AlmaManun toiminta

Kyllästynyt jakaja

Hei! Kyseisen lafkan toiminta on aivan perseestä. Jakajien palkkoja pienennetään jatkuvasti ja esimiehet vittuilee minkä ehtii. En voi suositella kenellekään ko. lafkaa työpaikkana. Ainoat plussat kyseisessa työpaikassa on viiden viikon kesäloma ja kahden viikon talviloma. Onko muilla vastaavia kokemuksia ko. lafkasta?


Ps. Lähden kyllä meneen tästä mestasta niin nopeasti, kun vain suinkin on mahdollista. Riippuu siitä koska saa jotain muuta duunia.

9

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt jakaja

      olin 10 vuotta aikoinaan lehdenjakajana ja mulle sari murto on täysin paska, ei vastaa viesteihin eikä soittopyyntöihin. asko eriksson on myös melkein samanlainen. olen helpottunut että olen päässyt koko paskasta eroon.

    • pyörällä yöhön

      Jaa, täällä on hyvin erilaisia kokemuksia. Mulla on tosi mukavat esimiehet, palkka taisi juuri nousta, mukava työ ja joustava työnantaja. Ja kyllä, työskentelen Alma Manussa.

      Kurjaa, että teillä on ikäviä kokemuksia.

      • Moro vaan sulle

        Moikka pomo

        Kiva että jaksat pitää firman maineesta huolta näillä keskustelupalstoilla, täytyyhän julkisivun olla kunnossa, kulisseilla ei sitten niin väliä olekaan...


    • suunnilleen

      Paljoko siellä on kk palkka? Olen kuullut että aika hyvä, vaikka sitä oltaisiinkin leikkailtu.

    • Lumi-ukko

      No sehän Alma Manulla ongelma onkin, että palkkauksen taso on nykyisin täysin piirikohtaista. Itselläni palkat laskivat viime vuoden uudistuksessa, kun jaoin kaupunkialueen piirejä. Todellinen jakoaika oli suurempi kuin palkan määräävä piiriaika, eivätkä piirien vakijakajat niitä kovinkaan paljon uudelleen mittauttaneet.

      Sittemmin sain vaihdettua enemmän maaseutua oleville piireille ja teen normaalipäivinä piirit selvästi alle jakoajan ja kilometrikorvauskin riittää kuluihin. . Itselläni palkka edelleen pieni, mutta ok käytettyyn aikaan nähden.

      Ongelma on ainakin tuo paljon ajamista sisältäviä piirejä suosiva ja kerrostalojakoa aliarvoiva piiriaikajärjestelmä, jossa jakajan kuukausipalkka voi samalla työöiden määrällä olla tyyliin 500-2500 e/kk.

    • pyörällä yöhön

      Moro vaan sulle: en sattumoisin ole pomo, vaan aiemmin lomituksia tehnyt, nyttemmin vakinaistettu ihan tavallinen jakaja.

      On totta, että palkka tässä työssä on vähän turhan pieni, sen myönnän. Se kuitenkin nousi juuri edes hieman. Itse kuitenkin pidän työstä ja pärjään sillä palkalla. Mieluummin kiva työ huonolla palkalla kuin paska työ kohtuullisella palkalla. Koen myös, että työnantajani on varsin joustava ja esimiehet ovat mukavia. Tai ei ne kaikki välttämättä ole, mutta ne ainakin, joiden kanssa asioin.

    • eieiei3

      Olen kuullut myös kyseisestä lafkasta sanottavan paljon huonoa. En suosittele kenellekään!

    • Manuvallankumous

      Terve. Nyt alkaa Manussa asiat kohenemaan, kun itä-Tampereen vaikealuontoinen ja mielivaltainen esimies sai kengän kuvan perseeseensä. Ihan hyvä niin!

    • Manumanu

      Terve. Nyt alkaa Manussa asiat kohenemaan, kun itä-Tampereen vaikealuontoinen ja mielivaltainen esimies sai kengän kuvan perseeseensä. Ihan hyvä niin! Sen verran mulkku mies kuulemma oli!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe