilla, näytti keskaria!! Toki miellyttävääkin palvelua sai, mutta välinpitämättömyys jäi enemmän mieleen.

        Kreetalaiset ovat aina olleet erilaisia kun muut krekut . Sivistyneempiä kyllä löytyy, Kreetalle ei kannata mennä.


      • true...
        kokemusta kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei turistia palvella kovin ystävällisesti, koskee muitakin kansallisuuksia kuin vain meitä Suomalaisia. Kreetalla vähän aikaa sitten lomailleena jäi vähän ynseä fiilis. Varsinkin ne vähän varakkaammat, hotellinomistajat ym. ei vaivautuneet edes tervehtimään hotellivieraita, vaikka yritin edellä tervehtiä. Taksikuskit oli myös aika epäaiallisia. Eräskin pysähtyi tarjoamaan kyytiään, kun odotimme bussia ja kun sanoimme menevämme bussilla, näytti keskaria!! Toki miellyttävääkin palvelua sai, mutta välinpitämättömyys jäi enemmän mieleen.

        Ne "varakkaammat" jotka eivät ole ikinä veroja maksaneet.... ei kannata suosia veronkiertäjiä...kehaavatko vielä naamaansa näyttää ulkosalla?


      • gissa vad

        Sinä et varmaan ynnärrä etkä huomaa sieltä pinkkien lasiesi takaa, mitä peliä pitävät selkäsi takana!


      • kielitaidottomalle

        Olet aika tyhmä, et huomaa jos sulle irvaillaan.


      • :-)

      • kotimaa mustikka
        laiskoja ovat kirjoitti:

        Kaikenlainen yliammunta on pahasta. Kyllä kreikassa on ylimielisyyttä ja vihaa turisteja kohtaan ilman niidne omaa syytä.
        Mitä on tuo ns. ystävällinen palvelu? onko se huijausta jota harrastavat entistä räikeämmin?
        Olen havainnut että ne jotka eivät ole käyneet edes missään muualla kuin Kreikassa, kehuvat sen olevan maailman paras lomamaa! Naurettavaa.
        Onko veronkierto hyvää palvelua?
        Paljon sivistyneempiä ihmisiä on piktin Eurooppaa, mm. Itävallassa, Sveitsissä, Ranskassa, Liettuassa, Saksassa jne. Nykyään kreikkalaiset valehtelevat suoraan päin naamaa ja me sentään ylläpidetään verorahoillamme koko sitä konkurssissa olevaa maata.

        Ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan. Suomesta löytyy myös ihan surkeaa palvelua. On se vaan kumma juttu miten helppo se on kivittää muita joskus kannattaisi vähän katsoa ympärille ja kuunnellakkin myös. Suomessa ei osata muuta kun hokea sitä yhtäainoaa voi Vit..u.


      • liiatodotukset
        laiskoja ovat kirjoitti:

        Kaikenlainen yliammunta on pahasta. Kyllä kreikassa on ylimielisyyttä ja vihaa turisteja kohtaan ilman niidne omaa syytä.
        Mitä on tuo ns. ystävällinen palvelu? onko se huijausta jota harrastavat entistä räikeämmin?
        Olen havainnut että ne jotka eivät ole käyneet edes missään muualla kuin Kreikassa, kehuvat sen olevan maailman paras lomamaa! Naurettavaa.
        Onko veronkierto hyvää palvelua?
        Paljon sivistyneempiä ihmisiä on piktin Eurooppaa, mm. Itävallassa, Sveitsissä, Ranskassa, Liettuassa, Saksassa jne. Nykyään kreikkalaiset valehtelevat suoraan päin naamaa ja me sentään ylläpidetään verorahoillamme koko sitä konkurssissa olevaa maata.

        Ystävällistä palvelua ! Monet turistit kuvittelee vähän liikoja palvelulta. Kun pienessä hotellissa käy turisteja vaikkapa 10000 kaudessa, ei kaikkien kanssa jaksa turhia lätistä. Tekevät pitkää päivää, ei jonkun "kännisen" puheet jaksa hymyilyttää aivan jokapäivä. Kyllähän palvelu on pitkälti omasta itsestä kiinni, miten käyttäydyt ja puhut


      • liiatodotukset
        laiskoja ovat kirjoitti:

        Kaikenlainen yliammunta on pahasta. Kyllä kreikassa on ylimielisyyttä ja vihaa turisteja kohtaan ilman niidne omaa syytä.
        Mitä on tuo ns. ystävällinen palvelu? onko se huijausta jota harrastavat entistä räikeämmin?
        Olen havainnut että ne jotka eivät ole käyneet edes missään muualla kuin Kreikassa, kehuvat sen olevan maailman paras lomamaa! Naurettavaa.
        Onko veronkierto hyvää palvelua?
        Paljon sivistyneempiä ihmisiä on piktin Eurooppaa, mm. Itävallassa, Sveitsissä, Ranskassa, Liettuassa, Saksassa jne. Nykyään kreikkalaiset valehtelevat suoraan päin naamaa ja me sentään ylläpidetään verorahoillamme koko sitä konkurssissa olevaa maata.

        Ystävällistä palvelua ! Monet turistit kuvittelee vähän liikoja palvelulta. Kun pienessä hotellissa käy turisteja vaikkapa 10000 kaudessa, ei kaikkien kanssa jaksa turhia lätistä. Tekevät pitkää päivää, ei jonkun "kännisen" puheet jaksa hymyilyttää aivan jokapäivä. Kyllähän palvelu on pitkälti omasta itsestä kiinni, miten käyttäydyt ja puhut


      • liiatodotukset
        laiskoja ovat kirjoitti:

        Kaikenlainen yliammunta on pahasta. Kyllä kreikassa on ylimielisyyttä ja vihaa turisteja kohtaan ilman niidne omaa syytä.
        Mitä on tuo ns. ystävällinen palvelu? onko se huijausta jota harrastavat entistä räikeämmin?
        Olen havainnut että ne jotka eivät ole käyneet edes missään muualla kuin Kreikassa, kehuvat sen olevan maailman paras lomamaa! Naurettavaa.
        Onko veronkierto hyvää palvelua?
        Paljon sivistyneempiä ihmisiä on piktin Eurooppaa, mm. Itävallassa, Sveitsissä, Ranskassa, Liettuassa, Saksassa jne. Nykyään kreikkalaiset valehtelevat suoraan päin naamaa ja me sentään ylläpidetään verorahoillamme koko sitä konkurssissa olevaa maata.

        Ystävällistä palvelua ! Monet turistit kuvittelee vähän liikoja palvelulta. Kun pienessä hotellissa käy turisteja vaikkapa 10000 kaudessa, ei kaikkien kanssa jaksa turhia lätistä. Tekevät pitkää päivää, ei jonkun "kännisen" puheet jaksa hymyilyttää aivan jokapäivä. Kyllähän palvelu on pitkälti omasta itsestä kiinni, miten käyttäydyt ja puhut


      • liiatodotukset
        laiskoja ovat kirjoitti:

        Kaikenlainen yliammunta on pahasta. Kyllä kreikassa on ylimielisyyttä ja vihaa turisteja kohtaan ilman niidne omaa syytä.
        Mitä on tuo ns. ystävällinen palvelu? onko se huijausta jota harrastavat entistä räikeämmin?
        Olen havainnut että ne jotka eivät ole käyneet edes missään muualla kuin Kreikassa, kehuvat sen olevan maailman paras lomamaa! Naurettavaa.
        Onko veronkierto hyvää palvelua?
        Paljon sivistyneempiä ihmisiä on piktin Eurooppaa, mm. Itävallassa, Sveitsissä, Ranskassa, Liettuassa, Saksassa jne. Nykyään kreikkalaiset valehtelevat suoraan päin naamaa ja me sentään ylläpidetään verorahoillamme koko sitä konkurssissa olevaa maata.

        Ystävällistä palvelua ! Monet turistit kuvittelee vähän liikoja palvelulta. Kun pienessä hotellissa käy turisteja vaikkapa 10000 kaudessa, ei kaikkien kanssa jaksa turhia lätistä. Tekevät pitkää päivää, ei jonkun "kännisen" puheet jaksa hymyilyttää aivan jokapäivä. Kyllähän palvelu on pitkälti omasta itsestä kiinni, miten käyttäydyt ja puhut


    • omakuvapeilissä

      Taitaa mennä suosittelijan arvo nollaan, kaikenkarvaisia löytyy kaikkialta. Ei tällaisten kehujen perusteella voi lomakohdetta valita, on vähän turhan paljon yleistetty.

    • I love KOS

      Edellä olevat noin viisi (5) viestiä on saman henkilön kirjoittamaa!
      Älä yritä edes ottaa kantaa!

      • kokemusta

        Ei ainakaan "kokemusta" , eli nyt toinen viesti minulta. Ja allekirjoitan kertomani. Olen matkustanut eri kohteissa Kreikassa ja Parga on jäänyt ystävällisenä paikkana mieleen. Kreetalla Hanian seudulla oltiin vähän kyllästyneitä turisteihin ja palvelu sen mukaista. Seuraavaksi kokeillaan Rethymnonia ensi kesänä - saas nähdä. Mutta mieluummin Kreikka kuin Turkki, jossa turisti ei saa sen siunaamaa rauhaa, kun ovat niin rahan ahneita!


      • tarkennusta
        kokemusta kirjoitti:

        Ei ainakaan "kokemusta" , eli nyt toinen viesti minulta. Ja allekirjoitan kertomani. Olen matkustanut eri kohteissa Kreikassa ja Parga on jäänyt ystävällisenä paikkana mieleen. Kreetalla Hanian seudulla oltiin vähän kyllästyneitä turisteihin ja palvelu sen mukaista. Seuraavaksi kokeillaan Rethymnonia ensi kesänä - saas nähdä. Mutta mieluummin Kreikka kuin Turkki, jossa turisti ei saa sen siunaamaa rauhaa, kun ovat niin rahan ahneita!

        Kreetalaiset ovat olleet aina tympeitä, saati sitetn nyt kun maksukykyiset asiakkaat menevät muualle.
        Kun katsoo maailman karttaa, siellä on kyllä enemmän kuin kaksi maata eli Kreikka ja Turkki.
        Ranska, Portugali, Italia ja Espanjan Välimeren saaret ,Kroatia.


      • kokemusta
        tarkennusta kirjoitti:

        Kreetalaiset ovat olleet aina tympeitä, saati sitetn nyt kun maksukykyiset asiakkaat menevät muualle.
        Kun katsoo maailman karttaa, siellä on kyllä enemmän kuin kaksi maata eli Kreikka ja Turkki.
        Ranska, Portugali, Italia ja Espanjan Välimeren saaret ,Kroatia.

        Niin ja monta muutakin, mutta Kreikka ja Turkki ovat suosituimmat rantalomakohteet kesäkaudella, siksi vertasin.


      • faktaa2
        kokemusta kirjoitti:

        Niin ja monta muutakin, mutta Kreikka ja Turkki ovat suosituimmat rantalomakohteet kesäkaudella, siksi vertasin.

        Sulle varmaan muttei muille.


      • kokemusta
        faktaa2 kirjoitti:

        Sulle varmaan muttei muille.

        Katsopa tilastoja, niin ei tarvi tästäkään sitten enempää...


      • tiedän...
        kokemusta kirjoitti:

        Ei ainakaan "kokemusta" , eli nyt toinen viesti minulta. Ja allekirjoitan kertomani. Olen matkustanut eri kohteissa Kreikassa ja Parga on jäänyt ystävällisenä paikkana mieleen. Kreetalla Hanian seudulla oltiin vähän kyllästyneitä turisteihin ja palvelu sen mukaista. Seuraavaksi kokeillaan Rethymnonia ensi kesänä - saas nähdä. Mutta mieluummin Kreikka kuin Turkki, jossa turisti ei saa sen siunaamaa rauhaa, kun ovat niin rahan ahneita!

        Juu, kreetalaiset ovat aina tympeitä, se ei ole mitänä väsymystä.


      • chania oil
        tiedän... kirjoitti:

        Juu, kreetalaiset ovat aina tympeitä, se ei ole mitänä väsymystä.

        Eikö oliiviöljy pidä pirteänä?


      • tämä n
        kokemusta kirjoitti:

        Katsopa tilastoja, niin ei tarvi tästäkään sitten enempää...

        Tilastoihin sisöltyy vain valmsimatkat. Eli tilastot on tehty suurten matkanjärjestäjien antamien tietojen pohjalta. Tilastonikkarointi on yksi valheenlaji, sen osaa krekut Euroopan parhaiten!


      • samahuomio
        kokemusta kirjoitti:

        Ei ainakaan "kokemusta" , eli nyt toinen viesti minulta. Ja allekirjoitan kertomani. Olen matkustanut eri kohteissa Kreikassa ja Parga on jäänyt ystävällisenä paikkana mieleen. Kreetalla Hanian seudulla oltiin vähän kyllästyneitä turisteihin ja palvelu sen mukaista. Seuraavaksi kokeillaan Rethymnonia ensi kesänä - saas nähdä. Mutta mieluummin Kreikka kuin Turkki, jossa turisti ei saa sen siunaamaa rauhaa, kun ovat niin rahan ahneita!

        Sama täällä, en ole havainnut mitään ikävää suhtautumista pargassa. Matkoja sinne jo 5.


    • kreikkafani

      Kannattaa mennä Corfulle, niin ei tarvitse valittaa. Kokemusta on ja muualtakin.

    • asiallista käytöstä

      Näistä asiallisten viestien miinusteluista jo näkee mikä on henki palstalla. Ja se on ruma. Ihmiset itse sabotoivat tämän palstan, kuka tänne haluaisikaan kirjoittaa kokemuksiaan, kun vastaanotto on tuollainen?

      • vastenmielinen

        Yrittääkö moninimimerkki saada hyväksyntää itselleen.

        Epämääräiset parjausketjusi eivät tule menestymään milloinkaan.
        Olet surkea kolumnisti eli nolla.


      • yksinollasiellä
        vastenmielinen kirjoitti:

        Yrittääkö moninimimerkki saada hyväksyntää itselleen.

        Epämääräiset parjausketjusi eivät tule menestymään milloinkaan.
        Olet surkea kolumnisti eli nolla.

        Nolla asuu sun vanhassa, kulahtaneessa rahakukkarossasi (joka ammottaa tyhjyttään).


      • papah
        yksinollasiellä kirjoitti:

        Nolla asuu sun vanhassa, kulahtaneessa rahakukkarossasi (joka ammottaa tyhjyttään).

        Sikaritvan kukkaro on tyhjä. rahat meni viinaan.


    • Pää pensaaseen!

      Mitenköhän te huonoa palvelua saaneet olette itse käyttäytyneet?
      Olen käynyt Kreikassa vuodesta -88 ja myös monissa muissa euroopan maissa. Puhun auttavasti Kreikkaa ja palvelu pelaa moitteettomasti.

      Sitä tosiaankin saa mitä tilaa Ottakaa nyt ihmeessä ne villasukat ensiksi sandaaleista pois. Sitten voisitte miettiä pukeutumistanne ja käytöstä. En minäkään muuta tekisi kuin vittuilisin takaisin, aivan niin kuin moni teistä tekee Kreikkalaisille.

      Ootte yksiä helvetin jeesustelijoita!

      • 4567+

        Tuosta kirjoituksesta voisi kyllä päätellä sinun oman käyttäytymisesi...


      • puhut maata!

        Siis puhut Kreikkaa.. .tuo on jotain ihan uutta taas. Ei maata puhuta, vaan kieltä.
        Rumaa on kielenkäyttösi eli se kuvastaa sivistystasoasi - kovin alhainen on.
        Kreikka - kreikkalaisille..... kreikkalaiset ovat persauksiia, ei niillä ole varaa nostaa nokkaansa! Ovat eläneet muiden kustannuksella jo ties kuinka monta vuosikymmentä ja sama jatkuu.


      • Tyytyväinen

        Minä olen käynyt Kreetalla sekä Rodoksella ja molemmissa oli kyllä hyvää kohtelua, ainakin jos vertaa Suomeen, jossa ei saa palvelua kuin laittamalla rahaa tiskiin jos sittenkään. En ole huomannut mitään vittuilua ym ja aina olen saanut tarpeeksi vaihtorahaa. Pidän itse hyvin paljon Kreikkalaisesta tapakulttuurista, enemmän kuin suomalaisesta.


      • sivistyksen vaikeus
        puhut maata! kirjoitti:

        Siis puhut Kreikkaa.. .tuo on jotain ihan uutta taas. Ei maata puhuta, vaan kieltä.
        Rumaa on kielenkäyttösi eli se kuvastaa sivistystasoasi - kovin alhainen on.
        Kreikka - kreikkalaisille..... kreikkalaiset ovat persauksiia, ei niillä ole varaa nostaa nokkaansa! Ovat eläneet muiden kustannuksella jo ties kuinka monta vuosikymmentä ja sama jatkuu.

        Kaltaisesi pikkulapsen-lökähousuja (kakka pöklöttää?) käyttävä ei ole oikea lapsi ottamaan kantaa talouskysymyksiin, sillä et taloudesta mitään tiedä. Kerrothan tuon vuosikymmeniä kestäneen muiden kustannuksella elämisen taustan? Sinäkin olet lökä-aukinen!...:)


      • muuta Kreikkaan!
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Minä olen käynyt Kreetalla sekä Rodoksella ja molemmissa oli kyllä hyvää kohtelua, ainakin jos vertaa Suomeen, jossa ei saa palvelua kuin laittamalla rahaa tiskiin jos sittenkään. En ole huomannut mitään vittuilua ym ja aina olen saanut tarpeeksi vaihtorahaa. Pidän itse hyvin paljon Kreikkalaisesta tapakulttuurista, enemmän kuin suomalaisesta.

        Näin: kreikkalainen tapakultuuri...


      • puhu mitä puhut
        puhut maata! kirjoitti:

        Siis puhut Kreikkaa.. .tuo on jotain ihan uutta taas. Ei maata puhuta, vaan kieltä.
        Rumaa on kielenkäyttösi eli se kuvastaa sivistystasoasi - kovin alhainen on.
        Kreikka - kreikkalaisille..... kreikkalaiset ovat persauksiia, ei niillä ole varaa nostaa nokkaansa! Ovat eläneet muiden kustannuksella jo ties kuinka monta vuosikymmentä ja sama jatkuu.

        Ootko koskaan kuullut sanottavan, että joku puhuu Ruotsia, tai Englantia, tai Venäjää...tai jotkut puhuu jopa maakuntaa, Savoa, Karjalaa...


    • edelleen

      Ovat eläneet muiden kustannuksella... Osa varmasti onkin, muttei kaikki. Turistikohteissakin töitä tehdään, jotta turistit saadaan palveltua. Pitkää työpäivää tekevät, jotta saavat rahat kerättyä turistikauden ulkopuolelle. Koko maata ei voi leimata eikä kaikkia ihmisiä, vaikka Kreikka toki muiden tukirahoilla elääkin ja harmaata taloutta sieltä löytyy.

      • totuus....

        juu juu, mutta ei siellä periferioissa turisteja ole talvella. Puoli vuotta tekevät duunia, loppu onkin sitten EU-rahoilla uusottelua.


      • sesiitä

        Turistikohteissa olevat yrittäjät eivät maksa veroa lainkaan.


    • lepakot ei himassa

      Onpa harppu monimerkki peukuttanut itseään. Luulee että menee herjat läpi. Voivoi raasua.
      Taas täytenä asintuntijana vaikka matkaopslehden sivulla väitti että ei milloinkaan.
      Täysin harhoissa pyörivä ressu

      • kamu

        Tuossa kirjoittelee lukihäiriöinen.


    • EX-ATEENALAINEN

      Suomalaisilla kun on sellainen maine Kreikassa ettei ne tyonna kasiaan taskuihina, eli juomarahat on huonot, he ovat piheja, syovat vain salaattia lounaaksi ja niin edelleen.
      Tama on tosi asia, olen asunut kauan Kreikassa, ja paikalliset ravintoloitisja ja taksikuskit ja muutkin sita kertoivat.

      Etta alkaa haukkuko kreikkalaisia, vaan havetkaa suomalaina!

      • eri maista

        Sekä että, osa suomalaisista on pihejä, kysyvät jo ennen reissua, mitähän mksaa kalja eri paikoissa, mikä on halpa ja hyvä majoitus, mikä on halpa ja hyvä ruokapaikka.
        Halpaa ja hyvää kun ei edes ole.
        Ja mitä taas krekuihin tulee, ovat huijareita koko kansa. Tuon nyt luulisi jo jokaisen tietävän.
        Tippiä kuuluu antaa jos palvelu on hyvä, mutta ei silloin, jos palvelu tökkii ja ruoka oli ala-arvoista.


      • veronkiertäjistä

        Älytöntä olisi vielä tippiä antaa, mehän maksetaan niiden elämä eli velat, se saa riittää.


      • true...

        Ei meidän tarvi hävetä mitään. Maksamme jo krekujen elämän, se saa riittää.


      • jahasjaa

        No joo, olet jäävi sanomaan mitään, kun olet siellä kamakkia elättämässä.


      • robish

        me kustannetaan niiden elämä. Se saa riittää. Taksikuskit... ryöstäjät. niillä ei ole mitään arvoa, roskasakkia.


      • analyyssi
        robish kirjoitti:

        me kustannetaan niiden elämä. Se saa riittää. Taksikuskit... ryöstäjät. niillä ei ole mitään arvoa, roskasakkia.

        Kertakaikkiaan mielenkiintoista! Onkohan kyseessä umpipersu (sellaisia jälkeenjääneitä ei ollut olemassakaan SMP.n katoamisen jälkeen) vai aivan aito ja ehta mielenvikainen? Voi olla, että mediaryöpytys on avannut jonkin patoutuman ja ikäänkuin on "hoksannut", että nuo ne ovat syyllisiä minunkin ahdinkoon...:)?


      • et silleen...

        Ei ole syytä hävetä. me kustennamme teidän luusereiden elämän.


      • näin se on

        Kreikkalaisetko määrittää senkin mitä matkailijan sopii syödä?
        Lounaalla passeli ruoka kuumuudessa on salaatti. Eihän sitä kukaan jaksa syödä raskaita, suolaisia liharuokia monta kertaa päivässä.
        Ei krekut syö itsekään. Ovat rahanahneita.


    • ootte te toopeja!

      "Siis puhut Kreikkaa.. .tuo on jotain ihan uutta taas. Ei maata puhuta, vaan kieltä.
      Rumaa on kielenkäyttösi eli se kuvastaa sivistystasoasi - kovin alhainen on.
      Kreikka - kreikkalaisille..... kreikkalaiset ovat persauksiia, ei niillä ole varaa nostaa nokkaansa! Ovat eläneet muiden kustannuksella jo ties kuinka monta vuosikymmentä ja sama jatkuu."

      Tyypillistä saivartelua. Kun kysyt joltain ulkomaalaiselta, niin kysyt puhutko esim. Englanniksi, do you speak Finnish, eli puhutteko suomea? Et kysy puhutko suomen kieltä.

      On teillä järjen käytössä aikamoisia aukkoja. Tähänkin kirjoitukseeni uskon saavani taas jotain aivan ihmeellisiä kommentteja.
      Sama se. Ei keikuta meikäläisen venettä!

      Puhun edelleen Kreikkaa ja pärjään sillä mainiosti vaikka en puhukaan Kreikan kieltä.

      • lukihäiriöiselle

        Nyt kun kirjoitat suomalaisella palstalla ja suomen kielellä, silloin puhutaan kreikkaa eli pienellä alkukirjaimella. Taisi jäädä peruskoulukin hataraksi....tai sitten oli oppimisvaikeuksia.


      • keikkaa

        Juu juu mutta nyt yrität kirjoittaa suomea, jota et halliste kunnolla. Selitystäsi ei uskota.


      • saivartelijalle

        Englannin kilei on eri, siinä kieli kjirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Ei suomen kielessä, ei pohjoismaisissa kielissä.


    • kaksi huonoa

      Jos oot ollut Kosilla ja haniassa, ne ovat juuri Kreikan surkeimmat lomapaikat.
      Hirveitä turistirysiä.

      • samaa ajatusta

        Olen ajatellut samaa, että Kreeta ja Kos kannattaa varmaan suosiolla jättää väliin ja suunnata pienemmille saarille.


      • idylliä ja palvelua
        samaa ajatusta kirjoitti:

        Olen ajatellut samaa, että Kreeta ja Kos kannattaa varmaan suosiolla jättää väliin ja suunnata pienemmille saarille.

        Kreetalla on on useita pieniä, idyllisiä lomakohteita, kuten esim. Georgiopoli, joten ei kannata yleistää koko Kreetaa. Hanian seutu on eri asia.


      • voiei
        idylliä ja palvelua kirjoitti:

        Kreetalla on on useita pieniä, idyllisiä lomakohteita, kuten esim. Georgiopoli, joten ei kannata yleistää koko Kreetaa. Hanian seutu on eri asia.

        Jorjupoli on risukkoa, hirveä kyläpahanen.


      • seus
        voiei kirjoitti:

        Jorjupoli on risukkoa, hirveä kyläpahanen.

        Olet oikeassa. Suomessahan ei risukkoa ole ollenkaan.. Ilkeä jorjupoli! En ikuna mee mihinkään "jorjupoliin"! Pysyttelen maisemissa kylillä, josko se pyöräilevä naikkonen kerrankin ees vilauttais, vaan oon ootellut viimoset 30- vuotta, joten männööhän tämä tässä, mutta on se atteenakin ilikiä paikka!


      • oikearysä
        idylliä ja palvelua kirjoitti:

        Kreetalla on on useita pieniä, idyllisiä lomakohteita, kuten esim. Georgiopoli, joten ei kannata yleistää koko Kreetaa. Hanian seutu on eri asia.

        Geogiopouli on hirvittävän ruma ja tylsä.


    • Topotoo

      Aika paljon saisi mulle maksaa, että lähtisin Italiaan tai Espanjaan kesälomalle. En Turkkiinkaan. Kroatiaan voisi mennä omin varoin.

      • vainiin...

        Maksaako sossu sun reissut? saa sen käsityksen.


    • puolensa ja puolensa

      Kesällä en lähde kuumiin maihin lomalle mutta syksyllä kyllä ja ilomielin maksan itse omat matkani Kreikkaan ja Italiaan.

    • rahaa on

      On ne niin ovelia, tuo kateellinen virolainen ja hänen perästä vedettävä perseen nuolija lukihäiriöinen ystävänsä... hui jui...
      kateus, kaikkea se teettää.
      Kieroa on.
      Mutta matkustan silti Kreikkaan. =)

    • kiero paska

      Eikö se virolainen opi koskaan, että kun yrittää kaivaa toiselle kuoppaa, niin itse siihen lankeaa?
      Kieroutta löytyy vaikka muille jakaa, vaan viekö mihinkään häntä elämässä? Ei vie. Sama luuseri on yhä. Polkee jalkojaan sammaleeseen eikä etene.
      Ikää tulee ja rutut naamassa syvenee.

      • elääkö se vielä?

        Porvoon akka kirjoittaa itselleen.


    • näin

      Totuuus on,että Turkissa paljon parempi palvelu nykyään,kuin Kreikassa,hintatasosta puhumattakaan.Sama meri ja samanlaiset turistirannat.Turkissa mielellään jättää tippiäkin,Kreikassa jäi monesti tipit pois palvelun tympeyden vuoksi.

      • lepolainen

        Turkki sopii köyhille ja vanhoja rääsyjä käyttäville.


    • ei rysiin

      Ainakin Hania ja se rannikko on Kreikan pahinta aluetta, ala-arvoista. Kreetalaiset ovat tylyjä ja aggressiivisia.

      • ταξιδιώτη

        12 kertaa käynnyt Kreetan eri kohteissa ja aina olen saannut ystävällistä palvelua. Niin metsä vastaa.............


    • näin

      lepolainen;montako kertaa olet käynyt Turkissa?Pysy toki siellä tylyjen krekujen huomassa,ei tarvitse sun Armanin pukuja kadehtia Turkissa.

    • Kebab

      Kyllä Turkissa täytyy olla joku vika, alehintaisia matkoja vaikka kuinka paljon, kohta kai maksavat että saavat turisteja sinne.

    • näin

      Noita äkkilähtöjä vilkaisin,näyttääpä noita Kreikkaankin olevan,juurikin Kreetalle.Mutta hyvä että jokaiselle jotakin.

    • Evet

      Jos tykkää limaisista sisäänheittäjistä joka ei jätä rauhaan, ripulista ja känniörveltäjistä Turkki on oiva kohde.

      • Mustustaja Kreikassa

        Miksi kirjoitattte turkkilaisista? Huomioi ketjun aloitus!


    • Jamas

      Nuo läpänheittäjät eivät liene koskaan Kreikassa käyneetkään ja hyvä niin, pysykööt jatkossakin virtuaalitunnelmissaan keskikalja kourassa kotikoneillaan.

    • Parakalo!

      Tällä lomalla pariviikkoinen on mennyt Kreetan etelärannikolla ja Gavdoksella. Edelleenkin kohtelu on todella ystävällistä ja tänne on kiva tulla, rento ja rauhallinen fiilis. En yhtään ihmettele jos esim. Hanian seudulla ei koe samaa tunnelmaa. Ei alue Haniasta Plataniakseen ole mitään Kreetaa enää vaan vaikuttaa isojen ihmisten huvipuistolta, joka näyttää olevan laajentamassa itseään hengiltä. Parasta Haniassa onkin hyvät yhteydet saaren sisäosiin ja etelään...
      Hanian lentokentällä näkyy olevan massiiviset rakennustyöt menossa joten turistimassat tallovat kohta alleen koko Hanian seudun ;-(

      • jätteet nähnyt

        Koko Kreeta on todellisuudessa mennyttä, kuten suurin osa Kreikan saarista. Ei auta olettaa, että juuri minä olen poissa Plataniaksesta. Tilanne on sama kaikkialla, missä sinä tai minä olemme hakemassa "jotain ainutlaatuista"-sitä ei ole enää. Omat kokemukseni alkoivat 80-luvun alusta ja en enää kaipaa mitään nyky-Kreetalta. Juuri tuo aikuisten tarve muovisiin huvipuistoihin ihmetyttää. Matkanjärjestäjäthän, eli Aurinko/Tjäre/Loma/Apollo jne. ihastelevat olevansa ympäristön puolella, mutta todellisuudessa ihmiset, siis lapsetkin uivat Kreetankin rannoilla puolipaskassa. Katsokaa edes hieman todellisuutta, minne jätteet menevät. Terveisiä Kreikan matkailuun, Suurlähetystöön?


    • tossaka

      Aloittaja varmaan käynyt Lontoossa, Helsingissä tai Nykissä ja luullut sitä Kreikaksi.

    • Kalinihta

      Menkää samokselle,on ystävällistä,hyvää palvelua. Aitoja ihmisiä ja mahtavat maisemat ,se meri!

      Taksilla ajelu oli tosiaan halpaa ja pienimuotoinen yllätys. Matkaoppaat kertoi aivan toista,kallista mukamas jos 20 eurolla 3 ihmistä pääsee 33 km.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe