Moni ostaa !

Simoniz

Skoda menee erinomaisesti kaupaksi. Haittaaks se ?

28

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simoniz

      Moni ostaa myös tuulipuvun. Haittaaks se ?

      • Hei kaima.

        Ei haittaa. Voit ihan rauhassa ostaa sellaisen ja vieläpä pukeutuakkin sellaiseen. Ole reilusti oma itsesi. Pikku vihje kuitenkin: pukeutumisohjeita saat noilta muilta palstoilta.


      • Trolssoni

        Trolleja haittaa.


    • säälittäviä kateita

      Jos tätä palstaa lukee, niin moni teini saa ainakin itsensä raivoon.
      Myös Toyotan myyjät syyllistyvät samaan kuin tyhmät teinit.

    • ¿ ¬ ½ ¿

      Tuntuu se muutamia rajoittuneen ajatuskyvyn omaavia haittaavan.

      Mutta ei se mitään, Skodan myynti vetää hyvin, kirjoittelee nuo tökkelöt provoja tai ei.

      • myös Saksassa

      • mikä ihme tuo nyt on
        myös Saksassa kirjoitti:

        Hyvin vetää Skodan myynti myös konsernin emämaa Saksassa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11825292

        No hitto vie, tietysti. Eihän Saksassakaan kaikki ole varakkaita, pienituloisia riittää. On paljon siirtotyöläisiä mm Tsekistä ja muualtakin itäeurooppalaisista maista. Sitä paitsi skodahan on ihan kelpo tavisauto Saksassakin...


    • juu kyllä

      Jo Ladan suuri suosio haittasi. Nyt on tilalle tullut Skoda. Ois kivempi jos Suomen teillä liikkuisi hienoja autoja eikä itäblogin tuotteita.

      • eipä haittaa.. vielä

        No enpä tiedä...
        Onhan Suomen autokanta sentään melkoisesti parempi kuin muiden Itä-Euroopan maiden. Lukuisista Skodista huolimatta..
        Skodienkaan suosio ei sentään ihan yhtä korkealla kuin useimmissa Itä-Euroopan maissa.


    • Haitta

      Ei haittaa.

    • Zimppa

      Ei haittaa.

    • casimir.

      kyllä se haittaa.

    • IIoinen

      Iloinen mieli tulee kun hienoja Skodia näkee.

    • nousukiitoa

      Skoda jyrää tänä vuonnakin niinku viime vuonnakin!

    • Hienoja autoja

      Ei haittaa.

    • Ihä sköödä.

      Jös minä vöittäisin lötössä, niin kyllä lähtisin sködä käyppään jä jättäisin mersyt pöis.

      • turbo-skoda

        Mutta kun et voita lotossa, niin ajele ihan millä ritsalla ajelet, mutta älä tule sillä ainakaan sotkemaan työmatkaliikennettä kehätielle.


    • järkevä

      Jos Skoda Skeidoja ostetaan Suomessa paljon, niin Se kertoo vain siitä kuinka syvällä lamassa ollaan. Ei täällä niin paljoa vasemmistolaisiakaan riitä, Jos Suomessa olisi paremmat liksat ja järkevämpi verosysteemi olisi pihoilla paljon enemmän oikeita Premium autoja: BMW, Audi, Mersu.

      Skeidalla pysyy kyllä tiellä, mutta ei kukaan oikeasti ole sitä mieltä, että Se on hyvä.

    • susi jo syntyessään
    • Premiunisti

      Skeida kuskit on säälittäviä niin kuin vastauksista näkee. Baijerissa ne oikeat autot tehdään. Skeidan omistajilla ei niihin riitä vaan rahat. Kommarit kyykkyyn ja Premiumia kehiin!

      • turbo-skoda

        Baijerissa tehdään toki hyviä autoja, mutta kyllä nekin lahoavat vuosien saatossa. Vanhaan baijerilaiseen riittävät kaikkien rahat, mutta ei niistä ole ympärivuotisiksi käyttöautoiksi.


    • cckl

      Jos Skeida on niin sairaan hyvä, niin kannattaisiko mun mennä tuliterä Q7 vaihtamaan Skeidaan? Antakaa hyvät pioneeri toverit vinkkejä, että mihinkä malliin?

    • heil Baijeri

      Turbo Skodalla terveisiä. Unohda jo Neuvostoliiton aika. Suomen maanteillä on liikkeellä myös uusia Premium autoja.

      Vielä lyhyt oppimäärä Baijerilaisesta sinulle: BMW tarkoittaa vuosimallia 2013 ja sitä uudempia baijerilaisia ja niitäkin on koko ajan liikenteessä. Bemari, bimmeri (rakkaalla lapsella monta nimeä) tarkoittaa sitten vanhempia autoja.

      Miten sinulla menee sen vuosimallia 2001 skeidan kanssa? Koska autostasi tehdään metalliromua vai tehtiinkö jo 2 vuotta sitten?

    • ooitjknbyjsl

      Niin ja Se ikäloppu vanha bimmerikin maksaa saman verran kuin teidän vuosimallia 2011 olevat Skeidan romut.

    • Tojo Tero 1986

      Olen Tero siis Tojo Tero. Luin tämän viestiketjun. Kertokaa mistä noita Skodia saa????

    • ashole69

      Olen ruskean reiän Ford mies. Kertokaa ja jakakaa minulle myös tieto mistä noita Skodia saa??? On Se niin hyvä auto, että mun poikaystäväkin on siihen varmasti tyytyväinen...

    • The Crew

      Ei haittaa. Hyvä kun saadaan kunnon kalustoa teille.

    • ossss

      Ei haittaa vaan hyvä kun ostavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe